Գիտական հետաքրքրություններ
          - լեզվաբանություն. գործաբանություն, ճանաչողական լեզվաբանություն, անգլերեն լեզվի պատմություն, միջմշակութային հաղորդակցություն, մշակութային իրազեկություն
 
Կրթություն
          Հաստատություն
                            Երևանի պետական համալսարան
                      Ֆակուլտետ
                            ռոմանագերմանական բանասիրության բաժին
                      Տարեթիվ
                            
 - 
                      Աստիճան/կոչում
                            Դիպլոմավորված մասնագետ
                      Գիտական աստիճան/կոչում
          Հաստատություն
                            Երևանի պետական համալսարան
                      Տարեթիվ
                            2014
                      Աստիճան/կոչում
                            Պրոֆեսոր
                      Մասնագիտություն
                            Բանասիրական գիտություններ
                      Հաստատություն
                            Երևանի պետական համալսարան
                      Տարեթիվ
                            2010
                      Աստիճան/կոչում
                            Գիտությունների դոկտոր
                      Մասնագիտություն
                            Բանասիրական գիտություններ
                      Գիտական թեմա
                            Խոսքային փոխներգործության ճանաչողական-գործաբանական հայեցակերպը անգլերենում
                      Հաստատություն
                            Լենինգրադի պետական համալսարան
                      Տարեթիվ
                            1989
                      Աստիճան/կոչում
                            Գիտությունների թեկնածու
                      Մասնագիտություն
                            Բանասիրական գիտություններ
                      Գիտական ղեկավար
                            Չախոյան Լյուդմիլա Պավլովնա
                      Գիտական թեմա
                            Նպատակաուղղված հաղորդակցական միավորները անգլերեն երկխոսության մեջ
                      Լեզուների իմացություն
          English
          Русский
          Deutsch
          Հայերեն
              Աշխատանքային փորձ
          Հաստատություն
                            Երևանի պետական համալսարան
                      Ժամանակահատված
                            Պաշտոն
                            ամբիոնի վարիչ, պրոֆեսոր
                      Հրապարակումներ
Հոդված
      SOCIO-PRAGMATIC MARKERS OF POLITENESS STRATEGIES
      
  
  Հոդված
      Collaborative Online International Learning (COIL) for Multicultural Development: Pedagogical Strategies and Outcomes [Միջազգային առցանց համագործակցային ուսուցումը (COIL) որպես բազմամշակութայնության զարգացման միջոց.Ուսուցման ռազմավարություններ և արդյունքն
      
  
  Հոդված
      Pragmatic Equivalence in Literary Translation
      
  
  Հոդված
      Teaching With Covid: Within and Without
      
  
  Հոդված
      Exploring the Pragmatic Relationship between Word Meaning and Textual Content in a Scientific Paper
      
  
  Հոդված
      Epistemology and Language of Science Fiction
      
  
  Հոդված
      EUPHEMISTIC REPLACEMENT AS COMMUNICATIVE STRATEGY IN THE NEWS MEDIA
      
  
  Հոդված
      Transcultural communication and national identity: A cultural and semiotic analysis of Armenian and British banknotes
      
  
  Հոդված
      Pragmatic Coherence and Equivalence in Literary Translation
      
  
  Հոդված
      Developing Cultural  Awareness in Teaching English: Complaining in English and Armenian Cultural Contexts
      
  
  Հոդված
      From Euphemism to Verbal Aggression in British and Armenian Cultures: A Cross-Cultural Pragmatic Perspective
      
  
  Մենագրություն
      The Use and Abuse of Language in the Legal Domain
      
  
2019
      
            232
      
  Հոդված
      Language Elements of Foreign Culture in the Narrative: a Pragmatic Approach
      
  
  Դասագիրք
      LANGUAGE AND CULTURE IN ACADEMIC CONTEXT 2nd Edition
      
  
2017
      
            264
      
  Մենագրություն
      RAPHAEL LEMKIN’S DRAFT CONVENTION ON GENOCIDE AND THE 1948 UN CONVENTION
      
  
2016
      
            176
      
  ՈՒսումնական ձեռնարկ
      English Grammar in Practice  Teacher’s Guide / Part 1
      
  
2016
      
            130
      
  Գիտաժողովի նյութ
      COIL Projects to Foster Multilingual Learning