Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
  3. Ֆիզիկայի ինստիտուտ
  4. Տեսական ֆիզիկա
  5. Կրթական ծրագրի մասնագիրը

Տեսական ֆիզիկա

Մագիստրոսական ծրագիր
Հավելյալ նավիգացիա
Փակել
  • Գլխավոր
  • Ուսումնական պլան
  • Մասնագիր
  • Ընդունելություն
  • Կրթաթոշակ
  • Դասախոսներ
  • Գործընկերներ
  • Գլխավոր
  • Ուսումնական պլան
  • Մասնագիր
  • Ընդունելություն
  • Կրթաթոշակ
  • Դասախոսներ
  • Գործընկերներ

Կրթական ծրագրի մասնագիրը

Կրթական մակարդակը՝
Մագիստրոս
Մասնագիտություն՝
055101.03.7 - Ֆիզիկա
Մասնագիտացումը՝
055101.03.7 - Տեսական ֆիզիկա
Շնորհվող որակավորումը՝
Ֆիզիկայի մագիստրոս
Ծրագրի ուստարին՝
2025/2026
Ուսուցման ձևը՝
Առկա
Ուսումնառության լեզուն՝
Հայերեն
1. Ծրագրի ընդունելության չափանիշները/պահանջները
Ծրագրի դիմորդը պետք է ունենա բակալավրի կամ դրան համարժեք որակավորում.
· տվյալ մասնագիտությամբ բակալավրի կամ համարժեք որակավորում ունեցող դիմորդների ընդունելությունը կատարվում է մրցութային հիմունքներով՝ նախորդ ուսումնառության ընթացքում ցուցաբերած առաջադիմության արդյունքների հիման վրա,
· այլ մասնագիտությամբ բակալավրի կամ համարժեք որակավորում ունեցող դիմորդների ընդունելությունը կատարվում է մրցութային հիմունքներով՝ տվյալ մասնագիտության բակալավրի ամփոփիչ ատեստավորման քննական ծրագրին համապատասխան անցկացված քննությունների արդյունքների հիման վրա։
Ընդունելությունը կատարվում Երևանի պետական համալսարանի մագիստրատուրայի ընդու­նելության կանոնակարգի համաձայն։
2. Ծրագրի նպատակները
Ծրագրի նպատակն է ուսանողներին տրամադրել.
· արդի ֆիզիկայի հիմնարար տեսությունների վերաբերյալ խոր մասնագիտական գիտելիք և իմացություն,
· փորձարարական հետազոտությունների արդյունքները մշակելու, դրանք տեսական հետազոտությունների կամ մոդելային հաշվարկների արդյունքների հետ համեմատելու կարողություն,
· մոդելավորման արդյունքների հիման վրա կանխատեսումներ կատարելու և հետագա աշխատանքների արդյունավետ կազմակերպման որո­շումներ կայացնելու կարողություն,
· գիտական, գիտամեթոդական, գիտամանկավարժական աշխատանքներ, ինչպես նաև ԲՈՒՀ-երի ուսումնական ծրագրերով մանկավարժական աշխատանք կատարելու ունակություն,
ու­սում­­­­նա­­ռու­թյու­նը շարու­նա­կե­լու հա­­մար (աս­պի­­րան­տու­րայի մակարդակ) մաս­նա­­գի­տա­կան իմա­­ցու­թյու­նը կիրա­ռելու ունակություն։
3. Ծրագրի կրթական վերջնարդյունքները

Այս ծրագրի ավարտին ուսանողն ունակ կլինի․

  1. Մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
    1. արդի ֆիզիկայի, դրանում կիրառվող մաթեմատիկական ապա­րա­տի և արդի տեղեկա­տվա­կան տեխնոլո­գիա­նե­րի և դրանց կիրառման եղանակ­ների խոր իմացություն,
    2. խոր մասնագիտական գիտելիքներ ֆիզիկայի հիմնական սկզբունքների և տեսությունների վերլուծության, փոր­ձարարական հետազոտություն­ների պլա­նավորման, մոդելավորման և իրա­կանացման գործընթացների ա­ռանձ­­նահատկությունների վերա­բեր­յալ,
    3. արդի ֆիզիկայի կարևոր ուղղություն­ների և հան­գու­ցային հիմնախնդիրնե­րի իմա­ցու­թյուն,
    4. արդի ֆիզիկայի հայտնի տեսություն­նե­րի կի­­րառման ոլորտների և տեխ­նո­լո­­գիա­կան իրականացման հնարա­վո­րու­­թյունների իմա­ցու­թյուն,
    5. դասավանդման ժամանակակից մե­թոդ­ների իմացություն,
    6. ֆիզիկայում օգտագործվող հիմնական ծրագրային փաթեթների կիրառամբ մաս­նա­գի­տական ծրագրեր կազմելու, ինչպես նաև առկա համակարգչային ծրագրե­րը փո­­­­փոխելու և նոր ծրագրեր գրելու կա­րո­ղություն,
    7. տարբեր գիտակրթական ծրագրեր և առաջարկներ ներկայացնելու և իրա­կանացնելու ունակություն, գիտական զեկույցի, թեզիսի, հոդ­վա­ծի, հաշվետվության մշակման, պատ­րաստման և ներկայացման եղա­նակ­ների իմացություն,
  2. Գործնական մասնագիտական կարողություններ
    1. կիրառել գիտե­լիքը և իմա­ցությունը, մաս­նա­գիտա­կան և/կամ հարակից ո­լորտ­­­ների հիմ­նարար սկզ­բունքները և առաջա­վոր մե­թոդները` նոր և ան­ծանոթ իրա­­դրու­­­­­թյուններում տե­­սա­կան ու գործ­նա­կան բարդ խն­դիրներ լուծելու, հե­տա­զոտա­կան գոր­ծու­նեություն իրա­կա­նաց­նելու հա­մար,
    2. կողմնորոշվել ֆիզիկայի արդի և հան­գու­ցային նշա­նա­կություն ունեցող խնդիրներում, դրանց լուծման ար­դյու­նա­վետ մե­­թոդների ընտ­րության և լուծ­ման հարցերում, Բ3 ներգրավվել դասավանդման պրո­ցե­սում, կողմնորոշվել ֆիզիկայի արդի և հան­գու­ցային նշա­նա­կություն ունեցող խնդիրներում, դրանց լուծման ար­դյու­նա­վետ մե­­թոդների ընտ­րության և լուծ­ման հարցերում, Բ3 ներգրավվել դասավանդման պրո­ցե­սում,
    3. մասնագիտական գործունեության ըն­թացքում բազմակողմանիորեն գնա­հա­­տել առաջացած խնդիրները, դրանց լուծման արդյունավետ տար­բերակները և ընտրել համապա­տաս­խան միջոցները,
    4. կիրառել մասնագիտական գործու­նեու­թյան ըն­թացքում գիտելիքը և հմ­տու­­թյուն­ները, դրանք կատա­րե­լագոր­ծել, մշակել նոր ձևեր և ու մեթոդներ, ստեղ­ծել տվյալների մասնագիտական բազաներ,
    5. կիրառել ՏՀՏ-ները մաս­նագիտական և/կամ միջմաս­նա­գի­տա­կան ոլորտնե­րում նոր ու բարդ խն­դիր­ներ լուծելու և հետա­զո­տու­թյուն­ներ կատարելու նպա­տակով,
    6. կատարել մաս­նա­գի­տա­կան հե­տա­զո­տություն­ներ՝ տեղեկատվա­կան տեխ­նո­­լո­գիա­ների և իր մշակ­ած ծրա­գրա­­յին բազաների ու փա­թեթ­ների ար­դյու­նավետ օգ­տա­գործմամբ վերլուծել և գնահատել մասնագիտա­կան և/կամ միջմաս­նագիտական ո­լորտ­ներին առ­ընչ­­վող քանակական ու որակական տվյալ­ները՝ ոչ ամբող­ջա­կան կամ սահ­մա­նա­փակ տեղեկա­տվու­թյան պայ­­ման­նե­րում եզրահան­գում­ներ անե­լու կամ որո­շումներ կայաց­նելու նպատակով,
