Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. Նորություններ
  3. ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՉՈՒԹՅԱՆ ԴԱՍԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ․ ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՉԱԿԱՆ ՄԵԹՈԴՆԵՐԻ ԿԻՐԱՌՈՒՄԸ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՄԵՋ
Ապրիլ 01, 2019 | 11:17
Հասարակություն

ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՉՈՒԹՅԱՆ ԴԱՍԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ․ ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՉԱԿԱՆ ՄԵԹՈԴՆԵՐԻ ԿԻՐԱՌՈՒՄԸ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՄԵՋ

Ի՞նչ դաստիարակչական մեթոդներով են գեղարվեստական գրքերի հերոսները դաստիարակում իրենց երեխաներին։
The-classics-of-upbringing

Բացի երեխաների մասին դաստիարակչական գրքերից ու բազմաբնույթ սեմինարներից` ճիշտ դաստիարակության մասին տեղեկություն և գործնական օրինակ կարելի է վերցնել գեղարվեստական գրականությունից։

Կապվածության տեսությունը Լև Տոլստոյի «Պատերազմ և խաղաղություն» վեպում:



Քննելով այս վեպն ուսումնադաստիարակչական տեսանկյունից՝ կարելի է նկատել, որ Լև Տոլստոյը ծանոթ է եղել կապվածության տեսությանը մինչ դրա մասին մասնագետների խոսելն ու գրքեր հրատարակելը։ Որպեսզի երեխան լինի երջանիկ, ինքնավստահ ու հուզապես կայուն, նրան անհրաժեշտ է ամուր կապ և շփում ծնողներից որևէ մեկի հետ։ Ավելի հստակ՝ եթե երեխայի դաստիարակության մեջ մասնակցություն ունի սիրող և հոգատար ծնողը, ապա նա հուզականորեն կայուն կլինի, եթե ոչ, ապա սպասեք ճիշտ հակառակ երևույթին։ Սա բացատրելու համար քննենք վերոնշյալ վեպում գործող երեք ընտանիքների օրինակները։

Անատոլ և Էլեն Կուրագինները թեև մեծացել են բազմաթիվ դաստիարակների հսկողության ներքո, ունեցել են այն ամենը, ինչ ցանկացել են, ու ոչնչի կարիք չեն զգացել, երբեք լավ հարաբերություն չեն ունեցել իրենց հոր հետ, որի հետևանքով վեպում գործում են երեսպաշտ, ուրիշների զգացումների հետ խաղացող մարդիկ, որոնք պարզապես ընդունակ չեն երջանիկ լինել։

Ուրիշ իրավիճակ է Բալկոնսկիների ընտանիքում։ Իշխան Նիկոլայ Անդրեևիչ Բալկոնսկին միշտ զբաղվում է իր երեխաների դաստիարակությամբ, սակայն տարբեր չափաբաժիններով է բաշխում իր սերը։ Անդրեյ Նիկոլաևիչ Բալկոնսկին ի վերջո դառնում է կանանց սիրելի, ուժեղ և ազնվազարմ տղամարդ, իսկ Մարիա Նիկոլաևնան մեծանում է ինքնամոռաց, բարի և հասարակ աղջնակ, որը, հոր կողմից բավարար ուշադրության չարժանանալով, դառնում է անինքնավստահ և դժբախտ։

Ռոստովներն այս պատմության մեջ հենց այն կատարյալ ընտանիքն են, որոնցից սերված երեխաները սիրելի են, բայց ոչ երես առած։ Նրանք, իհարկե, անթերի չեն, սակայն հոգեպես կայուն են և զրկված չեն իրավացի դատելու կարողությունից։

Չափազանց հոգատար վերաբերմունքի կործանիչ հետևանքներն Իվան Գոնչարովի «Օբլոմով»-ում և Էմիլ Զոլայի «Թերեզ Ռաքեն»-ում:



Պետք չէ միանշանակ ընդունել տարածված կարծիքը, որ Իլյա Օբլոմովը տիպիկ ռուս էր։ Նա տիպիկ զոհն էր հոգատար վերաբերմունքի։ Սա հաստատելու համար քննենք վեպի այն հանգուցային դրվագը, երբ հերոսը երազ է տեսնում Օբլոմովկայում անցկացրած իր մանկության մասին։

Նրա մանկությունը լի էր սիրով, հոգատարությամբ ու ջերմությամբ։ Սակայն յուրաքանչյուր չարաճճիություն, ինչ-որ բան բացահայտելու ցանկություն կամ փորձ միանգամից արմատախիլ էին արվում հոգատար դայակի կամ մոր կողմից։ Նրանց կարծիքով, տղան դեռ պատրաստ չէ արտաքին աշխարհի հետ որևէ հարաբերություն ունենալ՝ «իսկ եթե մրսի …, իսկ եթե վնասի իրեն, իսկ եթե …»։ Արդյունքում՝ աշխույժ և ժիր մանուկը նստակյաց կյանք է վարում՝ ընդունակ չլինելով որևէ որոշիչ քայլ անելու և անընդհատ երազում է։

Իսկ ահա նրա ընկեր Անդրեյ Շտոլցը, որը նույնպես սիրելի երեխա էր տանը, զրկված չէր ինքնուրույնությունից և չէր նախատվում իր ամեն նախաձեռնության համար։ Հետագայում մենք տեսնում ենք, որ այս տղան դառնում է գործարար և ճանապարհորդում ամբողջ աշխարհով։ Հետաքրքիր է, որ Իվան Գոնչարովը նշում է, որ Շտոլցի մայրն ուրախ կլիներ միշտ պահել երեխային իր կողքին, սակայն հայրը զսպում էր նրա այդ ցանկությունը։



