Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
  3. Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
  4. «Կրթությունը 21-րդ դարում» հանդեսի խմբագրություն
Հավելյալ նավիգացիա
Փակել
  • Գլխավոր էջ
  • Կենտրոնի մասին
  • Գիտաժողովներ
  • Աշխատակիցներ
  • Գիտական սեմինարներ և միջոցառումներ
  • Նորություններ
  • «Կրթությունը 21-րդ դարում» գիտամեթոդական միջազգային գրախոսվող հանդես

«Կրթությունը 21-րդ դարում» հանդեսի խմբագրություն

 

 

«Կրթությունը 21-րդ դարում» գիտամեթոդական միջազգային գրախոսվող եռալեզու հանդեսը գործում է 2019 թվականից ԵՊՀ մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոնում: Այն լույս է տեսնում տարեկան երկու անգամ: Հիմնադիրը մանկ. գիտ. դոկտոր, պրոֆեսոր Նազիկ Հարությունյանն է։ Հանդեսն իր շուրջն է համախմբել հարյուրից ավելի հեղինակների հայաստանյան և արտերկրի բուհերից: Հանդեսը 21-րդ դարի կրթության հիմնահարցերի քննարկման հարթակ է:  

ՀԱՆ­ԴԵ­ՍԻ ԽՄ­ԲԱԳ­ՐԱ­ԿԱՆ ԽՈՐՀՐ­ԴԻ ԿԱԶ­ՄԸ

Գլխա­վոր խմ­բա­գիր՝
­ՀԱ­ՐՈՒ­ԹՅՈՒ­ՆՅԱՆ Ն. Կ.Մանկ. գիտ. դոկ­տոր, պրո­ֆե­սոր, Ե­րևա­նի պե­տա­կան հա­մալ­սա­րան, Հա­յաս­տա­նի Հան­րա­պե­տու­թյուն
Խմ­բագ­րա­կան խորհր­դի ան­դամ­ներ՝­
­ՀՈՎ­ՀԱՆ­ՆԻՍՅԱՆ Հ. Վ.    Եր­ևա­նի պե­տա­կան հա­մալ­սա­րա­նի ռեկ­տոր, պ.գ.դ․, Հա­յաս­տա­նի Հան­րա­պե­տու­թյուն
ԱՍ­ՐԻՅԱՆ Է. Վ.   Եր­ևա­նի պե­տա­կան հա­մալ­սա­րա­նի պրո­ռեկ­տոր, հ.գ.թ․, դո­ցենտ, Հա­յաս­տա­նի Հան­րա­պե­տու­թյուն
ՄԱՐ­ԴՈ­ՅԱՆ Ռ. Ա.Գլ­խա­վոր խմ­բագ­րի տե­ղա­կալ, մանկ. գիտ. դոկ­տոր, պրո­ֆե­սոր, Շի­րա­կի պե­տա­կան հա­մալ­սա­րան, Հա­յաս­տա­նի Հան­րա­պե­տու­թյուն
Ա­ԶԱ­ՐՅԱՆ Ռ. Ն. Մանկ. գիտ. դոկ­տոր, պրո­ֆե­սոր, Եր­ևա­նի պետա­կան հա­մալ­սա­րան, Հա­յաս­տա­նի Հան­րա­պե­տու­թյուն
ԲԵՐ­ՄՈՒՍ Ա. Գ. Մանկ. գիտ. դոկ­տոր, պրո­ֆե­սոր, Հա­րա­վային դաշ­նային հա­մալ­սա­րան (Դո­նի Ռոս­տո­վ), Ռու­սաս­տա­նի Դաշ­նու­թյուն
ԲՈՅԼ Բ. Մանկ. գիտ. դոկ­տոր, պրո­ֆե­սոր, Ձևա­վո­րող գնա­հատ­ման ու­սում­նա­սի­րու­թյուն­նե­րի կենտ­րոն, Ման­չեստ­րի հա­մալ­սա­րան, Մեծ Բրի­տա­նի­այի Միա­ցյալ Թա­գա­վո­րու­թյուն
