Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. Նորություններ
  3. ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՀԵՂԱՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆ. ԲԻԹՆԻԿՆԵՐ
Փետրվար 05, 2019 | 16:05
Մշակույթ

ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՀԵՂԱՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆ. ԲԻԹՆԻԿՆԵՐ

Անվերջ թվացող երկու աշխարհամարտերից հետո երիտասարդների մոտ ծավալվում են զանազան շարժումներ: Այսօր, հետադարձ հայացք նետելով դեպի 1950-60-ականներ, շատերը մատնանշում են միայն հիփիներին՝ որպես երիտասարդական ապստամբության կրող: Հիփիներից առաջ եղել են բիթնիկները: Հենց բիթ-սերունդն է ճանապարհ բացել հիփիների ու ռոքնռոլի համար:
The-beat-generation

Բիթնիկ բառի «beat» արմատը թարգմանաբար նշանակում է զարկ, ռիթմ: Բիթ (beat) արմատից և նիկ (nik) ածանցից բաղադրված բիթնիկ բառի ստեղծման պատմությունն առնչվում է բիթ-սերնդի առաջնորդ Ջեք Քերուակի հետ: Նա իր ««Կոտրված սերնդի» ակունքները» հոդվածում նշում է. «Հիշում եմ, թե ինչպես 1948 թվականին Ջոն Քլելլոն Հոլմսի հետ նստած պարզաբանում էինք մոլորյալ սերնդի նշանակությունը: Այդ ժամանակ ես ասացի. «Գիտեք, սա իսկապես կոտրված սերունդ է»: Զրուցակիցս, վեր թռչելով, բացականչեց. «Ճի՛շտ է, հենց այդպես»… Գուցե հենց այդ պատճառով է ինձ համար նախասահմանված կոտրված սերնդի ձայնը դառնալը»:

«Ամերիկան 1950-ական թվականներին» գրքի հեղինակ Չարլզ Վիլսի հավաստմամբ, 50-ականների վերջերին բիթնիկ ասելով նկատի ունեին բարձր օձիք ունեցող սև սվիտեր և բերետ կրող երիտասարդի՝ արվարձանային հին սրճարաններում թրև եկող և բոնգո նվագող: Այդ թվականներին նկարիչների, պոետների ու գրողների մի խումբ, որոնց թվում էին Ջեք Քերուակը, Կեն Կիզին, Ալեն Գինզբերգը, Ուիլյամ Բերոուզը, Լոուրենս Ֆերլինգետտին, իր շուրջը հավաքեց երկրպագուներին և հասարակական ու քաղաքական շփոթ մտցրեց ամերիկյան առօրյա:



Բիթնիկներին օտար էին սպառողական վարքը, իդեալականացված այն կյանքը, պարտադրվում էր մարդկանց: Աշխարհն ավելի լայն է, ավելի խորը, և հենց այդպիսի աշխարհում էին նրանք ուզում ապրել:

Նրանց ծննդավայրը համարվում է Նյու-Յորքը, բայց շարժումն իր զարգացումն է ապրել Կալիֆորնիա նահանգի հարավային մասում: Բիթնիկները հավաքվում էին սրճարաններում, ներկայացնում իրենց ստեղծագործությունները, կարդում դասականներին և արգելված գրողներին, հիանում բնությամբ և ժխտում տեխնիկական զարգացումը՝ միաժամանակ սիրելով մոտոցիկլետով և ավտոմեքենայով ճամփորդելը: Բիթնիկները գտնում էին, որ տեխնոլոգիաների զարգացման հետևանքով մարդիկ հեռանում են բնությունից, դառնում իրատես՝ կորցնելով բնատուր զգայականությունը: Նրանք մարդ-բնություն կապի վերականգնման կողմնակիցներն էին:

Սկզբում բիթնիկների շարժումը մասսայականություն չէր վայելում, բայց որոշ ժամանակ անց տարածվեցին նրանց ստեղծագործությունները, որոնցում նկարագրվում էին բիթնիկների ձգտումները՝ սոցիալ-տնտեսական խնդիրների մերժում և թմրադեղերի տարբեր փորձարկումներ:

Բիթնիկներին քննադատում էին թմրադեղերի ռոմանտիկացման համար: Նրանց ստեղծագործությունների մեծ մասում հիշատակվում է թմրադեղերի օգտագործումը, իսկ հեղինակների հուշերում՝ վկայություններ այն մասին, որ ստեղծագործել են թմրադեղերի անմիջական ազդեցության տակ:



Թմրադեղերին դիմելու դրդապատճառներից մեկն առօրյա կյանքում հաճույքի բացակայությունն էր: Բիթ-սերնդի գրականության ներկայացուցիչները ջանում էին թմրանյութն ու դրա օգտագործումը ներկայացնել որպես սովորական, ոչ տարօրինակ կամ նորմաներից շեղվող մի փաստ, որը զուտ ֆիզիոլոգիական պահանջ է: Վաղ կամ երիտասարդ բիթնիկներն օգտագործում էին թեթև, օրգանիզմին նվազագույն վնաս հասցնող թմրանյութեր, հիմնականում՝ մարիխուանա: Արդեն 50-ականներից սկսած՝ հետաքրքրություն է առաջանում ավելի ծանր թմրադեղերի հանդեպ, ինչպիսիք են ցնորածին (հալյուցինոգեն) սնկերը, հետագայում՝ ԼՍԴ-ն:

Մյուս դրդապատճառը կարելի է ավելի «ազնվական» համարել: Պատմության որոշակի փուլում թմրադեղերը սկսում են օգտագործվել որպես գիտակցականի կամ բանականի և ենթագիտակցականի դռները բացելու բանալի:

Բիթնիկները մշակութային ասպարեզում աչքի ընկան՝ առաջին հերթին գրականության մեջ նոր շունչ ու կանոնակարգ բերելով: Ամերիկյան լավագույն համալսարանների դասախոսությունները լսելով՝ նրանք ընդդիմանում էին գրականության դասական ավանդույթների շարունակությանը՝ հայտարարելով, որ գրականությունը պետք է ավելի մոտ լինի մարդկանց, նրանց զգացմունքներին, իսկ նոր ժամանակներում դասական մոտեցումները պատնեշ են գրականության և մարդկանց միջև:

Բիթ-սերնդի գրականությունն էապես տարբերվում էր. այն առաջ քաշեց որոշակի դրույթներ՝ սահմանելով բիթնիկական գրականության չափանիշները՝ ջազային ռիթմ ու իմպրովիզացիա, պարզություն: Բիթնիկ-գրողները հրաժարվում էին դադար առնել բառընտրության, կետադրության, տեսքտերի վերանայման համար:

Ամերիկյան քննադատական թևը բիթ-մշակույթը համարել է ինտելեկտուալ հիմքի բացակայությամբ ապակառուցողական, ռեգրեսիվ երևույթ: Ջոն Սիարդն իր «Ձոնվում է մարած բիթնիկներին» գրքում գրում է. «Ես սփոփում եմ ինձ հույսով՝ հաջորդ անգամ, երբ երիտասարդները կորոշեն ինտելեկտուալ շարժում կամ բողոք կազմակերպել, նախևառաջ կգնան գրադարան… Գրադարանը շարունակում է մնալ մարդկային իմաստության հիմնական աղբյուրը...»:

Քննադատի մոտեցումն այդքան էլ հիմնավորված չէ, քանի որ Գինզբերգը հաճախ հիշատակում է Բլեյքին, Ուիթմենին («Ուիթմենը հարատև մնալու է այն լեռը, որի մեծությունն ամբողջովին չի կարող գիտակցվել»), Բերոուզը՝ Վորդսվորտին, Քերուակը՝ Գյոթեին («Ես շարունակում էի գրել, քանզի իմ կուռքը Գյոթեն էր, և ես հավատում էի արվեստին՝ հուսալով մի օր ստեղծել «Ֆաուստի» երրորդ հատվածը…») և այլն:

Բիթ-գրականության ձևավորման տեսանկյունից մեծ նշանակություն ունեն Թ. Էլիոթը, Էդգար Պոն, իսկ տեսական մակարդակում՝ Տրիստան Տցարան (դադիզմ), Անդրե Բրետոնը (սյուրռեալիզմ), Անտոնեն Արտոն (դաժանության թատրոն) և այլք:

Բիթնիկական գրականության լավագույն ավանդները կենտրոնացած են Ալան Գինզբերգի «Ոռնոց» պոեմում, Ջեք Քերուակի «Ճանապարհին» և Ուիլյամ Բերոուզի «Մերկ նախաճաշ» վեպերում: Այս 3 ստեղծագործությունները համարվում են ամերիկյան գրականության կարևորագույն ձեռքբերումներից: Այս ստեղծագործությունները երբեք միանշանակ գնահատական չեն ստացել, բոլոր ժամանակներում եղել են և՛ քննադատողներ, և՛ պաշտպանողներ: Մի մասի համար բիթնիկներն ուղղակի թափառական, հակագեղագիտական թմրամոլներ էին, իսկ մյուսների համար՝ ազատության գրողներ:

Մարի Ռաֆյան

ShareFacebookTelegram

Վերջին նորություններ

ԵՊՀ իրանագետները` Կոպենհագենում. փորձի փոխանակում գիտելիքի և մշակույթի շուրջ

16.06.2025

Խուսափել քննարկում կամ պատկերներ պարտադրելու հեշտ ճանապարհից․ Ռ․ Բրեյըր

16.06.2025

«Ամենադժվար նյութն անցնելիս, եթե հաճույքը տեղ չունեցավ, չի մարսվի». Լևոն Սարգսյան

14.06.2025
Տեսնել բոլորը

Հայտարարություններ

Միջազգային գերազանցության կրթաթոշակային ծրագրի հայտադիմումների ընդունումը սկսվել է

06.16.2025 - 06.30.2025

Եռօրյա ամառային դպրոց՝ նախատեսված ԵՊՀ իրավագիտության ֆակուլտետի ուսանողների համար

06.16.2025 - 07.06.2025

«Անձնական տվյալների պաշտպանության հիմնախնդիրները»․ ճամբար Սյունիքի մարզի Գորիս քաղաքում

06.12.2025
Տեսնել բոլորը

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am