Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. Նորություններ
  3. «ՉԱՓԱԶԱՆՑ ԿԱՐԵՎՈՐ Է ՀՈԳ ՏԱՆԵԼ ՀՈՒԶԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԻ ԹՈԹԱՓՄԱՆ ԵՎ ԴՐԱԿԱՆ ԼԻՑՔԵՐԻ ՁԵՌՔԲԵՐՄԱՆ ՄԱՍԻՆ». ԴԱՎԻԹ ԳԵՎՈՐԳՅԱՆ
Ապրիլ 13, 2020 | 15:28
Հասարակություն

«ՉԱՓԱԶԱՆՑ ԿԱՐԵՎՈՐ Է ՀՈԳ ՏԱՆԵԼ ՀՈՒԶԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԻ ԹՈԹԱՓՄԱՆ ԵՎ ԴՐԱԿԱՆ ԼԻՑՔԵՐԻ ՁԵՌՔԲԵՐՄԱՆ ՄԱՍԻՆ». ԴԱՎԻԹ ԳԵՎՈՐԳՅԱՆ

Արտակարգ դրության պայմաններում հանրության շրջանում ի հայտ եկող հնարավոր հոգեբանական խնդիրների և դրանց լուծման մասին զրուցել ենք ԵՊՀ կիրառական հոգեբանության կենտրոնի տնօրեն, հոգեթերապևտ և խմբավար Դավիթ Գևորգյանի հետ:
Interview-with-Davit-Gevorgyan

- Պարո՛ն Գևորգյան,հոգեբանական ի՞նչ խնդիրներ կարող են ի հայտ գալ հանրության շրջանում այս օրերին:

- Ներկայիս իրավիճակն արտակարգ է բոլոր իմաստներով՝ ինչպես վարակի հետ կապված հոգեկանին ներկայացվող նոր ու արտասովոր պահանջների, բազմատեսակ հոգեբանական արձագանքներն ինքնակարգավորելու, այնպես էլ առօրյայի կազմակերպման, տեղաշարժման սահմանափակման և սոցիալ-տնտեսական խնդիրների հետ գործ ունենալու տեսանկյունից։

Ցանկացած արտակարգ կամ սթրեսածին իրավիճակ առաջ է բերում մի շարք հոգեբանական արձագանքներ, որոնց ինտենսիվությունը և դինամիկան մեծապես կախված են թե՛ սթրես առաջացնող իրավիճակի բնույթից ու տևողությունից, թե՛ հենց անձի անհատական առանձնահատկություններից և սթրեսակայունության աստիճանից։

Որպես առավել հաճախ հանդիպող հոգեբանական դրսևորումներ կարելի է առանձնացնել լարվածության և տագնապի սրացումները, որոնք հիմնականում պայմանավորված են իրավիճակի անորոշության բարձր աստիճանի հետ։ Հոգեկան կայունությունը մեծապես կյանքը կանխատեսելու և վերահսկելու հնարավորության արդյունքն է։ Երբ մեծանում է անորոշությունն ապագայի վերաբերյալ, մարդը կորցնում է սեփական կյանքի նկատմամբ վերահսկողության զգացումը և դրան արձագանքում է տագնապով։ Տագնապը կարող է դրսևորվել որպես օրվա ընթացքում անընդհատ առկա անհարմարության ու լարվածության զգացում կամ արտահայտվել սուր վախերի ու ֆոբիաների տեսքով, հանգեցնել խուճապային գրոհների կամ ֆիզիկական ինքնազգացողության վատթարացման։ Ամեն դեպքում տագնապային վիճակներն ի զորու են էականորեն խաթարելու մարդու ինքնազգացողությունը և կյանքի որակը։

Նման տագնապները գործարկվում են որոշակի ահասարսուռ, կատաստրոֆիկ մտքերից, որոնք նշանակալիորեն ամրապնդվում են արտաքին աշխարհից՝ մեդիա դաշտից, այլ մարդկանցից եկող վախեցնող, հաճախ ոչ ճշգրիտ և չհիմնավորված տեղեկությունների հոսքով։ Մյուս կողմից նման հոգեվիճակում խախտվում է նաև օրգանիզմի բնականոն գործառնականությունը. կարող են ի հայտ գալ մարսողության խնդիրներ, սրտանոթային և նյարդաբանական ախտանիշներ, քնի խանգարումներ և այլն։