ԲՈՒԴ­ՆԻԿ Ե. Բ. Մանկ. գիտ. ­դոկ­տոր, պրո­ֆե­սոր, Մերձ­կար­պա­տյան ազ­գային հա­մալ­սա­րան, Ո­ւկ­րաի­նա
Գ­ՐԻ­ԳՈ­ՐՅԱՆ Ա. Կ.Ֆ․մ.գ.թ․, դո­ցենտ, Եր­ևա­նի պե­տա­կան հա­մալ­սա­րան, Հա­յաս­տա­նի Հան­րա­պե­տու­թյուն
Գ­Ե­ՎՈՐ­ԳՅԱՆ Պ. Հ.Մանկ. գիտ. դոկ­տոր, պրոֆ., Վա­նա­ձո­րի պե­տա­կան հա­մալ­սա­րան,­ Հա­յաս­տա­նի Հան­րա­պե­տու­թյուն
ԺՈՒԿ Ա. Ի.Մանկ. գիտ. դոկ­տոր, պրո­ֆե­սոր, Բե­լա­ռու­սի Մ. Տան­կի ան­վան պե­տա­կան մանկավարժական հա­մալ­սա­րա­նի ռեկ­տոր, Բե­լա­ռու­սի Հան­րա­պե­տու­թյուն
ԽԱ­ՉԱՏՐՅԱՆ Ռ. Խ.Բ.գ.թ, դո­ցենտ, Ա­բու Դա­բի­ի կր­թու­թյան և գի­տու­թյան նա­խա­րա­րու­թյուն, Որա­կի ա­պա­հով­ման և վե­րահս­կո­ղու­թյան վարչու­թյուն, Ա­ՄԷ
ԿԱ­ՐԱ­ՊԵ­ՏՅԱՆ Ի. Կ.Մանկ. գիտ. դոկ­տոր, պրո­ֆե­սոր, Վ․ Բրյու­սո­վի ան­վան պե­տա­կան հա­մալ­սա­րան, ­Հա­յաս­տա­նի Հան­րա­պե­տու­թյուն
ՀՈՊՖ­ՆԵՐ Ի.Մանկ. գիտ. դոկ­տոր, պրո­ֆե­սոր, Գ­րա­ցի հա­մալ­սա­րան, Ա­վստ­րի­այի Հան­րա­պե­տու­թյուն
ՄԱ­ԴԱ­ԼԻՆՍ­ԿԱ-ՄԻ­ՉԱ­ԼԱԿ Ի.Մանկ. գիտ. դոկ­տոր, պրո­ֆե­սոր,Վար­շա­վայի հա­մալ­սա­րան, Լե­հաս­տա­նի Հան­րա­պե­տու­թյուն
ՄԵՀ­ՐԱ­ՆԵ­ԱՆ Ե.Մանկ. գիտ. դոկ­տոր, Ջոր­ջի­ա քո­լեջ, Ա­ՄՆ
ՆՈ­ՎՈՏ­ՆԻ Պ.Մանկ. գիտ. թեկ­նա­ծու, դո­ցենտ, Մա­սա­րի­կի հա­մալ­սա­րան, Չե­խի­այի Հան­րա­պե­տու­թյուն
ՊԵՏ­ՐՈ­ՍՅԱՆ Հ. Հ.Մանկ. գիտ. դոկ­տոր, պրո­ֆե­սոր, Վ. Բրյու­սո­վի ան­վան պե­տա­կան հա­մալ­սա­րան, Հա­յաս­տա­նի Հան­րա­պե­տու­թյուն
Պ­ԼԱ­ՉԻՆ­ԴԱ Տ. Ս.Մանկ. գիտ. դոկ­տոր, պրո­ֆե­սոր, Յու­րի Կոնդ­րա­տյու­կի ան­վան Պոլ­տա­վայի պոլիտեխ­նի­կա­կան ազ­գային հա­մալ­սա­րան, Ուկրաի­նա
ՊՈ­ԴԻ­ՄՈ­ՎԱ Լ. Ս.Մանկ. գիտ. դոկ­տոր, պրո­ֆե­սոր, Մոսկ­վայի պե­տա­կան ման­կա­վար­ժա­կան հա­մալ­սա­րան, Ռու­սաս­տա­նի Դաշ­նու­թյուն
ՎՈՒ­ԲԵԼՍ Թ. Հ.Մանկ. գիտ. դոկ­տոր, պրո­ֆե­սոր, Ուտ­րեխ­տի հա­մալ­սա­րան, Նի­դեռ­լանդ­ներ

Ամսագրի արխիվը հասանելի է journals.ysu.am կայքէջում։

https://journals.ysu.am/index.php/Educ-21st-Century

«Կրթությունը 21-րդ դարում» գիտամեթոդական գրախոսվող հանդեսում հրապարակվող գիտական հոդվածին ներկայացվող պահանջները

