Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. Նորություններ
  3. «ԵՐԲԵՄՆ ՉԱՓԻՑ ԴՈՒՐՍ ԱՐՎԵՍՏ ԵՄ ՓՆՏՐԵԼ ԱՄԵՆՈՒՐ». «ԼԱՎԱԳՈՒՅՆ ՈՒՍԱՆՈՂ» ՀԱՆՐԱՊԵՏԱԿԱՆ ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՄՐՑԱՆԱԿԱԿԻՐ ԳԵՂԱՄ ԱՍԱՏՐՅԱՆ
Ապրիլ 08, 2019 | 14:58
Ուսանողական

«ԵՐԲԵՄՆ ՉԱՓԻՑ ԴՈՒՐՍ ԱՐՎԵՍՏ ԵՄ ՓՆՏՐԵԼ ԱՄԵՆՈՒՐ». «ԼԱՎԱԳՈՒՅՆ ՈՒՍԱՆՈՂ» ՀԱՆՐԱՊԵՏԱԿԱՆ ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՄՐՑԱՆԱԿԱԿԻՐ ԳԵՂԱՄ ԱՍԱՏՐՅԱՆ

ԵՊՀ պատմության ֆակուլտետի մագիստրոս Գեղամ Ասատրյանը «Հանրապետության լավագույն ուսանող-2018» մրցույթում հումանիտար գիտությունների ոլորտում մագիստրոսի կրթական ծրագրով զբաղեցրել է առաջին տեղը:
Gegham-Asatryan-in-focus

ՀՀ ԿԳ նախարարի կողմից նա պարգևատրվել է հավաստագրով և միանվագ անվանական կրթաթոշակով:

Գեղամը մեզ հետ զրույցում պատմում է իր ձեռքբերումների ու առաջիկա ծրագրերի մասին:


«ՀՀ լավագույն ուսանող» մրցանակին վերաբերում եմ իբրև հերթական հաջողություն, որով պետք է ուրախանալ առավելագույնը մեկ շաբաթ:
Մի առիթով Գաբրիել Գարսիա Մարկեսին հարցնում են՝ ինչու իր լավագույն ստեղծագործությունների մասին խոսելիս երբևէ չի առանձնացնում «Հարյուր տարվա մենությունը», որը շատ քննադատների կարծիքով, Մարկեսի ստեղծագործական գագաթնակետն է: Մարկեսը պատասխանում է, որ մի պահ անգամ պատրաստ է եղել ոչնչացնել վեպը, որովհետև այն իրեն տվել է մեծ փառք, իսկ փառքը միշտ աղավաղում է իրականության զգացումը: Գրողի այս տողերը միշտ դաս և ուղեցույց են ինձ համար: Ուստի հավերժ հիշելով Մարկեսի այդ խոսքերը՝ կարծում եմ՝ եթե պիտի որևէ մրցանակ տվյալ անձին ստիպի կանգ առնել, այլևս չպայքարել, չմրցակցել, մոտիվացիա չունենալ, ուրեմն նա այնքան էլ արժանի չէ դրան:


Իմ մասնագիտությունն ինձ շատ բան է տվել, երբեմն այնքան շատ, որ նույնիսկ խանգարել է: Ամեն մարդու վիճակված չէ դառնալ այնպիսի ոլորտի մասնագետ, որը, ըստ էության, մշտապես գեղեցիկի հետ հարաբերվելու մեջ է: Տեսնելով հայ և համաշխարհային արվեստի բազմաթիվ սքանչելի նմուշներ, իմանալով դրանց ստեղծման պատմությունը կամ դրանց նշանակությունը քաղաքակրթության զարգացման վրա՝ սկսում ես կյանքում էլ ամեն ինչի մեջ գեղեցիկը կամ արվեստը փնտրել: Սրա համար եմ ասում, որ իմ մասնագիտությունն ինձ երբեմն այնքան շատ բան է տվել, որ նույնիսկ խանգարել է. երբեմն չափից դուրս արվեստ եմ փնտրել ամենուր, որը վատ հետևանք է թողել ինձ վրա կամ գցել է կախվածության մեջ: Այդպիսի օրինակներից են իմ գրադարակում դրված մի քանի գրքեր, որոնց կողքով ամեն անգամ անցնելիս վախենում եմ, որ նորից կընկնեմ կախվածության մեջ, ինչպես թմրամոլը՝ թմրանյութից, իմ սենյակի պատին կախված մի նկար և այլն: Դրանցից են Ա. Դյումայի ‹‹Կամելիազարդ տիկինը›› և Ե. Չարենցի «Հին Նավզիկե» ստեղծագործությունները, Էդգար Դեգայի մի քանի կտավ, Արթուր Մեսչյանի ‹‹Օրերը›› և այլն …


