Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Կիրառական սոցիոլոգիայի գիտահետազոտական լաբորատորիա
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հոգեբանության գիտահետազոտական կենտրոն
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Կիրառական սոցիոլոգիայի գիտահետազոտական լաբորատորիա
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հոգեբանության գիտահետազոտական կենտրոն
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
  3. Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
  4. Մաթեմատիկա և կիրառություններ
  5. Կրթական ծրագրի մասնագիրը

Մաթեմատիկա և կիրառություններ

Մագիստրոսական ծրագիր
Հավելյալ նավիգացիա
Փակել
  • Գլխավոր
  • Ուսումնական պլան
  • Մասնագիր
  • Ընդունելություն
  • Կրթաթոշակ
  • Դասախոսներ
  • Գործընկերներ
  • Գլխավոր
  • Ուսումնական պլան
  • Մասնագիր
  • Ընդունելություն
  • Կրթաթոշակ
  • Դասախոսներ
  • Գործընկերներ

Կրթական ծրագրի մասնագիրը

Կրթական մակարդակը՝
Մագիստրոս
Մասնագիտություն՝
056101.09.7 - Մաթեմատիկա
Մասնագիտացումը՝
056101.09.7 - Մաթեմատիկա և կիրառություններ
Շնորհվող որակավորումը՝
Մաթեմատիկայի մագիստրոսի աստիճան
Ծրագրի ուստարին՝
2025/2026
Ուսուցման ձևը՝
Առկա
Ուսումնառության լեզուն՝
Հայերեն
1. Ծրագրի ընդունելության չափանիշները/պահանջները
Ծրագրի դիմորդը պետք է ունենա բակալավրի կամ դրան համարժեք որակավորում.
տվյալ մասնագիտությամբ բակալավրի կամ համարժեք որակավորում ունեցող դիմորդների ընդունելությունը կատարվում է մրցութային հիմունքներով՝ նախորդ ուսումնառության ընթացքում ցուցաբերած առաջադիմության արդյունքների հիման վրա,
այլ մասնագիտությամբ բակալավրի կամ համարժեք որակավորում ունեցող դիմորդների ընդունելությունը կատարվում է մրցութային հիմունքներով՝ տվյալ մասնագիտության բակալավրի ամփոփիչ ատեստավորման քննական ծրագրին համապատասխան անցկացված քննությունների արդյունքների հիման վրա։
Ընդունելությունը կատարվում Երևանի պետական համալսարանի մագիստրատուրայի ընդունելության կանոնակարգի համաձայն։
2. Ծրագրի նպատակները
զարգացնել հանրահաշվի, իրական և կոմպլեքս անալիզի, հավանա­կա­նու­թյունների տեսության և վիճակագրության, դիֆերենցիալ հավասարումների, ֆունկցիոնալ անալիզի ոլորտներում իրենց տեսական գիտելիքները և գործնական
հմտությունները, որպես դասախոս կամ հետազոտող աշխատել բուհերում,
մաթեմատիկայի, մեխանիկայի, ֆիզիկայի բնագավառների տարբեր հե­տա­զո­տա­կան հաստատություններում, գործունեություն ծավալել տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ոլորտում:
3. Ծրագրի կրթական վերջնարդյունքները

