Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. Նորություններ
  3. Ուսանողների զբաղվածությունը՝ գիտահետազոտական ուսումնասիրության առարկա
Մարտ 20, 2024 | 14:20
Գիտություն
Կրթություն
Հետազոտություն

Ուսանողների զբաղվածությունը՝ գիտահետազոտական ուսումնասիրության առարկա

«Հետազոտական նորություններ» խորագրով շարքի շրջանակում այս անգամ անդրադարձել ենք ԵՊՀ սոցիոլոգիայի ֆակուլտետի հայցորդ Սյուզաննա Եղիազարյանին: Ուսանողների զբաղվածության ուսումնասիրությանը վերաբերող նրա գիտական հոդվածը տպագրվել է «Journal of Sociology: Bulletin of Yerevan University» գիտական հանդեսում:

Տարեցտարի աշխատաշուկայում սրընթաց աճում է առաջարկի և պահանջարկի տարբերությունը, որի պատճառով սրվում են երիտասարդ աշխատողների իրական զբաղվածության խնդիրները։ Հարցն առավել արդիական է դարձնում Հայաստանի բուհերում մասնագիտական գիտելիքների տեսական ու գործնական կողմերի հավասարակշռման անհրաժեշտությունը: Այս առումով ուսանողների զբաղվածության հարցում հրատապ է գործատուի պահանջների և բուհական կրթության համապատասխանության խնդիրը:

Սյուզաննա Եղիազարյանը, որը նաև Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի սոցիոլոգիայի և սոցիալական աշխատանքի ամբիոնի դասախոս է, այս խնդիրները սկսել է ուսումնասիրել դեռ 2015 թվականից՝ իր գիտահետազոտական աշխատանքներում կարևորելով կրթական ուղղվածությունը: Նա շուրջ 26 գիտական հոդվածների հեղինակ է, որոնց գերակշիռ մասը առնչվում է գիտահետազոտական այս ուսումնասիրությանը: 

«Քանի որ ուսանողների շրջանում մշտապես նկատելի է աշխատանքի ընդունվելու խնդիրը, առաջին հերթին շատ էի ցանկանում օգնել նրանց»,- ասաց Ս. Եղիազարյանը՝ հավելելով, որ իր նպատակը եղել է գտնել արդյունավետ մոդել, թե ինչպես կարելի է համակարգել Հայաստանում ուսանողների՝ աշխատանքի ընդունվելու գործընթացը:

«Խնդիրը հիմնովին վերլուծելու համար անհրաժեշտ էր հասկանալ՝ որտեղից սկսել և որտեղ ավարտել: Բավականին երկար ուսումնասիրություններ արվեցին Երևանի, ապա մարզերի բուհերում. նշեմ, որ խնդիրներն առանձնապես չէին տարբերվում: Ես ուսումնասիրել եմ նաև բուհերի կարիերայի կենտրոնները, որոշ բուհերում այն շատ արդյունավետ էր աշխատում, որոշ բուհերում այն ուսանողին ոչինչ չէր տալիս, քանի որ կապ չէր հաստատում գործատուի հետ»,- նշեց դասախոսը: 

Նա շեշտեց, որ «Ուսանողների՝ աշխատաշուկա անխոչընդոտ մուտքի ապահովման հնարավոր մոդելների կիրառելիությունը ՀՀ-ում» խորագրով հոդվածում քննարկվել են ուսումնառությունն ու աշխատանքը համատեղելու խնդիրները, բացահայտվել են բուհից աշխատաշուկա բարձրորակ մասնագետների անխոչընդոտ անցումն ապահովող և կրթության որակի վրա բացասաբար չազդող զբաղվածության արդյունավետ մոդելներ: 

«Կարևորում եմ բուհ-աշխատաշուկա համագործակցության տեղեկատվական մոդելը, ուսանողների վարքի դրդապատճառային մոդելը, ինչպես նաև ուսանողների զբաղվածությունը նրանց ապագա մասնագիտությամբ կամ հարակից մասնագիտություններով կազմակերպելը, որոնք խիստ կարևոր են մասնագիտական պատրաստվածության մակարդակի բարձրացման և աշխատանքային միջավայրում սոցիալական ներառման խնդիրների լուծման համար»,- ընդգծեց Սյուզաննա Եղիազարյանը:

Սոցիոլոգը նշեց, որ նախկինում, ըստ ազգային մտածելակերպի, բուհի ուսանողը չպետք է աշխատեր սպասարկման կամ սպառողական ոլորտում, սակայն ներկայում կարծրատիպը կոտրվել, իսկ խնդիրը հաղթահարվել է: Երբ ուսանողը այդ 4 տարում աշխատում է այլ ոլորտում, հավանականությունը շատ մեծ է, որ նա այլևս չի ցանկանալու աշխատել իր մասնագիտությամբ: 

«Հայաստանում ուսանողների շրջանում աշխատանք գտնելու ամենակարևոր դրդապատճառն ավելի շատ ֆինանսական խնդիրների լուծումն է, քան մասնագիտական փորձ ձեռք բերելը: Ուսումնառության շրջանում ուսանողները ցանկանում են գումար աշխատել, լուծել սոցիալական խնդիրները, վճարել ուսման վարձը և օգնել ծնողներին. մասնագիտական փորձ ձեռք բերելը երկրորդ և երրորդ տեղում է, ամենակարևոր հարցն այն է, որ ուսանողները երկմտում են՝ արդյոք կշարունակեն կատարել մասնագիտական աշխատանք, թե ոչ»,- ասաց նա:

Ըստ հարցումների արդյունքների՝ որոշ ուսանողներ զղջացել են մասնագիտական ընտրության համար։ Հաճախ ուսանողները մասնագիտություն ընտրում են ծնողների, ընկերների խորհրդով: Սոցիոլոգի վերլուծության արդյունքներով շատ քչերն են, որ բուհ ընդունվելուց առաջ մոնիթորինգ են անցկացնում՝ հասկանալու համար տվյալ մասնագիտությունն արդյոք իրենցն է: Խնդիրը լուծելու համար հետազոտողն ընդգծում է. «Մենք առաջարկել ենք, որ դպրոցներում լինեն մասնագիտական կողմնորոշման կենտրոններ: Երեխաներին տանեն բանկ, հիվանդանոց և այլ հաստատություններ, ծանոթացնեն մասնագետների աշխատանքին, որպեսզի երեխան «ներսից» պատկերացնի, թե այնտեղ ինչպես են աշխատում: Եթե իրենք չեն ռեալիզացվում, ստացվում է, որ ուսանողները բուհն ավարտում են որպես ապագա գործազուրկներ»:

Սյուզաննա Եղիազարյանը, խոսելով տեսական գիտելիքները գործնականում կիրառելու հնարավորությունից, նշեց, որ աշխարհի շատ երկրներում այդ առումով կա բաց։ Նա շեշտեց, որ այդ հնարավորությունն ապագա մասնագետների մասնագիտական փորձառության և դրանով անխոչընդոտ աշխատաշուկա մտնելու կարևոր պայման է: Ուսանողական տարիներին մասնագիտական տեսական գիտելիքները աշխատանքում գործածելու կարողությունների ու հմտությունների վերածելը, աշխատանքային փորձի ձեռքբերումը նպաստում են ուսանողներին սոցիալական և մասնագիտական առումով հարմարվելուն հասարակության մեջ, ինչպես նաև աշխատաշուկայում մրցակցային առավելություններ ունենալուն։

«Աշխարհում կան շատ կրթական մոդելներ, որոնցից ինձ առավել շատ դուր է գալիս դանիական մոդելը. այնտեղ նվազագույնի են հասցված տեսական դասընթացները՝ կենտրոնանալով գործնական աշխատանքների վրա: Բազմաթիվ հեղինակավոր բուհեր կան, որոնք ունեն իրենց առընթեր լաբորատորիաները, գիտահետազոտական կենտրոնները, որտեղ ուսանողներն աշխատում են կես օրով՝ ստանալով համապատասախան աշխատավարձ, որը հնարավորություն է տալիս լուծելու սոցիալական խնդիրները և մնալու մասնագիտության մեջ»,- մեկնաբանեց դասախոսը՝ հավելելով, որ աշխատում են ուսանողի մոտ այնպիսի մտածողություն ձևավորել, որպեսզի նրանք գիտելիքը կիրառեն ի շահ իրենց: 

Սոցիոլոգը նկատեց, որ հաճախ գործատուները ևս բախվում են մի շարք խնդիրների ուսանողներին աշխատանքի ընդունելիս. նրանք ցանկանում են ունենալ հմուտ մասնագետներ, որոնք կունենան լիարժեք կրթություն, կամ կլինեն գոնե ուսումնառության 4-րդ կուրսում: Գործատուների համար առաջարկվել է մոդել և ներկայացվել, թե ինչպես պետք է աշխատել ուսանողների հետ: 

Այնուամենայնիվ, հետազոտության արդյունքում պարզվել է, որ ՀՀ-ում արձանագրվել է աշխատող ուսանողների թվաքանակի աճ:

Հավելենք, որ զբաղվածության խնդրի լուծման նպատակով ԵՊՀ շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոնը համալսարանի ուսանողներին և շրջանավարտներին պարբերաբար տեղեկացնում է թափուր աշխատատեղերի, պրակտիկաների, կամավորական աշխատանքների, ծրագրերի և այլ հնարավորությունների մասին։

Սոնա Շահվերդյան
ShareFacebookTelegram

Վերջին նորություններ

«Ամենադժվար նյութն անցնելիս, եթե հաճույքը տեղ չունեցավ, չի մարսվի». Լևոն Սարգսյան

14.06.2025

Ուրարտական աստվածների գլխամասի լուսապսակը՝ քրիստոնեական սրբանկարչության նախատիպ

13.06.2025

Արժևորում, ոգեշնչում և համագործակցություն․ ԵՊՀ-ում ամփոփվեցին կորեերենի դասընթացի արդյունքները

13.06.2025
Տեսնել բոլորը

Հայտարարություններ

«Անձնական տվյալների պաշտպանության հիմնախնդիրները»․ ճամբար Սյունիքի մարզի Գորիս քաղաքում

06.12.2025

ԵՊՀ քիմիայի ֆակուլտետի դեկանի պաշտոնի համար դիմում ներկայացրած հավակնորդների անվանացանկ

06.12.2025 - 06.26.2025

«Սիգման» միջազգային դպրոց-2025

06.11.2025 - 07.26.2025
Տեսնել բոլորը

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am