    7. կատարել մաս­նա­գի­տա­կան հե­տա­զո­տություն­ներ՝ տեղեկատվա­կան տեխ­նո­­լո­գիա­ների և իր մշակ­ած ծրա­գրա­­յին բազաների ու փա­թեթ­ների ար­դյու­նավետ օգ­տա­գործմամբ վերլուծել և գնահատել մասնագիտա­կան և/կամ միջմաս­նագիտական ո­լորտ­ներին առ­ընչ­­վող քանակական ու որակական տվյալ­ները՝ ոչ ամբող­ջա­կան կամ սահ­մա­նա­փակ տեղեկա­տվու­թյան պայ­­ման­նե­րում եզրահան­գում­ներ անե­լու կամ որո­շումներ կայաց­նելու նպատակով։
  3. Ընդհանրական (փոխանցելի) կարողություններ
    1. հետազոտել մասնա­գի­տա­կան ոլորտի հիմնախն­դիր­ները և առաջարկել նորարա­րա­կան ու ստեղծագործական լուծում­ներ, ինչպես նաև առաջադրել ոլորտի գի­տելիքի և պրակտիկայի ընդ­լայն­մանը միտված արդիական գա­ղա­փար­ներ ու տեսակետներ,
    2. պատշաճորեն ձևակերպել գիտական հոդ­ված­­նե­րը, ռեֆերատները, ելույթ­նե­րը, թե­զե­րը, հաշվետվությունները,
    3. օգտվել տեղեկատվության տարա­տե­սակ աղբյուրներից (համացանց, ­ էլեկ­տրո­նային գրա­դա­րան­ներ, գիտական հոդվածներ, հաշ­վե­տվու­թյուններ),
    4. վերլու­ծել առկա խնդիրները, ինք­նու­րույն առաջարկել նոր խնդիրներ և գնա­հա­տել դրանց լուծման հա­մար անհրաժեշտ ռեսուրսները,
    5. խորությամբ գնահատել ֆի­զի­կայի բնա­­գա­վառում գիտելիքի զար­գաց­ման դինամիկ բնույթը և ար­ժևո­րել ֆի­զի­կայի տարբեր ոլորտների դերը գի­տա­տեխնիկական առաջ­ընթա­ցում,
    6. ծավալել գիտական, դասախո­սա­կան ու նորարարական արդյունավետ գոր­ծու­նեություն։
4. Գնահատման ձևերը
ԵՊՀ ֆիզիկայի ֆակուլտետի կրեդիտային համակարգով ուսումնառության ուղեցույց և դասընթացների տեղեկագիրք, Երևան, 2017 թ., էջ.9: Տվյալ ծրագրի սահմանում ուսանողը իր ստացած գիտելիքները ներկայացնում է քննության կամ ստուգարքի ժամանակ:
1. Եզրափակիչ գնահատումով դասընթացի համար
Նախատեսված են 2 ընթացիկ քննություններ՝ յուրաքանչյուրը, առավելագույնը 4 միավոր, ընթացիկ ստուգումներ՝ առավելագույնը 2 միավոր, մասնակցություն՝ առավելագույնը 2 միավոր։
2 ընթացիկ քննությունները գրավոր են, յուրաքանչյուրը՝ 4 միավոր առավելագույն ար­ժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 4 հարց, յուրաքան­չյուրը` 1 միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է: Եզրափակիչ քննությունը բանավոր է, 8 միավոր առավելագույն ար­ժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 4 հարց, յուրաքան­չյուրը` 2 միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է:
Ընթացիկ ստուգումների ձևաչափը որոշում է դասախոսը՝ դասընթացի պլանում զետեղելով և տեղեկացնում է ուսանողներին կիսամյակի սկզբում։ Մասնակցությունը գնահատվում է ըստ սանդղակի։
2. Առանց եզրափակիչ գնահատման դասընթացի համար
