Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. Նորություններ
  3. «ԷԼԻՖ ՇԱՖԱՔԸ, ԵՐԲ ԻՄԱՑԱՎ, ՈՐ ՀԱՅ ԵՄ, ՓԱԹԱԹՎԵՑ ԻՆՁ ԵՎ ԳԻՐՔՍ ՄԱԿԱԳՐԵՑ՝ ՍԻՐՈՎ՝ ԼԱՈՒՐԱՅԻՆ «SISTERHOOD»». ԼԱՈՒՐԱ ՍԻՄՈՆՅԱՆ
Հունվար 15, 2019 | 17:33

«ԷԼԻՖ ՇԱՖԱՔԸ, ԵՐԲ ԻՄԱՑԱՎ, ՈՐ ՀԱՅ ԵՄ, ՓԱԹԱԹՎԵՑ ԻՆՁ ԵՎ ԳԻՐՔՍ ՄԱԿԱԳՐԵՑ՝ ՍԻՐՈՎ՝ ԼԱՈՒՐԱՅԻՆ «SISTERHOOD»». ԼԱՈՒՐԱ ՍԻՄՈՆՅԱՆ

ԵՊՀ ռոմանագերմանական բանասիրության ֆակուլտետի ուսանող, «Chevening» միջազգային կրթաթոշակառու, Լոնդոնի արքունական քոլեջում մագիստրոսական կրթություն ստացած Լաուրա Սիմոնյանը պատմում է Լոնդոնում սովորելու փորձառության, կրթական համակարգի, քննադատական մտածողության և Էլիֆ Շաֆաքի հետ հանդիպման մասին:
Laura-Simonyan-in-focus

Համեմատել մեր և արևմտյան կրթական համակարգերը միգուցե այդքան էլ ճիշտ չի լինի:  Դրանք շատ տարբեր են, և այդ տարբերությունն ունի բազմաթիվ օբյեկտիվ և սուբյեկտիվ պատճառներ:

Միայն կարող եմ ասել, որ երբ ես Մեծ Բրիտանիա ժամանեցի, իմ ակնկալիքներն ավելի շատ էին, քան այն, ինչ տեսա իրականում:

Ես այնտեղ հասկացա, որ կրթությունը բիզնես է դարձել ամբողջ աշխարհում: Եվ այս խնդիրը միայն մեզ չէ, որ վերաբերում է: Բայց  այն կրթությունը, որը դու ստանում ես այնտեղ, քեզ տալիս է ինքնադրսևորվելու բոլոր հնարավորությունները, ինչպես նաև զարգացնում է քո ակադեմիական փորձառությունը:

Այն ռեսուրսներն ու նյութերը, որ քեզ տրամադրում է համալսարանը, քեզ ստիպում են լիարժեք ուսանող զգալ: Գրադարանները 24 ժամ հասանելի են: Չկա մի գիրք կամ մի նյութ, որ չկարողանայիր գտնել: Կարելի է ասել, որ ես քնել եմ գրադարաններում: Անգամ համակարգիչ վերցնելու կարիք չկար: Սրանք, թերևս, յուրաքանչյուր ուսանողի համար կարևոր գործոններ էին:

Բուհն ու աշխատաշուկան քայլում են միևնույն ուղղությամբ  բրիտանական կրթական համակարգում:Դա  ինձ օգնել է ուսումնական գործընթացին ավելի մեծ հաճույքով վերաբերել: Ուսանողը հնարավորություն ունի ինչպես գիտելիքներ ձեռք բերելու,  այնպես էլ այդ գիտելիքները գործնականում կիրառելու:

Հետաքրքրական էր, որ ամեն դասաժամին մենք ունենում էինք հատուկ հյուրեր, որոնք պետական ատյաններում կարևոր գործառույթներ են իրականացրել կամ իրականացնում են: Նրանք  մեզ փոխանցում էին իրենց գիտելիքները և փորձը: Այդ քննարկումների միջոցով ինձ համար  հստակ դարձավ, որ պետական կառավարումը հաջողությամբ իրականացնելու  համար անհրաժեշտ է, որ մասնագետներն ունենան նաև  ակադեմիական հիմք: Այդպես ուսանողը հնարավորություն ունի քննարկելու, թե ինչպես են արդեն հայտնի տեսություններն աշխատում գործնականում, ինչպիսի առավելություններ, թերություններ ունեն:

Մեզ մոտ, կարծես թե, այդ կապը խաթարված է և հստակ չի աշխատում:

Ուսանողների քննադատական մտածողությունը քաջալերվում էր: Ես իմ ուսումնասիրությունների շրջանակում անդրադարձել եմ նաև ՄԱԿ-ի ԱԽ-ի 1325 բանաձևին և պետք է նշեմ, որ բարձր գնահատականով խրախուսվում էին այն ուսանողները, որոնք կարողանում էին իրենց ուսումնասիրության թեման համակողմանի ներկայացնել, վերլուծել նրա ուժեղ և թույլ կողմերը:

Բազմաթիվ և բազմատեսակ քննարկումների առկայությունն ինձ համար նույնպես նոր մշակույթ էր:  Այդ քննարկումների նախաձեռնողները հիմնականում դասախոսներն էին, որոնց ժամանակ  հրավիրվում էին փորձագետներ՝ խոսելու տվյալ ոլորտում առկա արդիական մարտահրավերների ու հիմնահարցերի մասին:

Հայաստանում դասախոսն է պահանջատեր, այնտեղ՝ ուսանողը: Ոչ մեկը քեզնից չէր պահանջում դասի նստել, չբացակայել, պատասխանել: Մյուս կողմից պատասխանատու ուսանողն ամենալավ բանն է, որ կարող է ունենալ յուրաքանչյուր բուհ: Ուսանողն ինքը պետք է շահագրգռված լինի, որ իր ուսումնական գործընթացը որակյալ և արդյունավետ կազմակերպվի: Սա արդեն ոչ թե կրթական համակարգի, այլ մտածողության խնդիր է:

Երբ աշխարհահռչակ պրոֆեսոր Ամարտյա Սենի հետ հանդիպման ժամանակ պատմեցի, որ մենք Հայաստանում՝ մասնավորապես ԵՊՀ-ում,  իր հայտնի՝ «Զարգացումը`որպես ազատություն»  գիրքն ենք ուսումնասիրել, վերջինս զարմացել էր ու չէր հավատում, որ  գիրքն ակադեմիական մոտեցմամբ ուսումնասիրվում է նաև Հայաստանում:  Իր այն տեսությունը, որ ցանկացած ոլորտում զարգացման և  առաջընթացի համար ազատություն է հարկավոր, իսկական հեղաշրջում էր գիտության մեջ:

Չեմ կարող ասել, որ Էլիֆ Շաֆաքի ստեղծագործություններին շատ լավ ծանոթ էի: Փոխարենն ունեի մի ընկերուհի, որը Լոնդոնի գրախանութներում փնտրում էր «Ստամբուլի բիճը» գիրքը: Հետո, երբ ես սկսեցի  ուսումնասիրել գրքի պատմությունը, իմացա, որ այն եզակի «դեպքերից» է, քանի որ Թուրքիայում դատական  գործընթացների միջով է անցել: Գրքում խոսվում է Թուրքիայում արգելված թեմաներից մեկի՝ Հայոց ցեղասպանության մասին:  Ինքը՝ հեղինակը, հանդիպման ժամանակ նշում էր, որ ոչ թե իրեն, այլ գիրքն են դատել:

Աննկարագրելի տպավորված էի, երբ Էլիֆ Շաֆաքի հետ հանդիպման վերջում նա իմացավ, որ հայ եմ, փաթաթվեց ինձ և գիրքս մակագրեց՝ սիրով՝ Լաուրային «sisterhood»:

Անի Պողոսյան

ShareFacebookTelegram

Վերջին նորություններ

«Հոդվածագրության դպրոց-3» գիտակրթական ծրագիրը ԵՊՀ-ում

22.05.2025

ԵՊՀ հետազոտողները գնահատում են թանգարանների օդի աղտոտվածությունն ու առաջարկում մաքրման միջոցներ

22.05.2025

«Աշխատանքային օրենսդրության առանձնահատկությունները մինչև 18 տարեկան անձանց համար». իրազեկման արշավ ՍԹԵՄ ավագ դպրոցի...

21.05.2025
Տեսնել բոլորը

Հայտարարություններ

Մեկնարկում է «Արդ եւս» ծրագիրը

05.21.2025

«էրազմուս+» ծրագրի միջազգային կրեդիտային շարժունություն. Կորունայի համալսարան, Իսպանիա

05.20.2025 - 06.10.2025

«Էրազմուս+» ծրագրի միջազգային կրեդիտային շարժունություն․ Լ’Աքվիլայի համալսարան, Իտալիա

05.19.2025 - 05.26.2025
Տեսնել բոլորը

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am