«Կրթությունը 21-րդ դարում» հանդեսի խմբագրություն

«Կրթությունը 21-րդ դարում» գիտամեթոդական միջազգային գրախոսվող եռալեզու հանդեսը գործում է 2019 թվականից ԵՊՀ մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոնում: Այն լույս է տեսնում տարեկան երկու անգամ: Հիմնադիրը մանկ. գիտ. դոկտոր, պրոֆեսոր Նազիկ Հարությունյանն է։ Հանդեսն իր շուրջն է համախմբել հարյուրից ավելի հեղինակների հայաստանյան և արտերկրի բուհերից: Հանդեսը 21-րդ դարի կրթության հիմնահարցերի քննարկման հարթակ է:
ՀԱՆԴԵՍԻ ԽՄԲԱԳՐԱԿԱՆ ԽՈՐՀՐԴԻ ԿԱԶՄԸ
Գլխավոր խմբագիր՝ | |
ՀԱՐՈՒԹՅՈՒՆՅԱՆ Ն. Կ. | Մանկ. գիտ. դոկտոր, պրոֆեսոր, Երևանի պետական համալսարան, Հայաստանի Հանրապետություն |
Խմբագրական խորհրդի անդամներ՝ | |
ՀՈՎՀԱՆՆԻՍՅԱՆ Հ. Վ. | Երևանի պետական համալսարանի ռեկտոր, պ.գ.դ․, Հայաստանի Հանրապետություն |
ԱՍՐԻՅԱՆ Է. Վ. | Երևանի պետական համալսարանի պրոռեկտոր, հ.գ.թ․, դոցենտ, Հայաստանի Հանրապետություն |
ՄԱՐԴՈՅԱՆ Ռ. Ա. | Գլխավոր խմբագրի տեղակալ, մանկ. գիտ. դոկտոր, պրոֆեսոր, Շիրակի պետական համալսարան, Հայաստանի Հանրապետություն |
ԱԶԱՐՅԱՆ Ռ. Ն. | Մանկ. գիտ. դոկտոր, պրոֆեսոր, Երևանի պետական համալսարան, Հայաստանի Հանրապետություն |
ԲԵՐՄՈՒՍ Ա. Գ. | Մանկ. գիտ. դոկտոր, պրոֆեսոր, Հարավային դաշնային համալսարան (Դոնի Ռոստով), Ռուսաստանի Դաշնություն |
ԲՈՅԼ Բ. | Մանկ. գիտ. դոկտոր, պրոֆեսոր, Ձևավորող գնահատման ուսումնասիրությունների կենտրոն, Մանչեստրի համալսարան, Մեծ Բրիտանիայի Միացյալ Թագավորություն |
ԲՈՒԴՆԻԿ Ե. Բ. | Մանկ. գիտ. դոկտոր, պրոֆեսոր, Մերձկարպատյան ազգային համալսարան, Ուկրաինա |
ԳՐԻԳՈՐՅԱՆ Ա. Կ. | Ֆ․մ.գ.թ․, դոցենտ, Երևանի պետական համալսարան, Հայաստանի Հանրապետություն |
ԳԵՎՈՐԳՅԱՆ Պ. Հ. | Մանկ. գիտ. դոկտոր, պրոֆ., Վանաձորի պետական համալսարան, Հայաստանի Հանրապետություն |
ԺՈՒԿ Ա. Ի. | Մանկ. գիտ. դոկտոր, պրոֆեսոր, Բելառուսի Մ. Տանկի անվան պետական մանկավարժական համալսարանի ռեկտոր, Բելառուսի Հանրապետություն |
ԽԱՉԱՏՐՅԱՆ Ռ. Խ. | Բ.գ.թ, դոցենտ, Աբու Դաբիի կրթության և գիտության նախարարություն, Որակի ապահովման և վերահսկողության վարչություն, ԱՄԷ |
ԿԱՐԱՊԵՏՅԱՆ Ի. Կ. | Մանկ. գիտ. դոկտոր, պրոֆեսոր, Վ․ Բրյուսովի անվան պետական համալսարան, Հայաստանի Հանրապետություն |
ՀՈՊՖՆԵՐ Ի. | Մանկ. գիտ. դոկտոր, պրոֆեսոր, Գրացի համալսարան, Ավստրիայի Հանրապետություն |
ՄԱԴԱԼԻՆՍԿԱ-ՄԻՉԱԼԱԿ Ի. | Մանկ. գիտ. դոկտոր, պրոֆեսոր,Վարշավայի համալսարան, Լեհաստանի Հանրապետություն |
ՄԵՀՐԱՆԵԱՆ Ե. | Մանկ. գիտ. դոկտոր, Ջորջիա քոլեջ, ԱՄՆ |
