Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. Նորություններ
  3. «ԱՆՀԱՏԻՆ ՊԵՏՔ Է ԱՌԱՋ ՄՂԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՁԳՏՈՒՄԸ, ՊԵՏՔ Է ԱՄԵՆ ՕՐ ԶԱՐԳԱՆԱԼ». «ԼԱՎԱԳՈՒՅՆ ՈՒՍԱՆՈՂ» ՀԱՆՐԱՊԵՏԱԿԱՆ ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՄՐՑԱՆԱԿԱԿԻՐ ՀՈՎՀԱՆՆԵՍ ԱԴՈՆՑ
Ապրիլ 02, 2019 | 12:51
Ուսանողական

«ԱՆՀԱՏԻՆ ՊԵՏՔ Է ԱՌԱՋ ՄՂԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՁԳՏՈՒՄԸ, ՊԵՏՔ Է ԱՄԵՆ ՕՐ ԶԱՐԳԱՆԱԼ». «ԼԱՎԱԳՈՒՅՆ ՈՒՍԱՆՈՂ» ՀԱՆՐԱՊԵՏԱԿԱՆ ՄՐՑՈՒՅԹԻ ՄՐՑԱՆԱԿԱԿԻՐ ՀՈՎՀԱՆՆԵՍ ԱԴՈՆՑ

ԵՊՀ քիմիայի ֆակուլտետի 4-րդ կուրսի ուսանող Հովհաննես Ադոնցը «Հանրապետության լավագույն ուսանող-2018» մրցույթում բակալավրի կրթական ծրագրով բնագիտական ոլորտում զբաղեցրել է առաջին տեղը։ ՀՀ ԿԳ նախարարի կողմից նա պարգևատրվել է հավաստագրով և միանվագ անվանական կրթաթոշակով:
Hovhannes-Adonts-Best-student-of-the-Republic

Հովհաննեսը մեզ հետ զրույցում պատմում է իր հաջողությունների ու առաջիկա ծրագրերի մասին:


Ես «Քիմիա» առարկային սիրահարվել եմ դեռևս 7-րդ դասարանից: Ուսուցչուհին այնքան յուրահատուկ էր ներկայացնում քիմիան, որ սկսեցի ապրել այդ առարկայով: 7-րդ դասարանում որոշեցի ուսումս շարունակել Անանիա Շիրակացու անվան ճեմարանում, և այդ որոշումը եղավ կյանքի առումով բեկումնային ու շատ կարևոր: 8-րդ դասարանում Ա. Շիրակացու անվան ճեմարանում հաճախում էի քիմիայի արտաուսումնական պարապմունքների: Ամենակարևորն այն էր, որ ինձնով սկսեցին լրջորեն և հետևողական զբաղվել այնտեղ: Հատկանշական է «Քիմիա»-ի օլիմպիական խմբակի վարիչ, իմ ուսուցիչ, իսկ հետագայում նաև ավագ ընկեր և գործընկեր Ժան Գուլբենկյանի նվիրված աշխատանքը, որի շնորհիվ դրվեց քիմիայից ունեցած իմ գիտելիքների ամուր հիմքը:

Դպրոցական տարիքում «Քիմիա» առարկայից մասնակցել եմ տեղական և միջազգային դպրոցական մի շարք օլիմպիադաների և բազմիցս հաղթող ճանաչվել: Այնքան շատ էի քիմիա կարդում, որ շատ արագ դուրս եկա դպրոցական մակարդակից և համալսարանում ուսանելու տարիներին՝ մինչև 4-րդ կուրս, այդ առարկայից նոր վերնագրի չեմ հանդիպել:

Հայկական դպրոցում ուսուցիչների դերը դեռևս շատ մեծ է: Ուսուցիչը կարող է աշակերտի մոտ և՛ կամք ձևավորել, և՛ գիտելիք տալ, իսկ դրանց միաժամանակյա առկայությունը մարդուն տանում է ճիշտ ու առողջ առաջընթացի ճանապարհով: Շատ կարևոր է, որ այսօր մեր մանկավարժներն ուղղորդեն աշակերտներին, երեխաների ձեռքը բռնած տանեն դեպի գիտություն, հետևողական լինեն աշակերտների նկատմամբ և մտահոգ նրանց ապագայով, ինչը, ցավոք, այդպես չէ: Սակայն աշակերտն էլ իր հերթին պետք է նախաձեռնող լինի, ցանկանա սովորել:  Այդ առումով իմ բախտը բերել է. ես ունեցել եմ մանկավարժներ, որոնք ինձ նկատել և հոգատարությամբ զբաղվել են ինձնով: 

  