ԵՊՀ պատմության ֆակուլտետի արվեստաբանության բաժին ընդունվել եմ 2013 թ., իսկ 2017 թվականին ստացել եմ արվեստաբանի բակալավրի որակավորում:
Իմ ընդունվելու ժամանակահատվածում բուհ ընդունվելն այդքան էլ հեշտ չէր, հատկապես՝ անվճար: Նպատակ էի դրել ընդունվել անվճար և տատանվում էի երկու մասնագիտության ընտրության հարցում. առաջինը ԵՊՀ պատմության ֆակուլտետն էր (համապատասխան բաժիններով՝ Պատմություն կամ Արվեստաբանություն), մյուսը՝ Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետի քաղաքագիտություն բաժինը: Ի վերջո, ընտրեցի Պատմության ֆակուլտետի արվեստաբանության բաժինը, փառք Աստծո, որ այդպես եղավ, որովհետև այժմ արդեն չէի ցանկանա քաղաքականությամբ զբաղվելու փաստը՝ համատեղվեր քաղաքագետի մասնագիտության հետ:


Չեմ սիրում, որ քաղաքական գործընթացներին տրվում են ամպագոռգոռ գնահատականներ, որովհետև քաղաքականությունն էլ արվեստի պես մի բան է, թեև մի փոքր տգեղ, և շատ բաներ, որ արվում են, կարող են արվել պահի թելադրանքով կամ ներքին ինքնահաղթահարման ցանկությունից դրդված, իսկ դրա մեկնաբանությունը, որքան էլ դրական լինի, չի կարող ամբողջությամբ արտահայտել այն, ինչ զգացել կամ ցանկացել է տվյալ պահին այդպես անողը:


Մագիստրատուրայում ցանկանում էի ստանալ երկրորդ մասնագիտություն, սակայն այնքան կապված եմ ԵՊՀ պատմության ֆակուլտետին, որ չցանկացա հեռու գնալ, ընդունվեցի Սփյուռքագիտության բաժինը: Այժմ էլ պատրաստվում եմ ուսումս շարունակել Հայ արվեստի պատմության և տեսության ամբիոնի ասպիրանտուրայում:


Ուսանողը պետք է լինի պահանջատեր: Կարծում եմ՝ ակտիվ համալսարանական լինելն ինքնանպատակ կամ տեղային դրսևորում չէ: Եվ եթե մարդն ակտիվ է ցանկացած տեղ, պահանջատեր քաղաքացի է, իր հանդեպ պահանջկոտ, ապա համալսարանում չի կարող չլինել այդպիսին: Հենց այդ մտածելակերպը, ինչպես նաև ներսից փոփոխություններ անելու կամ գործընթացներին ներգրավված լինելու միտումն էլ ինձ տարան դեպի ԵՊՀ պատմության ֆակուլտետի ուսանողական գիտական ընկերություն: Կարճ ժամանակ անց դարձա ֆակուլտետի գիտական ընկերության ղեկավարը և մի քանի տարի ղեկավարեցի կառույցը: Կարծում եմ՝ թե՛ դասախոսները, որոնց հետ այդ ընթացքում համագործակցել ենք, թե՛ ուսանողները, որոնց համալսարանական կյանքն ամեն կերպ փորձել եմ իմ թիմի հետ բարելավել, իմ մասին դրականը կհիշեն: Ամեն դեպքում ես շատ կապվեցի իմ գործին, քանի որ այլ կերպ լինել չի էլ կարող, երբ երեք սերունդ առաջին կուրսեցիների ես դիմավորում բուհում, նրանց հետ աշխատում, դարձնում քեզ թիմակից համալսարանական կյանքն ակտիվացնելու գործում:


Կյանքի յուրաքանչյուր փուլ պայքար է, և մարդը կդադարի գոյություն ունենալ, երբ դադարի պայքարել: Այդպես էլ ես յուրաքանչյուր փուլում փորձում եմ իմ առջև մեկ նշաձող դնել և հասնել դրան: Եթե մանկապարտեզում երեխայի հաջողությունը, օրինակ, հանդեսի ժամանակ լավ արտասանելն է, ապա հետագա փուլերում դրվում է ավելի բարձր նշաձող: Դպրոցում սովորելիս նշաձողը գերազանց սովորելն էր, թեև ավագ դպրոց կոչված համակարգն աշակերտների մեծ մասին ստիպեց կենտրոնանալ միայն իր ապագա մասնագիտության համար ընտրած առարկաների վրա:


Ինչպես արդեն նշեցի, բուհ ընդունվելիս նպատակս անվճար ընդունվելն էր, և համալսարանին երբևէ մեկ դրամ չվճարելը: Ուսանողական տարիներն անընդհատ պայքար էին. մի կողմից՝ լավագույն ուսանողներից մեկը լինելու և լավ մասնագետ դառնալու, մյուս կողմից՝ տարբեր տարիների այս կամ այն քաղաքական ու քաղաքացիական պայքարները հաջողելու առումներով: Կարծում եմ՝ դեռևս ամեն ինչ բարեհաջող է ընթանում: 2016 թ. դարձա ԵՊՀ լավագույն ուսանող, 2019-ին՝ ՀՀ լավագույն ուսանող: Այդ ընթացքում ոչ մի վայրկյան գիտությամբ զբաղվելու ցանկություններս չնվազեցին. արդեն ութ գիտական հոդվածի հեղինակ եմ: Այս պահին իմ առջև դրված նշաձողը նախ ասպիրանտուրա ընդունվելն է, ապա՝ թեկնածուական ատենախոսությունս բարեհաջող պաշտպանելը:

Աշխատում եմ ոչ թե ունենալ երազանքներ, այլ երազանքները դարձնել նպատակ և դրանք իրագործել: Թեև մեկ երազանք ունեմ, որն ինձնից չէ կախված: Ցանկանում եմ մի օր Հայաստանի ֆուտբոլի հավաքականին տեսնել Եվրոպայի կամ Աշխարհի առաջնությանը մասնակցելիս:

Տխուր ժամանակ հաճախ եմ ասում՝ չկա գիշեր, որ չլուսանա, իսկ ուրախ կամ ինքնավստահ ժամանակ կարգախոսների կարիք չեմ ունենում, որովհետև արդեն իսկ մոտիվացված եմ լինում:

Իմ հաջողության գրավականներից մեկը ես միշտ համարում եմ իմ իմացածը լավ ներկայացնելու կամ առհասարակ հռետորական արվեստին բավականին լավ տիրապետելու հատկությունը: Կան մարդիկ, որոնք հիանալի տիրապետում են այս կամ այն խնդրին, բայց իմացածը շարադրել կամ բացատրել չեն կարողանում: Կարծում եմ, որ այն այդ մարդկանց ամենամեծ խոչընդոտներից մեկն է, իսկ ես, բարեբախտաբար, այդ խնդիրը երբևէ չեմ ունեցել:


Այսօրվա ուսանողը դեռ ունի բազմաթիվ խնդիրներ, որոնք, լիահույս եմ, շուտով լուծվելու են: Իսկ ուսանողներին մինչև վերջերս պակասում էր պահանջատեր լինելու հատկությունը, բայց վերջին ամիսների իրադարձություններում ամեն ինչ գլխիվայր շրջվեց, և ուսանողն ապացուցեց, որ ինքը ևս կա:

Մարդկային արժեքների մասին կնշեմ, որ փողի, փառքի և իշխանության գայթակղությանը դիմանալն ամենամեծ արժեքն է:

Ցանկանում եմ, որ մի օր Արցախի մասին հանկարծ չխոսեն այնպես, ինչպես շուրջ հարյուր տարի՝ Արևմտյան Հայաստանի: Այս մասին ասել եմ նաև առաջին անգամ Արևմտյան Հայաստան ոտք դնելիս, որ գոնե Արցախը կարողանանք պահել և միացնել Հայաստանին:

Նադեժդա Տեր-Աբրահամյան

ShareFacebookTelegram

Վերջին նորություններ

ԵՊՀ-ն՝ հայ-իրանական գիտակրթական հարաբերությունների զարգացման հարթակ

29.05.2025

ԵՊՀ-ից դեպի միջազգային գիտակրթական հարթակ․ ԵՊՀ ուսանող Անի Ամիրխանյանի կրթական ուղին

29.05.2025

Ամփոփվեց «ԵՊՀ օլիմպիադա-2025»-ը. պարգևատրվեցին լավագույնները

27.05.2025
Տեսնել բոլորը

Հայտարարություններ

«Էրազմուս+» միջազգային կրեդիտային շարժունության գործողություն ԵՊՀ-ի և Լոձի համալսարանի (Լեհաստան) միջև

05.26.2025 - 06.09.2025

«Էրազմուս+» միջազգային կրեդիտային շարժունության գործողություն. Բուխարեստի համալսարան, Ռումինիա

05.26.2025 - 06.01.2025

ԵՊՀ քիմիայի ֆակուլտետի դեկանի թափուր պաշտոնի համալրման նպատակով մրցութային ընտրություն հայտարարելու մասին

05.26.2025
Տեսնել բոլորը

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am