  • Հոդվածի ձևավորման տեխնիկական չափանիշներ։ Հոդվածը պետք է սկսվի անգլերեն, ռուսերեն, հայերեն համառոտագրերով և դրանց հաջորդող բանալի բառերով (առնվազն 5 բառ)։ Համառոտագրերից յուրաքանչյուրը պետք է սկսվի հոդվածի՝ համապատասխան լեզվով վերնագրով՝ ուղղությունը դեպի կենտրոն և մեծատառերով գրված (առաջին համառոտագիրը՝ անգլերեն, այնուհետև՝ երկրորդ լեզվով, իսկ հաջորդիվ՝ հոդվածի համար ընտրված լեզվով)։ Դրան պետք է հաջորդի «Տեղեկություններ հեղինակի մասին» հատվածը՝ ուղղությունը դեպի աջ։ Եթե հոդվածը անգլերեն է, մյուս երկու համառոտագրերը տեղափոխվում են շարադրանքի սկիզբ։ Եթե հոդվածը հայերեն է, սկզբում դրվում են անգլերեն, ապա՝ ռուսերեն, իսկ այնուհետև՝ հայերեն համառոտագրերը։ Եթե հոդվածը ռուսերեն է, սկզբում դրվում է անգլերեն, ապա՝ հայերեն, իսկ այնուհետև՝ ռուսերեն համառոտագիրը։ Հոդվածի լեզվով գրված համառոտագրով պետք է սկսվի հոդվածի շարադրումը։

  • Տեղեկություններ հեղինակ(ներ)ի մասին․

Վերնագրին պետք է հաջորդեն հետևյալ տեղեկությունները՝

  • հեղինակի ազգանուն, անուն (թավ),
  • գիտական կոչում, աստիճան,
  • աշխատավայր,
  • երկիր,
  • հեղինակի անձնական էլեկտրոնային հասցե,
  • ORCID հղում (եթե հեղինակը չունի նման հղում, ապա պետք է գրանցվի ORCID կայքէջում և ստանա հղումը)։

Եթե հոդվածը գրվել է համահեղինակությամբ, ապա հեղինակների անունների և թվարկված տվյալների հերթագայությունը հոդվածում պետք է տրվի նրանց ներդրմանը համապատասխան։ Համահեղինակի ORCID հղումը ևս պետք է ներառված լինի տվյալների ցանկում:

Ամփոփում կամ  համառոտագիր։ Երեք համառոտագրերի տեքստային մասը բովանդակային առումով պետք է համապատասխան լինի և ներկայացնի հոդվածի ընդհանուր գաղափարը (այդ մասին տե՛ս հաջորդիվ)։ Ամփոփումը կամ համառոտագիրը պետք է կազմի 30 տող, մոտավոր՝ 250-300 բառ։

  • Ամփոփումը պետք է պատասխանի հետևյալ հարցերին.
  1. Ո՞րն է հետազոտության նպատակը:
  2. Ո՞րն է հոդվածի արդիականությունը և գիտական նորույթը։
  3. Ի՞նչ եզրահանգումներ է կատարել հեղինակը:

Համառոտ ամփոփմանը պետք է հաջորդեն բանալի բառեր։

Հիմնական նյութի շարադրանքը: Հիմնական նյութի շարադրանքը պետք է ամփոփված լինի 7-8 էջերում: Պետք է լինի հիմնախնդրի վերլուծություն, որը ներառում է՝

1․ հիմնախնդրին առնչվող արդիական հետազոտությունների և հրատարակությունների հակիրճ վերլուծությունը,

2․ հոդվածի նպատակը, 

3․ հետազոտության նորույթը, 

4․ հիմնական նյութի շարադրանքը, եզրակացություններ, 

5․ հետագա հետազոտական հեռանկարներ, առաջարկներ,

6․ օգտագործած գրականության ցանկը այբբենական դասավորվածությամբ (նվազագույնը 10 աղբյուր):

Հոդվածում կարող են ներառված լինել գրաֆիկներ և աղյուսակներ՝ ըստ անհրաժեշտության:

  • Գրականության ցանկ: Գրականության ցանկում պետք է տրվեն միայն գիտական սկզբնաղբյուրներ: Վիճակագրական տվյալների, փաստաթղթերի, հաշվետվությունների, համացանցային աղբյուրների հղումները պետք է լինեն ծանոթագրությունների տեսքով: Օգտագործված գրականության ցանկը պետք է լինի այբբենական հաջորդականությամբ և համարակալված: Օգտագործված գրականության ցանկը պետք է գրված լինի լատինատառ՝ համապատասխան հետևյալ աղյուսակին։

