Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Կիրառական սոցիոլոգիայի գիտահետազոտական լաբորատորիա
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հոգեբանության գիտահետազոտական կենտրոն
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Կիրառական սոցիոլոգիայի գիտահետազոտական լաբորատորիա
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հոգեբանության գիտահետազոտական կենտրոն
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. Նորություններ
  3. Երազանքից իրականություն․ ԵՊՀ ուսանողի ուսումնական ճամփորդությունը «Էրազմուս+» ծրագրով
Նոյեմբեր 24, 2025 | 11:02
Կրթություն
Ուսանողական

Երազանքից իրականություն․ ԵՊՀ ուսանողի ուսումնական ճամփորդությունը «Էրազմուս+» ծրագրով

«Արտասահմանում ուսանելու փորձն ինձ համար շատ արժեքավոր էր․ այն հնարավորություն տվեց զարգացնելու մասնագիտական կարողություններս, սովորելու ակադեմիական նոր միջավայրում, շփվելու տարբեր երկրներից ժամանած ուսանողների հետ և ընդլայնելու մտահորիզոնը»,- ասում է ԵՊՀ եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետի մագիստրատուրայի 2-րդ կուրսի ուսանող Անահիտ Ալեքսանյանը։ Նա «Էրազմուս+» փոխանակման ծրագրի շրջանակում մեկնել է Իտալիա և սովորել Վենետիկի Կա Ֆոսկարի համալսարանում։

Անահիտի խոսքով՝ արտերկրում սովորելու որոշմանը նպաստել են ոչ միայն իր բարձր առաջադիմությունը, այլև մի շարք նպատակներ՝ միջազգային միջավայրում ստանալ կրթություն, ձեռք բերել ակադեմիական նոր փորձ, կատարելագործել լեզուների իմացությունը և ընդլայնել մասնագիտական հմտությունները։ Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետում սովորելը նրա համար բացել է արտասահմանում ուսանելու լայն հնարավորություններ, իսկ «Էրազմուս+» ծրագիրն ապահովել է այս բոլոր նպատակների իրականացումը՝ հնարավորություն տալով սովորելու եվրոպական առաջատար համալսարանում։

«Վենետիկի Կա Ֆոսկարի համալսարանում կարևորվում էին արդի մոտեցումները, քննադատական վերլուծությունը և պրակտիկ գիտելիքի կիրառումը։ Ընդհանուր առմամբ՝ արտասահմանում ուսանելու այս փորձը դարձավ իմ մասնագիտական զարգացման կարևոր փուլերից մեկը՝ տալով թե՛ գիտելիքներ, թե՛ հմտություններ, որոնք կարող եմ կիրառել ինչպես ներկայում, այնպես էլ ապագայում»,- ասում է ԵՊՀ ուսանողը։


Հակասական զրույց


- Նախքան մեկնելը կարծում էիք…, բայց իրականում…

- Նախքան մեկնելը կարծում էի, որ չեմ կարողանա հեշտ հարմարվել նոր մշակույթին․ ունեի վախեր և որոշ անհանգստություններ, բայց իրականում ամեն ինչ շատ ավելի հարթ ու գեղեցիկ ընթացավ։

- Ամենադժվարը․․․

- Ամենադժվարը կրթական նոր համակարգին հարմարվելն էր, բայց այն օգնեց ինձ արագ զարգացնել ինքնուրույնություն, ժամանակի արդյունավետ կառավարում և նոր միջավայրում աշխատելու կարողություն։

- Ինչպե՞ս էիք պատկերացնում ուսումն արտերկրում, և ինչպիսի՞ն էր այն իրականում։

- Նախքան արտերկիր մեկնելս ուսումնառության գործընթացը պատկերացնում էի ավելի դժվար ու լարված․ մտածում էի, որ նոր միջավայրին, լեզվին և կրթական համակարգին հարմարվելը շատ ավելի բարդ կլինի։ Սպասում էի, որ ամեն ինչ երկար ժամանակ կպահանջի։ Իրականում ուսման գործընթացը բացարձակապես այլ կերպ դասավորվեց․ միջավայրը շատ բարեկամական էր, դասախոսները՝ աջակցող, իսկ ուսանողական կյանքը՝ ակտիվ ու ոգեշնչող։ 

- Ինչպե՞ս էիք պատկերացնում մարդկանց, և ինչպիսի՞ն էին նրանք իրականում։

- Նախքան մեկնելը մարդկանց պատկերացնում էի ջերմ, բարեկամական և աջակցող։ Եվ իրականում ամեն ինչ հենց այդպես էր․ իտալացիներն իսկապես բաց են, և միշտ պատրաստ օգնելու։

- Մինչև մեկնելը ինչպե՞ս էիք պատկերացնում Կա Ֆոսկարի համալսարանը, և ինչպիսի՞ն էր այն իրականում։

- Մինչև մեկնելը համալսարանը պատկերացնում էի շատ մեծ, պաշտոնական և դժվար հասանելի՝ կարծելով, որ այնտեղ կդժվարանամ շփվել դասախոսների և այլ ուսանողների հետ։ Այնինչ համալսարանում բաց և հարմարավետ միջավայր էր, որտեղ դասախոսներն աջակցող էին, ուսանողները՝ ակտիվ և ընկերասեր։