Այսինքն՝ սուր սթրեսային իրավիճակներում, ինչպիսին ներկայիս վիճակն է, որպես սթրեսին տրվող առավել հավանական արձագանք ի հայտ են գալիս հուզական, մտածական և մարմնական համալիր ախտանիշներ, որոնց հետ հաճախ անձը դժվարանում է գործ ունենալ և, ասես, հանձնվում է դրանց։

- Ինչպե՞ս կարելի է հաղթահարել առաջացած այդ խնդիրները:

- Որպես նման վիճակներում ինքնակարգավորման մեխանիզմ՝ կարևոր է իրականացնել որոշ ոչ շատ բարդ հոգեֆիզիկական հնարներ, որոնք կօգնեն հետ վերադառնալ ներքին կայունության զգացմանը և թուլացնել տագնապը։ Այդ հնարներից են, օրինակ, տարատեսակ շնչառական վարժությունները, որոնց հաճախ իրականացումն ինչպես հենց տագնապային սուր վիճակի, այնպես էլ առհասարակ  օրվա ընթացում թույլ կտա կարգավորել թթվածնային նյութափոխանակությունն օրգանիզմում (որը էապես խախտվում է տագնապային վիճակներում), հետ վերադարձնել սեփական օրգանիզմի նկատմամբ վերահսկողության և իրականության հետ կապի զգացումը, մեծապես իջեցնել տագնապի ու վախի զգացումները։

Բացի դրանից՝ չափազանց կարևոր է գիտակցել և ակտիվորեն վիճարկել սեփական տագնապահարույց մտքերը։ Սրա համար օգտակար է ուժեղ վախի կամ տագնապի պահին, ճիշտ շնչառությունը վերականգնելու հետ զուգահեռ, հարցնել ինքդ քեզ՝ «Ի՞նչ եմ ես հիմա մտածում» և դուրս բերված մտքերը գրի առնել։ Այնուհետև, պետք է տալ հարցեր, որոնք ուղղված կլինեն այդ մտքերի արժանահավատության ստուգմանը. ի՞նչ հիմք ունեմ այսպես մտածելու, որքանո՞վ արժանահավատ են իմ փաստարկները կամ տագնապ տարածող աղբյուրը, կա՞ արդյոք իրավիճակը մեկնաբանելու այլ, ավելի հավանական տարբերակ, ինչպե՞ս ես կարող եմ ստուգել այս մտքերի ճշմարտացիությունը և այլն։ Նման հարցադրումները թույլ են տալիս մեկ քայլ հետ անել սեփական տագանապահարույց մտքերից և քննել դրանց իրավացիությունը, հետազոտել ապացուցողական հիմքերը։ Նման աշխատանքը գրեթե միշտ հանգեցնում է առավել ռացիոնալ, հավասարակշռված և ոչ ծայրահեղացված մտքերի ձևավորմանը, ինչն իր հերթին իջեցնում է տագնապը։

Նաև չափազանց կարևոր է հոգ տանել հուզական վիճակի թոթափման և դրական լիցքերի ձեռքբերման մասին։ Այս նպատակին կարող են ծառայել տնային պայմաններում իրականանալի տարբեր գործողությունները. ակտիվ շարժումները, պարը, նկարելը, երաժշտությունը, ստեղծագործելը, մինչև անգամ՝ տուն մաքրելը։ Միևնույն ժամանակ, շատ կարևոր է հույզերին արտահայտվել թույլ տալը. խոսելը մտերիմների հետ, լաց լինելը, ընդունելի ու անվնաս կերպով ագրեսիան դուրս հանելը՝ թուղթ պատռելով, բարձերին հարվածելով և այլն։

Նշված հոգեվիճակը և այն հաղթահարելու տարբերակներն արտակարգ իրավիճակում հնարավոր հոգեհուզական արձագանքների միայն մեկ օրինակ էր։

- Ձեր կենտրոնը նախաձեռնել է  «Արտակարգ իրավիճակում հոգեբանի հետ» խորագրով տեսաշարքը: Ինչպե՞ս առաջացավ այս նախաձեռնության գաղափարը, և ո՞րն է դրա նպատակը:

- Արտակարգ իրավիճակում մեր կենտրոնի հոգեբանները շարունակում են մատուցել առցանց հոգեբանական աջակցություն իրենց այցելուներին և ունեն հստակ պատկերացում՝ ինչպիսի փոփոխությունների և սրացումների է սկսել հանգեցնել այս իրավիճակը։ Բացի դրանից՝ համացանցային սոցիալական հարթակները հարուստ են մարդկանց տարատեսակ հոգեբանական խնդիրներն արտահայտող հրապարակումներով, ինչպես նաև անկառավարելի, իրարամերժ, հաճախ բացարձակապես չհիմնավորված ու խուճապ առաջացնող հոդվածներով կամ ելույթներով։ Այս քաոսային տեղեկատվական դաշտում և սթրեսային իրավիճակում մենք հասկացանք, որ անհրաժեշտ է լայն զանգվածներին մատչելի կերպով իրազեկել հնարավոր հոգեբանական և հուզական դրսևորումների և դրանց  հաղթահարման պարզունակ մեթոդների մասին։ Եվ մենք ընտրեցինք տեսահոլովակների շարքով հանդես գալու տարբերակը, որին տվեցինք «Արտակարգ իրավիճակում հոգեբանի հետ» խորագիրը։ Այս տեսաշարքում մեր կենտրոնի տարբեր մասնագետներ հանդես կգան 5-10 րոպեանոց փոքրիկ հոլովակներով, որոնցում պարզ լեզվով կներկայացնեն արտակարգ վիճակում գտնվելու հոգեբանական առանձնահատկությունները, հնարավոր անցանկալի հետևանքները և հուզական դրսևորումները, ինչպես նաև կանդրադառնան տնային պայմաններում ինքնակարգավորման հասանելի հնարներին։

- Ի՞նչ թեմաներ են արծարծվում տեսաշարքի շրջանակում, ինպե՞ս են դրանք ընտրվում:

- Թեմաների ընտրությունը ելնում է գործնական հոգեբանության մեջ վաղուց հայտնի սթրեսային հոգեվիճակներում մարդու արձագանքման մեխանիզմների մասին պատկերացումներից, ինչպես նաև մեր հանրության համար առանձնահատուկ՝ մշակույթային ու ազգային կենցաղավարման և փոխհարաբերման  յուրահատկություններից։

Մասնավորապես, թեմաներն ընդգրկում են սթրեսի մասին պատկերացումները և այն հաղթահարելու մեխանիզմները, վարակվելու վախը և մահվան տագնապը, խուճապային վիճակների կարգավորման ձևերը, հոգեբանական ինքնախնամքի եղանակները, երեխաների արձագանքն այս իրավիճակին և դրա հետ առնչության յուրահատկությունները, կարանտինում ընտանեկան փոխհարաբերությունների հնարավոր խնդիրները ու դրանց հաղթահարումը և այլն։

Կարևոր է նշել նաև, որ թեմաների ընտրությունը հենվելու է նաև մեզ դիտողների արդիական հետաքրքրությունների վրա, որոնք կարող են թողնել իրենց կարծիքներն ու առաջարկները մեկնաբանություններում։

- Ինչպե՞ս կարելի է ծանոթանալ ձեր նախաձեռնությանը և հետևել նոր թեմաներին:

- Տեսահոլովակները պարբերաբար զետեղվում են մեր կենտրոնի ֆեյսբուքյան էջում՝ https://www.facebook.com/YSU.PsyCenter/, ինչպես նաև ԵՊՀ կիրառական հոգեբանության կենտրոնի յութուբյան ալիքում։

Քնար Միսակյան

ShareFacebookTelegram

Վերջին նորություններ

Եռակողմ հուշագիր՝ հանուն արդարադատության համակարգի զարգացման և ամրապնդման

30.05.2025

ԵՊՀ-ում մեկնարկեց «Պատմության ուսուցիչները և պատմագիտության ապագան» խորագրով աշխատաժողովը

30.05.2025

Նոր լեզու, նոր երկիր, նոր հնարավորություն. օտարերկրյա ուսանողները ավարտեցին ԵՊՀ նախապատրաստական դասընթացները

30.05.2025
Տեսնել բոլորը

Հայտարարություններ

«Էրազմուս+» միջազգային կրեդիտային շարժունության գործողություն ԵՊՀ-ի և Լոձի համալսարանի (Լեհաստան) միջև

05.26.2025 - 06.09.2025

«Էրազմուս+» միջազգային կրեդիտային շարժունության գործողություն. Բուխարեստի համալսարան, Ռումինիա

05.26.2025 - 06.01.2025

ԵՊՀ քիմիայի ֆակուլտետի դեկանի թափուր պաշտոնի համալրման նպատակով մրցութային ընտրություն հայտարարելու մասին

05.26.2025
Տեսնել բոլորը

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am