Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. Նորություններ
  3. Նոր մշակույթ, լեզու, հմտություններ և ծանոթություններ․ ԵՊՀ ուսանողը պատմում է Լեհաստանում ստացած կրթության մասին
Փետրվար 18, 2025 | 15:04
Կրթություն
Ուսանողական

Նոր մշակույթ, լեզու, հմտություններ և ծանոթություններ․ ԵՊՀ ուսանողը պատմում է Լեհաստանում ստացած կրթության մասին

Արտասահմանում ուսանելը ԵՊՀ եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետի չորրորդ կուրսի ուսանող Շուշան Արևշատյանի համար դարձավ կարևոր փորձառություն։ 2024/2025 ուստարվա առաջին կիսամյակում նա ուսումնառել է Պոմերանիայի համալսարանում (Լեհաստան)՝ հնարավորություն ունենալով ձեռք բերելու մասնագիտական նոր հմտություններ, դառնալու ինքնուրույն և բացահայտելու ինքն իրեն։

Շուշանն աչքի է ընկնում իր բազմազան հետաքրքրություններով՝ թատրոն, երաժշտություն, գրականություն, սպորտ: Այս նախասիրությունները օգնում են նրան լիարժեքորեն ընկալելու աշխարհը։ Ուսանողն առանձնահատուկ հետաքրքրություն ունի գերմանական գրականության նկատմամբ, որը, ըստ նրա, լի է խորքային գաղափարներով ու փիլիսոփայական շերտերով: 

- Շուշա՛ն, Դուք «Էրազմուս+» ծրագրի շրջանակում մեկ կիսամյակ ուսանել եք Պոմերանիայի համալսարանում (Սլուպսկ, Լեհաստան)․ ի՞նչ նոր գիտելիքներ և հմտություններ եք ձեռք բերել, դասընթացներն ու պրակտիկան որքանո՞վ են նպաստել Ձեր մասնագիտական աճին:

- Լեհաստանում ուսումնառելը նշանակալի ազդեցություն ունեցավ իմ մասնագիտական զարգացման վրա։ Այդ ընթացքում ես զգալիորեն բարելավեցի իմ՝ գերմաներենի և անգլերենի գիտելիքները, ինչը հնարավորություն տվեց առավել ազատ հաղորդակցվելու միջազգային միջավայրում։ Բացի դրանից՝ «Critical Analysis of Media Discourse» դասընթացի շնորհիվ զարգացրի իմ գիտելիքները մեդիայի մասին՝ դառնալով ավելի մեդիագրագետ։ Այս դասընթացի շրջանակում ստացած գիտելիքներն ու հմտությունները կապված էին ոչ միայն մեդիա նյութերի քննադատական վերլուծության, այլև համաշխարհային լրատվության ու հաղորդակցության նոր ուղղությունների հետ, որոնք կիրառելի են և կարող են օգտակար լինել ցանկացած մասնագիտության մեջ։

- Ի՞նչ մարտահրավերների և խոչընդոտների եք հանդիպել արտերկում ուսանելիս, ինչպե՞ս եք հաղթահարել դրանք:

- Հիմնական խոչընդոտը լեհերենին չտիրապետելն էր։ Լեզվի իմացությունը հատկապես պետք էր գալիս առօրյայում։ Սակայն չկարողացա շատ ժամանակ տրամադրել լեհերենին, սովորեցի միայն ամենատարածված և անհրաժեշտ արտահայտությունները։ 

Անշուշտ, որոշակի դժվարությունների ևս բախվել եմ, ինչը բնական է։ Սակայն ծրագրի բուն նպատակը, կարծում եմ, հենց դա է․ հանդիպել որոշակի դժվարությունների, խնդիրների, փնտրել ու գտնել դրանց լուծումները։ 