Իմ կյանքի բեկումնային որոշումներից է եղել հատկապես այն, որ ես որոշել եմ խորապես ուսումնասիրել քիմիան: Մարդը պետք է կամք և աշխատասիրություն ունենա, որ հանուն իր ընտրած մասնագիտության հաղթահարի ճանապարհին հանդիպած խոչընդոտները, լրացնի բացերը: Ես ընտրել եմ այն մասնագիտությունը, որի համար պայքարել եմ և պատրաստ եմ պայքարելու:


Մարդուն կյանքում առաջնորդում է երկու գործոն՝ կամքը և գիտելիքը: Այս երկուսի միաժամանակյա առկայության դեպքում միայն հնարավոր է հասնել հաջողությունների: Ես այն երջանիկ մարդկանցից եմ, որ այս երկու գործոնն էլ ունեմ, սակայն այդ ամենի համար շատ աշխատել ու աշխատում եմ ինձ վրա:  Եթե կամքը կա, սակայն գիտելիք չկա, այն բերում է մարտնչող տգիտության: Միայն գիտելիքը ևս բավարար չէ հաջողության հասնելու համար, անհրաժեշտ է, որ մարդն ունենա ինքնավստահություն, կարողանա ճիշտ գնահատել և մատուցել իր կարողություններն ու հնարավորությունները:

Գիտելիքի վրա հիմնված ինքնավստահությունը գովելի է և հզոր շարժիչ ուժ:

Իմ սկզբունքը հետևյալն է. եթե նվիրվել, ապա միայն՝ գործին: Ըստ իս՝ անկայուն արժեքներին պետք չէ նվիրվել, գործը մնայուն արժեք է: Բացի դրանից՝ գործն արժեք է ստեղծում մարդկության համար:

Անհատին պետք է առաջ մղի զարգացման ձգտումը, պետք է ամեն օր զարգանալ. սա իմ կյանքի առաջաբանն է: Եթե ինչ-որ մի տեղ սպառվում է իմ զարգացման ռեսուրսը, ես լքում եմ այդ վայրը, քանի որ երբեք կախվածության մեջ չեմ ընկնում մարդկանցից և առավել ևս վարչական հաստատություններից: Եթե ես ամեն օր զարգանում եմ, ուրեմն երջանիկ եմ:


Երիտասարդներին խորհուրդ կտամ կյանքում չվախենալ մի քայլ հետ անելուց, եթե հետո հնարավոր է երեք քայլ առաջ անել: Նաև խորհուրդ եմ տալիս մասնագիտության ընտրության հարցում չլսել ոչ ոքի, նույնիսկ ծնողներին, քանի որ այդ կյանքով հետագայում ապրելու եք դուք, և միայն ու միայն դուք: Մասնագիտության կամ ԲՈՒՀ-ի ընտրության հարցում ծնողներս ինձ երբեք չեն ուղղորդել:

Իմ կյանքում անընդհատ բացահայտելու անհագ ցանկությունը նպաստել է, որ ես սիրեմ գիտությունը:

Առաջին կուրսից օրգանական քիմիայի ուսումնագիտական լաբորատորիաներում մասնակցում էի տարբեր գիտական աշխատանքների, իսկ արդեն 3-րդ կուրսում «ԱՐՓԱ» ինստիտուտի կողմից անցկացվող նորարարության ամենամյա մրցույթում արժանացել եմ երկրորդ մրցանակին: Այս մրցույթը կազմակերպվում է մինչև 35 տարեկան երիտասարդ գիտնականների (ներառյալ ուսանողների) համար: Մրցույթում սահմանված են եղել չորս մրցանակային տեղեր, որոնցից մեկին արժանացել եմ ես: Հաղթողները որոշվել են արտասահմանյան մասնագետների գնահատականների հիման վրա: Մրցանակը ստացել եմ «Օպտիկապես մաքուր 1, 2, 3-տրիազոլային օղակ պարունակող ոչ սպիտակուցային ամինաթթուների ստացման տեխնոլոգիա» աշխատանքի համար:


Երկրորդ մրցանակին արժանանալու համար ԿԳՆ-ի կողմից պարգևատրվել եմ դրամական պարգևով և պատվոգրով:

Ուսանելու տարիներին մասնակցել եմ նաև միջազգային կոնֆերանսների:

Հետազոտություն իրականացնելու համար աշխատել եմ Մոսկվայի Նեսմեյանովի անվան էլեմենտօրգանական միացությունների ինստիտուտում, ՀՀ ԳԱԱ «Հայկենսատեխնոլոգիա» գիտաարտադրական կենտրոնում և ԵՊՀ ֆարմացիայի ինստիտուտում՝ ինստիտուտի տնօրեն Աշոտ Սաղյանի գիտական ղեկավարությամբ: Գործուղվել եմ նաև Նիդերլանդների Գրոնինգեն քաղաքի համալսարան, որտեղ զբաղվել եմ գիտական աշխատանքներով:

Եղել եմ ԵՊՀ քիմիայի ֆակուլտետի ՈՒԳԸ նախագահ, ՈԻԽ անդամ, նախագահության անդամ, մեր ֆակուլտետի և ԵՊՀ գիտական խորհուրդների անդամ: Ներկայումս հասարակական գործունեությամբ չեմ զբաղվում:

Այժմ աշխատում եմ երկու կառույցում՝ ՀՀ ԳԱԱ օրգանական և դեղագործական քիմիայի գիտատեխնոլոգիական կենտրոնի ենթակայությամբ գործող Մոլեկուլի կառույցի ուսումնասիրման կենտրոնում որպես լաբորանտ և Անանիա Շիրակացու անվան ճեմարանի քիմիայի և կենսաբանության լաբորատորիայի վարիչ:

Իմ կյանքում գյուտն ինձ համար ավելի մեծ ձեռքբերում է, քան հանրապետության լավագույն ուսանող լինելը: Սակայն հանրության արձագանքն ավելի բուռն էր այդ մրցանակաբաշխության հետ կապված, մինչդեռ գյուտն ավելի մեծ արժեք պիտի ներկայացներ հանրության համար: Սա էլ է որոշակի ազդակ: Ինչևէ:


Այսօր ուսանողները պետք է ինքնակրթությամբ զբաղվեն, իսկ դրա համար կարևոր է երեք գործոն. պետք է սովորել անգլերեն, համակարգչային հմտություններին տիրապետել և ձեռք բերել տեղեկատվության հետ աշխատելու կարողություններ:
Ուսանողներն ինչ-որ բան սովորելու համար պետք է մարդամոտ լինեն ու մարդկանց հետ ազատ շփվեն:
Դալայ Լամայի խորհուրդը երիտասարդներին հետևյալն է. «Միշտ ժամանակ անցկացրեք 70-ից բարձր մարդկանց հետ, նրանք կյանքի փորձի և իմաստության մեծ աղբյուր են»: Ես առաջնորդվում եմ այս խորհրդով:


Մարդու նպատակը պետք է հստակ ձևակերպված լինի, իսկ ռեսուրսներն ուղղված լինեն այդ նպատակին հասնելու համար: Ամենակարևորն այն է, որ նպատակին հասնելու ճանապարհին մարդը կանգուն և անկոտրում լինի ու չհուսահատվի:

Իմ նպատակն է Հայաստանում վերածնել քիմիական արդյունաբերությունը:
Այժմ ես ինձ պատրաստում եմ նրա համար, որ կարողանամ Հայաստանում քիմիայի ոլորտում փոփոխություն իրականացնել: Ցանկանում եմ ուսումնառությունս շարունակել և գիտելիքներս խորացնել տեխնոլոգիական ուղղությամբ, ինչպես նաև նախատեսում եմ սովորել պարսկերեն, քանի որ Պարսկաստանը կարող է լինել մեր արդյունաբերական լավագույն գործընկերը:

Մարդու մեջ ամենաշատն արժևորում եմ անհատ մնալու ցանկությունը: Մարդը պետք է ունենա իր դիմագիծը, կարողանա միշտ պահպանել անհատականությունը, երբեք չպետք է տարալուծվել միջավայրին:

Իմ կյանքում ամենահեշտ ապրելու ձևն ինքս ինձ հետ անկեղծ լինելն է, չստելը: Եթե ինքդ քեզ հետ անկեղծ ես, դու քեզ ճանաչում ես, իսկ եթե ճանաչում ու ընդունում ես թերություններդ, կարող ես շտկել և կյանքի քարտեզին կոորդինատներդ ճիշտ դնել: Այդ դեպքում բոլոր խոչընդոտները կհաղթահարես և կշարժվես առաջ:

 

Նադեժդա Տեր-Աբրահամյան

ShareFacebookTelegram

Վերջին նորություններ

Նոր մեծ հնարավորություն ուսանողների համար. ԵՊՀ-ն և «Ինեկոբանկ» ՓԲԸ-ն կնքեցին համագործակցության հուշագիր

18.06.2025

Նոր գիտելիքներ, միջազգային փորձի ուսումնասիրում. ԵՊՀ-ի ընձեռած հնարավորության առավելությունները

18.06.2025

ԵՊՀ ուսանողների հետ հանդիպեց ֆրանսահայ փիլիսոփա Մարկ Նշանեանը

17.06.2025
Տեսնել բոլորը

Հայտարարություններ

«Էրազմուս+» միջազգային կրեդիտային շարժունության գործողության շրջանակում ԵՊՀ-ի և Իսլանդիայի համալսարանի միջև

06.20.2025 - 06.27.2025

Միջազգային գերազանցության կրթաթոշակային ծրագրի հայտադիմումների ընդունումը սկսվել է

06.16.2025 - 06.30.2025

Ամառային դպրոցի ընդունելություն ԵՊՀ Գևորգ Արշակյանի անվան գիտելիքի դպրոցում

06.16.2025 - 06.27.2025
Տեսնել բոլորը

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am