Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. Նորություններ
  3. «Մեր կրթությամբ մենք մրցունակ ենք նաև միջազգային ասպարեզում». ԵՊՀ ուսանող Արտյոմ Ղազարյան
Օգոստոս 07, 2024 | 11:00
Գիտություն
Կրթություն
Ուսանողական կյանք

«Մեր կրթությամբ մենք մրցունակ ենք նաև միջազգային ասպարեզում». ԵՊՀ ուսանող Արտյոմ Ղազարյան

ԵՊՀ տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետի չորրորդ կուրսի ուսանող Արտյոմ Ղազարյանը մասնակցել է «Սոցիալ-տնտեսական զարգացման հիմնախնդիրները և ուղիները. քաղաք, տարածաշրջան, երկիր, աշխարհ» խորագրով համառուսական գիտագործնական 13-րդ գիտաժողովին՝ նախատեսված ուսանողների և ասպիրանտների համար: Գիտաժողովին մասնակցելու կարևորության, ներկայացրած հոդվածի և այլ մանրամասների մասին պատմել է ուսանողը:

Արտյոմ Ղազարյանի համար մասնագիտական ընտրություն կատարելը բավականին բարդ է եղել։ Նա երկար ժամանակ երկմտել է բժշկության և տնտեսագիտության ոլորտների ընտրության հարցում, սակայն տնտեսական տարբեր գործընթացները լավագույնս պատկերացնելու ցանկությունը գերազանցել է մյուս նախասիրություններին: Ներկայում հետաքրքրված է տնտեսական հետազոտություններ կատարելու գործընթացով և ուսումնասիրում է ոլորտի արդի միտումները, առաջատար մասնագետների հետազոտությունները: Ուսումնառության տարիներին ներգրավվել է համալսարանում կազմակերպվող միջոցառումներում թե՛ որպես մասնակից, թե՛ որպես կամավոր: 

Մասնագիտության հմտությունները բարելավելու նպատակով Արտյոմը մասնակցել է միջազգային հավատարմագրում ունեցող դասընթացների, գիտաժողովների: Այս տարի նա առցանց մասնակցել է Սանկտ-Պետերբուրգում տեղի ունեցած «Սոցիալ-տնտեսական զարգացման հիմնախնդիրները և ուղիները. քաղաք, տարածաշրջան, երկիր, աշխարհ» թեմայով գիտաժողովին:

- Արտյո՛մ, կպատմե՞ք գիտաժողովին ներկայացրած թեմայի արդիականության մասին:

- Ա․ Ս․ Պուշկինի անվան Լենինգրադի պետական համալսարանը կազմակերպել էր համառուսական գիտագործնական 13-րդ գիտաժողով, որին մասնակցում էին շուրջ 60 ուսանողներ և ասպիրանտներ աշխարհի տարբեր երկրներից: Գիտաժողովը միտված էր զարգացնելու ուսանողների և ասպիրանտների հետազոտական հմտությունները՝ հնարավորություն ընձեռելով հարստացնելու գիտելիքներն ու կարողությունները, կատարելու փորձի փոխանակում: 

Գիտաժողովի ժամանակ ներկայացրել եմ ռիսկի հավելավճարի կարևորության և ներդրողների որոշումներում դրա ազդեցության մասին հոդված: Գիտակցելով ներդրողների վարքագծի ուսումնասիրության կարևորությունը՝ փորձել եմ կատարել այնպիսի հետազոտություն, որը որոշակիորեն կբացահայտի նրանց քայլերի դրդապատճառները: Զարգացող երկրներում բավականին կարևոր է ներդրումների վարքագծի հստակ պատկերացումը: Այս հետազոտությունը որոշակիորեն պարզաբանում է ներդրողների վարքագիծը բարձր/ցածր ռիսկի հավելավճարի պայմաններում: Ուսումնասիրության ընթացքում փորձել եմ դիտարկել, թե ինչ պատճառներով են ներդրողները պահում իրենց ակտիվները այս կամ այն արժույթով: Ըստ հետազոտության՝ հիմնական պատճառներից մեկը ռիսկի հավելավճարն է: Չափելով ռիսկի հավելավճարը՝ ուսումնասիրել էի դրա տատանումների (աճի կամ անկման) ընթացքում ներդրողների վարքագծի փոփոխությունը: Հիմնական արդյունքը հետևյալն էր՝ բարձր ռիսկի պայմաններում ներդրողները հրաժարվում են ռիսկային արժույթից՝ իրենց ֆինանսական միջոցները պահելով արտարժույթով: Ուսումնասիրության համար օգտագործվել են էկոնոմետրիկ մոդելներ, որոնց օգնությամբ էլ հասել եմ վերջնարդյունքին: Արդյունքները փաստում են, որ մեր առջև դրված նպատակներին հասել ենք, ավելին՝ դրանք հետաքրքրություն են առաջացրել գիտաժողովի օտարերկրյա մասնակիցների շրջանում՝ դառնալով նաև հավելյալ քննարկումների պատճառ:

Գիտաժողովի շրջանակում արծարծված թեմաները հիմնականում առնչվում էին հասարակության սոցիալ-տնտեսական զարգացման միտումներին, մարզերի և քաղաքների սոցիալ-տնտեսական կառավարման, ինչպես նաև մեր օրերում գործող համակարգերի և ինստիտուտների հիմնախնդիրներին:

- Ի՞նչ տվեց Ձեզ գիտաժողովին մասնակցելը։

- Այս գիտաժողովին մասնակցությունը նախևառաջ նոր գիտելիք ձեռք բերելու հիանալի առիթ էր: Այն նաև հնարավորություն ընձեռեց միջազգային հանրությանը ներկայացնելու կատարված ուսումնասիրությունը, լսելու ոլորտի մասնագետների առողջ քննադատությունները, ծանոթանալու օտարերկրյա հետազոտողների կատարած հետազոտություններին և իմանալու այն մեթոդները, որոնք նրանք կիրառում են տնտեսագիտական հետազոտություններ կատարելիս։ Սա լավ հնարավորություն էր միջազգային հանրությանը ներկայացնելու մեր համալսարանը ու ցույց տալու, թե ինչպիսի հետազոտություններ կարող են կատարել երիտասարդները դեռ ուսանողական տարիներից։ Մասնակցելով միջազգային գիտաժողովներին՝ մենք պատկերացում ենք կազմում մյուս երկրների մասնակիցների տնտեսագիտական կրթության մասին, ինչ-որ առումով նաև չափում մեր գիտելիքներն ու համեմատականներ անցկացնում բուհերի տված կրթության միջև։ Պետք է նշեմ, որ սա լավ հնարավորություն է նաև համոզվելու, որ ԵՊՀ-ում ստացած մեր կրթությամբ մենք մրցունակ ենք նաև միջազգային ասպարեզում։ ԵՊՀ-ն ուսանողին հնարավորություն է տալիս ձեռք բերելու հենքային գիտելիքներ և դրանք կիրառելու մասնագիտական բնագավառում։ Նախատեսում եմ զբաղվել մակրոտնտեսական հետազոտություններով, ինչպես նաև ցանկանում տպագրել գիտական հոդվածներ միջազգային բարձր վարկանիշավորում ունեցող պարբերականներում:

- Ի՞նչ եք կարծում, գիտության ոլորտում հաջողության հասնելու համար ի՞նչ քայլեր են անհրաժեշտ ձեռնարկել: 

- Կարծում եմ՝ մասնագիտության հանդեպ սերը, աշխատասիրությունը, համբերատարությունը գլխավոր գործոններն են, որոնք անհրաժեշտ են գիտության ոլորտում հաջողելու համար, իսկ փորձառու մասնագետների սրտացավ խորհուրդներն օգնում են բնագավառում առաջին քայլերը կատարելիս։ 

Սոնա Շահվերդյան
ShareFacebookTelegram

Վերջին նորություններ

Գիտագործնական համաժողով ԵՊՀ-ում. քրեական դատավարության հիմնախնդիրներն ու զարգացման ուղիները՝ օրակարգում

23.05.2025

Քվանտային մեխանիկայի ինտերպրետացիաները

22.05.2025

«Հոդվածագրության դպրոց-3» գիտակրթական ծրագիրը ԵՊՀ-ում

22.05.2025
Տեսնել բոլորը

Հայտարարություններ

Բաց մրցույթ ԵՊՀ պրոֆեսորադասախոսական կազմի թափուր պաշտոնների տեղակալման համար

05.23.2025 - 06.06.2025

Երևանի պետական համալսարանը հայտարարում է պրոֆեսորադասախոսական կազմի թափուր պաշտոնների համալրման բաց մրցույթ՝ պարզեցված ընթացակարգով

05.23.2025 - 06.06.2025

Մեկնարկում է «Արդ եւս» ծրագիրը

05.21.2025
Տեսնել բոլորը

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am