Հարցաշար
1. Հոգեբանության գիտության զարգացումը, հիմնական փուլերը և ժամանակակից ուղղությունները
2. Հոգեկանի զարգացումը, կառուցվածքը, գործառույթները, հոգեկան երևույթներ և գործընթացներ, արտացոլման մեխանիզմները
3. Գիտակցության էությունը, ֆունկցիաները, բովանդակային կառուցվածքը
4. Զգայությունները՝ որպես իմացության առաջին փուլ, զգայությունների տեսակները և հիմնական հատկությունները
5. Ընկալման գործընթացը, տեսակները, հատկությունները
6. Ուշադրության ֆիզիոլոգիական մեխանիզմները, գործառույթները, տեսակները
7. Հիշողություն․ առանձնահատկությունները և գործընթացները
8. Մտածողություն․ մտածողության օպերացիաները և մտային խնդրի լուծման փուլերը
9. Խոսքի տեսակները․ ներքին խոսքի հոգեֆիզիոլոգիական առանձնահատկությունները
10. Երևակայության տեսակները և հնարները, երևակայության զարգացման հիմնախնդիրը
11. Խառնվածքը որպես անհատական առանձնահատկություն. հիմնական եզրակացություններ (Ռուսալով, Ստրելյաու, Մեռլին, հոգեգենետիկ և լոնգիտյուդ ուսումնասիրություններ)
12. Բնավորության կառուցվածքի բաղկացուցիչները, բնավորության գծեր
13. Ընդունակությունները որպես անհատական առանձնահատկություն. տեսակները և զարգացման մակարդակները (օժտվածություն, տաղանդ, հանճար)
14. Հույզերի և հուզական վիճակների տեսակները, հույզերի դասակարգումը
15. Սթրեսի բնութագիրը, գործառույթները և մեխանիզմները
16. Կամային գործունեություն, կամային ակտի փուլեր
17. «Անձ» հասկացության մեկնաբանությունները հոգեբանական տեսություններում․ անհատ, անձ, անհատականություն հասկացությունների փոխհարաբերակցությունը
18. Հոգեբանական խորհրդատվության խնդիրները, սկզբունքները, փուլերը
19. Հոգեբանական հետազոտությանը ներկայացվող պահանջները և չափանիշները
20. Փորձարարական հետազոտության կառուցվածքը և փուլերը
21. Հոգեբանական հետազոտության բարոյագիտական պահանջները
22. Հոգեբանական թեստերի դասակարգումը և դրանց ներկայացվող պահանջները
23. «Տարիք» հասկացությունը և տարիքային պարբերացման հիմնախնդիրը, չափանիշները: Տարիքային ճգնաժամերը՝ որպես անձի զարգացման գործոն
24. Սոցիալական խմբեր. ձևավորման գործոնները, տեսակները
25. Անձի սոցիալականացման գործոնները և փուլերը
26. Շփումը որպես եռակողմ գործընթաց (կոմունիկատիվ, ինտերակտիվ, պերցեպտիվ)
27. Ընտանիքի կառուցվածքն ու ֆունկցիաները
28. Ընտանիքի կենսական ցիկլի փուլերը
29. Ընտանեկան դերեր, ընտանիքում դերային փոխհարաբերություն
30. Ընտանեկան համատեղելիության ձևերը
31. Ընտանեկան հարմարում
32. Ծնողական վերաբերմունքի ձևերը, ծնողավարություն, ծնող և երեխա փոխհարաբերություններ
33. Ընտանիքի թերապիայի ժամանակակից մոտեցումները
34. Հոգեկան առողջության չափանիշները
35. Կոնֆլիկտի տեսությունները, դասակարգումը և դինամիկան: Կոնֆլիկտների հաղթահարման ռազմավարություն
36. Ինքնակարգավորման մեթոդները: Հոգեկարգավորում, ինքնաներշնչում և ինքնակառավարում
37. Հոգեբանական ներազդման տեսակները՝ համոզում, դիրքորոշում, սոցիալական և հոգեբանական ներգործություն
38. Նորածնության շրջանի և վաղ մանկության տարիքի հոգեբանությունը առանձնահատկությունները
39. Նախադպրոցական և կրտսեր դպրոցական տարիքի հոգեբանական բնութագիրը
40. Դեռահասի հոգեբանական առանձնահատկությունները: Դեռահասության տարիքի հոգեբանական նկարագիրը
41. Ինքնագիտակցության զարգացումը դեռահասության և պատանեկության տարիքում: Անձի զարգացումը և կենսագործունեության հիմնախնդիրները միջին և հասուն տարիքում
42. Դեռահասների անձի շեշտվածության ուսումնասիրությունը և տիպաբանությունը (Լիչկո)
43. Հոգեկան զարգացման հիմնախնդիրները հասունության շրջանում: Ծերերի հոգեբանություն, խնամք և սոցիալական աջակցություն
Գրականություն
1. Ավանեսյան Հ. Մ., Փորձարարական հոգեբանություն: Ուսումնական ձեռնարկ, Էդիթ Պրինտ, Երևան, 2010:
2. Հարությունյան Ն. Ա., Ընտանիքի կայունության հոգեբանական հիմքերը: Մենագրություն, Էդիթ Պրինտ, Երևան, 2018
3. Գալստյան Ա., Ստեփանյան Ռ., Հոգեդիագնոստիկա, Ուսումնական ձեռնարկ, ԵՊՀ հրատ., 2012, 210 էջ:
4. Алахвердов В. М., Опыт теоретической психологии. – СПб.: 1993.
5. Андреева Г. М., Социальная психология. Учебник для высших учебных заведений, М.: Аспект Пресс, 1998.
6. Вилюнас В., Психология эмоций, СПб.: Питер, 2008, 496 с.
7. Гудвин Дж., Исследование в психологии: методы и планирование. – СПб.: Питер, 2004.
8. Годфруа Ш., Что такое психология. Учебник в 2-х т. – М.: Мир, 1996.
9. Естественнонаучные основы психологии. Под ред. А. А. Смирнова, А. Р. Лурия, В. Д. Небылицина. – М.: Педагогика, 1978.
10. Ждан А. Н., История психологии. От античности до наших дней., М., Изд-во Московского уни-та, 1990
11. Изард К. Э., Психология эмоций. – СПб.: Питер, 2002.
12. Ильин Е. П., Психология воли, СПб.: Питер, 2002, 288 с.
13. Кочюнас Р., Основы психологического консультирования, М., 1999.
14. Крайг Г., Психология развития. — СПб.: Питер, 2000.
15. Крысько В. Г., Социальная психология. М., 2001.
16. Леонтьев А. А., Психология общения. М., 1999
17. Маклаков А. Г., Общая психология. – СПб. : Питер, 2006.
18. Малкина-Пых И. Г. , Семейная психотерапия . – М.: Изд-во Эксмо, 2005. – 960 с.
19. Нартова-Бочавер С. К., Дифференциальная психология, М., 2001.
20. Обухова Л. Ф., Возрастная психология, М., 2007.
21. Парыгин Б. Д., Социальная психология. СПб, 1999.
22. Столяренко Л. Д., Основы психологии: Учебное пособие. – Ростов н/Д: Феникс, 2003.
23. Хрестоматия по психологии: Учебное пособие. – М: Просвещение, 1987.
24. Ярошевский М., История психологии, М., 1985.