  • Հղումները կատարվում են հետևյալ ձևով. քառակուսի փակագծերում գրվում է օգտագործված գրականության ցանկում աղբյուրի թիվը, որից հետո դրվում է ստորակետ, գրվում է մեջբերված մտքի կամ նախադասության էջը։ Օրինակ՝ [3, էջ 22]:

  • Հոդվածի էջերի քանակը։ Հոդվածի հիմնական նյութի շարադրանքը պետք է լինի 6-7 էջ, 2-3 էջ՝ համառոտագրերը և գրականության ցանկը:     

  • Տեքստի ձևավորումը պետք է համապատասխանի հետևյալ պահանջներին. բոլոր լուսանցքները (աջից, ձախից, վերևից, ներքևից) 20 մմ, միջտողային միջակայքը՝ 1, տառատեսակը՝ «Unicod», տառաչափը՝ 11 pt, A4 ձևաչափով՝ տեքստի ուղղությունը՝ էջի լայնությամբ հավասարեցված, առանց տողադարձի:

  • Պահանջներին անհամապատասխանության դեպքում հոդվածները չեն ընդունվում և չեն ուղարկվում գրախոսության:

Օգտագործված գրականության ցանկը պետք է ընդգրկի առնվազն  8-10 աղբյուր։ 

Օգտագործված գրականության ցանկը պետք կազմված լինի միայն այն աղբյուրներից, որոնցից հղում կա հոդվածում։ Այն պետք է դասակարգվի ըստ այբբենական կարգի, իսկ այնուհետև պետք է դրան համապատասխանեցված համարակալմամբ հղումների հատվածում նշվեն գրականության ցանկում տվյալ գրքի թիվը և էջը։ 

ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ

Հոդվածի էլեկտրոնային տարբերակն անհրաժեշտ է ուղարկել OJS համակարգով, ինչպես նաև education21@ysu.am էլհասցեին՝ «Էլեկտրոնային նամակի վերնագիր» պատուհանում գրելով հեղինակի ազգանունը և անունը: Ուղարկվող ֆայլի անվանման մեջ նույնպես պետք է գրված լինի հեղինակի ազգանունը:

Խնդրում ենք հոդվածները ուղարկել ս․թ. օգոստոսի 22-ից մինչև սեպտեմբերի 30-ը: 

Սպասում ենք ձեր հոդվածներին:

Շնորհակալություն համագործակցության համար:

 

Հանդեսի պատասխանատու քարտուղար՝

Մերի Ավետիսյան

մանկ.գիտ.թեկնածու, դոցենտ

Հեռ.՝ (+374 91) 357 857

Էլհասցե՝ education21@ysu.am

 

Նմուշօրինակ

TITUL 

Author's name, surname,

Rank, degree of the author,

Work place,

Country,

Author's e-mail the address,

ORCID link

Abstract. 300 word

Keywords: --------------, --------------------, --------------, ------------------, -------------------------.

 

ЗАГЛАВИЕ 

ФИ  автора,

Степень, ученое звание,

Место работы,

Страна,

Личный электронный адрес автора /e-mail,

Ссылка ORCID

Аннотация

Введение: 300 слово

Ключевые слова. -----------------, --------------------, ----------------------, ---------------------------.

 

ՎԵՐՆԱԳԻՐ

Ազգանուն անուն

Գիտական կոչում, աստիճան,

Աշխատավայր

Երկիր

Էլհասցե: ------------------------

https://orcid.org/

Համառոտ ներածական։ 300 բառ

Բանալի բառեր։ Առնվազն 5 բառ

 

Հիմնախնդիրը: -----------------------------------------------

Հիմնախնդրին առնչվող արդիական հետազոտությունների և հրատարակությունների հակիրճ վերլուծություն: ------------------------------------------------

Հետազոտության նպատակը։ ------------------------------------

Հետազոտության նորույթը։ -------------------------------------------

Հետազոտության գործնական նշանակությունը։ -----------------------------------

Հիմնական նյութի շարադրանքը։ ---------------------------

Եզրակացություններ։ --------------------------------------------

Օգտագործված գրականություն:

  • Գլխավոր էջ
  • Կենտրոնի մասին
  • Գիտաժողովներ
  • Աշխատակիցներ
  • Գիտական սեմինարներ և միջոցառումներ
  • Նորություններ
  • «Կրթությունը 21-րդ դարում» գիտամեթոդական միջազգային գրախոսվող հանդես

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am