ՆՈՎՈՏՆԻ Պ. | Մանկ. գիտ. թեկնածու, դոցենտ, Մասարիկի համալսարան, Չեխիայի Հանրապետություն |
ՊԵՏՐՈՍՅԱՆ Հ. Հ. | Մանկ. գիտ. դոկտոր, պրոֆեսոր, Վ. Բրյուսովի անվան պետական համալսարան, Հայաստանի Հանրապետություն |
ՊԼԱՉԻՆԴԱ Տ. Ս. | Մանկ. գիտ. դոկտոր, պրոֆեսոր, Յուրի Կոնդրատյուկի անվան Պոլտավայի պոլիտեխնիկական ազգային համալսարան, Ուկրաինա |
ՊՈԴԻՄՈՎԱ Լ. Ս. | Մանկ. գիտ. դոկտոր, պրոֆեսոր, Մոսկվայի պետական մանկավարժական համալսարան, Ռուսաստանի Դաշնություն |
ՎՈՒԲԵԼՍ Թ. Հ. | Մանկ. գիտ. դոկտոր, պրոֆեսոր, Ուտրեխտի համալսարան, Նիդեռլանդներ |
Ամսագրի արխիվը հասանելի է journals.ysu.am կայքէջում։
«Կրթությունը 21-րդ դարում» գիտամեթոդական գրախոսվող հանդեսում հրապարակվող գիտական հոդվածին ներկայացվող պահանջները
Հոդվածի ձևավորման տեխնիկական չափանիշներ։ Հոդվածը պետք է սկսվի անգլերեն, ռուսերեն, հայերեն համառոտագրերով և դրանց հաջորդող բանալի բառերով (առնվազն 5 բառ)։ Համառոտագրերից յուրաքանչյուրը պետք է սկսվի հոդվածի՝ համապատասխան լեզվով վերնագրով՝ ուղղությունը դեպի կենտրոն և մեծատառերով գրված (առաջին համառոտագիրը՝ անգլերեն, այնուհետև՝ երկրորդ լեզվով, իսկ հաջորդիվ՝ հոդվածի համար ընտրված լեզվով)։ Դրան պետք է հաջորդի «Տեղեկություններ հեղինակի մասին» հատվածը՝ ուղղությունը դեպի աջ։ Եթե հոդվածը անգլերեն է, մյուս երկու համառոտագրերը տեղափոխվում են շարադրանքի սկիզբ։ Եթե հոդվածը հայերեն է, սկզբում դրվում են անգլերեն, ապա՝ ռուսերեն, իսկ այնուհետև՝ հայերեն համառոտագրերը։ Եթե հոդվածը ռուսերեն է, սկզբում դրվում է անգլերեն, ապա՝ հայերեն, իսկ այնուհետև՝ ռուսերեն համառոտագիրը։ Հոդվածի լեզվով գրված համառոտագրով պետք է սկսվի հոդվածի շարադրումը։
Տեղեկություններ հեղինակ(ներ)ի մասին․
Վերնագրին պետք է հաջորդեն հետևյալ տեղեկությունները՝
- հեղինակի ազգանուն, անուն (թավ),
- գիտական կոչում, աստիճան,
- աշխատավայր,
- երկիր,
- հեղինակի անձնական էլեկտրոնային հասցե,
- ORCID հղում (եթե հեղինակը չունի նման հղում, ապա պետք է գրանցվի ORCID կայքէջում և ստանա հղումը)։
Եթե հոդվածը գրվել է համահեղինակությամբ, ապա հեղինակների անունների և թվարկված տվյալների հերթագայությունը հոդվածում պետք է տրվի նրանց ներդրմանը համապատասխան։ Համահեղինակի ORCID հղումը ևս պետք է ներառված լինի տվյալների ցանկում:
Ամփոփում կամ համառոտագիր։ Երեք համառոտագրերի տեքստային մասը բովանդակային առումով պետք է համապատասխան լինի և ներկայացնի հոդվածի ընդհանուր գաղափարը (այդ մասին տե՛ս հաջորդիվ)։ Ամփոփումը կամ համառոտագիրը պետք է կազմի 30 տող, մոտավոր՝ 250-300 բառ։
- Ամփոփումը պետք է պատասխանի հետևյալ հարցերին.
