Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. Նորություններ
  3. ԶԲՈՍԱՇՐՋՈՒԹՅԱՆ ԱՌՋԵՎ ԾԱՌԱՑԱԾ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ ԵՎ ԼՈՒԾՄԱՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԸ. ԱՆՎՃԱՐ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐ ՈԼՈՐՏՈՎ ՀԵՏԱՔՐՔՐՎՈՂՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ
Ապրիլ 06, 2020 | 16:33
Կրթություն

ԶԲՈՍԱՇՐՋՈՒԹՅԱՆ ԱՌՋԵՎ ԾԱՌԱՑԱԾ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ ԵՎ ԼՈՒԾՄԱՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԸ. ԱՆՎՃԱՐ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐ ՈԼՈՐՏՈՎ ՀԵՏԱՔՐՔՐՎՈՂՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ

ԵՊՀ աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետի սերվիսի ամբիոնի դոցենտ Գոռ Ալեքսանյանը նախաձեռնել է հեռավար ուսուցմանը լրացնող առցանց անվճար դասընթացներ, որոնց օգնությամբ թե՛ ամբիոնի ուսանողները, թե՛ոլորտով հետաքրքրվողները կիրազեկվեն բնագավառում առկա խնդիրների մասին և կծանոթանան դրանց լուծման ճանապարհներին։
Online-courses-from-Gor-Aleksanyan

Նախաձեռնության նպատակի, առաքելության և արդյունավետության, ինչպես նաև համավարակի հետևանքով զբոսաշրջային ձեռնարկությունների առջև ծառացած խնդիրների մասին զրուցեցինք Գոռ Ալեքսանյանի հետ։

Խոսելով համավարակի հետևանքով զբոսաշրջային ձեռնարկությունների առջև ծառացած խնդիրների մասին՝ Գոռ Ալեքսանյանը որոշ դիտարկումներ ներկայացրեց։

«Համավարակի հետևանքով «կմահանան» զբոսաշրջային ձեռնարկությունները, բայց զբոսաշրջությունը՝ որպես այդպիսին, «չի մահանա» (համաձայն եմ Զբոսաշրջության համաշխարհային կազմակերպության ուղերձի հետ)»,- ասաց մասնագետը։

Ըստ նրա՝ համավարակը ժամանակավորապես կասեցրեց զբոսաշրջության առաջխաղացումը։

«Այստեղ երեք կարևոր ռազմավարական ուղղություններ պետք է առանձնացնենք՝ զբոսաշրջային բիզնես գործունեության տեսակներ, որոնք կվերանան, զբոսաշրջային բիզնես գործունեության տեսակներ, որոնք կպահպանվեն՝ վերապրոֆիլավորվելով կամ նոր ծառայություններ ավելացնելով, զբոսաշրջային գործունեության տեսակներ, որոնք չկան և ի հայտ կգան։ Այսպես. զբոսաշրջությունը, ըստ էության, կա այն ժամանակ, երբ կա զբոսաշրջիկը՝ սպառողը, այս պահին դա չկա, հետևաբար, ուղիղ գծային կապով, բիզնես գործունեությունը կանգ է առել։ Բայց չէ՞ որ մարդիկ հետո նորից տեղաշարժվելու են՝ ա) մարդն առանց քնելու կարո՞ղ է զբոսաշրջությամբ զբաղվել՝ ոչ, հետևաբար հյուրանոցները նորից հաճախորդներ կունենան, բ) զբոսաշրջիկները կարո՞ղ են առանց սնվելու ճանապարհորդել՝ ոչ, հետևաբար ռեստորանային բիզնեսը նորից հաճախորդներ կունենա։

Զբոսաշրջիկը տեղից տեղ գնալու համար պե՞տք է իր ճանապարհորդությունը կազմակերպի՝ այո՛, ահա, հարցն այստեղ այն է, որ նմանատիպ թվային տեխնոլոգիաների դարաշրջանում այդ այցերը կազմակերպողների, մասնավորապես տուրօպերատորների և գործակալների գործառույթն արդեն դառնալու է չպահանջված, ինչը կատարված հետազոտությունն է վկայում նաև, հետևաբար, այդ բիզնեսի տեսակներն այս ամենն ավարտվելուց հետո գուցե և վերանան այն տեսքով ու բովանդակությամբ, ինչ որ հիմա կան»,- մանրամասնեց նա։

Մյուս խնդիրը, ըստ մասնագետի, մարդկանց մտածողության, սոցիալական վարքի և պահանջմունքների փոփոխություններն են։

