Գիտական հետաքրքրություններ
- Համեմատական տիպաբանություն, ձևաբանություն, նյարդալեզվաբանություն, հոգելեզվաբանություն
- Ուսումնառության նորարարական մեթոդները, ոչ ֆորմալ կրթություն, արհեստական բանականության ինտեգրումը ուսումնառությունում
Կրթություն
Հաստատություն
Պ. Լումումբայի անվան Ռուսաստանի ժողովուրդների բարեկամության համալսարան
Ֆակուլտետ
Ընդհանուր և ռուս լեզվաբանություն
Տարեթիվ
-
Աստիճան/կոչում
Հայցորդ
Հաստատություն
Վ. Բրյուսովի անվ. օտար լեզուների ինստիտուտ
Ֆակուլտետ
անգլերենի և ֆրանսերենի բաժին
Տարեթիվ
-
Աստիճան/կոչում
Դիպլոմավորված մասնագետ
Գիտական աստիճան/կոչում
Հաստատություն
՝ ՀՀ ԲՈՀ-ը հաստատեց ԵՊՀ գիտական խորհրդի որոշումը
Տարեթիվ
2009
Աստիճան/կոչում
Դոցենտ
Մասնագիտություն
Բանասիրական գիտություններ
Հաստատություն
Պ. Լումումբայի անվան Ռուսաստանի ժողովուրդների բարեկամության համալսարան
Տարեթիվ
2002
Աստիճան/կոչում
Գիտությունների թեկնածու
Մասնագիտություն
Բանասիրական գիտություններ
Գիտական ղեկավար
Լյուդմիլա Զուբկովա Գ.
Գիտական թեմա
Անգլերեն և հայերեն բառի ձևաբանական և հնչյունական կառուցվածքը կատեգորիալ տեսանկյունից
Լեզուների իմացություն
English
Հայերեն
Русский
Աշխատանքային փորձ
Հաստատություն
ԿԳՄՍ
Ժամանակահատված
Պաշտոն
ԲԳՀԽ-ի ≪Դասավանդում և ուսումնառություն≫ աշխատանքային խմբի ՀՀ ներկայացուցիչ
Հաստատություն
Ֆինանսների և էկոնոնմիկայի նախարարություն
Ժամանակահատված
-
Պաշտոն
նախարարի խորհրդական
Հաստատություն
ԵՊՀ
Ժամանակահատված
Պաշտոն
դոցենտ
Միջազգային կոնֆերանսների և սեմինարների մասնակցություն
-
Անխփան ուսումնառություն. Արհեստական բանականությունը որպես դասավանդման գործընկեր
Վիեննայի Տնտեսագիտական համալսարանի
Ավստրիա
-
Եվրոպական դուալ բարձրագույն կրթության ապագան
MCAST
Մալթա
-
Լեզվի կրթության և հետազոտության 5րդ միջազգային կոնֆերանս
≪ԱԼՍ Հաուս≫
Հունաստան
-
Նորարարական ուսումնառությունը հեռավար ուսումնառության համատեքստում. Միջազգային փորձի փոխանակման կոնֆերանս
Գլազոր
Հայաստան
Գնահատումը հեռավար ուսուցման համատեքստում. Փոփոխություն լսարանում
ԵՊՀ
Հայաստան
-
ՀՀ բուհերում դասավանդման և ուսումնառության նոր մեթոդների առաջխաղացումը. Հեռավար կրթության զարգացման ազգային ռազմավարությունների հեռանկարները
Կրթության, դիտության և հետազոտությունների ֆեդերալ նախարարություն
Ավստրիա
-
ԵԲԿՏ-ում դասավանդման և ուսումնառության առաջնությունն ու կազմակերպումը
Վիեննայի պետական տնտեսագիտական համալսարան
Ավստրիա
-
Բուհերը որպես առաջընթացի հեգեմոն, Կրթությունը փոփոխվող աշխարհում
ԵՊՀ, Միջազգային բուհական հանրություն
Հայաստան
-
Դասավանդող անձնակազմի զարգացման ռազմավարությունները, ուսանողակենտրոն ուսումնառությունը ԵԲԿՏ-ում
Բարձրագույն կրթության եվրոպական ասոցացիա
Բելգիա
-
Ուսանողակենտրոն ուսումնառությունը և համալսարան-ձեռնարկություն համագործակցությունը Հայաստանում, Ուսումնառական համագործակցում՝ կատարված առաջարկությունները ԵԲԿՏ-ում կիրառելու նպատակով
Ֆրանսիայի բարձրագույն կրթ. և գիտ. հետազոտությունների նախարարություն
Ֆրանսիա
Ուսանողակենտրոն ուսումնառությունը բուհերում և միկրոհավաստագրերը որպես ուսանողակենտրոն ուսումնառության արտացոլում, ԵՊՀ, ԿԳՄՍ, ԲԳՀԽ: Եվրոպական բարձրագույն կրթուրյան տարածքում կրթական բարեփոխումների նորարարական