Այս ծրագրի ավարտին ուսանողն ունակ կլինի․

  1. Մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
    1. Ցուցադրել բարձր մասնագիտական գիտելիքներ դաշտերի, օղակների, խմբերի և հանրահաշիվների վերաբերյալ, ներառյալ մաթեմատիկայի տարբեր ենթաոլորտների հատման կետերում առաջնագծային զարգացումները՝ որպես ընթացիկ խնդիրների քննադատական գնահատման և ինքնուրույն գիտական հետազոտությունների հիմք։
    2. Լուսաբանել դասական առաջադեմ ալգորիթմներն ու ազդանշանների մշակման հիմունքները՝ հարակից գիտական ոլորտներից ինտեգրմամբ և գիտելիքների բացերի քննադատական գնահատմամբ։
    3. Բացատրել եռանկյունաչափական և օրթոգոնալ շարքերի հատկությունները, ինչպես նաև բազիսների կառուցվածքը ընդհանուր Բանախի տարածություններում՝ ցուցադրելով ոլորտի առաջնագծային գիտելիքներ բնօրինակ և նորարարական մտածողության համար։ Բացատրել եռանկյունաչափական և օրթոգոնալ շարքերի հատկությունները, ինչպես նաև բազիսների կառուցվածքը ընդհանուր Բանախի տարածություններում՝ ցուցադրելով ոլորտի առաջնագծային գիտելիքներ բնօրինակ և նորարարական մտածողության համար։
    4. Նկարագրել մոդելային նախագծման մեթոդները և մաթեմատիկական ֆիզիկայի հավասարումների հիմնական խնդիրները՝ ի հայտ եկող մարտահրավերների և միջդիսցիպլինար կապերի քննադատական գիտակցմամբ։
    5. Ներկայացնել պատահական երևույթների և արդյունաբերական խնդիրների համար հավանականային մոդելներ՝ ներառելով ինքնուրույն և բնօրինակ հետազոտությունների իրականացման համար բարձր մասնագիտական գիտելիքներ։
    6. Բացահայտել տեղեկատվական տեխնոլոգիաներում կիրառվող մաթեմատիկական հասկացությունները՝ ցուցադրելով ոլորտի առաջնագծային գիտելիքներ և քննադատա­կան խորաթափանցություն միջոլորտային խնդիրների ու նոր կիրառությունների նկատմամբ։
  2. Գործնական մասնագիտական կարողություններ
    1. Կառուցել բարձր մակարդակի ալգեբրական մոդելներ և գործնականում իրականացնել բնօրինակ ալգորիթմներ՝ ինքնուրույն մասնագիտացված խնդիրների լուծման միջոցով զարգացնելով նորարարական գործընթացներ բարդ համատեքստերում։
    2. Կիրառել նորմալ օպերատորների սպեկտրալ բաժանումը, դիֆերենցիալ և ինտեգրալ հավասարումների ֆակտորիզացիոն մեթոդները և թվային մեթոդները՝ քննադատական կերպով համադրելով տարբեր ոլորտների գիտելիքները և նորարարություն իրականացնելու աննախատեսելի պայմաններում։
    3. Մշակել վեյվլեթ հիմքեր ազդանշանների մշակման համար, ուսումնասիրել Ֆուրիեի շարքերի մոտարկման հատկությունները, իրականացնել արագ Ֆուրիեի ալգորիթմներ և կատարել բարդ տիրույթում մոտարկումներ՝ նոր գիտելիքներ ստեղծելով ինքնուրույն հետազոտությունների միջոցով։
    4. Վերլուծել և կիրառել հավանականական մոդելներ, օգտագործել մաթեմատիկական վիճակագրությունը էկոնոմետիկայում կանխատեսումների համար և մշակել բնօրինակ գործընթացներ ոլորտների հատման կետերում՝ իրականացնելով քննադատական գնահատում։
    5. Կառուցել բարդ մաթեմատիկական մոդելներ անհայտ խնդիրների համար տարբեր ոլորտներում, իրականացնել ինքնուրույն հետազոտություններ և առաջարկել բնօրինակ լուծումներ՝ գործադրելով ռազմավարական հեռատեսություն։
    6. Նախագծել արդյունավետ ալգորիթմներ ծրագրավորման գործիքների միջոցով բարդ խնդիրների համար և կիրառել ծրագրային փաթեթներ՝ նորարարություն իրականացնելու թե՛ տեսական, թե՛ կիրառական իրավիճակներում՝ ստեղծելով փոխակերպիչ կիրառություններ։
  3. Ընդհանրական (փոխանցելի) կարողություններ
    1. Վերամշակել և քննադատաբար վերլուծել հետազոտության արդյունքները, պատրաստել հաշվետվություններ բնօրինակ հայտնագործությունների վերաբերյալ և առաջնորդել գիտական բանավեճեր՝ ինքնուրույն ներդրում կատարելով մասնագիտական գիտելիքի և գործնական աշխատանքիի մեջ՝ միաժամանակ ցուցադրելով էթիկական գիտակցություն և պատասխանատվություն։
    2. Քննադատաբար գնահատել առկա խնդիրները, առաջարկել փոխակերպիչ լուծումներ և կիրառել մասնագիտացված գիտելիքներ՝ բարդ, աննախատեսելի համատեքստերում նորարարություն իրականացնելու բարձր ինքնուրույնությամբ։
    3. Հետազոտական մեթոդները ընտրել և հարմարեցնել կոնկրետ խնդիրների համար, ի մի բերել գիտական հրապարակումները և առցանց տվյալները, ինչպես նաև ղեկավարել փոխակերպիչ ուսումնասիրման համատեքստեր, որոնք պահանջում են նոր ռազմավարական մոտեցումներ՝ միաժամանակ վերահսկելով և առաջնորդելով թիմի ռազմավարական գործունեությունը։
4. Գնահատման ձևերը
Գնահատումը ներառում է հետևյալ բաղադիչները.
1. դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) ենթաբաժինների յուրացման գնահատում կիսամյակի ընթացքում (2 ընթացիկ քննություն),
2. դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) առանձին թեմաների ընթացիկ ստուգումներ կիսամյակի ընթացքում,
3. ծրագրով նախատեսված ինքնուրույն առաջադրանքների կատարման և յուրացման ստուգում և գնահատում կիսամյակի ընթացքում (ինքնուրույն աշխատանք),
4. ծրագրով նախատեսված ինքնուրույն և/կամ խմբային հետազոտական աշխատանքի կատարման գնահատում կիսամյակի ընթացքում (հետազոտական աշխատանք, որը փոխարինում է ընթացիկ քննություններից որևէ մեկին),
5. դասընթացին մասնակցության գնահատում (մասնակցություն),
6. ամբողջ դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) եզրափակիչ գնահատում քննաշրջանում, որը ենթադրում է դասընթացի համար սահմանված կրթական վերջնարդյունքների ձեռքբերման մակարդակի գնահատում։
Դասընթացները, ըստ գնահատման ձևի, բաժանվում են 4 խմբի՝ եզրափակիչ գնահատումով, առանց եզրափակիչ գնահատման, առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման և ստուգարքային:
5. Շրջանավարտների ապագա կարիերայի հնարավորությունները
Շրջանավարտները կարող են որպես դասախոս, ասիստենտ կամ հետազոտող աշխատել բուհերում`
ԵՊՀ,
Հայկական պետական ման­կա­վար­ժական համալսարան,
Հայաստանի պետական ճարտարագիտական համալսարան (Պոլիտեխնիկ) և դրա մասնաճյուղեր Գյումրիում, Վանաձորում, Կապանում, Գորիսում,
ՀՀ ԳԱԱ մաթեմատիկայի ինստիտուտ,
Հա­յաս­տա­նի պետական տնտեսագիտական համալսարան,
Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարան,
Շրջանավարտները կարող են որպես դասախոս, ասիստենտ կամ հետազոտող աշխատել բուհերում`
ԵՊՀ,
Հայկական պետական ման­կա­վար­ժական համալսարան,
Հայաստանի պետական ճարտարագիտական համալսարան (Պոլիտեխնիկ) և դրա մասնաճյուղեր Գյումրիում, Վանաձորում, Կապանում, Գորիսում,
ՀՀ ԳԱԱ մաթեմատիկայի ինստիտուտ,
Հա­յաս­տա­նի պետական տնտեսագիտական համալսարան,
Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարան,
Գավառի Պետական Համալսարան,
Գյումրու պետական մանկավարժական ինստիսուտ,
Գորիսի Պետական Համալսարան,
Երևանի Պետական Համալսարանի Իջևանի մասնաճյուղ,
Եվրոպական Կրթական Տարածաշրջանային Ակադեմիա,
Հայ-Ռուսական Համալսարան,
Հայաստանում Ֆրանսիական Համալսարան,
Հայաստանի Ամերիկյան Համալսարան,
մասնավոր բուհեր, արտերկրյա բուհերի մասնաճյուղեր Հայաստանում, Արցախի պետական համալսարան,
ինչպես նաև գործունեություն ծավալել տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ոլորտներում` մշակելով և ներդնելով ալգորիթմներ,
աշխատել մաթեմատիկայի, մեխանիկայի, ֆիզիկայի բնագավառների տարբեր հե­տա­զո­տա­կան հաստատություններում։
6. Ուսումնառության օժանդակության ռեսուրսները և ձևերը
Ուսումնառության գործընթացում կարող են օգտագործվել հետևյալ օժանդակ ռեսուրսները.
հեռուսուցմամբ և առցանց դասախոսություններ,
էլեկտրոնային ռեսուրսներ:
7. Կրթական չափորոշիչները կամ ծրագրային կողմնորոշիչները, որոնք օգտագործվել են ծրագիրը մշակելիս
1. ՀՀ որակավորումների ազգային շրջանակ, հաստատված ՀՀ կառավարության 2016թ., հուլիսի 7-ի N 714-Ն որոշմամբ:
2. <<Մաթեմատիկա>> որակավորումների ոլորտային շրջանակ, 2022թ.:
3. Որակավորումների եվրոպական շրջանակ, 2008թ.:
Հաշվի են առնվել նաև Մոսկվայի պետկան հա­մալ­սա­րա­նի մեխանիկա-մաթեմատիկական ֆա­կուլ­տե­տի բարձրագույն հանրահաշվի, հավանականությունների տեսության, ֆունկցիաների տեության և ֆունկցիոնալ անալիզի ամբիոնների մասնագիտական դաս­ընթացների ծրագրերը, ինչպես նաև՝ CY Cergy Paris համալսարնի առաջատար հետա­զոտությունների կենտրոնի International Master Programme in Mathematical Physics մագիստրոսական ծրագիրը։
8. Դասախոսական կազմին ներկայացվող պահանջները
1. Ընդհանրական կարողություններ
Դասավանդման/մանկավարժական
· դասընթացի աշխատանքային ծրագիր (օրացուցային պլան) կազմելու հմտություն,
· դասավանդման ինտերակտիվ մեթոդների իմացություն, ակտիվ ուսուցման տեխնիկաների կիրառման կարողություն:
Հետազոտական
· տարաբնույթ գիտական աղբյուրների հետ աշխատելու, ինչպես նաև համացանցային տեղեկատվական ռեսուրսներից օգտվելու հմտություն,
· ուսանողական հետազոտական խումբ ղեկավարելու կարողություն:
Հաղորդակցման
· լսարանի հետ բանավոր հաղորդակցվելու հմտություն,
· հետազոտության արդյունքները գրավոր շարադրելու կարողություն,
· մասնագիտական օտար լեզվի իմացություն:
· լուսացուցադրություններ պատրաստելու և ներկայացնելու հմտություններ:
Այլ կարողություններ
· մասնագիտական էթիկայի նորմերի պահպանում:
2. Մասնագիտական կարողություններ
· Դասավանդվող մոդուլի կատարյալ իմացություն
· Դասավանդվող մոդուլի հարակից մոդուլների հիմնական գաղափարների տիրապետում
· Դասընթացում հետազոտական բաղադրիչ ներառելու կարողություն
· Մագիստրոսական թեզ ղեկավարելու կարողություն
3. Ընդհանուր պահանջներ
Գիտական աստիճան
· գիտական աստիճան կամ մագիստրոսի աստիճան մաթեմատիկայի բնագավառում,
· վերջին 5 տարում գիտական և/կամ մեթոդական հրատարակու­թյունների առկայություն։
Այլ պահանջներ
· ԵՊՀ բարևավարքության կանոնագրքի դրույքների պահպանում,
· ուսանողական հարցման արդյունքներով ստացված գնահատականների միջինը՝ առնվազն 4,0 (գործող դասախոսների համար)։

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am