Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. Նորություններ
  3. Հնարավորություններ, գիտելիքներ, փորձառություն. ԵԼՀ ուսանող Ռուզաննա Սարգսյանը՝ Գերմանիայում կրթություն ստանալու մասին
Մարտ 13, 2025 | 12:27
Կրթություն
Ուսանողական

Հնարավորություններ, գիտելիքներ, փորձառություն. ԵԼՀ ուսանող Ռուզաննա Սարգսյանը՝ Գերմանիայում կրթություն ստանալու մասին

ԵՊՀ եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետի «Անգլերեն, գերմաներեն և հաղորդակցություն» կրթական ծրագրի 3-րդ կուրսի ուսանող Ռուզաննա Սարգսյանը մեկ ամիս առաջ է վերադարձել Գրայֆսվալդի համալսարանից (Գերմանիա), որտեղ ուսանել է մեկ կիսամյակ։ Այդ ժամանակահատվածում նրա հիմնական նպատակներից է եղել կատարելագործել գերմաներենի իմացությունը, ինչպես նաև օտարերկրյա ուսանողներին փոխանցել Հայաստանի և հայկական մշակույթի մասին ճշգրիտ տեղեկություններ։

Գերմանիայում ուսանելու փորձը ուսանող Ռուզաննա Սարգսյանի համար ոչ միայն գիտելիքների, այլև մշակութային նոր հորիզոնների բացահայտման հնարավորություն էր։ Oգտվելով «Էրազմուս+» ծրագրի ընձեռած հնարավորություններից՝ նա հինգ ամիս ուսանել է Գրայֆսվալդի համալսարանում. այնտեղ ստացած նոր գիտելիքները և փորձը թույլ են տվել նորովի մոտենալ լեզվաբանությանը, մշակույթների փոխգործակցությանը և միջմշակութային հարցերին։ Այս ամենը և՛ նպաստել է նրա մասնագիտական աճին, և՛ առիթ է դարձել պատմելու գերմանացի ուսանողներին Հայաստանի, հայկական մշակույթի մասին։ 

-Գրայֆսվալդի համալսարանում (Գերմանիա) մեկ կիսամյակ ուսանելու ընթացքում ի՞նչ նոր գիտելիքներ ձեռք բերեցիք: Դասընթացներն ու պրակտիկան ի՞նչ հմտություններ տվեցին ձեզ։

-«Էրազմուս+» ծրագիրը լավ հնարավորություն է ստեղծում ուսանողների համար՝ բարելավելու գիտելիքները ոչ միայն լեզուների, այլ նաև միջմշակութային շփումների հարցերում։ Արտերկրում ուսանելու փորձը, անշուշտ, շատ արժեքավոր է: Այս ընթացքում ուսումնասիրեցի նոր մշակույթներ, սովորեցի նոր լեզուներ և ձեռք բերեցի օտարերկրացի նոր ընկերներ։ Բացի այդ՝ արտերկրում ծանոթացա գերմաներենի դասավանդման մեթոդներին և ձեռք բերեցի նոր միջմշակութային փորձառություն։ Վերջին հինգ ամիսների ընթացքում կատարելագործեցի այնպիսի հմտություններ՝ ինքնավստահություն, հաղորդակցում, ինքնուրույնություն, որոնք պետք են գալու ամբողջ կյանքիս ընթացքում։ Մի բան, սակայն, ինձ համար ակնհայտ է. մեր համալսարանն ավելի խստապահանջ և պատասխանատու է ուսանողին կրթելու գործում։ Երբեմն մենք այստեղ սովորում ենք ավելին, քան պետք է (ժպտում է)։ 

ԵՊՀ-ն տվել է և շարունակում է տալ հնարավորություններ՝ տարբեր ոլորտներում ինքնադրսևորվելու և անձնային շատ որակներ բացահայտելու առումով։ Լեզվի իմացության շնորհիվ, օրինակ, այսօր կարողանում եմ հեշտությամբ հաղորդակցվել օտարերկրացիների հետ: Դրանից բացի՝ ՈՒԽ-ի կազմակերպած յուրաքանչյուր միջոցառում և ծրագիր ընձեռում է ինքնազարգացման ու ընկերներ գտնելու նոր հնարավորություն»։

-Ի՞նչ խոչընդոտների հանդիպեցիք և ինչպե՞ս հաղթահարեցիք դրանք:

-Հետաքրքիր էր ճանաչել գերմանացիների մտածելակերպն ու ծանոթանալ նրանց սովորույթներին։ Առաջին իսկ օրը մշակութային շոկ ապրեցի. երեք ծանր ճամպրուկով փորձում էի գնացքից դուրս գալ և սպասում էի, որ կողքիս կանգնածներից որևէ մեկն ինձ օգնելու է: Մինչդեռ նրանք պարզապես սպասում էին՝ գնացքից դուրս գամ։ Այդ պահից հասկացա՝ այստեղ պետք է հույսս դնեմ միայն ինձ վրա և համակերպվեմ, որ Հայաստանում չեմ։ Հաջորդը՝ պայմանագիր ստորագրելուց առաջ սովորեցի նախ կարդալ այն․ Գերմանիայում ստորագրել էի համացանցի հասանելիության պայմանագիր առանց իմանալու, որ այն 2 տարի ժամկետով է և այն էլ ոչ թե հեռախոսի համար է, այլ տան: Եթե չլինեին խոչընդոտները, ապա կյանքը չէր լինի այդքան հետաքրքիր։

-Ինչպիսի՞ն էր ուսման կազմակերպման գործընթացը։ Կպատմե՞ք ուսանողական կյանքի մասին։

-Գրայֆսվալդի համալսարանում ուսանողը, ըստ իր մասնագիտացման, ինքն էր ընտրում իր կիսամյակի առարկաներն ու պարտաճանաչ կերպով հաճախում դասերի՝ յուրաքանչյուրը 1 ժամ 30 րոպե տևողությամբ։ Տնային հանձնարարություն քիչ էր տրվում, իսկ կրեդիտներ հավաքում էինք թեմայի վերաբերյալ սահիկաշար ներկայացնելով։

Հետաքրքիր էր մասնակցել «Միջմշակութային հարաբերություններ» («Interkulturalität») դասաժամին, որի ուսանողները տարբեր երկրների և մշակույթների ներկայացուցիչներ էին։ Մեր դասախոսը, իմանալով Հայաստանի և Թուրքիայի հարաբերությունների մասին, առաջարկեց վերլուծել թուրք հեղինակի գիրք։ Նույնիսկ դասաժամերից մեկի ընթացքում ցուցադրեց մի ֆիլմ, որտեղ թուրքերը տարածում էին կեղծ տեղեկություններ։ Առիթը բաց չթողնելով՝ մենք՝ հայ ուսանողներս, խոսեցինք մեր պատմության և մշակույթի մասին։

-Ռուզաննա՛, ի՞նչ նախասիրություններ ունեք և ինչո՞վ եք զբաղվում։ Արդյո՞ք կիրառում եք Ձեր մասնագիտական հմտությունները։ 

-Ազատ ժամանակս հաճախ տրամադրում եմ հայկական ազգային պարերին։ Սովորում եմ, նաև դասավանդում գերմաներեն մասնավոր ընկերությունում։

Ակնհայտ է, որ «Էրազմուս+» ծրագիրն ինձ տվեց այնպիսի կարևոր գիտելիքներ և հմտություններ, որոնք օգնում են գերմաներենն առավել մատչելի և հետաքրքիր դասավանդելու գործում: Սկսեցի դասընթացը վարել ոչ միայն հայերենով, այլև ռուսերենով։ 

Ուսումնառության ժամանակահատվածում տարբեր լեզուներով հաղորդակցվելն օգնեց ինձ չշփոթել իմացածս լեզուները։ Իսկ հաղորդակցական հմտություններիս բարելավումն ու բոլորի հետ լեզու գտնելու ունակության կատարելագործումը մեծապես օժանդակեցին ավելի հմտանալու HR ոլորտում։

-Իսկ ի՞նչ նպատակներ ունեք, արդյո՞ք ցանկանում եք շարունակել ուսումը։

-Նպատակներս բազմազան են: Ամենակարևորն այն է, որ իմ մասնագիտության ոլորտում լինեմ լավագույններից մեկը։ Ցանկանում եմ նաև լինել նրանցից, ովքեր, նոր սերնդին փոխանցելով մեր հարուստ ժառանգությունը, միաժամանակ օտարներին շարունակաբար ծանոթացնում են հայկական մշակույթին և պատմությանը, ակտիվորեն նպաստում դրանց պահպանմանն ու տարածմանը:

Սոնա Շահվերդյան
ShareFacebookTelegram

Վերջին նորություններ

«Հոդվածագրության դպրոց-3» գիտակրթական ծրագիրը ԵՊՀ-ում

22.05.2025

ԵՊՀ հետազոտողները գնահատում են թանգարանների օդի աղտոտվածությունն ու առաջարկում մաքրման միջոցներ

22.05.2025

«Աշխատանքային օրենսդրության առանձնահատկությունները մինչև 18 տարեկան անձանց համար». իրազեկման արշավ ՍԹԵՄ ավագ դպրոցի...

21.05.2025
Տեսնել բոլորը

Հայտարարություններ

Մեկնարկում է «Արդ եւս» ծրագիրը

05.21.2025

«էրազմուս+» ծրագրի միջազգային կրեդիտային շարժունություն. Կորունայի համալսարան, Իսպանիա

05.20.2025 - 06.10.2025

«Էրազմուս+» ծրագրի միջազգային կրեդիտային շարժունություն․ Լ’Աքվիլայի համալսարան, Իտալիա

05.19.2025 - 05.26.2025
Տեսնել բոլորը

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am