Location:
ք. Երևան
Deadline:
30 September 2025
Category:
Vacancy
<<ԱԿԲԱ Բանկ>> ԲԲԸ

Main Responsibilities
- Բանկի հաճախորդներից ստացված հեռախոսազանգերի և հարցումների սպասարկում
- Հեռախոսազանգի միջոցով Բանկի ծառայությունների վերաբերյալ խորհրդատվության տրամադրում և առավելությունների ներկայացում
- Թեժ գծին ստացվող դիտողությունների առաջարկությունների և բողոքների ընդունում, կառավարում
- Կասկածելի գործարքների հայտնաբերման դեպքում ոչ աշխատանքային օրերին և ժամերին քարտապանների հետ կապի հաստատում, գործարքների օրինականության պարզաբանում
Required Qualifications
- Բարձրագույն կրթություն
- Հաղորդակցման գերազանց հմտություններ
- Հայերենի գերազանց, անգլերենի և ռուսերենի տիրապետման լավ մակարդակ (գրավոր և բանավոր)
- MS Office ծրագրային փաթեթի իմացություն,
- ՀՀ Բանկային ոլորտի վերաբերյալ տեղեկացվածություն,
- Հաճախորդակենտրոն մոտեցում և սթրեսակայունություն,
- Իրավիճակի ճիշտ վերլուծության և խնդիրների բացահայտման կարողություն,
- Ճշտապահություն և պատասխանատվության բարձր զգացում,
- Թիմային աշխատանքի հակվածություն