«Զբոսաշրջային արդյունաբերության՝ հետագայում նույնպես հաճախորդ ունենալու մեծ ներուժ ունեցող տարրերը՝ ռեստորանները և հյուրանոցները, շուկայում գոյատևելու համար պետք է կանխատեսեն նշված պահանջմունքները և դրանց փոփոխությունները, ես կարծում եմ, որ պետք է շեշտը դնեն իրենց կողմից մատուցվող ծառայությունների վրա, մասնավորպես ռեստորանները՝ առողջ սնունդ, իսկ հյուրանոցները՝ առողջությունը վերականգնող ծառայություններ ավելացնելու և գովազդելու վրա։ Այստեղից նաև հետևություն, որ գուցե արագ սննդի ձեռնարկությունները, որոնք հայտնի են իրենց ոչ առողջարար սննդով, հետագայում հաճախորդներ քիչ ունենան, և թրենդային դառնա դանդաղ սննդի (slow food) կոնցեպտը»,-հավաստիացրեց ամբիոնի դոցենտը։

Մասնագետի համոզմամբ, այս ամենից հետո էլեկտրոնային հարթակներում մեծ թափ են հավաքելու զբոսաշրջային գործունեության տեսակները՝ վիրտուալ զբոսաշրջային ծառայությունները՝ VR և AR տեխնոլոգիաների ավելի մեծ թափով ներդրման տեսքով. «Ներկայիս սխալները չկրկնելու համար այս նոր միտումների ի հայտ գալու և դրանցով հետագայում զարգանալու ժամանակ պետք չէ մոռանալ դրանց բնորոշ և դրանց հետ ծնվող ռիսկերի մասին ու վերջիններս հնարավորինս չեզոքացնելով՝ գործունեությունը զարգացնել։ Հատկապես այստեղ զբոսաշրջիկների տեղեկատվական անվտանգության և էլեկտրոնային ծառայությունների անվտանգության ապահովման հարցերը կարող են մեծ խնդիրներ առաջացնել»:

Ի վերջո, նրա հավաստիացմամբ, ապագան կայուն զբոսաշրջությանն է։

Վերադառնալով օրեր առաջ նախաձեռնած և հեռավար ուսուցմանը լրացնող իր ծրագրին՝ Գոռ Ալեքսանյանը մեջբերեց Նելսոն Մանդելայի խոսքը՝ այսկերպ ներկայացնելով նախաձեռնության առաքելությունը. «Նելսոն Մանդելան ասել է. «Կրթությունն ամենահզոր զենքն է, որը դու կարող ես օգտագործել աշխարհը փոխելու համար»։ Կարծում եմ՝ հիմա ապրում ենք այնպիսի անցումային փուլում, որտեղ ընդգծվում և իրականության մեջ ավելի տեսանելի է դառնում կրթության այս ռազմավարական կարևորությունը, երբ բոլորը, անկախ իրենց զբաղեցրած դիրքից, տարիքից և այլն, կրթության կոչ են անում և կրթվելու պահանջ ներկայացնում։ Այսինքն՝ գալիս է կրթության և գիտության վերարժևորման դարաշրջան, որի համար, կարծում եմ, լավագույնս պատրաստ են բուհերը»:

Ամբիոնի դոցենտի խոսքով, հասունացել է այն պահը, երբ բուհերից դուրս գտնվող «միջավայրի բաղադրիչները» «դեմքով շրջվեն» դեպի կրթությունը և լսեն կրթության ու գիտության ձայնը։

Անդրադառնալով ծրագրի նպատակին՝ Գոռ Ալեքսանյանը պարզաբանեց. «Կորոնավիրուսով պայմանավորված համընդհանուր փոփոխությունների հետևանքով, երբ պարզ դարձավ զբոսաշրջության ոլորտում ծագող հնարավոր խնդիրների շրջանակը, կատարեցի հետազոտություն, որի արդյունքում պարզ դարձան մի շարք խնդիրներ (նշված հղումով կարող եք ծանոթանալ՝ https://drive.google.com/file/d/1Paw8Q3Y9ZWz27sIW1H9CtbNPu339ssKP/view?fbclid=IwAR2iJxoO4w40ZXpJq-Aftk_4bDn79mMiPo4CRy4ebB0XJ3xrJCX9ZgXR7jE , https://www.facebook.com/visitTavush/videos/1855259701271453/ ): Դրանցից առաջնահերթը, իմ կարծիքով, ոլորտում զբաղվածների գործունեության մեջ իրենց իսկ գործունեության ռիսկերի կառավարման բաղադրիչի գրեթե բացակայությունն էր, ինչպես նաև առցանց մասնագիտական դասընթացների պահանջը»։

Այս փաստի վրա հիմնվելով՝ մասնագետը նախաձեռնեց ծրագիր, որի ընթացքում բնագավառում ունեցած իր գիտելիքները և հմտությունները ներկայացնելու է ոլորտի մասնագետներին ու ոլորտով հետաքրքրվողներին։

«Նախ՝ հիմնական թիրախային խումբը ոլորտում զբաղվածներն են կամ հետագայում ոլորտում ձեռնարկատիրական գործունեություն սկսելու ցանկություն ունեցողները, որոնք ինչ-ինչ պատճառներով չունեն համապատասխան կրթություն և ժամանակ՝ դասական իմաստով այդ բացը լրացնելու համար, իսկ հիմա ստանում են կրթության ոլորտի «օգնության ձեռքը»։ Կարծում եմ՝ դասընթացից կարող են օգտվել այն ուսանողները, որոնք հետաքրքրված են նշված թեմաներով, նաև ուսանողները, որոնք դասի չէին եկել և որևէ թեմա բաց էին թողել: Ներկայացված նյութերը կրթական նպատակներով կարող են օգտագործվել ուսումնական տարբեր հաստատությունների կողմից»,- տեղեկացրեց ամբիոնի դոցենտը։

Այն հարցին, թե մասնագիտական փորձն ու գիտելիքները ներկայացնելու համար ինչու ընտրեց առցանց հարթակը, Գ. Ալեքսանյանը մեկնաբանեց. «Թերևս ամենամեծ պատճառը ժամանակի թելադրանքն է։ Հավելեմ, որ մեր ոլորտում զարգացում ապահովելու համար նորարարական մոտեցումներ են համարվում կիսվելու տնտեսությունը (sharing economy) և տպավորությունների /փորձառությունների տնտեսությունը (experience economy), որոնց գաղափարախոսության հիման վրա էլ ընտրվել է դասընթացի իրականացման այս եղանակը»։

Մասնագետի տեղեկացմամբ, դասընթացների սկզբնական փուլում արդեն բազմաթիվ դրական արձագանքներ են եղել. «Կարծում եմ՝ այն մեծաթիվ դրական արձագանքները, որոնք ստացվել են ընդամենը ներածական դասը յութուբյան իմ ալիքում (https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fm.youtube.com%2Fwatch%3Ffeature%3Dshare%26v%3DqeVID_wg5OU) տեղադրելուց հետո, շարունակական են լինելու, իսկ դասընթացները՝ պահանջված և օգտակար շատերի համար»։

Մենք զրուցեցինք նաև Սերվիսի ամբիոնի երրորդ կուրսի ուսանողուհի Արմինե Սարգսյանի հետ, որը հետևում է ամբիոնի դոցենտի կողմից իրականացվող առցանց դասընթացներին։

«Պարոն Ալեքսանյանի նախաձեռնությունը հրաշալի հարթակ է ոլորտի դեռևս նորաթուխ մասնագետների և վերապատրաստում՝ արդեն կայացածների համար»,- փաստեց ուսանողուհին։

Վերջինիս հաղորդմամբ, ծրագիրը հրաշալի մոտեցում է ոչ միայն ուսանողների ու գործընկերների համար, այլև այն հետևորդների, որոնք, նյութը տարածելով, հասանելի են դարձնում իրենց ընկերներին ու ընտանիքի անդամներին:

«Դասընթացն անվճար է, ու կարծում եմ՝ ցանկացած հետաքրքրվող չպետք է ձեռքից բաց թողնի նման հնարավորությունը»,- ասաց Արմինեն:

Անգին Խաչատրյան

ShareFacebookTelegram

Վերջին նորություններ

Եռակողմ հուշագիր՝ հանուն արդարադատության համակարգի զարգացման և ամրապնդման

30.05.2025

ԵՊՀ-ում մեկնարկեց «Պատմության ուսուցիչները և պատմագիտության ապագան» խորագրով աշխատաժողովը

30.05.2025

Նոր լեզու, նոր երկիր, նոր հնարավորություն. օտարերկրյա ուսանողները ավարտեցին ԵՊՀ նախապատրաստական դասընթացները

30.05.2025
Տեսնել բոլորը

Հայտարարություններ

«Էրազմուս+» միջազգային կրեդիտային շարժունության գործողություն ԵՊՀ-ի և Լոձի համալսարանի (Լեհաստան) միջև

05.26.2025 - 06.09.2025

«Էրազմուս+» միջազգային կրեդիտային շարժունության գործողություն. Բուխարեստի համալսարան, Ռումինիա

05.26.2025 - 06.01.2025

ԵՊՀ քիմիայի ֆակուլտետի դեկանի թափուր պաշտոնի համալրման նպատակով մրցութային ընտրություն հայտարարելու մասին

05.26.2025
Տեսնել բոլորը

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am