Մյուս մարտահրավերը նոր մշակութային միջավայրին հարմարվելու գործընթացն էր։ Ուսուցման տարբերությունները, դասընթացի կառուցվածքը, նոր միջավայրը սկզբում փոքր-ինչ անսովոր էին։ Սակայն ժամանակի ընթացքում ավելի ակտիվ ներգրավվելով համալսարանական կյանքում և շփվելով տարբեր երկրների ուսանողների հետ՝ կարողացա հարմարվել։

Վերջին խոչընդոտը ապրելակերպի փոփոխությունն էր՝ նոր երկիր, նոր կենցաղ, նոր պատասխանատվություն․ դա պահանջում էր ինքնուրույնություն և կազմակերպվածություն։ Կարևոր էր նաև ժամանակի ճիշտ կառավարումը։

- Ինչպիսի՞ն էին դասախոսների և ուսանողների հարաբերությունները Լեհաստանում, ի՞նչ տարբերություններ եք նկատել ԵՊՀ-ում և Պոմերանիայի համալսարանում կիրառվող մոտեցումների միջև։

- Այն առարկաները, որոնք ընտրել էի, գործնական բնույթ ունեին, և դա է պատճառը, որ ակադեմիական դասախոսություններն ավելի քիչ էին։ Յուրաքանչյուր դասախոս դասընթացի և ուսանողների հանդեպ ուներ իր անհատական վերաբերմունքը։ Սակայն ուսանողների և դասախոսների միջև հարաբերությունները հիմնականում ավելի ընկերական էին և բաց։ Դասախոսները միշտ պատրաստ էին աջակցելու, հատկապես այն ժամանակ, երբ ուսանողի մոտ որևէ հարց էր առաջանում։ Դասախոսները ուսանողներին տալիս էին ավելի շատ անկախություն և ազատություն ուսման մեջ, կիրառում էին ավելի գործնական, ինտերակտիվ և ուսանողակենտրոն մոտեցում։ Ուսանողները խրախուսվում էին՝ մասնակցելու քննարկումներին, արտահայտելու իրենց կարծիքը և վերլուծելու տարբեր թեմաներ ինքնուրույն ուսումնասիրության և քննադատական մտածողության միջոցով, ինչպես նաև առաջարկում էին տարբեր խնդիրների լուծումներ։ 

Ես գնահատում և արժևորում եմ երկու կրթական համակարգերի առավելությունները․ ԵՊՀ-ն տալիս է հիմնավոր տեսական գիտելիքներ, քննադատական մտածողություն, իսկ արտասահմանյան մոտեցումը խրախուսում է ինքնուրույն ուսումնառությունը։ 

- Կպատմե՞ք ուսուցման կազմակերպման գործընթացի մասին։ Ինչպե՞ս էր կազմակերպվում քննական գործընթացն այնտեղ։ 

- Դասերի տևողությունը տարբեր էր՝ կախված դրանց կրեդիտներից։ Օրինակ՝ գերմաներենը, որը ինձ համար առաջնային առարկա էր, ուներ ամենաբարձր կրեդիտը և տևում էր 2 ժամ, մյուս դասերը՝ 1․5 ժամ կամ 1 ժամ։ Ուսանողները բավականին ակտիվ էին, միշտ պատրաստ դասերին, իսկ բացթողումների դեպքում դասախոսները հնարավորություն էին տալիս դրանք լրացնելու։ Տնային հանձնարարություն, որպես այդպիսին, քիչ էր տրվում․ աշխատանքի մեծ մասը կատարվում էր լսարանում։ 

Ինձ շատ զարմացրեց և դուր եկավ քննական գործընթացը, քանի որ այն բավականին հեշտ էր և ոչ սթրեսային։ Կիսամյակի ընթացքում յուրաքանչյուր դասընթացից մենք կատարում էինք տարբեր հանձնարարություններ՝ գրավոր, բանավոր կրկնություններ, տարբեր թեմաների ուսումնասիրություններ, գործնական աշխատանքներ, որոնց արդյունքները գումարելով՝ ստանում էինք մեր գնահատականը։ Այսինքն՝ ֆիքսված քննաշրջան չկար, և յուրաքանչյուր դասախոս ինքն էր որոշում՝ ինչպես անցկացնել քննությունը, ինչ առաջադրանքներ տալ։ Սա իսկապես ինձ համար զարմանալի էր։ 