- Ի՞նչն էր Ձեզ ոգեշնչում՝ սովորել այնտեղ։

- Ինձ ոգեշնչում էր այն գիտակցումը, որ իրականացնում եմ իմ ամենամեծ երազանքներից մեկը, որը ժամանակին թվում էր անհասանելի։ Այս հնարավորությունը ինձ դրդեց առավել պատասխանատվությամբ մոտենալու ուսման գործընթացին, հաղթահարելու դժվարությունները և լիովին օգտագործելու արտերկրում ձեռք բերած փորձը։

- Ի՞նչ փոփոխություն եք նկատում Ձեր կյանքում արտերկրում ուսանելուց հետո։

- Ես դարձել եմ ավելի ինքնավստահ, ինքնուրույն և կազմակերպված։ Այս փորձն ինձ սովորեցրեց արագ հարմարվել նոր միջավայրին, ինքնուրույն սովորել և արդյունավետորեն գործարկել իմ գիտելիքները պրակտիկ իրավիճակներում։


Մեկ էջ, մեկ պատմություն


- Ինչպիսի՞ն էր կյանքը Կա Ֆոսկարի համալսարանում։

- Սկզբում ամեն ինչ շփոթեցնող էր. լսարանները գտնելը դժվար էր, քանի որ յուրաքանչյուր դաս անցկացվում էր տարբեր մասնաշենքերում, իսկ Վենետիկի փողոցները այնքան շատ ու մոլորեցնող էին, որ պետք էր տեղացի լինել չմոլորվելու համար: Ամեն մի լսարան գտնելը նոր արկած էր՝ լի անսպասելի զուգադիպություններով: Սակայն ժամանակի հետ Վենետիկը ինձ համար դարձավ տուն, իսկ նեղլիկ փողոցներն արդեն անգիր գիտեի: Սկզբնական շփոթությունը վերածվեց հիշվող ու սիրելի փորձի:


Հետաքրքիր ընտրություն


- Ինչպե՞ս կբնութագրեք Ձեր անցկացրած առաջին շաբաթն արտերկրում։

- Հուզիչ և խառը։

- Ձեր սիրելի իտալերեն բառը։

- Felicità։

- Ամենահետաքրքիր դասախոսը․ հա՞յ, թե՞ իտալացի։

- Լավ մասնագետ՝ թե՛ հայ, թե՛ իտալացի։

- Քննությունը ավելի դժվար է  ԵՊՀ-ո՞ւմ, թե՞ Իտալիայում։

- Քննությունը կարող է դժվար լինել ամեն տեղ, եթե չես պարապել։

- Ավելի ազատ միջավայր Հայաստանի՞, թե՞ Իտալիայի համալսարանում։

- Իտալիայի համալսարանում։

- Ավելի ակտիվ ուսանողներ հայե՞րն են, թե՞ իտալացիները։

- Կարծում եմ՝ իտալացիներն ունեն ավելի ակտիվ ուսանողական կյանք և ավելի հեշտությամբ են համատեղում ուսանողական ակտիվ կյանքն ու ուսումը։

Անահիտն այժմ նպատակ ունի կենտրոնանալու կարիերայի զարգացման վրա՝ խորացնելով գործնական հմտությունները, ձեռք բերելով փորձ գործընկերային միջավայրում և կայուն առաջընթաց ապահովելով մասնագիտական ոլորտում։ Ասում է՝ համալսարանական կրթությունը տվել է տեսական հիմք, որը ցանկանում է արդյունավետ կիրառել գործնական աշխատանքում։ Ապագայում, անհրաժեշտության դեպքում, նա բաց չի թողնի ուսումնառությունը շարունակելու հնարավորությունը ավելի նպատակային ուղղությամբ։

Սոնա Շահվերդյան
ShareFacebookTelegram

Վերջին նորություններ

Երիտասարդ գիտնականների դերակատարումը գիտության զարգացման գործում․ ԵՊՀ-ում մեկնարկեց «Ապագայի գիտնականները» խորագրով նախագիծը

24.11.2025

Երազանքից իրականություն․ ԵՊՀ ուսանողի ուսումնական ճամփորդությունը «Էրազմուս+» ծրագրով

24.11.2025

Ազգային հիշողությունը և միասնականության գաղափարը՝ ԵՊՀ ուսանողների պատկերացմամբ

21.11.2025
Տեսնել բոլորը

Հայտարարություններ

ԵՊՀ-ն՝ «Eurasia-Pacific Uninet» («EPU») ակադեմիական ցանցի անդամ: Փոքր դրամաշնորհների նոր հնարավորություններ

11.24.2025

«Էրազմուս+» ծրագրի միջազգային կրեդիտային շարժունություն. Կոտ դ'Ազուր համալսարան, Ֆրանսիա

11.19.2025 - 12.05.2025

«Զոֆիա Զամենհոֆ» հիմնադրամի հրատարակչությունը հայտարարում է մրցույթ

11.18.2025 - 12.08.2025
Տեսնել բոլորը

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am