Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
  3. Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
  4. Հանրային քաղաքականության հետազոտություններ
  5. Կրթական ծրագրի մասնագիրը

Հանրային քաղաքականության հետազոտություններ

Մագիստրոսական ծրագիր
Հավելյալ նավիգացիա
Փակել
  • Գլխավոր
  • Ուսումնական պլան
  • Մասնագիր
  • Ընդունելություն
  • Կրթաթոշակ
  • Դասախոսներ
  • Գործընկերներ
  • Գլխավոր
  • Ուսումնական պլան
  • Մասնագիր
  • Ընդունելություն
  • Կրթաթոշակ
  • Դասախոսներ
  • Գործընկերներ

Կրթական ծրագրի մասնագիրը

Կրթական մակարդակը՝
Մագիստրոս
Մասնագիտություն՝
031401.05.7 - Սոցիոլոգիա
Մասնագիտացումը՝
031401.05.7 - Հանրային քաղաքականության հետազոտություններ
Շնորհվող որակավորումը՝
Սոցիոլոգիայի մագիստրոս
Ծրագրի ուստարին՝
2024/2025
Ուսուցման ձևը՝
Առկա
Ուսումնառության լեզուն՝
Հայերեն
1. Ծրագրի ընդունելության չափանիշները/պահանջները
Ընդունելությունը կատարվում է Երևանի պետական համալսարանի մագիստրատուրայի ընդունելության ին համապատասխան:
2. Ծրագրի նպատակները
·ուսանողներին տրամադրել խոր և համակողմանի գիտելիքներ հանրային քաղաքականության հետազոտությունների արդի մեթոդաբանությունների և փաստահեն քաղաքականությունների մշակման վերաբերյալ,
·զարգացնել ուսանողների իմացությունը և գործնական կարողությունները հանրային քաղաքականության հետազոտությունների նախագծման և իրականացման վերաբերյալ,
պատրաստել հանրային քաղաքականության հետազոտությունների և վերլուծությունների արդի մեթոդներին տիրապետող որակյալ մասնագետներ՝ ունակ իրենց գիտելիքներն ու հմտությունները կիրառելու համապատասխան ոլորտներում:
3. Ծրագրի կրթական վերջնարդյունքները
  • նկարագրելու հանրային քաղաքականության հետազոտությունների բնագավառում արծարծվող և քննարկվող հիմնախնդիրները, մեթոդաբանական բացերն ու իմացաբանական հակասությունները,
  • ձևակերպելու հանրային քաղաքականության հետազոտությունների բնագավառում տեսական, մեթոդաբանական, էմպիրիկ հիմնախնդիրները,
  • ներկայացնելու հասարակական ոլորտների, ինստիտուտների գործառման արդյունավետությանն ուղղված ծրագրերի և միջոցառումների ազդեցությունը, արժեքային շղթաների ներուժը, անցանկալի հետևանքներն ու հեռանկարները,
  • բացատրելու տարաբնույթ հետազոտությունների, հանրային կյանքի, հասարակական գործունեության, բարենորոգման ծրագրերի հիմնման, իրականացման, գնահատման խնդիրները:
  • հանրային քաղաքականության հետազոտությունների բնագավառում իրականացնելու սոցիոլոգիական հետազոտություններ և վերլուծություններ՝ պահպանելով իրականացման սկզբունքներն ու էթիկական կանոնները,
  • առաջադրելու գիտական, հետազոտական հիմնախնդիր, կիրառելու վերջինիս բազմակողմանի և համապարփակ վերլուծությանն ուղղված անհրաժեշտ հետազոտական մոտեցումների, մեթոդների և եղանակների օպտիմալ գործիքակազմ,
  • տրամադրելու խորհրդատվություն և փորձաքննություն լայն հասարակությանը, պետական կառավարման մարմիններին, մասնավոր ձեռնարկատերերին, քաղաքացիական հասարակության կազմակերպություններին, ԶԼՄ-ներին,
  • իրականացնելու պետության և հասարակության համար կարևոր հիմնախնդիրների և ընդունվող որոշումների փորձագիտական մշակում և գնահատում,
  • կատարելու հասարակական այլափոխումներին ու բարենորոգմանը միտված ծրագրերի ազդեցության գնահատում:
  • հրապարակելու գիտական հետազոտությունների և վերլուծությունների արդյունքները, ներկայացնելու հաշվետվություններ, ելույթներ, դասախոսություններ,
  • հաղորդակցվելու հետազոտական տարբերի խմբերի, փորձագետների, գործատուների և պատվիրատուների, հասարակական առանձին խմբերի լայն շրջանակի հետ,
  • մասնակցելու ռացիոնալ, հիմնավորված բանավեճի, կարծիքների, պատկերացումների, պնդումների առաջադրմանը և փոխանակմանը, կրթական և մասնագիտական գործունեության արդյունքների հանրային ներկայացմանը և պաշտպանությանը,
  • օգտվելու ինչպես բազային համակարգչային ծրագրերից (MS office, Internet), այնպես էլ տեքստերի ձևավորման և սոցիոլոգիական վերլուծության (NVivo, MaxQDA, SPSS, R) մասնագիտական ծրագրերից:
4. Գնահատման ձևերը

Գնահատման հիմք է ծառայում Երևանի պետական համալսարանի ուսումնական գործընթացի կազմակերպման կարգը, համաձայն որի դասընթացներն ըստ գնահատման ձևի, բաժանվում են չորս խմբի`եզրափակիչ գնահատումով, առանց եզրափակիչ գնահատման, առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման և ստուգարքային:
Եզրափակիչ գնահատումով դասընթաց
Նախատեսված են երկու ընթացիկ և մեկ եզրափակիչ քննություն: Ընթացիկ քննություններից յուրաքանչյուրը գնահատվում է առավելագույնը 4 միավոր, ընթացիկ ստուգումը` առավելագույնը 3 միավոր, եզրափակիչ քննությունը` առավելագույնը 9 միավոր:
Առանց եզրափակիչ գնահատման դասընթաց
Նախատեսված են երկու ընթացիկ քննություն և մեկ ինքնուրույն աշխատանք: Ընթացիկ քննությունները գնահատվում են համապատասխանաբար 4 և 5 միավոր առավելագույն արժեքով, ինքնուրույն աշխատանքը` առավելագույնը 8 միավոր, դասընթացին մասնակցությունը` առավելագույնը 3 միավոր:
Առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման դասընթաց
Նախատեսված են մեկ ընթացիկ բանավոր ստուգում, մեկ ինքնուրույն աշխատանք և եզրափակիչ քննություն:
Ընթացիկ բանավոր ստուգումը գնահատվում է առավելագույնը 4 միավոր, ինքնուրույն աշխատանքը` առավելագույնը 4 միավոր, դասընթացին մասնակցությունը` առավելագույնը 3 միավոր, եզրափակիչ քննությունը` առավելագույնը 9 միավոր:
Հետազոտական կառուցա­մասի բաղադրիչ մասնագիտական պրակտիկան գնահատվում է ստուգարքի ձևով:
Մա­գիս­տրոսական թեզը գնահատվում է 20 միավորանոց սանդ­­­ղա­կով:
5. Շրջանավարտների ապագա կարիերայի հնարավորությունները
«Հանրային քաղաքականության հետազոտություններ» մագիստրոսական ծրագրի շրջանավարտների հնարավոր գործատուներն են.
·Գիտակրթական հաստատությունները,
·Տեղեկատվական և խորհրդատվական կազմակերպությունները
· Պետական մարմինները (նախարարություններ, տեսչական մարմիններ և այլն),
·Տեղական ինքնակառավարման մարմինները,
·Տեղական և միջազգային հասարակական կազմակերպությունները,
·Բիզնես ոլորտի կազմակերպությունները,
· Սոցիալական ծառայությունները,
·Արդարադատության համակարգին հարող կազմակերպությունները,
·Սոցիալական աջակցության գործակալությունները,
·Առողջապահական և բնապահպանական գործակալությունները,
·Տարածքային պլանավորման գործակալությունները։ Շրջանավարտները հնարավորություն կունենան աշխատելու որպես հետազո­տող­ներ, վերլուծաբաններ, խորհրդատուներ, պլանավորողներ, տվյալների կառավարողներ, ծրագրերի համակարգողներ և ղեկավարներ, ինչպես նաև դասավանդելու սոցիոլոգիայի տեսական և մեթոդական դասընթացներ, ուսուցանելու հետազոտական հմտություններ:
6. Ուսումնառության օժանդակության ռեսուրսները և ձևերը
Ուսումնական գործընթացում օգտագործվում են հետևյալ օժանդակ ռեսուրսները.
·ժամանակակից սարքավորումներով և ծրագրային միջոցներով ապահովված լսարաններ և հետազոտական լաբորատորիա,
·հեռաուսուցմամբ և առցանց դասախոսություններ,
էլեկտրոնային ռեսուրսներ:
7. Կրթական չափորոշիչները կամ ծրագրային կողմնորոշիչները, որոնք օգտագործվել են ծրագիրը մշակելիս
Կրթական ծրագիրը մշակվել է ըստ ՀՀ բուհական համակարգում ներդրված և Բոլոնիայի գործընթացից բխող, Հայաստանում տեղայնացված չափորոշիչների, (օրինակ՝ «Սոցիոլոգիա» մասնագիտության (031401.04.7) մագիստրոսական ծրագրի պետական կրթական չափորոշիչ):
Ծրագրի մշակման և վերամշակման համար կիրառվել են նաև Օքսֆորդի () և Գլազգոյի () համալ­սարաններում գործող «Հանրային քաղաքականության հետազոտություններ» (Public Policy Research) մա­գիստ­րո­սական ծրագրերը: Միաժամանակ, հիմք են հանդիսացել Չանգ Մայ համալսարանի Հանրային քաղաքականության դպրոցում գործող «Հետազոտությունների նախագծում և մեթոդներ հանրային քաղաքականությունների համար» (Research Design and Methods for Public Policy) (), Բրիստոլի համալսարանում՝ «Քաղաքականության հետազոտություններ» (Policy Research) (), Ռու­սաս­տանի Բարձրագույն տնտեսական դպրոցում՝ «Քաղաքական վերլուծություններ և հան­րային քաղաքականություն» (Political Analysis and Public Policy) () ծրագրերը:
8. Դասախոսական կազմին ներկայացվող պահանջները
1.Ընդհանրական կարողություններ
Դասավանդման/մանկավարժական
·դասընթացի աշխատանքային ծրագիր (օրացուցային պլան) կազմելու հմտություն,
·դասավանդման ինտերակտիվ մեթոդների իմացություն, ակտիվ ուսուցման տեխնիկաների կիրառման կարողություն:
Հետազոտական
·տարաբնույթ գիտական աղբյուրների հետ աշխատելու, ինչպես նաև համացանցային տեղեկատվական ռեսուրսներից օգտվելու հմտություն,
·սոցիոլոգիական հետազոտություն պլանավորելու և նախագծելու, հետազոտությունների իրականացման հմտություններ,
·հետազոտական խումբ ղեկավարելու կարողություն:
Հաղորդակցման
·լսարանի հետ բանավոր հաղորդակցվելու հմտություն,
·հետազոտության արդյունքները գրավոր շարադրելու կարողություն,
·օտար լեզվի իմացություն (առնվազն անգլերենի B1 մակարդակին համապատասխան)։
ՏՀՏ կիրառություն
·բազային համակարգչային (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում՝ Word, Excel, Power-Point) հմտություններ,
·ժամանակակից սոցիալական հարթակներից օգտվելու հմտություն,
·լուսացուցադրություններ պատրաստելու և ներկայացնելու հմտություններ (ppt, prezi, canva և այլն),
·սոցիոլոգիական տեղեկատվության մշակման և վերլուծության համակարգչային ծրագրերի (SPSS/MaxQDA/NVivo) կիրառման հիմնարար հմտություններ:
Այլ կարողություններ
·հասարակական հարաբերությունները կարգավորող մասնագիտական էթիկայի և իրավական նորմերի իմացություն (մասնավորապես` հաղորդա­կցու­թյուն­ների ոլորտում),
·հետազոտական էթիկայի իմացություն,
·գրագողության կանխարգելման կարգի իմացություն,
·անհրաժեշտ ռեսուրսները գնահատելու և ծրագրերը արդյունավետորեն իրականացնելու կարողություն,
·ժամանակային ռեսուրսների պլանավորման և կառավարման կարողություն:
1.Մասնագիտական կարողություններ
·սոցիոլոգիական հետազոտության հայեցակարգերի տեսամեթոդաբանական հիմքերը ներկայացնելու հմտություն,
·հանրային քաղաքականության հիմնախնդիրների բացահայտմանն ուղղված սոցիոլոգիական հետազոտությունների կազմակերպման սկզբունքներն և ընթացակարգերը մեկնաբանելու և պարզաբանելու կարողություն,
·հայաստանյան հասարակությունում տարբեր սոցիալական բարեփոխումների իրականացման ընթացքի և արդյունավետության գնահատման մեթոդաբանությունը նկարագրելու հմտություն,
·հասարակական հարաբերությունները կարգավորող սոցիալական նորմերը սահմանելու կարողություն,
·գիտահետազոտական հիմնախնդիր և առաջադրելու հետազոտության նպատակ և խնդիրներ վերլուծելու կարողություն,
·որակական և քանակական մեթոդների համակցմամբ հետազոտությունների օպտիմալ մեթոդներ և տեխնիկաներ ընտրելու և կիրառելու կարողություն,
·հետազոտվող գործընթացների և երևույթների գնահատման մաթեմատիկական մոդելներ և վիճակագրական մեթոդներ կիրառելու կարողություն,
·սոցիոլոգիական տեղեկատվությունը բազմակողմանիորեն վերլուծելու, համակարգելու և ընդհանրացնելու կարողություն,
·գիտական հետազոտության արդյունքները և ձևակերպելու ելույթներ, ռեֆերատներ, գիտական ակնարկներ և հաշվետվություններ հրապարակելու կարողություն,
·հետազոտական արդյունքների և վերլուծությունների վրա հիմնված գիտական կանխատեսումներ և առաջարկներ լայն հասարակայնությանը ներկայացնելու կարողություն։
1.Ընդհանուր պահանջներ
Գիտական աստիճան
·գիտական աստիճան և/կամ կոչում հասարակագիտական ոլորտում, կամ որոշ դեպքերում՝ տվյալ կամ հարակից մասնագիտությամբ արտերկրյա բուհում ստացած մագիստրոսի կոչում,
·վերջին 5 տարում առնվազն 3 գիտական և/կամ վերլուծական/մեթոդական հրատարակու­թյունների առկայություն,
·վերջին 5 տարում առնվազն 3 մասնակցություն գիտաժողովների և/կամ աշխա­տաժողովների։
Մանկավարժական փորձ
·մասնագիտական դասընթացների դասավանդման և/կամ վերապատրաս­տումներ (թրեյնինգներ) իրականացնելու առնվազն 2 տարվա փորձ,
·վերջին 5 տարվա ընթացքում մասնակցություն տեղական կամ միջազգային վերապատրաստումների և/կամ մասնագիտական որակավորման բարձրացման դասընթացների,
Պրակտիկ աշխատանքի փորձ
·առնվազն 3 տարվա աշխատանքային փորձ սոցիոլոգիական հետազոտությունների նախագծման, իրականացման, տեղեկատվության մշակման և վերլուծության բնագավառում։
