«Դասախոսը խնդրեց, որ իրեն դիմենք անունով, իսկ ազգանվամբ դիմելու տարբերակն ընդհանրապես չէր ընդունվում». ԵՊՀ ուսանողը՝ Աալենի համալսարանի մասին ԵՊՀ ուսանող Ռոզա Վարդանյանը Գերմանիայում ուսումնասիրում է գերմանական հայտնի կազմակերպությունների գործունեությունը, ինչպես նաև փորձում է գտնել մարդկային ռեսուրսների կառավարման ոլորտում առկա խնդիրների լուծումները: Նա երեք տարի սովորել է ԵՊՀ միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետի «Հանրային կառավարում» բակալավրի կրթական ծրագրով, իսկ 4-րդ կուրսում «Էրազմուս+» ծրագրի շրջանակում 6 ամսով մեկնել է Գերմանիա՝ Աալենի համալսարանում ուսումնասիրելու նաև միջազգային փորձն ու է՛լ ավելի հարստացնելու գիտելիքները:
ԵՊՀ-ում կգործարկվի բացառիկ սարքավորում՝ նոր հորիզոններ բացելով նյութագիտության ոլորտում ԵՊՀ ֆիզիկայի ինստիտուտի կիսահաղորդչային սարքերի և նանոտեխնոլոգիաների կենտրոնը ձեռք է բերել բացառիկ սարքավորում՝ ռենտգենյան ֆոտոէլեկտրոնային սպեկտրոմետր (XRS)։ Գիտական այս սարքը նյութագիտության ոլորտում կբացի լայն հնարավորություններ՝ նոր հետազոտությունների և նորարարությունների իրականացման համար։
Կարևորելով կրթական բարեփոխումները․ ԵՊՀ-ում անցկացվում է «ԷլԿԱՄՊՈՒՍ» նախագծի մեկնարկային համաժողովը ԵՊՀ գիտական խորհրդի նիստերի դահլիճում մեկնարկեց «Erasmus+» ծրագրի «eCAMPUS» նախագծի համաժողովը։ «Սոցիալական հեռավորություն պահպանող և ներառական կամպուսային կրթության խթանումը Հայաստանի բուհերում. ԷլԿԱՄՊՈՒՍ» խորագրով համաժողովի նպատակն է քննարկել և ներկայացնել հայաստանյան բուհերում սոցիալական հեռավորության պահպանման և կրթական համակարգում ներառականության բարձրացման գործընթացը, անդրադառնալ առցանց և թվային կրթության որակին առնչվող խնդիրների լուծմանը։
Բազմամշակութային միջավայր, նորարարական մեթոդներ. ԵՊՀ ուսանողը՝ արտերկրում ուսումնառելու մասին ԵՊՀ միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետի ուսանող Լիլիթ Սահակյանն օրերս է վերադարձել Երևան: Նա մեկ կիսամյակ ուսումը շարունակել է Գերմանիայի Լյուդվիգսհաֆենի բիզնեսի և հասարակայնության համալսարանում՝ ուսումնասիրելով «Մարքեթինգ», «Մարդկային ռեսուրսների կառավարում» և այլ առարկաներ: Լիլիթը «Հանրային կառավարում» բակալավրի կրթական ծրագրի 4-րդ կուրսի ուսանող է: Նա ընդգծում է, որ համեմատել է Գերմանիայի և Հայաստանի կառավարման մոտեցումները հանրային մի շարք ոլորտներում և ուսումնասիրության արդյունքները կարտացոլի իր ավարտական աշխատանքում:
ԵՊՀ-ն՝ հայ-իրանական բարեկամության կամուրջ Երևանի պետական համալսարանի արևելագիտության ֆակուլտետում հյուրընկալվեց ՀՀ-ում Իրանի Իսլամական Հանրապետության արտակարգ և լիազոր դեսպան Մեհդի Սոբհանիի գլխավորած պատվիրակությունը։ Այցի շրջանակում դեսպանը պարգևատրվեց ԵՊՀ ոսկե մեդալով, հանդես եկավ դասախոսությամբ, ինչից հետո իրանական կողմը ներկայացրեց մշակութային միջոցառում՝ նվիրված երկու ժողովուրդների դարավոր բարեկամությանը։
