Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. Նորություններ
  3. «ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆՈՒՄ ՈՉ ՄԻԱՅՆ ԴԱՌՆՈՒՄ ԵՍ ՈՐԱԿՅԱԼ ՄԱՍՆԱԳԵՏ, ԱՅԼԵՎ ԱՆՑՆՈՒՄ ԵՍ ԿԱՐԵՎՈՐ ՇՐՋԱՓՈՒԼ՝ ՁԵՎԱՎՈՐՎԵԼՈՎ ՈՐՊԵՍ ՔԱՂԱՔԱՑԻ». ՄԻԼԵՆԱ ՄԿՐՏՉՅԱՆ
Մարտ 10, 2022 | 16:23
Ուսանողական

«ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆՈՒՄ ՈՉ ՄԻԱՅՆ ԴԱՌՆՈՒՄ ԵՍ ՈՐԱԿՅԱԼ ՄԱՍՆԱԳԵՏ, ԱՅԼԵՎ ԱՆՑՆՈՒՄ ԵՍ ԿԱՐԵՎՈՐ ՇՐՋԱՓՈՒԼ՝ ՁԵՎԱՎՈՐՎԵԼՈՎ ՈՐՊԵՍ ՔԱՂԱՔԱՑԻ». ՄԻԼԵՆԱ ՄԿՐՏՉՅԱՆ

ԵՊՀ ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետի ուսանողուհի Միլենա Մկրտչյանը հաղթող է ճանաչվել «ՀՀ լավագույն ուսանող» հանրապետական մրցույթի հասարակագիտության ոլորտում ՝ գրավելով 1-ին տեղը: Միլենայի հետ զրուցել ենք մասնագիտության ընտրության, մրցույթի մասնակցության, ուսանողական կյանքի, ապագա ծրագրերի ու երազանքների մասին:
Interview-with-Milena-Mkrtchyan

- Միլենա, ինչպե՞ս ընտրեցիք լրագրողի մասնագիտությունը և ինչո՞ւ որոշեցիք այն ձեռք բերել ԵՊՀ-ում:

- Դեռ մանկուց բազմաթիվ առիթներ եմ ունեցել մասնակցելու տարատեսակ նկարահանումների, հեռուստահաղորդումների, թղթակցել եմ դպրոցական պարբերականներին: Միշտ մի յուրատեսակ հետաքրքրությամբ և հիացումով եմ հետևել կադրից դուրս աշխատանքին: Բացի դրանից՝ շատ եմ սիրել գրել. դպրոցական տարիներին գրում էի հիմնականում իմ սիրելի գրական հերոսների մասին: Հետագայում՝ ավագ դպրոցին զուգահեռ, հաճախել եմ նաև Հայաստանի ժուռնալիստների միության պատանի ժուռնալիստի դպրոց: Այդ ժամանակահատվածում սկսեցի բացահայտել ժուռնալիստիկայի բազմակողմ և ուշագրավ աշխարհն արդեն ավելի հասուն մոտեցմամբ:

Թյուր կարծիք կա, թե ժուռնալիստիկան միայն լուր գրելու արհեստն է: Այս մասնագիտության յուրօրինակ առավելություններից է այն, որ աշխատանքդ կապված է շատ տարբեր ոլորտների հետ՝ բժշկությունից մինչև իրավագիտություն, մշակույթ, սպորտ.... Օրեցօր զարգացող աշխարհում հենց սա է այն մասնագիտությունը, որը, դառնալով ապրելակերպ, ոչ միայն չի ձանձրացնում, այլև օգնում է ամեն օր նորովի բացահայտել աշխարհն ու մարդկանց:

Բուհի ընտրության հարցում ևս չեմ երկմտել: Ամեն օր մեր տան պատուհանից տեսնելով ԵՊՀ-ի կենտրոնական մասնաշենքը՝ միշտ ներքին համոզմունք եմ ունեցել, որ ուսանողական տարիներս անցնելու են հենց այստեղ: Դե իսկ հետագայում՝ դիմորդ լինելու շրջանում, որոշումս հիմնավորվեց, երբ ուսումնասիրում էի բուհերը, ֆակուլտետները և կրթական ծրագրերը: Այսօր հետահայաց նետելով՝ վստահաբար կարող եմ ասել, որ ճիշտ որոշում եմ կայացրել և՛ մասնագիտության, և՛ բուհի ընտրության հարցում:

- Երբ ընդունվում էիք բուհ, ի՞նչ ակնկալիքներ ունեիք։ Կպատկերացնեի՞ք, որ մի օր դառնալու եք հանրապետության լավագույն ուսանող:

- Բուհ ընդունվելիս ունեցել եմ այն գիտակցումը, որ ուսանող դառնալուց զատ՝ ձեռք եմ բերում նաև համալսարանականի կարգավիճակ: Համալսարանական լինելը մեծ պատասխանատվություն է ինձ համար, քանի որ շատ լավ գիտեմ, թե ինչպիսի դժվարին ժամանակներում է հիմնադրվել այս կրթօջախը, ինչ մեծանուն հայորդիներ, մտավորականներ են ուսանել Մայր բուհում, անցել այն նույն սրահներով և սովորել այն նույն լսարաններում, որտեղ մենք ենք ուսումնառում: Յուրատեսակ մի զգացում ես ունենում, երբ հասկանում ես, որ արժեքավոր այդ պատմության մի մասնիկն էլ դու ես դառնում:

Ակնկալիքներն ու սպասումները շատ էին՝ մասնագիտական մրցակցային կրթություն ստանալուց մինչև հագեցած, հիշարժան և հետաքրքիր ուսանողական կյանք:
Երբևէ չէի մտածել հանրապետության լավագույն ուսանող դառնալու մասին. իմ սովորելու, եռանդուն ուսանողական կյանք սկսելու և շարունակելու համար մոտիվացիան արհեստածին չի եղել: Մասնագիտությունս ընտրել եմ սիրով, սիրով եմ հաճախել համալսարան, ակտիվ ուսանողական կյանքով եմ ապրել, ոչինչ պարտադրված չեմ արել, հակառակը՝ ամեն ինչում փորձել եմ գտնել հետաքրքրություն, և ինձ հաջողվել է:

- Ինչպե՞ս որոշեցիք մասնակցել մրցույթին։ Ինչքանո՞վ է կարևոր Ձեզ համար այս մրցանակը։

- Մասնակցությունը շատ պարզ և արագ ստացվեց: Ընթերցեցի մրցույթի մասին հայտարարությունը, հավաքեցի անհրաժեշտ փաստաթղթերը և դիմեցի:
Այս մրցանակն ինձ համար յուրատեսակ արժևորում է և ձեռքբերում, որի հետևում ուսանողական երկար տարիներն են՝ լի դժվարություններով, հիասթափություններով, դրանք հաղթահարելու համար անսահման աշխատասիրությամբ, նպատակասլացությամբ, կամքի ուժով և սկզբունքայնությամբ: ՀՀ լավագույն ուսանողի կոչմանն արժանանալը մեծ պատիվ է: Կարծում եմ, որ այս կոչումը պետք է վերարժևորեմ մասնագիտական, գիտական և գիտակրթական ոլորտներում նորանոր ձեռքբերումներով և հաղթանակներով:

- Ըստ Ձեզ՝ ԵՊՀ-ում կա՞ն հարթակներ, որոնք օգնում են ուսանողին ինքնադրսևորվել ու լրացնել ավանդական կրթության բացերը:

- Նախ նշեմ, որ համալսարանում ոչ միայն դառնում ես որակյալ մասնագետ, այլև անցնում ես կարևոր շրջափուլ՝ ձևավորվելով որպես քաղաքացի: Այս հանգամանքն առանցքային նշանակություն ունի: Ակադեմիական կրթությանը զուգահեռ ես օգտվել եմ ուսանողներին ընձեռվող գրեթե բոլոր հնարավորություններից: Ինքս եղել եմ նախաձեռնող և պատրաստակամ: Անդամակցել եմ ուսանողական կառույցներին, ներֆակուլտետային և համալսարանական մեծ ակտիվություն եմ ցուցաբերել: Գտնում է նա, ով փնտրում է, իսկ փնտրելու համար ցանկություն է պետք: Ուսանողներն ունեն ինքնադրսևորվելու հնարավորություն ոչ միայն ֆակուլտետում, բուհում, հայրենիքում, այլև միջազգային հարթակներում, տարբեր երկրներում:

Ուսանողական տարիներին ես, օրինակ, եղել եմ Լիբանանում, որտեղ անցել եմ մասնագիտական պրակտիկա, Մոսկվայում, մասնակցել եմ միջազգային մրցույթի, անցնելով եզրափակիչ փուլ՝ երկու անգամ մասնակցել եմ մեդիաֆորումի, Վրաստանում՝ սեմինարների և այլն: Համալսարանը հնարավորությունների աղբյուր է ուսանողի համար, պետք է կարողանալ դրանք ճիշտ օգտագործել և ծառայեցնել մասնագիտական զարգացման և ինքնակատարելագործման համար: Այդ դեպքում շահում ես և՛ դու, և՛ համալսարանը:

- «Հանրապետության լավագույն ուսանող» մրցույթին մասնակցելու չափորոշիչներից մեկը գիտական աշխատանքների առկայությունն է: Ինչպե՞ս ստացվեց, որ որոշեցիք հեղինակել գիտական հոդվածներ:

- Ուսումնական նյութերը յուրացնելուց, հիմնարար գիտելիքներ ձեռք բերելուց հետո նեղ մասնագիտական թեմաների շուրջ առաջացան հարցեր, որոնց պատասխանները գտնելու համար սկսեցի ուսումնասիրություններ անել: Գիտական հետազոտություններ կատարելու առանձնահատկություններին ծանոթանալուց, մասնագիտական ուսումնասիրություններն ամփոփելուց հետո դրանք ներկայացրել եմ գիտական հոդվածների տեսքով: Բացի դրանից՝ մասնակցել եմ նաև աշխատաժողովների, գիտաժողովների՝ հանդես գալով զեկուցումներով: Այս առումով հատկանշական է ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերության դերը, որը ուսանողներին տրամադրում է գիտական առաջին քայլերն անելու կարևոր հարթակ: Այսօր էլ շարունակում եմ գիտահետազոտական աշխատանքները, քանի որ վստահ եմ՝ միայն գիտության և կրթության շնորհիվ կարող ենք կառուցել իմ, մեր պատկերացումների անկախ և զարգացած Հայաստանի Հանրապետությունը:

- Իսկ Ձեզ համար ժուռնալիստիկան այսօր գրավի՞չ մասնագիտություն է:

- Այո, ժուռնալիստիկան գրավիչ և մեծ պահանջարկ վայելող մասնագիտություն է: Ապացույցն ամեն տարի աճող դիմորդների թիվն է: Մասնագիտական, ակադեմիական կրթություն ստացած ժուռնալիստների, որակյալ լրագրության կարիք եղել է, կա և կլինի նաև ապագայում: Համակարգչային զանազան տեխնոլոգիաները չեն կարող փոխարինել հմուտ և փորձառու լրագրողի մասնագիտական հմտություններին, վերլուծական մտքին և մասնագիտական շատ այլ նրբություններին: Տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների զարգացումը նպաստում և նոր գործիքներով, հնարավորություններով ու տեխնիկաներով օժանդակում է մեզ՝ իրականացնելու մասնագիտական գործունեությունը:

- Ի՞նչ երազանքներ ու նպատակներ ունեք:

- Երազում եմ նորից վայելել ազատ և անկախ Արցախի չքնաղ համայնապատկերն անառիկ հայոց բերդաքաղաք Շուշիից: Երազանքներս դարձնում եմ նպատակներ:

- Ի՞նչ կմաղթեք դիմորդներին, որոնք նոր են ոտք դնելու ուսանողական կյանք:

- Ապագա ուսանողներին մաղթում եմ աշխատասիրություն և նպատակասլացություն: Ցանկանում եմ, որ նրանք գնահատեն իրենց ժամանակը և օգտագործեն ուսանողական տարիները, որոնք իրապես բացառիկ են և անփոխարինելի: Ուսման ընթացքում այսօր ներդրած իրենց ջանքերի պտուղները վստահաբար քաղելու են ապագայում:

Քնար Միսակյան

ShareFacebookTelegram

Վերջին նորություններ

Գիտագործնական համաժողով ԵՊՀ-ում. քրեական դատավարության հիմնախնդիրներն ու զարգացման ուղիները՝ օրակարգում

23.05.2025

Քվանտային մեխանիկայի ինտերպրետացիաները

22.05.2025

«Հոդվածագրության դպրոց-3» գիտակրթական ծրագիրը ԵՊՀ-ում

22.05.2025
Տեսնել բոլորը

Հայտարարություններ

Բաց մրցույթ ԵՊՀ պրոֆեսորադասախոսական կազմի թափուր պաշտոնների տեղակալման համար

05.23.2025 - 06.06.2025

Երևանի պետական համալսարանը հայտարարում է պրոֆեսորադասախոսական կազմի թափուր պաշտոնների համալրման բաց մրցույթ՝ պարզեցված ընթացակարգով

05.23.2025 - 06.06.2025

Մեկնարկում է «Արդ եւս» ծրագիրը

05.21.2025
Տեսնել բոլորը

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am