- Ո՞րն է հետազոտության նպատակը:
- Ո՞րն է հոդվածի արդիականությունը և գիտական նորույթը։
- Ի՞նչ եզրահանգումներ է կատարել հեղինակը:
Համառոտ ամփոփմանը պետք է հաջորդեն բանալի բառեր։
Հիմնական նյութի շարադրանքը: Հիմնական նյութի շարադրանքը պետք է ամփոփված լինի 7-8 էջերում: Պետք է լինի հիմնախնդրի վերլուծություն, որը ներառում է՝
1․ հիմնախնդրին առնչվող արդիական հետազոտությունների և հրատարակությունների հակիրճ վերլուծությունը,
2․ հոդվածի նպատակը,
3․ հետազոտության նորույթը,
4․ հիմնական նյութի շարադրանքը, եզրակացություններ,
5․ հետագա հետազոտական հեռանկարներ, առաջարկներ,
6․ օգտագործած գրականության ցանկը այբբենական դասավորվածությամբ (նվազագույնը 10 աղբյուր):
Հոդվածում կարող են ներառված լինել գրաֆիկներ և աղյուսակներ՝ ըստ անհրաժեշտության:
Գրականության ցանկ: Գրականության ցանկում պետք է տրվեն միայն գիտական սկզբնաղբյուրներ: Վիճակագրական տվյալների, փաստաթղթերի, հաշվետվությունների, համացանցային աղբյուրների հղումները պետք է լինեն ծանոթագրությունների տեսքով: Օգտագործված գրականության ցանկը պետք է լինի այբբենական հաջորդականությամբ և համարակալված: Օգտագործված գրականության ցանկը պետք է գրված լինի լատինատառ՝ համապատասխան հետևյալ աղյուսակին։
Հղումները կատարվում են հետևյալ ձևով. քառակուսի փակագծերում գրվում է օգտագործված գրականության ցանկում աղբյուրի թիվը, որից հետո դրվում է ստորակետ, գրվում է մեջբերված մտքի կամ նախադասության էջը։ Օրինակ՝ [3, էջ 22]:
Հոդվածի էջերի քանակը։ Հոդվածի հիմնական նյութի շարադրանքը պետք է լինի 6-7 էջ, 2-3 էջ՝ համառոտագրերը և գրականության ցանկը:
Տեքստի ձևավորումը պետք է համապատասխանի հետևյալ պահանջներին. բոլոր լուսանցքները (աջից, ձախից, վերևից, ներքևից) 20 մմ, միջտողային միջակայքը՝ 1, տառատեսակը՝ «Unicod», տառաչափը՝ 11 pt, A4 ձևաչափով՝ տեքստի ուղղությունը՝ էջի լայնությամբ հավասարեցված, առանց տողադարձի:
Պահանջներին անհամապատասխանության դեպքում հոդվածները չեն ընդունվում և չեն ուղարկվում գրախոսության:
Օգտագործված գրականության ցանկը պետք է ընդգրկի առնվազն 8-10 աղբյուր։
Օգտագործված գրականության ցանկը պետք կազմված լինի միայն այն աղբյուրներից, որոնցից հղում կա հոդվածում։ Այն պետք է դասակարգվի ըստ այբբենական կարգի, իսկ այնուհետև պետք է դրան համապատասխանեցված համարակալմամբ հղումների հատվածում նշվեն գրականության ցանկում տվյալ գրքի թիվը և էջը։
ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ
Հոդվածի էլեկտրոնային տարբերակն անհրաժեշտ է ուղարկել OJS համակարգով, ինչպես նաև education21@ysu.am էլհասցեին՝ «Էլեկտրոնային նամակի վերնագիր» պատուհանում գրելով հեղինակի ազգանունը և անունը: Ուղարկվող ֆայլի անվանման մեջ նույնպես պետք է գրված լինի հեղինակի ազգանունը:
Խնդրում ենք հոդվածները ուղարկել ս․թ. օգոստոսի 22-ից մինչև սեպտեմբերի 30-ը:
Սպասում ենք ձեր հոդվածներին:
Շնորհակալություն համագործակցության համար:
Հանդեսի պատասխանատու քարտուղար՝
Մերի Ավետիսյան
մանկ.գիտ.թեկնածու, դոցենտ
Հեռ.՝ (+374 91) 357 857
Էլհասցե՝ education21@ysu.am
Նմուշօրինակ
TITUL
Author's name, surname,
Rank, degree of the author,
Work place,
Country,
Author's e-mail the address,
ORCID link
Abstract. 300 word
Keywords: --------------, --------------------, --------------, ------------------, -------------------------.
ЗАГЛАВИЕ
ФИ автора,
Степень, ученое звание,
Место работы,
Страна,
Личный электронный адрес автора /e-mail,
Ссылка ORCID
Аннотация
Введение: 300 слово
Ключевые слова. -----------------, --------------------, ----------------------, ---------------------------.
ՎԵՐՆԱԳԻՐ
Ազգանուն անուն
Գիտական կոչում, աստիճան,
Աշխատավայր
Երկիր
Էլհասցե: ------------------------
Համառոտ ներածական։ 300 բառ
Բանալի բառեր։ Առնվազն 5 բառ
Հիմնախնդիրը: -----------------------------------------------
Հիմնախնդրին առնչվող արդիական հետազոտությունների և հրատարակությունների հակիրճ վերլուծություն: ------------------------------------------------
Հետազոտության նպատակը։ ------------------------------------
Հետազոտության նորույթը։ -------------------------------------------
Հետազոտության գործնական նշանակությունը։ -----------------------------------
Հիմնական նյութի շարադրանքը։ ---------------------------
Եզրակացություններ։ --------------------------------------------
Օգտագործված գրականություն: