Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. Նորություններ
  3. Գիտական խումբն առաջարկել է ջրի մաքրման նոր մեթոդ
Հունվար 25, 2024 | 17:09
Գիտություն
Հետազոտություն

Գիտական խումբն առաջարկել է ջրի մաքրման նոր մեթոդ

Ջուրը մարդկային կենսագործունեության և քաղաքակրթության կարևորագույն ռեսուրսներից մեկն է։ Խմելու, ոռոգման, ինչպես նաև բնական էկոհամակարգում շրջապտույտի ենթարկվող ջրերը չեն բավարարում մաքրության գլոբալ չափանիշներին: ԵՊՀ երիտասարդ գիտնականները, ինչպես նաև ՀՀ գիտական այլ հաստատությունների հետազոտողներ համատեղ մշակել են նախագիծ, որտեղ առաջարկել են նոր, անվտանգ, մատչելի մեթոդներ՝ միտված էկոհամակարգում ջրի բնականոն շրջապտույտ ապահովելուն և շրջակա միջավայրի «առողջությանը» նպաստելուն։

«Համահայկական գիտաժողով-2023»-ի շրջանակում անցկացված միջգիտակարգային նախագծերի մրցույթում 2-րդ տեղը զբաղեցրած գիտական խմբի անդամներն են Սուսաննա Գագինյանը, Տաթևիկ Բոշյանը, Ավետիս Գրիգորյանը, Տիգրան Պետրոսյանը, Աննա Թովմասյանը: Գիտական այս խմբի անդամները գտել են համատեղ ուսումնասիրության հատման կետ և կարճ ժամանակահատվածում մշակել նոր նախագիծ («Ջրի մաքրումը վնասակար ծանր մետաղներից և մետաղանման տարրերից ածխածնային նանոկառուցվածքների և սպիտակուցային մեմբրանների կիրառմամբ»), որի գերագույն նպատակն է ստեղծել նախադրյալներ Հայաստանի Հանրապետությունում գիտահենք տնտեսություն ստեղծելու համար։

Միջգիտակարգային մրցույթի և թիմի ձևավորման մասին պատմել է Ֆիզիկայի ինստիտուտի Միջուկային ֆիզիկայի ամբիոնի դասախոս Սուսաննա Գագինյանը:

«Համահայկական գիտաժողով-2023»-ի հանձնաժողովը պատահականության սկզբունքով է թիմը ձևավորել՝ հաշվի առնելով գիտական խմբում տարբեր մասնագիտություն ունեցող հետազոտողների ներգրավվածությունը: Ի սկզբանե միջգիտակարգային մրցույթի խնդիրն այն էր, որ տարբեր ոլորտներում գործունեություն ծավալող մասնագետները համատեղ աշխատեն մեկ գաղափարի շուրջ՝ համադրելով հմտությունները:

Մեզ մոտ բավականին հեշտ ստացվեցին և՛ ծանոթության փուլը, և՛ համատեղ աշխատանքը: Մրցունակ ծրագիր գրելու համար մեկ շաբաթ ժամանակ ունեինք, սահիկաշար պատրաստելու ու ներկայացնելու համար՝ 3 օր: Այս սեղմ ժամկետում մենք հասցրինք կատարել անհրաժեշտ աշխատանքները՝ համոզված լինելով, որ մեր համատեղ աշխատանքը հետագայում դառնալու է հաղթող ծրագիր: Նշեմ, որ թեմայի ընտրության համար խնդիր էինք դրել՝ հասկանալու, թե ինչ է անհրաժեշտ մեր երկրին: Անվտանգության, հանքարդյունաբերության, գյուղատնտեսության և բնապահպանության ճյուղերից ընտրեցինք բնապահպանությունը (ջրի ռեսուրսների կառավարումը): Միակ մտահոգությունս այն էր, թե ինչպես ենք մեր գիտական աշխատանքներում ներգրավելու հնէաբանի մասնագիտությունը, սակայն ամեն ինչ այնքան սահուն ստացվեց, որ յուրաքանչյուրս մեր ներդրումն ունեցանք կատարվող աշխատանքներում: Տարաձայնություններ և դժվարություններ չեն եղել, քանի որ մենք քննարկումների միջոցով ամեն ինչ շատ լավ կազմակերպել ենք. յուրաքանչյուր փուլում կատարել ենք ուսումնասիրություն և ներկայացրել առաջարկություն: Ֆիզիկայի ոլորտում ես և Տիգրանը նանոխողովակների միջոցով ապահովել ենք ջրի մաքրումը: Աշխարհում այսպիսի աշխատանք կատարում են, իհարկե, բայց շատ քիչ. այն նոր հետազոտություն է: Քիմիական եղանակով ջրի մաքրման բազմաթիվ տարբերակներ կան, բայց դրանք երկրորդական վնաս են հասցնում ջրին, իսկ նանոխողովակների միջոցով բավականին մաքուր ենք ստանում ջուրը:

Նախագծի թեմայի արդիականության և յուրօրինակության մասին խոսել է Կենդանաբանության և հիդրոէկոլոգիայի գիտական կենտրոնի կրտսեր գիտաշխատող, հիդրոէկոլոգ Տաթևիկ Բոշյանը:

Ջրային էկոհամակարգերը աղտոտվում են գյուղատնտեսական, կենցաղ-կոմունալ, արդյունաբերական և այլ տեխնածին կառույցների հոսքաջրերով, դրանց մեծ մասը լցվում է մակերևութային ջրեր և ներթափանցում ստորերկրյա ջրերի պաշարներ։ Այդ հոսքաջրերը լինում են տարբեր բնույթի` կախված աղտոտման աղբյուրից: Առավել վտանգավորները պարունակում են տոքսիկ, քաղցկեղածին և այլ վնասակար նյութեր, որոնք բացասական ազդեցություն ունեն մարդկանց առողջության և էկոհամակարգի վրա։ Մասնավորապես՝ արսենն ամենավտանգավոր տարրն է, ինչը հայտնի է հնագույն ժամանակներից ի վեր։ Ջուրն աղտոտող բարձր տոքսիկությամբ ծանր մետաղներից են պղինձը, նիկելը, կադմիումը, քրոմը, մերկուրին, կապարը, ցինկը և այլն։

Ջրի մաքրումը և որակի պահպանումը արդիական նշանակություն ունեցող գլոբալ և համամարդկային խնդիրներ են: Ծրագրի շրջանակում իմ գիտական ուսումնասիրության տիրույթը (կապված բիոմոնիթորինգի հետ) մակրոանողնաշարների որակական և քանակական ցուցանիշների միջոցով ջրի որակը որոշելն է՝ նախքան ուսումնասիրությունը և դրանից հետո:

Մրցույթի ընթացքի, հնագիտության և ընտրված թեմայի հետ խաչվող կապի մասին ներկայացրել է ՀՀ ԳԱԱ հնագիտության և ազգագրության ինստիտուտի գիտաշխատող, ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղի դասախոս, պ․գ․թ․ Ավետիս Գրիգորյանը:

Ծրագրի պատրաստման ժամանակ յուրաքանչյուրս ուսումնասիրել ենք խնդրին առնչվող մեր ուղղության մասնագիտական գրականությունը, ապա համադրել տվյալները և կազմել նախագիծ: Թեև բոլորս էլ փորձառու ենք գիտական տարբեր բնագավառներում կատարած ուսումնասիրությունների տեսանկյունից, սակայն առաջին հայացքից կար մտավախություն, որ դժվար կլինի գրել բոլորիս հետաքրքրություններն ընդգրկող և միաժամանակ արդիական ու նորարարական ծրագիր։ Սակայն շատ կարճ ժամանակում մեր գիտական խումբը հաղթահարեց խոչընդոտները և աշխատասիրության, թիմային աշխատանքի ու միասնականության շնորհիվ արդյունքում հասավ հաջողության:

Ես մասնագիտությամբ հնագետ եմ։ Այդ ոլորտն առաջին հայացքից թվում է, թե քիչ է առնչվում նոր տեխնոլոգիաներին, քանի որ ուսումնասիրում է «հինը»: Սակայն, իմ կարծիքով, առանց հինը ճանաչելու դժվար է գտնել լավագույն նորը: Ուսումնասիրությունները ցույց են տալիս, որ ջրերի կառավարման, կուտակման, տեղափոխման և որակի պահպանման մասին մարդիկ ոչ թե նոր են սկսել մտածել, այլ առնվազն մի քանի հազար տարի առաջ:

Քաղաքակրթությունների ձևավորման, պետությունների ստեղծման ու կործանման հանգամանքների վրա շատ մեծ ազդեցություն են ունեցել ջրի առկայության և կառավարման խնդիրները: Օրինակ՝ Հայկական լեռնաշխարհի հնագույն պետություններից մեկը համարվող Ուրարտուն ջրերի կառավարման հարցում հասել էր աննախադեպ հաջողության. ամբողջ երկրում ստեղծվել էր ջրանցքների մեծ ցանց, ինչի շնորհիվ ոռոգվում էին հսկայական տարածքներ՝ նպաստելով տնտեսության զարգացմանը:

Հայաստանը գտնվում է այնպիսի աշխարհագրական գոտում, որտեղ ջրերի որակի պահպանման կարիքը հետզհետե ավելի զգալի է դառնում՝ հաշվի առնելով գլոբալ տաքացման, հանքարդյունաբերության զարգացման, մարդկանց պահանջների մեծացման և այլ խնդիրները: Ծրագրի շրջանակում իմ աշխատանքը եղել է Հայաստանում և աշխարհում այս ուղղությամբ պատմական անցյալի փորձը ցույց տալը՝ համադրելով աշխարհում կատարվող նոր գործընթացների հետ:

Թիմի ապագա ծրագրերի և ձևավորված նոր ընկերության մասին պատմել է «Հայկենսատեխնոլոգիա» գիտաարտադրական կենտրոնի կրտսեր գիտաշխատող Աննա Թովմասյանը:

Աշխատանքի ժամանակ հասկացա, որ եթե կան միասնական նպատակներ և ցանկություն, ապա նման համագործակցությունն անպայման կունենա բարեհաջող ավարտ։

Մենք շատ կարճ ենք աշխատել միասին, սակայն այդ ժամանակահատվածում հասցրել ենք ստեղծել մի նախագիծ, որտեղ բոլորս ունեցել ենք մեր մասնակցությունը։ Միասին աշխատելու ժամանակ ես ուսումնասիրել եմ հնագիտությունը, հիդրոէկոլոգիան, ֆիզիկան և ծանոթացել այս ուղղությունների առանձնահատկություններին։ Ինձ համար այս աշխատանքի կարևոր ձեռքբերումներից մեկը խմբի անդամների հետ ծանոթանալն էր: Հիմա ունեմ լավ ընկերներ, որոնց հետ միշտ հաճելի կլինի միավորվել մեկ գաղափարի շուրջ՝ նպատակները դարձնելով իրականություն։

Մեր գիտական խումբն այդ սեղմ ժամկետում աշխատել է միասնական: Ես վստահ եմ, եթե լինեն այնպիսի դրամաշնորհային ծրագրեր կամ մրցույթներ, որտեղ մեր աշխատանքը ներկայացնելու հնարավորություն կընձեռվի, միասին անպայման կքննարկենք մեր ապագա անելիքները, կպլանավորենք քայլերը և կդիմենք նոր ծրագրերի:

 

Սոնա Շահվերդյան
ShareFacebookTelegram

Վերջին նորություններ

Գիտագործնական համաժողով ԵՊՀ-ում. քրեական դատավարության հիմնախնդիրներն ու զարգացման ուղիները՝ օրակարգում

23.05.2025

Քվանտային մեխանիկայի ինտերպրետացիաները

22.05.2025

«Հոդվածագրության դպրոց-3» գիտակրթական ծրագիրը ԵՊՀ-ում

22.05.2025
Տեսնել բոլորը

Հայտարարություններ

Բաց մրցույթ ԵՊՀ պրոֆեսորադասախոսական կազմի թափուր պաշտոնների տեղակալման համար

05.23.2025 - 06.06.2025

Երևանի պետական համալսարանը հայտարարում է պրոֆեսորադասախոսական կազմի թափուր պաշտոնների համալրման բաց մրցույթ՝ պարզեցված ընթացակարգով

05.23.2025 - 06.06.2025

Մեկնարկում է «Արդ եւս» ծրագիրը

05.21.2025
Տեսնել բոլորը

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am