- Ի՞նչ խորհուրդ կտաք այն ուսանողներին, որոնք հետաքրքրված են արտերկրում կրթություն ստանալու գաղափարով, սակայն դեռ չեն կողմնորոշվում: 

- Միանշանակ խորհուրդ կտամ դիմել արտերկրում սովորելու հնարավորություն տվող ծրագրերին՝ առանց երկմտելու։ Սա եզակի հնարավորություն է ոչ միայն նոր գիտելիքներ ձեռք բերելու և մասնագիտական աճ ապահովելու, այլև նոր մշակույթի ծանոթանալու տեսանկյունից։ Իհարկե, սկզբում կլինեն դժվարություններ, սակայն անհրաժեշտ է դրական տրամադրվել և աշխատել դրանք հաղթահարելու ուղղությամբ։ 

- Ի՞նչ ազդեցություն է ունեցել Ձեր կրթությունը և ակադեմիական միջավայրում ձեռք բերած փորձառությունը Ձեր անձնական զարգացման վրա։ 

- Կրթությունը և համալսարանական փորձառությունը ոչ միայն ձևավորում են մեր մասնագիտական ուղին, այլև մեծ ազդեցություն ունենում մեր անձնական զարգացման վրա։ ԵՊՀ-ում ստացած գիտելիքներս մեծ դերակատարում ունեն այս գործընթացում։ Այստեղ ես սովորեցի չվախենալ նոր մարտահրավերներից, բաց լինել նոր գաղափարների համար։ Կրթությունս ինձ օգնում է չկանգնել տեղում, միշտ առաջ գնալ և նոր հնարավորություններ փնտրել։ «Էրազմուս+» ծրագրին մասնակցելու փորձառությունը մեծ ազդեցություն ունեցավ իմ աշխարհայացքի ձևավորման վրա, և այժմ ավելի շահագրգռված եմ շարունակելու ուսումս ու զարգացնելու մասնագիտական հմտություններս։

- Որո՞նք են Ձեզ համար ուսման ամենահետաքրքիր «դրվագները», ի՞նչը կառանձնացնեք։ 

- Ինձ համար ուսման ամենահետաքրքիր «դրվագներն» այն պահերն են, երբ կարողանում եմ լիովին կենտրոնանալ իմ ուսումնասիրության թեմայի վրա։ Այդ պահին ես մոռանում եմ ժամանակի մասին, և ուսումը դառնում է մի մեծ փորձառություն, որտեղ ոչ միայն ձեռք եմ բերում նոր գիտելիքներ, այլև հաճույք եմ ստանում այս գործընթացից։ Երբ թեման ինձ համար հետաքրքիր է, ամեն բան ավելի է հեշտանում։ 

Սոնա Շահվերդյան
ShareFacebookTelegram

Վերջին նորություններ

«Հոդվածագրության դպրոց-3» գիտակրթական ծրագիրը ԵՊՀ-ում

22.05.2025

ԵՊՀ հետազոտողները գնահատում են թանգարանների օդի աղտոտվածությունն ու առաջարկում մաքրման միջոցներ

22.05.2025

«Աշխատանքային օրենսդրության առանձնահատկությունները մինչև 18 տարեկան անձանց համար». իրազեկման արշավ ՍԹԵՄ ավագ դպրոցի...

21.05.2025
Տեսնել բոլորը

Հայտարարություններ

Մեկնարկում է «Արդ եւս» ծրագիրը

05.21.2025

«էրազմուս+» ծրագրի միջազգային կրեդիտային շարժունություն. Կորունայի համալսարան, Իսպանիա

05.20.2025 - 06.10.2025

«Էրազմուս+» ծրագրի միջազգային կրեդիտային շարժունություն․ Լ’Աքվիլայի համալսարան, Իտալիա

05.19.2025 - 05.26.2025
Տեսնել բոլորը

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am