Այլ պահանջներ
·դասավանդման պորտֆոլիո՝ դասավանդվող առարկաների առնվազն 50%-ի առցանց նյութերի առկայություն,
ուսանողական հարցման արդյունքներով ստացված գնահատականների միջինը՝ առնվազն 4,0 (գործող դասախոսների համար)։


9. Լրացուցիչ տեղեկատվություն ծրագրի վերաբերյալ
Հայաստանում հանրային կյանքի բոլոր բնագավառներում քաղաքականությունների մշակման համատեքստում նոր օրակարգ է առաջադրվել, համաձայն որի՝ հանրային քաղաքականությունները պետք է լինեն փաստահեն և/կամ հետազոտահեն, քաղաքականությունները մշակելիս պետք է ապավինել գրագետ հետազոտական փորձառությանը՝ ներգրավելով հետազոտական մեթոդաբանություններին և մեթոդիկային տիրապետող հմուտ մասնագետների: Այսօր չափազանց կարևոր և հրատապ նշանակություն ունեն փաստահեն և/կամ հետազոտահեն քաղաքականությունների մշակումն ու իրագործումը: Քաղաքականությունները «սպասարկող» և/կամ փաստարկող հետազոտությունները ենթադրում են նոր տեսական և մեթոդաբանական մոտեցումներ, ուրույն հասկացութային համակարգ: Քաղաքականությունների հետազոտությունների հիմքում սոցիոլոգիական հետազոտությունների արդի մեթոդաբանություններն են՝ համեմված լայն տարածում գտած խառը մեթոդներով և գնահատող հետազոտությունների մեթոդաբանություններով: Ժողովրդավարական ինստիտուտների արդյունավետ կենսագործունեության համատեքստում քաղաքացիական հասարակության ներգրավման և/կամ մասնակցության տեսանկյունից առանցքային նշանակություն ունի հանրային քաղաքականությունը՝ որպես իշխանության և հասարակության փոխհարաբերությունների հիմնական ձևերն ու մեխանիզմներն ուրվագծող սկզբունքների ամբողջություն: «Հանրային քաղաքականության հետազոտություններ» մագիստրոսական ծրագիրը կարող է հիմք դառնալ հանրային կառավարման ոլորտում մեծ պահանջարկ ունեցող մասնագետների պատրաստման և սպասարկման համար՝ զինված արդիական հիմնախնդիր առաջադրելու և վերլուծելու, հանրային գործընթացների և երևույթների գնահատման մաթեմատիկական մոդելներ և վիճակագրական մեթոդներ նախագծելու, հանրային քաղաքականությունները բազմակողմանիորեն վերլուծելու և հետազոտությունների արդյունքներն ընդհանրացնելու ու լայն հասարակայնությանը ներկայացնելու կարողություններով: Առաջարկվող ծրագրի մեթոդաբանական և միջգիտակարգային ուղղվածությունը հիմնարար նշանակություն ունի ԵՊՀ սոցիոլոգիայի ֆակուլտետի համար մասնագետներ պատրաստելու հարցում: ՀՀ հանրային քաղաքականությունների վերլուծության և/կամ մշակման բնագավառում առկա է տվյալների հավաքագրման և մշակման արևմտյան ալգորիթմների և չափանիշների ներմուծման և օգտագործման պահանջ: Ուստի կարևորվում է գիտության նորագույն ձեռքբերումների և արդի միջազգային փորձի հիման վրա սոցիոլոգիական հետազոտությունների մեթոդաբանության մասնագետների պատրաստումը, ովքեր ի վիճակի կլինեն իրականացնելու վերոհիշյալ գործառույթները, հանդես կգան որպես ժամանակակից գիտելիքներով զինված և համապատասխան հմտություններով օժտված վերլուծաբաններ: Հաշվի առնելով հետազոտահեն քաղաքականությունների մշակման առաջնահերթությունները` առաջարկվող ծրագիրը մեծ նշանակություն է ձեռք բերում:

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am