Տիկին Ռաքենի հոգատար վերաբերմունքն իր տկար որդու նկատմամբ դարձնում է վերջինիս եսասեր, ինքնահավան ու միայն իր բարեկեցության մասին մտածող։ Իսկ ահա Թերեզը, որը, կատարյալ առողջ լինելով, ստիպված ողջ մանկությունն անցկացնում է հիվանդի կարգավիճակով, վերածվում է հիվանդի, կորցնում է մաշկի վառ գույնն ու սկսում քայլել անձայն ուրվականի պես, մինչև սիրելի տղամարդուն հանդիպելը։

«Բռնությունը մեթոդ չէ»․ Մաքսիմ Գորկի և Գուրգեն Մահարի



Դասական գրականությունը լի է երեխաների մանկությունը նկարագրող տեսարաններով, որոնք երբեմն ինքնակենսագրական են լինում։ Մաքսիմ Գորկու «Մանկություն» և «Մարդկանց մեջ» կենսագրական ստեղծագործություններում մենք հանդիպում ենք չափազանց դաժան պապի կերպարին, որը ծեծելով մահվան շեմն է հասցնում խեղճ երեխային, վերջինս հետագայում նույնպես դաժան վերաբերմունքի է արժանանում։ Սա է պատճառը, որ գրողն ամբողջ կյանքում տանջվում է հոգական շեղումներով, 19 տարեկանում փորձում ինքնասպանություն գործել։



Համընթաց կարելի է քննել նաև Գուրգեն Մահարու «Մանկություն» վեպը, որի հերոսի մանկությունը, ի տարբերություն Գորկու պատմվածքի, անցել է բավականին խաղաղ ու ջերմ: Նա հորը գրեթե չի հիշում, իսկ մոր հետ շատ քիչ ժամանակ է անցկացնում։ Տատի պատմություններն ու գյուղի կյանքը Մահարու հերոսի մոտ զարգացնում են երևակայությունն ու ձգտումը, իսկ Մահարի գրողին ստեղծագործական պաշար են տալիս ու դարձնում նրա հերոսներին ռեալիստական ու կերպարային առումով համոզիչ։

Հարպեր Լիի «Ծաղրասարյակ սպանելը»․ դաստիարակություն՝ սեփական օրինակով



Եթե ընտրելու լինենք վեպերի ամենադրական հերոսին, ապա շատերը կտան Ատտիկուս Ֆինչի անունը։ Իհարկե, մենք նրան համակրում ենք, քանի որ դիտում ենք սիրող և հորն իդեալականացնող դստեր տեսանկյունից, բայց Ատտիկուսը բարոյապես անաղարտ է։ Նա միայնակ մեծացնում է երկու երեխա, հոգ է տանում նրանց մասին, թողնում է, որպեսզի նրանք ինքնուրույն բացահայտեն շրջակա աշխարհը։

Նա աջակցում է երեխաներին, իսկ սխալի դեպքում գտնում է դաստիարակության ճիշտ ձևը։ Ատտիկուսն ուժեղ անձնավորություն է, որն իր օրինակով ցույց է տալիս, թե ինչքան կարևոր է հավատարիմ մնալ սեփական համոզմունքներին ու մարդ մնալ յուրաքանչյուր իրավիճակում։ Այս դաստիարակության շնորհիվ պարզ է դառնում, թե ինչպիսի մարդիկ կլինեն նրա երեխաները։

Դաստիարակել ոգի դեռ օրորոցում․ Րաֆֆի



Իմանալով պատմական ժամանակաշրջանն ու Րաֆֆու նպատակը՝ պարզ է, որ ամենակարևորը երեխային պայքարող դարձնելն է։ Նա երկրի ապագան կապում էր կրթված ու գիտակից մայրերի հետ, որոնք դեռ օրորոցից պետք է իրենց որդուն զինվոր դաստիարակեն, այլ ոչ թե հնազանդ հպատակ։

Գրականության մեջ համոզիչ հերոս կերտելը դժվար է, սակայն երբ քննում ենք հերոսի մանկությունը (եթե այն առկա է), տեսնում ենք նրա հետագա քայլերը բացատրող պատասխաններ։ Գրականության դասականները նաև հոգեբաններ են, որոնց ստեղծագործությունները կարող են օրինակ ծառայել իրական կյանքում։

Մարինա Առաքելյան

ShareFacebookTelegram

Վերջին նորություններ

Եռակողմ հուշագիր՝ հանուն արդարադատության համակարգի զարգացման և ամրապնդման

30.05.2025

ԵՊՀ-ում մեկնարկեց «Պատմության ուսուցիչները և պատմագիտության ապագան» խորագրով աշխատաժողովը

30.05.2025

Նոր լեզու, նոր երկիր, նոր հնարավորություն. օտարերկրյա ուսանողները ավարտեցին ԵՊՀ նախապատրաստական դասընթացները

30.05.2025
Տեսնել բոլորը

Հայտարարություններ

«Էրազմուս+» միջազգային կրեդիտային շարժունության գործողություն ԵՊՀ-ի և Լոձի համալսարանի (Լեհաստան) միջև

05.26.2025 - 06.09.2025

«Էրազմուս+» միջազգային կրեդիտային շարժունության գործողություն. Բուխարեստի համալսարան, Ռումինիա

05.26.2025 - 06.01.2025

ԵՊՀ քիմիայի ֆակուլտետի դեկանի թափուր պաշտոնի համալրման նպատակով մրցութային ընտրություն հայտարարելու մասին

05.26.2025
Տեսնել բոլորը

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am