Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. Նորություններ
  3. ՌՈՄԱՆԱԿԱՆ ԲԱՆԱՍԻՐՈՒԹՅԱՆ ԱՄԲԻՈՆՆ ԸՆԴԼԱՅՆՈՒՄ Է ԻՐ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ
Հուլիս 01, 2019 | 10:31

ՌՈՄԱՆԱԿԱՆ ԲԱՆԱՍԻՐՈՒԹՅԱՆ ԱՄԲԻՈՆՆ ԸՆԴԼԱՅՆՈՒՄ Է ԻՐ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ

ԵՊՀ եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետի ռոմանական բանասիրության ամբիոնի վարիչ Հասմիկ Բաղդասարյանի հետ զրույցում ամփոփել ենք 2018-2019 ուստարին՝ ներկայացնելով տարվա ընթացքում ունեցած ձեռքբերումներն ու միջազգային համագործակցության փորձը:
Interview-with-Hasmik-Baghdasaryan

- Տիկի՛ն Բաղդասարյան, միջազգային համագործակցության ի՞նչ ծրագրեր են այս տարի իրագործվել Ձեր ամբիոնում:

- Այս ուսումնական տարվա ընթացքում ամբիոնն իրագործել է միջազգային համագործակցության բազմաբնույթ ծրագրեր: Վերջերս իրագործված ծրագրերից կարող եմ նշել հետևյալը. մայիսի 19-26-ը Մադրիդի Կոմպլուտենսե համալսարանի «PAREFRAS» գիտահետազոտական խմբի կողմից հրավեր ստացանք և 2 դասախոսություն կարդացինք այդ խմբի կազմակերպած՝ առածաբանության և դարձվածաբանության խնդիրներին նվիրված սեմինարների ընթացքում, որոնց մասնակցում էին ոչ միայն Իսպանիայի, այլև արտասահմանյան տարբեր հեղինակավոր բուհերից հրավիրված մասնագետներ:

Դասախոսությունները նվիրված էին տարբեր լեզուների առած-ասացվածքներում (իսպաներեն, իտալերեն, ֆրանսերեն և հայերեն) համընդհանուրի և ազգայինի դրսևորումներին, ինչպես նաև նրանց թարգմանության խնդիրներին: Ապա այդ ամենին հաջորդած կլոր սեղանի ընթացքում ակտիվորեն քննարկվեցին դասախոսությունների ժամանակ արծարծված տարբեր խնդիրներ:

- Իսկ ինչպե՞ս սկսվեց Ձեր համագործակցությունը «PAREFRAS» գիտահետազոտական խմբի հետ:

- Համագործակցությունը սկսվել է  դեռևս տարիներ առաջ, երբ մեր ամբիոնի իսպանական բաժնի լավագույն շրջանավարտներից մեկը՝ Աննա Միանսարյանը, Մադրիդի Կոմպլուտենսե համալսարանում ընդունվեց դոկտորանտուրա: Քանի որ նրա ատենախոսության թեման առնչվում էր նաև դարձվածքների իսպաներեն-հայերեն համեմատական քննությանը, ես Աննա Միանսարյանի ատենախոսության թեմայի ղեկավար Խուլիա Սևիլյա Մունյոսից այդ թեզի համաղեկավարը լինելու առաջարկ ստացա:

Բնականաբար այդ տարիներին ինձ համար մեծ պատիվ էր համագործակցել միջազգային առածաբանական ուսումնասիրություններում մեծ հեղինակություն ունեցող այնպիսի մասնագետի հետ, ինչպիսին է Խուլիա Սևիլյան, որը նաև միջազգային մեծ համբավ ունեցող «Paremia» ամսագրի հիմնադիրն է:

Բայց ես առավել մեծ հպարտությամբ պիտի խոսեմ մեր շրջանավարտ Աննա Միանսարյանի մասին, որն անցած տարվա սեպտեմբերին փայլուն պաշտպանեց իր ատենախոսությունը, ստացավ միջազգային դոկտորի աստիճան, ընդ որում՝ արժանացավ նաև «Cum laude»-ի, իսկ սա բարձրագույն որակավորում է, որը տրվում է  թեզերին: 

                                               

- Համագործակցության ինչպիսի՞ հեռանկարներ եք տեսնում վերոնշյալ խմբի հետ:

- Այս հետազոտական խումբը հսկայածավալ աշխատանք է կատարում խրատական ասույթների՝ ժողովրդական իմաստախոսության գանձերի՝ առած-ասացվածքների պահպանման, ուսումնասիրության գործում, բայց հատկապես կարևորում ենք այս խմբի կողմից ստեղծված, իր տեսակի մեջ աշխարհում եզակի «Բազմալեզվյան առածանին», որի սկզբնաղբյուր լեզուն իսպաներենն է, իսկ առածային համապատասխանությունները տրվում են մի շարք լեզուներով՝ անգլերեն, ֆրանսերեն, իտալերեն, պորտուգալերեն, ռուսերեն, արաբերեն և այլն:

Մեր նպատակն է հայերենը ներգրավել այս առածաբանական եզակի բառարանի մեջ, որն աչքի է ընկնում նաև իր բառարանագրական խիստ մշակված և բազմատեսակ սկզբունքներով: Դա, իհարկե, պահանջում է երկար տարիների քրտնաջան աշխատանք, սակայն, մյուս կողմից, բազմալեզվյան առածաբանական բառարանների անհրաժեշտությունը (իհարկե, հայերենի ներգրավմամբ) Հայաստանում ակնհայտ է:

Կարծում եմ, որ մեր իրականության մեջ էլ առած-ասացվածքների կամ, ինչպես իսպանական առածանիում է ասվում, այդ «փոքրիկ կտակարանների» («Los refranes de los viejitos, son evangelios chiquitos»), կամ հայտնի առածաբան Գ. Պերմյակովի խոսքով, «գեղարվեստական մանրանկարների» հավաքագրման, պահպանման, հատկապես միջլեզվական քննության տարբեր հայեցակերպերում դրանց ուսումնասիրության մեծ անհրաժեշտություն կա:

- Միջազգային համագործակցության փորձում ի՞նչն եք Ձեզ համար ավելի կարևորում:

- Նախևառաջ կարևորում եմ այս տարվա ապրիլ ամսին տեղի ունեցած՝ Կոմպլուտենսե համալսարանի բանասիրության ֆակուլտետի դեկան Էուխենիո Լուխանի այցը, որը մեծ իրադարձություն էր մեզ համար, քանի որ խոսքը լեզվաբանության ասպարեզում շատ հայտնի մասնագետի մասին է: Ի դեպ, պիտի նշեմ, որ այդ համալսարանի «Իսպանական բանասիրություն» մասնագիտությունն իր վարկանիշով այսօր առաջինն է աշխարհում:

Կարևորում եմ նաև նույն ամսվա ընթացքում այդ համալսարանի 2 այլ հայտնի մասնագետների՝ Խուլիա Սևիլյայի և Մարիա Թերեզա Բարբադիլյոյի այցը, որոնց անցկացրած դասախոսությունների շնորհիվ կազմակերպվեց մեր ամբիոնի Իսպանական բաժնի դասախոսների մասնագիտական որակավորումը:

Շատ եմ կարևորում, որ մեր ամբիոնի և՛ Իսպանական, և՛ Իտալական բաժնի ուսանողներն այս ուսումնական տարվա ընթացքում «Erasmus+» ծրագրի շրջանակում հնարավորություն ունեցան մեկ կիսամյակ սովորելու Մադրիդի Կոմպլուտենսե, Վալյադոլիդի, Կադիսի, ինչպես նաև Վենետիկի Կա Ֆոսկարի, Բոլոնիայի, նաև Պորտուգալիայի համալսարաններում:

Ամբիոնի ձեռքբերումներից է նաև այն, որ այս ուսումնական տարվա սկզբից ի վեր Հայաստանում Իտալիայի դեսպան Վինչենցո դել Մոնակոյի մեծ ջանքերով Իտալիայի ԱԳՆ-ի կողմից մեր համալսարան է գործուղվել Աննա Մարիա Սեկան, որն իտալերեն է դասավանդում իտալերենի՝ և՛ որպես առաջին լեզվի, և՛ որպես երկրորդ լեզվի բոլոր խմբերում: Նա մի քանի տարի կաշխատի մեր ամբիոնում, իսկ, ինչպես հայտնի է, ուսումնական գործընթացում լեզվակիր դասախոսի ներգրավվածությունը շատ մեծ խթան է ուսանողների բանավոր խոսքի, նրանց հաղորդակցական հմտությունների զարգացման գործում:

Նշեմ, որ ամբիոնն անցկացրել է նաև իսպաներենի և իտալերենի՝ որպես օտար լեզվի իմացության միջազգային քննություններ:

Ամբիոնի միջազգային համագործակցության մեջ կարևորում եմ ևս մեկ փաստ: Բոլորովին վերջերս Իսպանիայի Նավառայի համալսարանը հրատարակեց մեր ամբիոնի դասախոս Արմինե Մանուկյանի 700 էջանոց լայնածավալ մենագրությունը, որը նվիրված է իսպանական ոսկեդարի գրականության կարևոր ներկայացուցիչներից մեկի՝ Ալոնսո Խերոնիմո դե Սալաս Բարբադիլյոյի 2 ստեղծագործությունների քննությանն ու քննադատական հրատարակությանը:



Այս մենագրությունը, իրավամբ, նոր խոսք է իսպանական գրականագիտական ուսումնասիրություններում, քանի որ մենագրության հեղինակը, կարելի է ասել, մոռացությունից փրկում է ոսկեդարի իսպանացի գրողի 2 կարևոր գործ, ինչպես նաև լույս սփռում այս ստեղծագործությունների դեռևս չմեկնված, խորությամբ չուսումնասիրված շատ մութ կետերի վրա: Ի դեպ, Ա. Մանուկյանն  իր ատենախոսությունը տարիներ առաջ պաշտպանել է հենց այդ համալսարանում:

- Իսկ ինչպիսի՞ խնդիրների եք հանդիպել միջազգային համագործակցության ընթացքում:

Առաջին հերթին պետք է ակտիվացնել մեր համագործակցությունն աշխարհում իսպանագիտական ամենակարևոր կենտրոնի՝ Սերվանտեսի ինստիտուտի հետ: Մեր համալսարանի ղեկավարությունը շատ շահագրգռված է այդ ինստիտուտի հետ գիտակրթական և մշակութային կապերը սերտացնելու հարցում: Վերջերս՝ Մադրիդ կատարած մեր այցելության ժամանակ, հանդիպել ենք Սերվանտեսի ինստիտուտի բարձրաստիճան ներկայացուցիչների հետ և հայտնել այդ հարցում մեր համալսարանի դիրքորոշումը:

Սակայն ամենամեծ խնդիրն այն է, որ դեռևս մեր մասնագիտությունների գծով չունենք կրկնակի դիպլոմով ծրագրեր, որը դարձել է ժամանակի հրամայականը: Ի վերջո, այսօր կրթության մարտահրավերներին դիմակայելու համար անհրաժեշտ են նաև տեխնիկական արդի միջոցներ, որոնք արտասահմանյան տարբեր բուհերի հետ վիդեոկոնֆերանսներ, սեմինարներ կազմակերպելու մեծ հնարավորություն են ընձեռում, սակայն ամբիոնը չունի նման տեխնիկական հնարավորություններ:

Անի Պողոսյան

ShareFacebookTelegram

Վերջին նորություններ

Գիտագործնական համաժողով ԵՊՀ-ում. քրեական դատավարության հիմնախնդիրներն ու զարգացման ուղիները՝ օրակարգում

23.05.2025

Քվանտային մեխանիկայի ինտերպրետացիաները

22.05.2025

«Հոդվածագրության դպրոց-3» գիտակրթական ծրագիրը ԵՊՀ-ում

22.05.2025
Տեսնել բոլորը

Հայտարարություններ

Բաց մրցույթ ԵՊՀ պրոֆեսորադասախոսական կազմի թափուր պաշտոնների տեղակալման համար

05.23.2025 - 06.06.2025

Երևանի պետական համալսարանը հայտարարում է պրոֆեսորադասախոսական կազմի թափուր պաշտոնների համալրման բաց մրցույթ՝ պարզեցված ընթացակարգով

05.23.2025 - 06.06.2025

Մեկնարկում է «Արդ եւս» ծրագիրը

05.21.2025
Տեսնել բոլորը

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am