Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. Նորություններ
  3. «ԵՊՀ-Ն ՈՒՆԻ ՀՐԱՇԱԼԻ ԴԱՍԱԽՈՍՆԵՐ, ԲԱՅՑ ԿԱ ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ ԿԱԴՐԵՐԻ ՊԱԿԱՍ». ՎԱՐԴԱՆ ՄԱՐՏԻԿՅԱՆ
Հունիս 01, 2018 | 15:55
Հասարակություն

«ԵՊՀ-Ն ՈՒՆԻ ՀՐԱՇԱԼԻ ԴԱՍԱԽՈՍՆԵՐ, ԲԱՅՑ ԿԱ ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ ԿԱԴՐԵՐԻ ՊԱԿԱՍ». ՎԱՐԴԱՆ ՄԱՐՏԻԿՅԱՆ

ԵՊՀ ֆիզիկայի ֆակուլտետի ուսանող Վարդան Մարտիկյանը ներկայումս մագիստրոսական կրթություն է ստանում Բուրգունդիա պատմական շրջանի վարչական կենտրոն Դիժոնում: Վարդանի հետ զրուցել ենք մասնագիտության ընտրության, կրթության առանձնահատկությունների, երկու համալսարանների տարբերությունների և նրա հետագա անելիքների մասին:
YSU-has-perfect-tutors

-Վարդա՛ն, կպատմեք, թե ինչպե՞ս ընտրեցիք Ձեր մասնագիտությունը:

- Դպրոցում առաջադիմությամբ աչքի չեմ ընկել, բայց միշտ հետաքրքրված եմ եղել ֆիզիկայով և մաթեմատիկայով: Ինձ հատկապես շատ էր գրավում աստղագիտությունը.   շատ էի սիրում կարդալ հանրամատչելի գրքեր և դիտել ֆիլմեր մոլորակների և առհասարակ տիեզերքի մասին: Այդպես որոշեցի խորամուխ լինել ֆիզիկայի մեջ և կրթությունը շարունակել ԵՊՀ-ում, որտեղ ինձ համար մի հետաքրքիր բան պարզեցի: Աստղաֆիզիկան, գրավիտացիայի, լարերի և բրանների տեսությունները, որոնք հաճախ անցնում են գիտաֆանտաստիկայի տիրույթը, և որոնք այդքան ինձ ոգևորել էին, կարող են իրենց արդյունքներով զարմացնել և հրապուրել յուրաքանչյուրին, բայց դեպի այդքան զարմանահրաշ արդյունքների տանող ճանապարհներն իրականում ամենահետաքրքիրը չեն: Ընդհակառակը՝ կան գիտության ճյուղեր, որոնք առաջարկում են ավելի հետաքրքիր ճանապարհներ և տալիս են, թեև հանրության համար ոչ այդքան գրավիչ, բայց ոչ պակաս կարևոր արդյունքներ: Եվ այդպես, ԵՊՀ-ում ուսանելու առաջին տարիներին ցանկություն ունեի փոխել ֆակուլտետը և զբաղվել մաթեմատիկայով, որը տալիս է խիստ սահմանումներ և խոսում է ամենախիստ հիմնավորումներով: Սակայն մաթեմատիկայի մի քանի սեմինար լսելուց հետո հասկացա, որ մաքուր մաթեմատիկան, շատ աբստրակտ է և չի կարող գոհացնել ինձ: Այդպես որոշեցի ընտրել տեսական ֆիզիկա մասնագիտությունը, որտեղ երկուսը մեկում է. անսպառ մաթեմատիկա և միևնույն ժամանակ ռեալ պրոցեսներ, որոնք չեն հեռանում իրականությունից:

-Ի՞նչ կրթություն եք ստանում այժմ:

- Այժմ սովորում եմ Դիժոնի համալսարանում: Մագիստրոսական ծրագիրը կոչվում է «Ֆիզիկա, ֆոտոնիկա և նանոտեխնոլոգիա» (Physics,Photonics and Nanotechnology,PPN): Դասընթացի հիմնական ուղղություններն են՝ ֆեմտովայրկյանային լազերներ, մանրաթելային օպտիկա, պլազմոնիկա, նանո-օպտիկա, ոչ-գծային օպտիկա, ատոմային և մոլեկուլային ֆիզիկա, բոզե-էնշտեյնյան կոնդենսացիա, ապակենման նյութեր, մաթեմատիկա, նանոկենսամոդելավորում, նանոտեխնոլոգիա, քվանտային քիմիա, քվանտային ֆիզիկա, քվանտային ինֆորմատիկա, քվանտային կառավարում, քվանտային օպտիկա, բաց քվանտային համակարգեր: Անցնում ենք նաև ոչ մասնագիտական առարկաներ՝ ֆրանսերեն, կոմունիկատիվ հմտություններ, ինչպես նաև լաբորատոր աշխատանքներ: Այս ամենը  դասավանդվում է առաջին կիսամյակում: Երկրորդ կիսամյակը հատկացվում է պրակտիկային: Այն, ինչով հիմա ես զբաղվում եմ, կարելի է անվանել կիրառական մաթեմատիկա: Ես նախագծում եմ էլեկտրոմագնիսկան դաշտ ռեալ մասս-սպեկտրոգրաֆիկ էքսպերիմենտում իրագործելու համար:

-Ուսումն արտերկրում շարունակելու մասին որոշումն ինչպե՞ս կայացրիք: Ովքե՞ր աջակցեցին Ձեզ:

 - Մի անգամ Պրոֆեսոր Լեղուան (Prof. Leroy) և նրա կինը՝տիկին Փաշայան-Լեղուան (Pashayan-Leroy), սեմինար անցկացրեցին ԵՊՀ-ում, և այդ սեմինարը շրջադարձային դարձավ ինձ համար: Ծրագիրը, որը նրանք ներկայացրին, հետաքրքրեց ինձ, և ես դիմեցի, բայց առանձնապես մեծ հույսեր չունեի: Ի զարմանս ինձ՝ հուլիսին նամակ ստացա, որ ընդունվել եմ և կրթաթոշակ եմ ստանալու: Ֆրանսիա եմ մեկնել սեպտեմբերի 12-ին: Կավարտեմ հունիսի 30-ին: Ինձ բոլոր ադմինիստրատիվ հարցերով աջակցել են պրոֆեսոր Լեղուան, նրա կինը՝Փաշայան-Լեղուան, պրոֆ.Գեղանը (Prof.Guerin), ԵՊՀ տեսական ֆիզիկայի ամբիոնի գիտաշխատող Աննա Քոթանջյանը, իմ ընկերը՝ ԵՊՀ ֆիզիկայի ֆակուլտետի և այս ծրագրի շրջանավարտ Նաիրա Գրիգորյանը: Նախնական ֆինանսական և տեխնիկական օգնություն են ցուցաբերել եղբայրներս՝Հունան և Ներսես Մարտիկյանները: Եվ,իհարկե, չեմ կարող չնշել գիտական իմ ղեկավարին՝ Ռուբիկ Պետրոսյանին, ով առաջնորդել է ինձ կյանքիս բոլոր խաչմերուկներում և կյանքիս այս փուլում ևս: Նա ինձ շատ է օգնել իր իմաստուն խորհուրդներով:

-Ի՞նչ նմանություններ և տարբերություններ եք նկատել երկու համալսարանների միջև:

- Նմանություններից մեկը գնահատման համակարգն է: Առաջին հայացքից դրանք լիովին տարբերվում են: Այստեղ պրակտիկորեն հնարավոր չէ ստանալ 16-ից բարձր միավոր: Սովորել  և լավ գնահատական ստանալ. այս երկու գործողությունների միջև կա անդունդ, որն այստեղ էլ չի փոքրանում: Լավ գնահատականներ ստանալու համար անհրաժեշտ է չսովորել, իսկ սովորելու համար պետք է զոհաբերել լավ գնահատականները: Իսկ տարբերություններից կարելի է նշել հետևյալը. այստեղ ծանրաբեռնվածությունն անհամեմատ ավելի մեծ է: Մեկ կիսամյակում անցել ենք մոտ 21 առարկա՝ չհաշված լաբորատոր աշխատանքները: Քննությունների կազմակերպման առումով բողոքում էինք ԵՊՀ-ից, բայց շատ իզուր: Մեր քննաշրջանը տևել է մոտ 10 օր: Ամեն օր երկու քննություն ենք ունեցել: Իսկ հետո ևս երկու շաբաթ մոտ 7 լաբորատոր աշխատանք հանձնելու համար: Ես, ինչպես նաև մյուս ուսանողներն այդ շրջանում չէինք քնել մոտ մեկ ամիս և շարունակում ենք նույն տեմպերով: Այնուամենայնիվ, այս ամենն ուներ իր դրական կողմերը: Ծանր և լարված աշխատանքը, անքուն գիշերները կոփում են ուսանողներին, նրանց ավելի են մոտեցնում և համախմբում, սովորեցնում են պայքարել միասին, կռվել միասին, չքնել մեկը մյուսի համար, չքնել իրար հետ, պայքարել մինչև մտքի վերջին լուսավոր շողը և պատրաստում են ավելի ծանր մարտահրավերների: Դրական կողմեր կարելի է գտնել նույնիսկ գնահատման համակարգի անկատարության մեջ: Կյանքն ինքնին անարդար է, և ռեժիմը սովորեցնում է պայքարել արդարության համար: Արդարությունը միշտ հաղթելու է, բայց միայն կռվով, արյան և անքուն գիշերների գնով: Բացի այդ՝ այստեղ դասախոսներն ավելի լուրջ են վերաբերվում իրենց գործին: Դասացուցակով նախատեսվա՞ծ է այս դասը, ուրեմն այն պետք է դասավանդվի՝ անկախ ամեն ինչից: Դասն ինչ-ինչ պատճառներով բա՞ց է թողնվել, ուրեմն այն պետք է լրացվի: Դասախոսը ո՞տքն է կոտրել. մի՛ անհանգստացեք, մենք վիդեո դասընթաց կկազմակերպենք: Չեմ զարմանա նույնիսկ, եթե դասախոսը հիվանդանոցից դասավանդի: Մեր ԵՊՀ-ն ունի հրաշալի դասախոսներ, բայց կա երիտասարդ կադրերի պակաս: ԵՊՀ-ն ադմինիստրատիվ առումով ավելի լավ և ողջամիտ ձևով է կազմակերպում քննաշրջանը: ԵՊՀ-ում դասացուցակն ավելի որոշակի է: Այստեղ համարյա ամեն շաբաթ դասացուցակը թարմացվում և փոխվում էր, բայց մենք անաչառորեն հետևում էինք դասացուցակին: Դիժոնի համալսարանը պարբերաբար հյուրեր է ընդունում ուրիշ համալսարաններից, արդյունաբերական կազմակերպություններից և հնարավորություն է ընձեռում լսելու տարբեր ոլորտներում ընդգրկված մասնագետների: Այստեղ համալսարանն ունի լավ կոլաբորացիաներ մյուսների հետ, ինչը չի կարելի ասել ԵՊՀ-ի մասին: Սա,իհարկե, կապված է ֆինանսների հետ: Ֆինանսների հետ է կապված նաև այն, որ այստեղի ուսանողն, ի տարբերություն ԵՊՀ-ի ուսանողի, կարող է և պետք է մտածի միայն իր ուսման մասին:

- Ի՞նչ նպատակներ և երազանքներ ունեք ապագայի վերաբերյալ:

- Նպատակ ունեմ ասպիրանտուրան շարունակել այստեղ իմ ղեկավարի հետ. հուսով եմ՝ կստացվի: Երազանքս, որ գուցե հետո դառնա նպատակ,աշխատել ՔՏԿ-ում (Քվանտային տեխնոլոգիաների կենտրոն,Սինգապուր) և ավանդ ունենալ քվանտային տեխնոլոգիաների զարգացման մեջ:

Քնար Միսակյան

ShareFacebookTelegram

Վերջին նորություններ

«Աշխատանքային օրենսդրության առանձնահատկությունները մինչև 18 տարեկան անձանց համար». իրազեկման արշավ ՍԹԵՄ ավագ դպրոցի...

21.05.2025

ԵՊՀ ռուս բանասիրության ֆակուլտետը՝ Քեմբրիջի համալսարանի ուսանողների ուսումնառության մի մաս

21.05.2025

ԵՊՀ հետազոտողները գնահատում են թանգարանների օդի աղտոտվածությունն ու առաջարկում մաքրման միջոցներ

21.05.2025
Տեսնել բոլորը

Հայտարարություններ

Մեկնարկում է «Արդ եւս» ծրագիրը

05.21.2025

«էրազմուս+» ծրագրի միջազգային կրեդիտային շարժունություն. Կորունայի համալսարան, Իսպանիա

05.20.2025 - 06.10.2025

«Էրազմուս+» ծրագրի միջազգային կրեդիտային շարժունություն․ Լ’Աքվիլայի համալսարան, Իտալիա

05.19.2025 - 05.26.2025
Տեսնել բոլորը

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am