Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. Նորություններ
  3. «ԵՊՀ-Ն ՈՒՆԻ ՀՐԱՇԱԼԻ ԴԱՍԱԽՈՍՆԵՐ, ԲԱՅՑ ԿԱ ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ ԿԱԴՐԵՐԻ ՊԱԿԱՍ». ՎԱՐԴԱՆ ՄԱՐՏԻԿՅԱՆ
Հունիս 01, 2018 | 15:55
Հասարակություն

«ԵՊՀ-Ն ՈՒՆԻ ՀՐԱՇԱԼԻ ԴԱՍԱԽՈՍՆԵՐ, ԲԱՅՑ ԿԱ ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ ԿԱԴՐԵՐԻ ՊԱԿԱՍ». ՎԱՐԴԱՆ ՄԱՐՏԻԿՅԱՆ

ԵՊՀ ֆիզիկայի ֆակուլտետի ուսանող Վարդան Մարտիկյանը ներկայումս մագիստրոսական կրթություն է ստանում Բուրգունդիա պատմական շրջանի վարչական կենտրոն Դիժոնում: Վարդանի հետ զրուցել ենք մասնագիտության ընտրության, կրթության առանձնահատկությունների, երկու համալսարանների տարբերությունների և նրա հետագա անելիքների մասին:
YSU-has-perfect-tutors

-Վարդա՛ն, կպատմեք, թե ինչպե՞ս ընտրեցիք Ձեր մասնագիտությունը:

- Դպրոցում առաջադիմությամբ աչքի չեմ ընկել, բայց միշտ հետաքրքրված եմ եղել ֆիզիկայով և մաթեմատիկայով: Ինձ հատկապես շատ էր գրավում աստղագիտությունը.   շատ էի սիրում կարդալ հանրամատչելի գրքեր և դիտել ֆիլմեր մոլորակների և առհասարակ տիեզերքի մասին: Այդպես որոշեցի խորամուխ լինել ֆիզիկայի մեջ և կրթությունը շարունակել ԵՊՀ-ում, որտեղ ինձ համար մի հետաքրքիր բան պարզեցի: Աստղաֆիզիկան, գրավիտացիայի, լարերի և բրանների տեսությունները, որոնք հաճախ անցնում են գիտաֆանտաստիկայի տիրույթը, և որոնք այդքան ինձ ոգևորել էին, կարող են իրենց արդյունքներով զարմացնել և հրապուրել յուրաքանչյուրին, բայց դեպի այդքան զարմանահրաշ արդյունքների տանող ճանապարհներն իրականում ամենահետաքրքիրը չեն: Ընդհակառակը՝ կան գիտության ճյուղեր, որոնք առաջարկում են ավելի հետաքրքիր ճանապարհներ և տալիս են, թեև հանրության համար ոչ այդքան գրավիչ, բայց ոչ պակաս կարևոր արդյունքներ: Եվ այդպես, ԵՊՀ-ում ուսանելու առաջին տարիներին ցանկություն ունեի փոխել ֆակուլտետը և զբաղվել մաթեմատիկայով, որը տալիս է խիստ սահմանումներ և խոսում է ամենախիստ հիմնավորումներով: Սակայն մաթեմատիկայի մի քանի սեմինար լսելուց հետո հասկացա, որ մաքուր մաթեմատիկան, շատ աբստրակտ է և չի կարող գոհացնել ինձ: Այդպես որոշեցի ընտրել տեսական ֆիզիկա մասնագիտությունը, որտեղ երկուսը մեկում է. անսպառ մաթեմատիկա և միևնույն ժամանակ ռեալ պրոցեսներ, որոնք չեն հեռանում իրականությունից:

-Ի՞նչ կրթություն եք ստանում այժմ:

- Այժմ սովորում եմ Դիժոնի համալսարանում: Մագիստրոսական ծրագիրը կոչվում է «Ֆիզիկա, ֆոտոնիկա և նանոտեխնոլոգիա» (Physics,Photonics and Nanotechnology,PPN): Դասընթացի հիմնական ուղղություններն են՝ ֆեմտովայրկյանային լազերներ, մանրաթելային օպտիկա, պլազմոնիկա, նանո-օպտիկա, ոչ-գծային օպտիկա, ատոմային և մոլեկուլային ֆիզիկա, բոզե-էնշտեյնյան կոնդենսացիա, ապակենման նյութեր, մաթեմատիկա, նանոկենսամոդելավորում, նանոտեխնոլոգիա, քվանտային քիմիա, քվանտային ֆիզիկա, քվանտային ինֆորմատիկա, քվանտային կառավարում, քվանտային օպտիկա, բաց քվանտային համակարգեր: Անցնում ենք նաև ոչ մասնագիտական առարկաներ՝ ֆրանսերեն, կոմունիկատիվ հմտություններ, ինչպես նաև լաբորատոր աշխատանքներ: Այս ամենը  դասավանդվում է առաջին կիսամյակում: Երկրորդ կիսամյակը հատկացվում է պրակտիկային: Այն, ինչով հիմա ես զբաղվում եմ, կարելի է անվանել կիրառական մաթեմատիկա: Ես նախագծում եմ էլեկտրոմագնիսկան դաշտ ռեալ մասս-սպեկտրոգրաֆիկ էքսպերիմենտում իրագործելու համար:

-Ուսումն արտերկրում շարունակելու մասին որոշումն ինչպե՞ս կայացրիք: Ովքե՞ր աջակցեցին Ձեզ:

 - Մի անգամ Պրոֆեսոր Լեղուան (Prof. Leroy) և նրա կինը՝տիկին Փաշայան-Լեղուան (Pashayan-Leroy), սեմինար անցկացրեցին ԵՊՀ-ում, և այդ սեմինարը շրջադարձային դարձավ ինձ համար: Ծրագիրը, որը նրանք ներկայացրին, հետաքրքրեց ինձ, և ես դիմեցի, բայց առանձնապես մեծ հույսեր չունեի: Ի զարմանս ինձ՝ հուլիսին նամակ ստացա, որ ընդունվել եմ և կրթաթոշակ եմ ստանալու: Ֆրանսիա եմ մեկնել սեպտեմբերի 12-ին: Կավարտեմ հունիսի 30-ին: Ինձ բոլոր ադմինիստրատիվ հարցերով աջակցել են պրոֆեսոր Լեղուան, նրա կինը՝Փաշայան-Լեղուան, պրոֆ.Գեղանը (Prof.Guerin), ԵՊՀ տեսական ֆիզիկայի ամբիոնի գիտաշխատող Աննա Քոթանջյանը, իմ ընկերը՝ ԵՊՀ ֆիզիկայի ֆակուլտետի և այս ծրագրի շրջանավարտ Նաիրա Գրիգորյանը: Նախնական ֆինանսական և տեխնիկական օգնություն են ցուցաբերել եղբայրներս՝Հունան և Ներսես Մարտիկյանները: Եվ,իհարկե, չեմ կարող չնշել գիտական իմ ղեկավարին՝ Ռուբիկ Պետրոսյանին, ով առաջնորդել է ինձ կյանքիս բոլոր խաչմերուկներում և կյանքիս այս փուլում ևս: Նա ինձ շատ է օգնել իր իմաստուն խորհուրդներով:

-Ի՞նչ նմանություններ և տարբերություններ եք նկատել երկու համալսարանների միջև:

- Նմանություններից մեկը գնահատման համակարգն է: Առաջին հայացքից դրանք լիովին տարբերվում են: Այստեղ պրակտիկորեն հնարավոր չէ ստանալ 16-ից բարձր միավոր: Սովորել  և լավ գնահատական ստանալ. այս երկու գործողությունների միջև կա անդունդ, որն այստեղ էլ չի փոքրանում: Լավ գնահատականներ ստանալու համար անհրաժեշտ է չսովորել, իսկ սովորելու համար պետք է զոհաբերել լավ գնահատականները: Իսկ տարբերություններից կարելի է նշել հետևյալը. այստեղ ծանրաբեռնվածությունն անհամեմատ ավելի մեծ է: Մեկ կիսամյակում անցել ենք մոտ 21 առարկա՝ չհաշված լաբորատոր աշխատանքները: Քննությունների կազմակերպման առումով բողոքում էինք ԵՊՀ-ից, բայց շատ իզուր: Մեր քննաշրջանը տևել է մոտ 10 օր: Ամեն օր երկու քննություն ենք ունեցել: Իսկ հետո ևս երկու շաբաթ մոտ 7 լաբորատոր աշխատանք հանձնելու համար: Ես, ինչպես նաև մյուս ուսանողներն այդ շրջանում չէինք քնել մոտ մեկ ամիս և շարունակում ենք նույն տեմպերով: Այնուամենայնիվ, այս ամենն ուներ իր դրական կողմերը: Ծանր և լարված աշխատանքը, անքուն գիշերները կոփում են ուսանողներին, նրանց ավելի են մոտեցնում և համախմբում, սովորեցնում են պայքարել միասին, կռվել միասին, չքնել մեկը մյուսի համար, չքնել իրար հետ, պայքարել մինչև մտքի վերջին լուսավոր շողը և պատրաստում են ավելի ծանր մարտահրավերների: Դրական կողմեր կարելի է գտնել նույնիսկ գնահատման համակարգի անկատարության մեջ: Կյանքն ինքնին անարդար է, և ռեժիմը սովորեցնում է պայքարել արդարության համար: Արդարությունը միշտ հաղթելու է, բայց միայն կռվով, արյան և անքուն գիշերների գնով: Բացի այդ՝ այստեղ դասախոսներն ավելի լուրջ են վերաբերվում իրենց գործին: Դասացուցակով նախատեսվա՞ծ է այս դասը, ուրեմն այն պետք է դասավանդվի՝ անկախ ամեն ինչից: Դասն ինչ-ինչ պատճառներով բա՞ց է թողնվել, ուրեմն այն պետք է լրացվի: Դասախոսը ո՞տքն է կոտրել. մի՛ անհանգստացեք, մենք վիդեո դասընթաց կկազմակերպենք: Չեմ զարմանա նույնիսկ, եթե դասախոսը հիվանդանոցից դասավանդի: Մեր ԵՊՀ-ն ունի հրաշալի դասախոսներ, բայց կա երիտասարդ կադրերի պակաս: ԵՊՀ-ն ադմինիստրատիվ առումով ավելի լավ և ողջամիտ ձևով է կազմակերպում քննաշրջանը: ԵՊՀ-ում դասացուցակն ավելի որոշակի է: Այստեղ համարյա ամեն շաբաթ դասացուցակը թարմացվում և փոխվում էր, բայց մենք անաչառորեն հետևում էինք դասացուցակին: Դիժոնի համալսարանը պարբերաբար հյուրեր է ընդունում ուրիշ համալսարաններից, արդյունաբերական կազմակերպություններից և հնարավորություն է ընձեռում լսելու տարբեր ոլորտներում ընդգրկված մասնագետների: Այստեղ համալսարանն ունի լավ կոլաբորացիաներ մյուսների հետ, ինչը չի կարելի ասել ԵՊՀ-ի մասին: Սա,իհարկե, կապված է ֆինանսների հետ: Ֆինանսների հետ է կապված նաև այն, որ այստեղի ուսանողն, ի տարբերություն ԵՊՀ-ի ուսանողի, կարող է և պետք է մտածի միայն իր ուսման մասին:

- Ի՞նչ նպատակներ և երազանքներ ունեք ապագայի վերաբերյալ:

- Նպատակ ունեմ ասպիրանտուրան շարունակել այստեղ իմ ղեկավարի հետ. հուսով եմ՝ կստացվի: Երազանքս, որ գուցե հետո դառնա նպատակ,աշխատել ՔՏԿ-ում (Քվանտային տեխնոլոգիաների կենտրոն,Սինգապուր) և ավանդ ունենալ քվանտային տեխնոլոգիաների զարգացման մեջ:

Քնար Միսակյան

ShareFacebookTelegram

Վերջին նորություններ

«Ամենադժվար նյութն անցնելիս, եթե հաճույքը տեղ չունեցավ, չի մարսվի». Լևոն Սարգսյան

14.06.2025

Ուրարտական աստվածների գլխամասի լուսապսակը՝ քրիստոնեական սրբանկարչության նախատիպ

13.06.2025

Արժևորում, ոգեշնչում և համագործակցություն․ ԵՊՀ-ում ամփոփվեցին կորեերենի դասընթացի արդյունքները

13.06.2025
Տեսնել բոլորը

Հայտարարություններ

Եռօրյա ամառային դպրոց՝ նախատեսված ԵՊՀ իրավագիտության ֆակուլտետի ուսանողների համար

06.16.2025 - 07.06.2025

«Անձնական տվյալների պաշտպանության հիմնախնդիրները»․ ճամբար Սյունիքի մարզի Գորիս քաղաքում

06.12.2025

ԵՊՀ քիմիայի ֆակուլտետի դեկանի պաշտոնի համար դիմում ներկայացրած հավակնորդների անվանացանկ

06.12.2025 - 06.26.2025
Տեսնել բոլորը

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am