ԵՊՀ վեց ուսանողներ արժանացել են ՏՏ բնագավառում կրթական մրցանակների Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների (ՏՏ) բնագավառում ամենամյա կրթական պարգևների մրցանակաբաշխության այս տարվա արդյունքների համաձայն՝ ԵՊՀ-ից մրցանակների են արժանացել Ֆիզիկայի ինստիտուտի վեց ուսանողներ:
Նախամաշտոցյան գրերի վարկածը՝ ԵՊՀ հետազոտողի ուսումնասիրության տիրույթում Հայաստանում հեթանոսության վերացմամբ վերացավ նաև հեթանոսական մշակույթը՝ տաճարները, արխիվները: Այս մասին ընդգծում է ԵՊՀ պատմության ֆակուլտետի հայոց պատմության ամբիոնի պրոֆեսոր Աշոտ Ներսիսյանը: Հետազոտողն իր ուսումնասիրություններում այն եզրահանգումն է կատարել, որ նախամաշտոցյան գրերի գոյության վարկածը հիմնավոր է:
ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոցի աշակերտները՝ Կիրառական կենսաբանության միջազգային օլիմպիադայի մեդալակիրներ ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոցի 4 աշակերտներ, հաղթահարելով Կիրառական կենսաբանության միջազգային 5-րդ օլիմպիադայի (IABO) նախնական երկու փուլերը, մասնակցել են եզրափակիչ փուլին՝ արժանանալով արծաթե և բրոնզե մեդալների։
«Միավորված ազգերի կազմակերպության Երևան մոդել-2025». համաշխարհային խնդիրների լուծումները՝ երիտասարդների աչքերով «Միավորված ազգերի կազմակերպության Երևան մոդել-2025» («YereMUN 2025») միջազգային համաժողովն արդեն երրորդ անգամ ԵՊՀ-ում համախմբում է բազմաթիվ երիտասարդների աշխարհի տարբեր անկյուններից: Ճանաչված ձևաչափով անցկացվող համաժողովին ուսանողներն ու աշակերտները մասնակցում են որպես պատվիրակներ՝ ներկայացնելով տարբեր երկրներ և դիվանագիտորեն քննարկելով համաշխարհային խնդիրները:
Արցախյան ավանդազրույցների գրառում․ գիտական ծրագրի շրջանակում ստեղծվել է էլեկտրոնային շտեմարան «Արցախահայության բռնի տեղահանության հետևանքով այսօր առաջացել է նաև մշակութային կորստի վտանգ»,- ընդգծում է ԵՊՀ դոցենտ Նվարդ Վարդանյանը, որն իր գիտական խմբի հետ կատարել է ուսումնասիրություն՝ փաստագրելու արցախահայության բանավոր ավանդույթի կենդանի նմուշներ՝ կենտրոնանալով հատկապես ավանդազրույցի ժանրի վրա:
ԵՊՀ ՈՒԳԸ «Սոցքեմփ» ոչ ֆորմալ կոնֆերանսը նշել է հոբելյանական տասնամյակը ԵՊՀ Ծաղկաձորի «Համալսարան» ուսումնաարտադրական բազայում անցկացվեց Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետի ՈՒԳԸ ոչ ֆորմալ կոնֆերանսը՝ «Սոցքեմփ»-ը, որը մի հարկի տակ համախմբեց Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետի դասախոսներին, ուսանողներին, շրջանավարտներին, ներկա և նախկին ՈՒԳԸ-ականներին, հարակից ոլորտների հետազոտողներին և գիտությամբ հետաքրքրված երիտասարդներին՝ սահմաններից ու սահմանափակումներից դուրս խոսելու սեփական գիտական մտորումների մասին։
«Երևանում կմշակվեն տվյալահենք մոդելներ՝ «խելացի» քաղաքաշինության և քաղաքային միջավայրի զարգացման համար». ԵՊՀ հետազոտող Արտակ Փիլոյան Հետազոտություններ՝ միտված Երևանի թվայնացմանը, սեյսմիկ դիմացկունության գնահատմանը, մարդկանց և քաղաքային միջավայրի փոխազդեցության բացահայտմանը։ ԵՊՀ-ում ընթացիկ տարվա սեպտեմբերին կմեկնարկի նորարարական գիտական նախագիծ, որի շրջանակում գիտաշխատողները կկենտրոնանան քաղաքային տվյալների վերլուծության, տարածական տեղեկատվական համակարգերի, արհեստական բանականության և մարդակենտրոն, տվյալահենք քաղաքային պլանավորման վրա։
Նոր հորիզոններ շարունակական կրթության ոլորտում. ԵՊՀ շարունակական կրթության կենտրոնի մոտեցումները ԵՊՀ շարունակական կրթության կենտրոնը, պատասխանատու լինելով ԵՊՀ դասախոսների վերապատրաստման համար, իրականացնում է նաև կրթական և կարողությունների զարգացմանն ուղղված բազմապիսի ծրագրեր ու միջոցառումներ թե՛ համալսարանում, թե՛ համալսարանից դուրս։ Կենտրոնի գործունեության, նախաձեռնությունների և ապագայի ծրագրերի մասին զրուցել ենք ԵՊՀ շարունակական կրթության կենտրոնի տնօրեն Լուսինե Խառատյանի հետ։
Քաղաքը սոցիալական կառուցվածք է. ապրում ենք նույն Երևանում, բայց տարբեր իրականություններում Երևանն այսօր ավելի բազմաշերտ է, քան երբևէ. հին Երևանի բակային տարածքներում կառուցվում են բարձրահարկ շենքեր, վարդագույն տուֆը զիջում է ապակեպատ շենքերին, իսկ քաղաքային հորիզոնները բառացիորեն անհետանում են։ Ո՞ւր է տանում այս ճանապարհը երևանցիներին։ Ի՞նչ է տեղի ունենում քաղաքի և քաղաքացու ինքնության հետ։ Այս հարցերի շուրջ զրուցել ենք ԵՊՀ սոցիոլոգիայի ֆակուլտետի սոցիալական աշխատանքի և սոցիալական տեխնոլոգիաների ամբիոնի վարիչ, դոցենտ Յուլիանա Մելքումյանի հետ։ Նա «Հետխորհրդային Երևանի քաղաքային տարածքը. ինքնության վերածննդից մինչև անհետացող հորիզոններ» թեմայով իր հետազոտությունը ներկայացրել է «Հաշվետու գիտաժողով-2025»-ի շրջանակում։
Նորարար ուսուցիչներ՝ աշակերտակենտրոն կրթության ճանապարհին ԵՊՀ գիտական դրամաշնորհային ծրագրի շրջանակում իրականացվող «Առաջնորդ ուսուցիչները՝ որպես նորարարությունների հանձնառուներ ՀՀ դպրոցներում» նախագիծը միտված է ժամանակակից, աշակերտակենտրոն կրթության ձևավորման գործում ուսուցիչների առաջնորդական դերի բարձրացմանն ու կարևորմանը: Ըստ ԵՊՀ մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոնի դոցենտ, «Ուսուցչական առաջնորդություն» մագիստրոսական կրթական ծրագրի ղեկավար Լուսինե Հայրապետյանի՝ նորարար ուսուցիչները փոխակերպում են ոչ միայն դասավանդման գործընթացը, այլև կրթական միջավայրը՝ ի նպաստ որակյալ ու հավասար կրթության։