Հայաստանի ժողովրդագրական մարտահրավերները. վտանգներ և հնարավորություններ Ժողովրդագրությունը ոչ միայն գիտություն է բնակչության թվի մասին, այլև այն հիմնասյունը, որի միջոցով կանխորոշվում է երկրի տնտեսական, սոցիալական և մշակութային ապագան։ Այսօր Հայաստանը կանգնած է ժողովրդագրական լուրջ մարտահրավերների առջև, որոնք պահանջում են մանրակրկիտ ուսումնասիրություններ և լուծումներ։ Այս ամենի մասին մեզ հետ զրույցում պատմել է ԵՊՀ սոցիոլոգիայի ֆակուլտետի կիրառական սոցիոլոգիայի ամբիոնի ասիստենտ Արամ Վարտիկյանը՝ ներկայացնելով իր տեսլականը նշյալ խնդիրների, ոլորտում երիտասարդ մասնագետների ներգրավման և համալսարանի դերի վերաբերյալ։
Բուհ-կազմակերպություն համագործակցություն. հետազոտությունն ամփոփվել է կոլեկտիվ մենագրությամբ ԵՊՀ տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետում 2021-2024 թթ. կատարվել է գիտական հետազոտություն՝ «Բուհ-կազմակերպություն համագործակցության զարգացման խնդիրները և լուծման ուղիները ՀՀ-ում» թեմայով։ Հետազոտության ավարտին լույս է տեսել կոլետիվ մենագրություն, որում մանրամասնորեն վերլուծվում են բուհ-կազմակերպություն համագործակցության ընթացքը, առկա խնդիրները և դրանց լուծման հնարավոր ուղիները՝ հիմնվելով հետազոտական արդյունքների վրա։
ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոցը բազմակողմանի զարգանալու հնարավորություն է տալիս. հասարակագիտական հոսքի աշակերտները՝ դպրոցի մասին ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոցը դեռևս 2024-2025 ուստարում ընդլայնեց իր գործունեության շրջանակը՝ կրթություն ապահովելով նաև հասարակագիտական ուղղվածությամբ։ Հասարակագիտական հոսքի 10-րդ դասարանի աշակերտներ Անի-Նիկոլին Մանուկյանն ու Հայկ Պողոսյանը պատմում են դպրոցում ստացած գիտելիքների, հնարավորությունների և աշակերտ-ուսուցիչ հարաբերությունների մասին:
Գիտությունից արտադրություն․ նոր սարքավորումները կնպաստեն գիտական արդյունքների բարելավմանը ԵՊՀ ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտի քվանտային երևույթների հետազոտման և մոդելավորման լաբորատորիան համալրվել է նոր սարքավորումով, որը կնպաստի հետազոտությունների hնարավորությունների մեծացմանը և միջազգային չափանիշներին համապատասխան արդյունքների ստացմանը: Նոր սարքը հնարավորություն կընձեռի կատարելու նոր փորձարկումներ, ստանալու նոր հատկություններով նյութեր՝ ուսումնասիրությունները հասցնելով արտադրության։
Հետազոտական աշխատանք կատարելու արևմտյան մեթոդների յուրացում, համագործակցության հեռանկարներ. ԵՊՀ ասպիրանտը՝ Յենայի համալսարանի մասին ԵՊՀ միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետի ասպիրանտ Ալեն Սարգսյանը միջբուհական համագործակցության շրջանակում մեկ ամիս հետազոտական աշխատանք է կատարել Ֆրիդրիխ Շիլլերի անվան Յենայի համալսարանում (Գերմանիա): Նա ընդգծում է, որ և՛ ԵՊՀ-ն, և՛ Յենայի համալսարանը խրախուսում են գիտական տարբեր ուղղությունների միջև համագործակցությունը, ինչն էլ նպաստում է հետազոտողներին համադրելու տարբեր ոլորտների մեթոդները՝ ստանալով նորարարական արդյունքներ: