Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. Նորություններ
  3. Գիտելիք, փորձ և ընկերություն․ բնագիտական ճամբարը ևս մեկ անգամ համախմբեց դպրոցականներին
Հուլիս 14, 2025 | 13:23
Գիտություն
Կրթություն
Շարունակական կրթություն

Գիտելիք, փորձ և ընկերություն․ բնագիտական ճամբարը ևս մեկ անգամ համախմբեց դպրոցականներին

ԵՊՀ շարունակական կրթության կենտրոնի և «Հայաստան» համահայկական հիմնադրամի համատեղ նախաձեռնությամբ անցկացվեց «Բնագիտությունը զվարճալի՜ է․ տե՛ս, շոշափի՛ր, փորձի՛ր» ամառային բնագիտական ճամբարը։ Այս տարվա ճամբարի հիմնական նպատակն էր օգնել Արցախից տեղահանված և Հայաստանի տարբեր համայնքներում հաստատված դպրոցականներին ոչ միայն ձեռք բերելու նոր գիտելիքներ, այլև վերագտնելու հետաքրքրությունը գիտության նկատմամբ։

Բնագիտական ճամբարի շրջանակում երեխաները, ինքնուրույն կատարելով գործնական աշխատանքներ ու գիտափորձեր, ձեռք են բերում ուսումնական փորձառություն՝ տեսնելով, շոշափելով, փորձելով։

ԵՊՀ շարունակական կրթության կենտրոնի աշխատակից, ճամբարի կազմակերպիչ և պատասխանատու Արմինե Կարապետյանի խոսքով՝ ճամբարն այն տեղն է, որտեղ գիտությունը լոկ տեսություն չէ․ այն դառնում է կիրառելի և ոգեշնչող։

«ԵՊՀ Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազայում անցկացված ճամաբարը նախատեսված էր Արցախից բռնի տեղահանված 13-16 տարեկան դպրոցականների համար, սակայն հովանավոր հիմնադրամի առաջարկով յուրաքանչյուր խմբում ընդգրկվել են նաև դպրոցականներ Հայաստանից։ Ընդհանուր առմամբ, ճամբարին մասնակցել է շուրջ 65 դպրոցական»,- նշեց Արմինե Կարապետյանը։

Ճամբարի յուրաքանչյուր օրը հագեցած էր և կառուցված այնպես, որ երեխաները մշտապես գտնվեն ստեղծագործ միջավայրում և ուսումնական «շարժման» մեջ։

«Առավոտը սկսվում էր ֆիզիկական ակտիվությամբ՝ նախավարժանքներով, ինչից հետո կազմակերպվում էր նախորդ օրվա ամփոփում․ երեխաները պատմում էին, թե ինչը իրենց դուր եկավ, ինչը՝ ոչ, ինչ կցանկանային փոխել կամ ավելացնել։ Այնուհետև սկսվում էին թեմատիկ պարապմունքները՝ «Քիմիա», «Ֆիզիկա» և «Կենսաբանություն» առարկաներից, որոնք անցկացվում էին փորձարարական մեթոդներով։ Օրինակ՝ «Օրգանական քիմիա» և «Անօրգանական քիմիա» առարկաները դասավանդողները երեխաներին ներգրավում էին իրական փորձերի մեջ՝ ապահովելով անվտանգության բոլոր պայմանները։ Երեխաները ոչ միայն տեսնում էին նյութի փոխակերպումները, այլև իրենք էին կատարում այդ փորձերը, հետևում ռեակցիաներին և վերլուծում արդյունքները»,- հավելեց կազմակերպիչը։

Բնագիտական ուղղությունից բացի՝ ճամբարում իրենց ուրույն տեղն ունեին ստեղծագործական պարապմունքները։ Ըստ կավագործության դասընթացավար Գայանե Ստեփանյանի՝ կավի հետ աշխատելը հաճախ դառնում է հոգեբանական թերապիա։ Երեխաները կավագործության դասերի ժամանակ իրենց ձեռքով պատրաստել են տարբեր իրեր։

«Կավն ունի հակասթրեսային հատկություն հատկապես այն երեխաների համար, որոնք դժվարանում են արտահայտել իրենց հույզերը։ Այս գործընթացը դառնում է ինքնաարտահայտման միջոց»,- ընդգծեց Գայանե Ստեփանյանը։

Անցկացվել են նաև հագուստի մոդելավորման, թղթի վերամշակման, կարի, ինչպես նաև տեսանկարահանման դասընթացներ։ Վերջինը հատկապես շատ է սիրվել երեխաների կողմից․ նրանք սովորել են՝ ինչպես ճիշտ տեսանկարահանել, ստեղծել վիդեոպատմություններ, իսկ վերջում պատրաստել են խմբային հոլովակներ և պաստառային սահիկաշարեր, որոնք ներկայացրել են ճամբարի ավարտին։

Ամառային ճամբարը հարուստ էր նաև մշակութային այցերով․ մասնակիցները այցելել են Կեչառիսի վանական համալիր, Օրբելի եղբայրների տուն-թանգարան, ինչպես նաև Ծաղկաձորում գտնվող հնավայրեր։ Այս ամենը նպաստեց, որ երեխաները տեսնեն և ճանաչեն նաև իրենց մշակութային և պատմական միջավայրը։

Ճամբարի կազմակերպական աշխատանքներում ակտիվորեն ներգրավված էին նաև ԵՊՀ կամավորները, որոնք ապահովում էին երեխաների երեկոյան ժամանցը, խաղերն ու միջանձնային կապերի ամրապնդումը։

«Բնագիտությունը զվարճալի՜ է. տե՛ս, շոշափի՛ր, փորձի՛ր» աշխատարանների ծրագրի ղեկավար Մակրիտա Ավջյանն ընդգծեց․ «ԵՊՀ շարունակական կրթության կենտրոնի տնօրեն Լուսինե Խառատյանի առաջարկած գաղափարը՝ 13-16 տարեկան երեխաների համար կազմակերպել բնագիտական աշխատարաններ, հաջողությամբ կյանքի կոչվեց։ Հիմնական նպատակն այն էր, որ ուսումնական տարվա ավարտից հետո՝ արձակուրդային շրջանում, երեխաները չկորցնեն հետաքրքրությունը ուսման հանդեպ և համախմբվեն ուսումնական նախաձեռնության շուրջ, սակայն ոչ դասարանական, դասագրքային տրամադրությամբ։ Այս նպատակով դիտարկվեց ԵՊՀ լաբորատոր ներուժը, հատկապես՝ վերջերս վերանորոգված և տեխնիկապես հագեցած լաբորատորիաները»։

Ըստ Մակրիտա Ավջյանի՝ ծրագիրը նախապես ստացել է աշխատարան անվանումը, քանի որ հիմնական գաղափարն այն էր, որ երեխաներն արձակուրդի ժամանակ դուրս լինեին դպրոցական մթնոլորտից, չունենային դասական դասարանային դասընթաց, տնային աշխատանքներ, գնահատականներ․ դրա փոխարեն՝ գիտությունն ընկալեին որպես հետաքրքիր և կիրառական երևույթ, որը կարող են տեսնել, շոշափել և փորձել։

Ծրագրի շրջանակում երեխաները մասնակցում էին օրական չորս ժամ տևողությամբ պարապմունքների ԵՊՀ լաբորատորիաներում, ինչից հետո վերադառնում էին տուն։ Մ․ Ավջյանը շեշտեց, որ առաջին տարվա փորձը հաջողված էր, սակայն հաջորդ տարում իրավիճակը կտրուկ փոխվեց։ Արցախից տասնյակ հազարավոր ընտանիքների տեղահանման հետևանքով մեծաթիվ դպրոցականներ հայտնվեցին Հայաստանի տարբեր մարզերում և, կարելի է ասել, անհնար էր նրանց ներգրավել համալսարանում անցկացվող աշխատարանում։ Խորհրդակցության արդյունքում որոշվեց ծրագրի ձևաչափը զարգացնել և կիրառել ճամբարային տարբերակով։ Նպատակը նույնն էր՝ ուսումնական աշխատարանների ձևավորում, սակայն այս անգամ՝ հնգօրյա ճամբարի ձևաչափով, ԵՊՀ ուսումնաարտադրական կենտրոններից մեկում։

«Այդպես էլ կյանքի կոչվեց նախաձեռնությունը, որը նախորդ տարի իրականացվեց Բյուրականում, իսկ այս տարի՝ Ծաղկաձորում։ Ճամբարը միաձուլեց գիտությունը, մշակութային ճանաչողությունը, թիմային աշխատանքը և սոցիալական փոխհարաբերությունների զարգացումը՝ վերածվելով ամբողջական կրթական միջավայրի»,- պատմեց Մ․ Ավջյանը։

ՀՀ Արարատի մարզի Հովտաշատի միջնակարգ դպրոցի 9-րդ դասարանի աշակերտ, ճամբարի մասնակից Նարե Հայրապետյանը պատմեց, որ ճամբարի առաջին օրը, երբ իմացել են, որ պետք է հանձնեն իրենց հեռախոսները, բոլորը մի պահ շփոթվել են, նույնիսկ՝ տխրել, քանի որ պարզապես չէին պատկերացնում, թե ինչ կարելի է անել առանց սոցիալական ցանցերի։

«Բայց արդեն մի քանի ժամ անց մենք ինքնաբերաբար սկսեցին շփվել, ծիծաղել, մասնակցել խաղերին ու դասերին՝ հասկանալով, որ հեռախոսից այն կողմ ևս կյանք կա»,- ասաց Նարեն։ 

Նա առանձնահատուկ ոգևորությամբ է հիշում կավագործության դասընթացը, նոր ընկերներին և ճամբարի դրական մթնոլորտը՝ հավելելով, որ շատ կցանկանար նման ճամբարներ անցկացվեն նաև հետագայում։

Երևանի Վ․ Մայակովսկու անվան №7 հիմնական դպրոցի 8-րդ դասարանի աշակերտ Սլավա Ստեփանյանն իր հերթին խոստովանեց, որ սկզբում այդքան էլ ոգևորված չէր ճամբարին մասնակցելու գաղափարով։ Նա պատկերացրել էր հերթական ուսումնական ծրագիրը՝ նման դպրոցին, լեցուն դասերով։ Սակայն իրականությունն ամբողջությամբ փոխվեց հենց առաջին օրվանից։

«Երբ եկանք այստեղ, հասկացա, որ ամեն ինչ բոլորովին այլ է։ Ամեն բան հետաքրքիր էր, ամեն ինչին ուզում էի մասնակցել։ Ձեռք եմ բերել գիտելիքներ, որոնք, վստահ եմ, պետք կգան ապագայում։ Բայց ինձ համար ամենակարևորը նոր ընկերներն էին, որոնց հետ հաստատ պահելու եմ կապը նաև ճամբարից դուրս»,- հավելեց Սլավան։

  • Բեռնել
  • Բեռնել
  • Բեռնել
  • Բեռնել
  • Բեռնել
  • Բեռնել
  • Բեռնել
  • Բեռնել
  • Բեռնել
  • Բեռնել
  • Բեռնել
  • Բեռնել
  • Բեռնել
  • Բեռնել
  • Բեռնել
  • Բեռնել
  • Բեռնել
  • Բեռնել
  • Բեռնել
  • Բեռնել
  • Բեռնել
  • Բեռնել
  • Բեռնել
  • Բեռնել
  • Բեռնել
  • Բեռնել
  • Բեռնել
  • Բեռնել
  • Բեռնել
  • Բեռնել
  • Բեռնել
  • Բեռնել
  • Բեռնել
  • Բեռնել
  • Բեռնել
  • Բեռնել
  • Բեռնել
  • Բեռնել
  • Բեռնել
  • Բեռնել
  • Բեռնել
  • Բեռնել
  • Բեռնել
  • Բեռնել
  • Բեռնել
    ShareFacebookTelegram

    Վերջին նորություններ

    Գիտելիք, փորձ և ընկերություն․ բնագիտական ճամբարը ևս մեկ անգամ համախմբեց դպրոցականներին

    14.07.2025

    Հայալեզու գրականությունը փոփոխվող աշխարհում. գրականագետ Արքմենիկ Նիկողոսյանի դիտարկումները

    14.07.2025

    «Ժամանակն է, որ բոլորս սովորենք օգտվել ԱԲ գործիքներից, որովհետև դրանց կիրառումը մեծացնում է աշխատանքի արդյունավետությունը»...

    11.07.2025
    Տեսնել բոլորը

    Հայտարարություններ

    Մեկնարկում է «Քեն Կակոսյան ընտանիք» կրթաթոշակի համար դիմում-հայտերի ընդունելություն

    07.10.2025 - 09.20.2025

    Ռումիներենի ամառային դպրոց

    07.10.2025

    Հրավիրյալ դասախոս հայագիտության ոլորտում

    07.10.2025 - 07.31.2025
    Տեսնել բոլորը

    Արագ հասանելիություն

    • Ինտրանետ
    • E-learning
    • Mulberry
    • Էլ. դիմումներ
    • Հեռախոսագիրք
    • Registrar
    • Փաստաթղթեր

    Footer site information

    • Հիմնական էջեր
      • Ընդունելություն
      • Կրթություն
      • Գիտություն
      • Նորություններ
    • Տեղեկատվություն
      • Հաճախ տրվող հարցեր
      • Թափուր հաստիքներ
      • Կրթական ծրագրերի որոնում
      • Դիմորդներին
      • Ուսանողներին
    • ԵՊՀ-ի մասին
      • ԵՊՀ կառավարումը
      • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    © Երևանի պետական համալսարան 2025
    Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am