Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. Նորություններ
  3. «ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆՈՒՄ ՈՉ ՄԻԱՅՆ ԴԱՌՆՈՒՄ ԵՍ ՈՐԱԿՅԱԼ ՄԱՍՆԱԳԵՏ, ԱՅԼԵՎ ԱՆՑՆՈՒՄ ԵՍ ԿԱՐԵՎՈՐ ՇՐՋԱՓՈՒԼ՝ ՁԵՎԱՎՈՐՎԵԼՈՎ ՈՐՊԵՍ ՔԱՂԱՔԱՑԻ». ՄԻԼԵՆԱ ՄԿՐՏՉՅԱՆ
Մարտ 10, 2022 | 16:23
Ուսանողական

«ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆՈՒՄ ՈՉ ՄԻԱՅՆ ԴԱՌՆՈՒՄ ԵՍ ՈՐԱԿՅԱԼ ՄԱՍՆԱԳԵՏ, ԱՅԼԵՎ ԱՆՑՆՈՒՄ ԵՍ ԿԱՐԵՎՈՐ ՇՐՋԱՓՈՒԼ՝ ՁԵՎԱՎՈՐՎԵԼՈՎ ՈՐՊԵՍ ՔԱՂԱՔԱՑԻ». ՄԻԼԵՆԱ ՄԿՐՏՉՅԱՆ

ԵՊՀ ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետի ուսանողուհի Միլենա Մկրտչյանը հաղթող է ճանաչվել «ՀՀ լավագույն ուսանող» հանրապետական մրցույթի հասարակագիտության ոլորտում ՝ գրավելով 1-ին տեղը: Միլենայի հետ զրուցել ենք մասնագիտության ընտրության, մրցույթի մասնակցության, ուսանողական կյանքի, ապագա ծրագրերի ու երազանքների մասին:
Interview-with-Milena-Mkrtchyan

- Միլենա, ինչպե՞ս ընտրեցիք լրագրողի մասնագիտությունը և ինչո՞ւ որոշեցիք այն ձեռք բերել ԵՊՀ-ում:

- Դեռ մանկուց բազմաթիվ առիթներ եմ ունեցել մասնակցելու տարատեսակ նկարահանումների, հեռուստահաղորդումների, թղթակցել եմ դպրոցական պարբերականներին: Միշտ մի յուրատեսակ հետաքրքրությամբ և հիացումով եմ հետևել կադրից դուրս աշխատանքին: Բացի դրանից՝ շատ եմ սիրել գրել. դպրոցական տարիներին գրում էի հիմնականում իմ սիրելի գրական հերոսների մասին: Հետագայում՝ ավագ դպրոցին զուգահեռ, հաճախել եմ նաև Հայաստանի ժուռնալիստների միության պատանի ժուռնալիստի դպրոց: Այդ ժամանակահատվածում սկսեցի բացահայտել ժուռնալիստիկայի բազմակողմ և ուշագրավ աշխարհն արդեն ավելի հասուն մոտեցմամբ:

Թյուր կարծիք կա, թե ժուռնալիստիկան միայն լուր գրելու արհեստն է: Այս մասնագիտության յուրօրինակ առավելություններից է այն, որ աշխատանքդ կապված է շատ տարբեր ոլորտների հետ՝ բժշկությունից մինչև իրավագիտություն, մշակույթ, սպորտ.... Օրեցօր զարգացող աշխարհում հենց սա է այն մասնագիտությունը, որը, դառնալով ապրելակերպ, ոչ միայն չի ձանձրացնում, այլև օգնում է ամեն օր նորովի բացահայտել աշխարհն ու մարդկանց:

Բուհի ընտրության հարցում ևս չեմ երկմտել: Ամեն օր մեր տան պատուհանից տեսնելով ԵՊՀ-ի կենտրոնական մասնաշենքը՝ միշտ ներքին համոզմունք եմ ունեցել, որ ուսանողական տարիներս անցնելու են հենց այստեղ: Դե իսկ հետագայում՝ դիմորդ լինելու շրջանում, որոշումս հիմնավորվեց, երբ ուսումնասիրում էի բուհերը, ֆակուլտետները և կրթական ծրագրերը: Այսօր հետահայաց նետելով՝ վստահաբար կարող եմ ասել, որ ճիշտ որոշում եմ կայացրել և՛ մասնագիտության, և՛ բուհի ընտրության հարցում:

- Երբ ընդունվում էիք բուհ, ի՞նչ ակնկալիքներ ունեիք։ Կպատկերացնեի՞ք, որ մի օր դառնալու եք հանրապետության լավագույն ուսանող:

- Բուհ ընդունվելիս ունեցել եմ այն գիտակցումը, որ ուսանող դառնալուց զատ՝ ձեռք եմ բերում նաև համալսարանականի կարգավիճակ: Համալսարանական լինելը մեծ պատասխանատվություն է ինձ համար, քանի որ շատ լավ գիտեմ, թե ինչպիսի դժվարին ժամանակներում է հիմնադրվել այս կրթօջախը, ինչ մեծանուն հայորդիներ, մտավորականներ են ուսանել Մայր բուհում, անցել այն նույն սրահներով և սովորել այն նույն լսարաններում, որտեղ մենք ենք ուսումնառում: Յուրատեսակ մի զգացում ես ունենում, երբ հասկանում ես, որ արժեքավոր այդ պատմության մի մասնիկն էլ դու ես դառնում:

Ակնկալիքներն ու սպասումները շատ էին՝ մասնագիտական մրցակցային կրթություն ստանալուց մինչև հագեցած, հիշարժան և հետաքրքիր ուսանողական կյանք:
Երբևէ չէի մտածել հանրապետության լավագույն ուսանող դառնալու մասին. իմ սովորելու, եռանդուն ուսանողական կյանք սկսելու և շարունակելու համար մոտիվացիան արհեստածին չի եղել: Մասնագիտությունս ընտրել եմ սիրով, սիրով եմ հաճախել համալսարան, ակտիվ ուսանողական կյանքով եմ ապրել, ոչինչ պարտադրված չեմ արել, հակառակը՝ ամեն ինչում փորձել եմ գտնել հետաքրքրություն, և ինձ հաջողվել է:

- Ինչպե՞ս որոշեցիք մասնակցել մրցույթին։ Ինչքանո՞վ է կարևոր Ձեզ համար այս մրցանակը։

- Մասնակցությունը շատ պարզ և արագ ստացվեց: Ընթերցեցի մրցույթի մասին հայտարարությունը, հավաքեցի անհրաժեշտ փաստաթղթերը և դիմեցի:
Այս մրցանակն ինձ համար յուրատեսակ արժևորում է և ձեռքբերում, որի հետևում ուսանողական երկար տարիներն են՝ լի դժվարություններով, հիասթափություններով, դրանք հաղթահարելու համար անսահման աշխատասիրությամբ, նպատակասլացությամբ, կամքի ուժով և սկզբունքայնությամբ: ՀՀ լավագույն ուսանողի կոչմանն արժանանալը մեծ պատիվ է: Կարծում եմ, որ այս կոչումը պետք է վերարժևորեմ մասնագիտական, գիտական և գիտակրթական ոլորտներում նորանոր ձեռքբերումներով և հաղթանակներով:

- Ըստ Ձեզ՝ ԵՊՀ-ում կա՞ն հարթակներ, որոնք օգնում են ուսանողին ինքնադրսևորվել ու լրացնել ավանդական կրթության բացերը:

- Նախ նշեմ, որ համալսարանում ոչ միայն դառնում ես որակյալ մասնագետ, այլև անցնում ես կարևոր շրջափուլ՝ ձևավորվելով որպես քաղաքացի: Այս հանգամանքն առանցքային նշանակություն ունի: Ակադեմիական կրթությանը զուգահեռ ես օգտվել եմ ուսանողներին ընձեռվող գրեթե բոլոր հնարավորություններից: Ինքս եղել եմ նախաձեռնող և պատրաստակամ: Անդամակցել եմ ուսանողական կառույցներին, ներֆակուլտետային և համալսարանական մեծ ակտիվություն եմ ցուցաբերել: Գտնում է նա, ով փնտրում է, իսկ փնտրելու համար ցանկություն է պետք: Ուսանողներն ունեն ինքնադրսևորվելու հնարավորություն ոչ միայն ֆակուլտետում, բուհում, հայրենիքում, այլև միջազգային հարթակներում, տարբեր երկրներում:

Ուսանողական տարիներին ես, օրինակ, եղել եմ Լիբանանում, որտեղ անցել եմ մասնագիտական պրակտիկա, Մոսկվայում, մասնակցել եմ միջազգային մրցույթի, անցնելով եզրափակիչ փուլ՝ երկու անգամ մասնակցել եմ մեդիաֆորումի, Վրաստանում՝ սեմինարների և այլն: Համալսարանը հնարավորությունների աղբյուր է ուսանողի համար, պետք է կարողանալ դրանք ճիշտ օգտագործել և ծառայեցնել մասնագիտական զարգացման և ինքնակատարելագործման համար: Այդ դեպքում շահում ես և՛ դու, և՛ համալսարանը:

- «Հանրապետության լավագույն ուսանող» մրցույթին մասնակցելու չափորոշիչներից մեկը գիտական աշխատանքների առկայությունն է: Ինչպե՞ս ստացվեց, որ որոշեցիք հեղինակել գիտական հոդվածներ:

- Ուսումնական նյութերը յուրացնելուց, հիմնարար գիտելիքներ ձեռք բերելուց հետո նեղ մասնագիտական թեմաների շուրջ առաջացան հարցեր, որոնց պատասխանները գտնելու համար սկսեցի ուսումնասիրություններ անել: Գիտական հետազոտություններ կատարելու առանձնահատկություններին ծանոթանալուց, մասնագիտական ուսումնասիրություններն ամփոփելուց հետո դրանք ներկայացրել եմ գիտական հոդվածների տեսքով: Բացի դրանից՝ մասնակցել եմ նաև աշխատաժողովների, գիտաժողովների՝ հանդես գալով զեկուցումներով: Այս առումով հատկանշական է ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերության դերը, որը ուսանողներին տրամադրում է գիտական առաջին քայլերն անելու կարևոր հարթակ: Այսօր էլ շարունակում եմ գիտահետազոտական աշխատանքները, քանի որ վստահ եմ՝ միայն գիտության և կրթության շնորհիվ կարող ենք կառուցել իմ, մեր պատկերացումների անկախ և զարգացած Հայաստանի Հանրապետությունը:

- Իսկ Ձեզ համար ժուռնալիստիկան այսօր գրավի՞չ մասնագիտություն է:

- Այո, ժուռնալիստիկան գրավիչ և մեծ պահանջարկ վայելող մասնագիտություն է: Ապացույցն ամեն տարի աճող դիմորդների թիվն է: Մասնագիտական, ակադեմիական կրթություն ստացած ժուռնալիստների, որակյալ լրագրության կարիք եղել է, կա և կլինի նաև ապագայում: Համակարգչային զանազան տեխնոլոգիաները չեն կարող փոխարինել հմուտ և փորձառու լրագրողի մասնագիտական հմտություններին, վերլուծական մտքին և մասնագիտական շատ այլ նրբություններին: Տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների զարգացումը նպաստում և նոր գործիքներով, հնարավորություններով ու տեխնիկաներով օժանդակում է մեզ՝ իրականացնելու մասնագիտական գործունեությունը:

- Ի՞նչ երազանքներ ու նպատակներ ունեք:

- Երազում եմ նորից վայելել ազատ և անկախ Արցախի չքնաղ համայնապատկերն անառիկ հայոց բերդաքաղաք Շուշիից: Երազանքներս դարձնում եմ նպատակներ:

- Ի՞նչ կմաղթեք դիմորդներին, որոնք նոր են ոտք դնելու ուսանողական կյանք:

- Ապագա ուսանողներին մաղթում եմ աշխատասիրություն և նպատակասլացություն: Ցանկանում եմ, որ նրանք գնահատեն իրենց ժամանակը և օգտագործեն ուսանողական տարիները, որոնք իրապես բացառիկ են և անփոխարինելի: Ուսման ընթացքում այսօր ներդրած իրենց ջանքերի պտուղները վստահաբար քաղելու են ապագայում:

Քնար Միսակյան

ShareFacebookTelegram

Վերջին նորություններ

ԵՊՀ իրանագետները` Կոպենհագենում. փորձի փոխանակում գիտելիքի և մշակույթի շուրջ

16.06.2025

Խուսափել քննարկում կամ պատկերներ պարտադրելու հեշտ ճանապարհից․ Ռ․ Բրեյըր

16.06.2025

«Ամենադժվար նյութն անցնելիս, եթե հաճույքը տեղ չունեցավ, չի մարսվի». Լևոն Սարգսյան

14.06.2025
Տեսնել բոլորը

Հայտարարություններ

Միջազգային գերազանցության կրթաթոշակային ծրագրի հայտադիմումների ընդունումը սկսվել է

06.16.2025 - 06.30.2025

Ամառային դպրոցի ընդունելություն ԵՊՀ Գևորգ Արշակյանի անվան գիտելիքի դպրոցում

06.16.2025 - 06.27.2025

ԵՊՀ քիմիայի ֆակուլտետի դեկանի պաշտոնի համար դիմում ներկայացրած հավակնորդների անվանացանկ

06.12.2025 - 06.26.2025
Տեսնել բոլորը

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am