Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
  3. Կենսաբանության ֆակուլտետ
  4. Ընդհանուր և մոլեկուլային գենետիկա
  5. Կրթական ծրագրի մասնագիրը

Ընդհանուր և մոլեկուլային գենետիկա

Մագիստրոսական ծրագիր
Հավելյալ նավիգացիա
Փակել
  • Գլխավոր
  • Ուսումնական պլան
  • Մասնագիր
  • Ընդունելություն
  • Կրթաթոշակ
  • Դասախոսներ
  • Գործընկերներ
  • Գլխավոր
  • Ուսումնական պլան
  • Մասնագիր
  • Ընդունելություն
  • Կրթաթոշակ
  • Դասախոսներ
  • Գործընկերներ

Կրթական ծրագրի մասնագիրը

Կրթական մակարդակը՝
Մագիստրոս
Մասնագիտություն՝
051101.03.7 - Կենսաբանություն
Մասնագիտացումը՝
051101.03.7 - Ընդհանուր և մոլեկուլային գենետիկա
Շնորհվող որակավորումը՝
Կենսաբանության մագիստրոս
Ծրագրի ուստարին՝
2022/2023
Ուսուցման ձևը՝
Առկա
Ուսումնառության լեզուն՝
Հայերեն
1. Ծրագրի ընդունելության չափանիշները/պահանջները
Ընդունելությունը իրականացվում է Երևանի պետական համալսարանի մագիստրատուրայի (առկա ուսուցման ձևով) ընդունելության կարգի համաձայն, որը գտնվում է հետևյալ հղումով՝
2. Ծրագրի նպատակները
· ուսանողներին հաղորդել խորը մասնագիտական գիտելիքներ գենետիկայի հիմնարար և կիրառական ասպարեզներում, ունակ դարձնել գործնականում կիրառել գենետիկայի ժամանակակից մեթոդները,
· պատրաստել աշխատաշուկայի ժամանակակից պահանջներին համապատասխան մասնագետներ՝ գենետիկայի գիտական, կրթական և կիրառական ոլորտներում աշխատելու համար։

3. Ծրագրի կրթական վերջնարդյունքները
  • նկարագրելու բջջի կենսագործունեությունը կարգավորող գենետիկական մեխանիզմները, քրոմոսոմների կառուցվածքը, դրանց վերլուծության ժամանակակից մեթոդները,
  • լուսաբանելու մոլեկուլային գենետիկայի հիմունքները, բույսերի, կենդանիների և մարդու գեների և գենոմների կառուցվածքը և գործունեությունը, քրոմոսոմային և գենային հիվանդությունների, վարքագծի, ծերացման և երկարակեցության գենետիկական մեխանիզմները, սահմանելու կենսաբժշկագիտության հիմնախնդիրները,
  • լուսաբանելու գեների և գենոմների ուսումնասիրման ժամանակակից մեթոդները և գենետիկական տվյալների վիճակագրական մշակման հիմունքները,
  • հիմնավորելու մուտագենեզի, էկոգենետիկայի և ֆարմակոգենետիկայի հիմնական դրույթները, նկարագրելու Հայաստանի էկոլոգիական խնդիրները,
  • ներկայացնելու բջջային ու գենետիկական տեխնոլոգիաները, ռեկոմբինանտ ԴՆԹ-ի ստեղծման ձևերը և դրանց կիրառումը,
  • ներկայացնելու գիտահետազոտական աշխատանքի արդյունքները սեմինարներին,
  • լուսաբանելու բժշկակենսաբանության, նանոկենսաբանության, իմունաբանության, գենոմիկայի, ռադիոկենսաբանության, և սինթետիկ կենսաբանության, արդի հիմնախնդիրները, ինչպես նաև հետազոտությունների պլանավորման և արդյունքների վերլուծության սկզբունքները:
  • ցուցաբերելու օտար լեզվով բնագիր մասնագիտական գրականությունից օգտվելու և մասնագիտական երկխոսություն վարելու կարողություն,
  • ցուցաբերելու համակարգչային ծրագրերից օգտվելու կարողություն, ստեղծելու մասնագիտական խնդիրների լուծման համար տվյալների համակարգչային հենքեր,
  • գնահատելու ինքնածին և միջավայրի գենաթունային գործոններով մակածված ԴՆԹ-ի և քրոմոսոմների խաթարումներն ու ԴՆԹ-ի մեթիլացումը in vitro և in vivo, գործնականում կիրառելու կենսաբազմազանության պահպանության սկզբունքները, օգտագործելու կենսաբանական գիտելիքները կենսաբժշկական խնդիրների լուծման համար,
  • իրականացնելու պլազմիդների և ֆագերի ԴՆԹ-ի անջատում, տրանսֆորմացիա, տրանսդուկցիա և կոնյուգացիա, գեների քարտեզավորում մանրէների մոտ, բույսերի գեների նույնականացում,
  • կատարելու գեների նոքաուտ գենոմի սպեցիֆիկ լոկուսներում CRISPR-Cas9 գենոմի խմբագրման տեխնոլոգիայով,
  • իրականացնելու գենետիկական տվյալների վիճակագրական վերլուծություն SPSS version 19 և STATGRAPHICS Centurion 16.2 ծրագրերով,
  • գործնականում իրականացնելու հետազոտությունների արդյունքների կենսաչափում, մշակում և ներկայացում, ինչպես նաև բնագիտական տարբեր ասպարեզներում կենսաբանական տեխնոլոգիաների օգտագործում:
  • օգտագործելու կրթության և գիտության ոլորտում ժամանակակից գիտական նվաճումներն ու տեղեկատվական տեխնոլոգիաները,
  • կիրառելու ժամանակակից սարքավորումները, կենսաբանական պատկերները վերլուծող համակարգչային ծրագրերը և վիճակագրական փաթեթները մասնագիտական գործունեության մեջ,
  • գործնականում իրականացնելու գիտական հետազոտությունների արդյունքների վերլուծություն, գիտական քննարկում և մասնագիտական էթիկայի նորմերի պահպանում:
4. Գնահատման ձևերը
1. դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) ենթաբաժինների յուրացման գնահատում (2 ընթացիկ քննություն),
2. դասընթացի (ուսում­նա­կան մոդուլի) առանձին թեմաների ընթացիկ ստու­գում­ներ,
3. կրթական ծրագրով նախատեսված ինքնուրույն առաջադրանքների կատարման և յու­րաց­­­ման ստուգում և գնահատում (ինք­նուրույն աշխա­տանք),
4. կրթական ծրագրով նախատեսված ինքնուրույն և/կամ խմբային հետազոտական աշխա­տան­քի կատարման գնահատում (հե­տազոտական աշխատանք, որը փոխարինում է ընթացիկ քննություններից որևէ մեկին),
5. դասընթացին մասնակցության գնահատում (մասնակցություն),
6. ամբողջ դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) եզրափակիչ գնահատում քննա­շրջա­նում, որը ենթադրում է դասընթացի համար սահ­ման­ված կրթական վերջնադյունք­ների ձեռքբերման մակարդակի գնահատում:
Ելնելով կրթական ծրագրի ուսումնական պլանով նախատես­ված դաս­­­ըն­­թաց­ների (ուսում­նական մոդուլների) աշխատածա­վալից, պա­­­րապ­­մունքի ձևից, դասավանդ­ման մեթոդներից և հաշվի առ­նե­լով դաս­ընթացի կա­րևո­րու­թյունը ուսանողի մաս­նա­գի­տա­կան գի­տելիք­նե­րի և կարողու­թյուն­ների ձևա­վորման մեջ՝ դաս­ըն­թացները, ըստ գնահատման ձևի, բաժանվում են 4 խմբի՝
1. եզրափակիչ գնահատումով,
2. առանց եզրափակիչ գնահատման,
3. առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման,
4. ստուգարքային:
Դասընթացի գնահատման բաղադրիչները և դրանց հատ­կացվող միավորները (արտա­հայտված տոկոսներով) ընտրում է դասավանդող դասախոսը՝ ելնելով դաս­ընթացի դա­սա­վանդ­ման, ուսումնառության ձևերից ու ակնկալվող կրթա­կան վերջ­նարդ­յունքների բնույթից, և հաստատում է ամբիոնը: Գնահատումների և քննություն­ների անց­կաց­ման ձևերը նշվում են տվյալ կրթական ծրագրի մաս­նա­գրում՝ դասըն­թացի համառոտագրում:
5. Շրջանավարտների ապագա կարիերայի հնարավորությունները
«Ընդհանուր և մոլեկուլային գենետիկա» ծրագրի շրջանավարտները կարող են աշխատանքի անցնել և զարգացնել կարիերան կենսաբանության ոլորտում գործող ձեռնարկություններում` զբաղեցնելով հետևյալ պաշտոնները.
Բուհեր և գիտահետազոտական ինստիտուտներ
· գիտական և ուսումնաօժանդակ լաբորանտներ,
· գիտաշխատողներ և դասախոսներ,
· ադմինիստրատիվ և ղեկավար պաշտոններ։
Բժշկա-գենետիկական, քրեագիտական լաբորասորիաներ և հիվանդանոցներ
· բժիշկ-գենետիկ,
· փորձագետ-գենետիկ,
· ադմինիստրատիվ և ղեկավար պաշտոններ:
Բնապահպանական կազմակերպություններ
· գենետիկ-թունաբան,
· ադմինիստրատիվ և ղեկավար պաշտոններ:
Սննդամթերքի արտադրության կազմակերպություններ
· գենետիկ-թունաբան,
· լաբորատորիայի ղեկավար:
Հնարավոր աշխատավայրերն են. ԵՊՀ գենետիկայի և բջջաբանության ամբիոն, բուհերի համապատասխան ամբիոնները, գիտահետազոտական ինստիտուտները, գիտա-արտադրական հաստատությունները: Ստորև ներկայացվում են Հայաստանի
Հանրապետությունում կենսաբանության ոլորտում գործող որոշ ձեռնարկություններ և դրանց գործունեության ոլորտը.
Բուհեր
· Երևանի պետական բժշկական համալսարանի համապատասխան ամբիոններ,
· Երևանի պետական մանկավարժական համալսարանի համապատասխան
· ամբիոններ,
· Հայաստանի պետական ագրարային համալսարանի համապատասխան
· ամբիոններ,
· Հայ-Ռուսական (Սլավոնական) պետական համալսարան,
Գիտահետազոտական ինստիտուտներ
· ՀՀ ԳԱԱ Մոլեկուլային կենսաբանության ինստիտուտ,
· ՀՀ ԳԱԱ Ֆիզիկական քիմիայի ինստիտուտ,
· ՀՀ ԳԱԱ Կենսաքիմիայի ինստիտուտ,
Բժշկա-գենետիկական, քրեագիտական լաբորատորիաներ և հիվանդանոցներ (համապատասխան ուղղվածությամբ լաբորատորիաներ).
Բնապահպանական կազմակերպություններ (համապատասխան ուղղվածությամբ լաբորատորիաներ).
Սննդամթերքի արտադրության կազմակերպություններ (համապատասխան ուղղվածությամբ լաբորատորիաներ):
Ծրագրի շրջանավարտները կարող են շարունակել իրենց ուսումը ԵՊՀ գենետիկայի և բջջաբանության ամբիոնի կամ այլ բնագիտական հետազոտական ինստիտուտների ասպիրանտուրայում:
6. Ուսումնառության օժանդակության ռեսուրսները և ձևերը
· ժամանակակից սարքավորումներով և ծրագրային միջոցներով ապահովված լաբորատորիաներ,
· ուսումնական աուդիո- և տեսանյութեր,
· համացանցում տեղադրված տվյալների բազաներ:
7. Կրթական չափորոշիչները կամ ծրագրային կողմնորոշիչները, որոնք օգտագործվել են ծրագիրը մշակելիս
ՀՀ կրթության որակավորումների ազգային շրջանակ, հաստատված 2016 թ.-ի հուլիսի 7-ի՝ ՀՀ Կառավարության N 714-Ն որոշմամբ։
ՀՀ կառավարության 2021թ. նոյեմբերի 30-ի որոշումը ՀՀ որակավորումների «Կենսաբանություն» ոլորտային շրջանակը հաստատելու մասին:
Ծրագրային այլ կողմնորոշիչներ
The University of Edinburgh, Master Degree Programme Quantitative Genetics and Genome Analysis;
The University of Sheffield, Master Degree Programme Human and Molecular Genetics;
Ludwig Maximilian University of Munich, Master Degree Programme Molecular and Cellular Biology;
Friedrich Schiller University Jena, Master Degree Programme Molecular Life Sciences and Master Degree Programme Molecular Medicine:
8. Դասախոսական կազմին ներկայացվող պահանջները
1. Ընդհանրական կարողություններ
Դասավանդման/մանկավարժական
· դասընթացի աշխատանքային ծրագիր (օրացուցային պլան) կազմելու հմտություն,
· դասավանդման ինտերակտիվ մեթոդների իմացություն, ակտիվ ուսուցման տեխնիկաների կիրառման կարողություն:
Հետազոտական
· տարաբնույթ գիտական աղբյուրների հետ աշխատելու, ինչպես նաև համացանցային տեղեկատվական ռեսուրսներից օգտվելու հմտություն,
· ընդհանուր և մոլեկուլային գենետիկայի ոլորտում հետազոտությունների իրականացման հմտություն,
· ուսանողների գիտահետազոտական խումբ ղեկավարելու կարողություն:
Հաղորդակցման
· լսարանի հետ բանավոր հաղորդակցվելու հմտություն,
· հետազոտության արդյունքները գրավոր շարադրելու կարողություն,
· օտար լեզվի իմացություն ակադեմիական մակարդակով։
ՏՀՏ կիրառություն
· համակարգչային (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում՝ Word, Excel, Power-Point) հմտություններ,
· ժամանակակից սոցիալական հարթակներից օգտվելու հմտություն,
· լուսացուցադրություններ պատրաստելու և ներկայացնելու հմտություններ:
Այլ կարողություններ
· դասընթացներ կազմելու, կրթական վերջնարդյունքներ սահմանելու, դասավանդման և գնահատման եղանակներ ճիշտ ընտրելու գիտելիքներ,
· դասընթացի նյութերը արդյունավետ կազմելու կարողություն (դասընթացներ, տեղեկագրեր, ձեռնարկներ և այլն), ուսանողների հետաքրքրությունն ու ներգրավվածությունը ապահովելու ունակություն,
· ժամանակի պլանավորման և կառավարման կարողություն:

2. Մասնագիտական կարողությունները և գիտելիքները ըստ ոլորտների
· ընդհանուր և մոլեկուլային գենետիկայի հիմնական դրույթների և արդի զարգացումների մասին գիտելիքներ,
· բույսերի, կենդանիների և մարդու գենոմների կառուցվածքի, գեների տեղակայման, կառուցվածքի և էքսպրեսիայի ուսումնասիրման ժամանակակից նվաճումների վերաբերյալ մասնագիտական գիտելիքներ,
· վարքագծի, ծերացման և երկարակեցության, հիվանդությունների, գենետիկական մեխանիզմների վերաբերյալ մասնագիտական գիտելիքներ,
· էկոլոգիական գենետիկայի, մուտագենեզի և ֆարմակոգենետիկայի վերաբերյալ մասնագիտական գիտելիքներ,
· գենետիկական ու բջջային տեխնոլոգիաների վերաբերյալ մասնագիտական գիտելիքներ,
· կենսաբանության, բժշկության, բնապահպանության, գյուղատնատեսության և քրեագիտության մեջ գենետիկայի ժամանակակից մեթոդների կիրառման մասնագիտական գիտելիքներ,
· փորձարարական մեթոդների, լաբորատորիայում անվտանգ աշխատելու կանոնների իմացություն, փորձարարական աշխատանքների պլանավորման և համակարգչային ծրագրերի օգտագործմամբ գենետիկական տվյալների վերլուծության և ամփոփելու կարողություն,
· գենետիկայի ասպարեզում հետազոտական աշխատանքների կազմակերպման և իրականացման կարողություն:

3. Ընդհանուր պահանջներ
Գիտական աստիճան
· գիտական աստիճան և/կամ կոչում կենսաբանական գիտությունների ոլորտում, կամ որոշ դեպքերում՝ տվյալ կամ հարակից մասնագիտությամբ արտերկրյա բուհում ստացած մագիստրոսի կոչում,
· վերջին 5 տարում առնվազն 3 գիտական և/կամ մեթոդական հրատարակու­թյունների առկայություն։
Մանկավարժական փորձ
· մասնագիտական դասընթացների դասավանդման կազմակերպման և իրականացման առնվազն 3 տարվա փորձ,
· վերջին 5 տարվա ընթացքում մասնակցություն տեղական կամ միջազգային վերապատրաստումների և/կամ մասնագիտական որակավորման բարձրացման դասընթացների:
Պրակտիկ աշխատանքի փորձ
· առնվազն 5 տարվա աշխատանքային փորձ գենետիկայի ոլորտում:
Այլ պահանջներ
· դասավանդման պորտֆոլիո՝ դասավանդվող առարկաների առնվազն 50%-ի առցանց նյութերի առկայություն,
· ուսանողական հարցման արդյունքներով ստացված գնահատականների միջինը՝ առնվազն 4,0 (գործող դասախոսների համար)։

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am