ԵՊՀ, ՀՀ բուհական բուհական հանրություն
Հայաստան
-
Ակտիվ ուսումնառությունը և ակտիվ ուսումնառության մեթոդների կիրառումը թվային ուսումնական միջավայրի համատեքստում, ԵՊՀ, ERASMUS+ Պրակտիկ հանդիպումներ՝ ≪Դասավանդում և ուսումնառություն≫ թեմատիկ քննարկումների նպատակով
ԵՊՀ, ՀՀ բուհական բուհական հանրություն
Հայաստան
Անդամակցություն
Հաստատություն
ԲԳՀԽ-ի ≪Ուսումնառություն և դասավանդում≫ աշխատանքային խումբ
Ժամանակահատված
-
Պետական մրցանակներ և պատվավոր կոչումներ
2021
ԵՊՀ-ում դասավանդման գերազանցության մրցանակ
Այլ տեղեկություններ
07,07-08,10,2023 մասնակցել եմ ՄՀՈւ հիմունքներ թեմայով ԵՊՀ և ԴՎՎ Ինտերնեշնլի համատեղ դասընթացին։
2018 -2021 - ինտենսիվ վերապատրաստումներ "Active learning and special focus on technologically enhanced collaborative learning" Լյուվենի համալսարանում ERASMUS+ PRINTeL նախագծի շրջանակներում՝ հավաստագրերի առկայությամբ.
2019 - Հայաստանում Բրիտանական հյուպատոսարանի կողմից կազմակերպված "TEACHING IELTS" ինտենսիվ դասընթաց՝ հավաստագրի առկայությամբ:
2018-2019 ECML-ի և Հայաստանում Ֆրանսիական համալսարանի կողմից կազմակերպված ինտենսիվ վերապատրաստումներ "Plurilingual and Intercultural Competences: Descriptors and Teaching Materials (FREPA)"՝ հավաստագրերի առկայությամբ:
2018 - ՄԹ կառավարության հովանու ներքո՝ Բրիտանական հյուպատոսարանի կողմից, "Future Generation for Change" շրջանակներում կազմակերպված ինտենսիվ վերապատրաստում "Mentor Development" (37.5 ժամ):
2015 - ինտենսիվ և պրակտիկ հմտություննները զարգացնող վերապատրաստում անգլերենը մեծահասակներին դասավանդելու համար (CEL TA) (QCF)՝ Քեմբրիջի համալսարանի անժամկետ հավաստագրի առկայությամբ:
1997 - Քեմբրիջի համալսարանի եռամսյա ինտենսիվ դասընթաց "Proficiency of the English language" Նյունհեմ քոլեջի լեզվի կենտրոնում՝ Քեմբրիջի և Օքսֆորդի համալսարանների հավաստագրերի առկայությամբ:
Մասնակցել եմ բազմատիվ մասնագիտական և թվային հմտությունները բարելավող վերապատրաստումների, հանդիպումների, կոնֆերանսների:
Հրապարակումներ
Հոդված
INTEGRATING AGENTIC AI IN HIGHER EDUCATION: BALANCING OPPORTUNITIES, CHALLENGES, AND ETHICAL IMPERATIVES
Հոդված
Balancing Guided Instruction in Collaborative Learning for Synchronous Critical Thinking and Language Skills Development
Հոդված
FOSTERING CRITICAL THINKING SKILLS IN THE HEIS OF ARMENIA IN THE AGE OF AI-DRIVEN TRANSFORMATION
Հոդված
The HEIs of Armenia Embrace the Principles of Industry 5.0
Հոդված
Student-Centeredness as an Enabler of Reform in the Higher Education of Armenia
Հոդված
BLENDING INNOVATIVE METHODS OF LEARNING FOR SUCCESS
Հոդված
Типологическая характеристика речи в армянском и английском языках
Հոդված
Student productivity in the English language learning process
Հոդված
ГЛУБИНА СЛОВА В МОРФЕМАХ КАК ОДИН ИЗ ПРИЗНАКОВ ЛЕКСИЧНОСТИ/ГРАММАТИЧНОСТИ ЯЗЫКА
Հոդված
Planning Creativity in English Language Teaching
ՈՒսումնական ձեռնարկ
Talking Business?
2000
292
Գիտաժողովի նյութ
The Higher Education Institutions as Flagships of Progress