Նախատեսված են 2 ընթացիկ քննություններ՝ առավելագույնը 9 միավոր, ընթացիկ ստուգումներ՝ առավելագույնը 5 միավոր, ինքնուրույն աշխատանք՝ առավելագույնը 4 միավոր, մասնակցություն՝ առավելագույնը 2 միավոր։ 2 ընթացիկ քննությունները գրավոր են, 1-ին ընթացիկը՝ 5 միավոր առավելագույն ար­ժեքով, 2-րդը՝ 4 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է համապատասխանաբար 5 և 4 հարց, յուրաքան­չյուրը` 1 միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է:
Ընթացիկ ստուգումների և ինքնուրույն աշխատանքի ձևաչափը որոշում է դասախոսը՝ դասընթացի պլանում զետեղելով և տեղեկացնում է ուսանողներին կիսամյակի սկզբում։ Մասնակցությունը գնահատվում է ըստ սանդղակի։
3.Առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման դասընթացի համար
Նախատեսված է 1 եզրափակիչ քննություն՝ առավելագույնը 9 միավոր, ընթացիկ ստուգումներ՝ առավելագույնը 5 միավոր, ինքնուրույն աշխատանք՝ առավելագույնը 4 միավոր, մասնակցություն՝ առավելագույնը 2 միավոր։ Եզրափակիչ քննությունը բանավոր է, 9 միավոր առավելագույն ար­ժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 3 հարց, յուրաքան­չյուրը` 3 միավոր: Միավորների քայլը 0,5 է:
Ընթացիկ ստուգումների և ինքնուրույն աշխատանքի ձևաչափը որոշում է դասախոսը՝ դասընթացի պլանում զետեղելով և տեղեկացնում է ուսանողներին կիսամյակի սկզբում։ Մասնակցությունը գնահատվում է ըստ սանդղակի։
4.Ստուգարք
Անցկացվում է բանավոր հարցման ձևով`անցած նյութի հիման վրա:
5. Շրջանավարտների ապագա կարիերայի հնարավորությունները
“Տեսական ֆիզիկա” ծրագրի շրջանավարտները կարող են անցնել աշխատանքի կազմակերպություններում ու ձեռնարկություններում և գրավել հետևյալ պաշտոններ՝
ա) Հիմնարար և կիրառական հետազոտություններ իրականացնող ինստիտուտներում
· տեսական հետազոտություններ կատարող գիտաշխատող (կրտսեր, ավագ և այլն)
· ֆիզիկական պրոցեսների մոդելավորման ոլորտում հետազոտություններ կատարող (կրտսեր, ավագ և այլն)
· փորձարարական հետազոտությունների արդյունքների մշակմամբ զբաղվող գիտաշխատող, տեսաբան-վերլուծաբան
· որոշակի ուղղվածությամբ հետազոտական թեմատիկ ծրագրեր իրականացնող ստորաբաժանումների գիտաշխատող
բ) Մասնագետների պատրաստման բնագավառում, Ֆիզիկայի ստորաբաժումներ,
· ավագ լաբորանտ
· կրտսեր գիտաշխատող
· դասախոս, ասիստենտ
· ավագ դպրոցներում՝ դասախոս մասնագիտական կողմնորոշման խորհրդատու
Ծրագրի շրջանավարտների հնարավոր աշխատատեղերն են ՝
· ՀՀ ԳԱ ֆիզիկական հետազոտությունների ինստիտուտը,
· Ալիխանյանի անվան ազգային լաբորատորիան,
· ՀՀ ԳԱ ֆիզիկայի կիրառական պրոբլեմների ինստիտուտը,
· Բյուրականի աստղադիտարանը,
· Ռուս-Հայկական (Սլավոնական) պետական համալսարանը,
· Ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաների կազմակերպությունները,
· Դուբնայի (ՌԴ) միջուկային հետազոտությունների միացյալ ինստիտուտը (ՄԻՄՀ),
· Տրիեստի տեսական ֆիզիկայի ինստիտուտը (Իտալիա),
· Հայդելբերգի (Գերմանիա) համալսարանը,
· Հայաստանի պետական ճարտարագիտական համալսարանը,
· Հիմնարար և կիրառական հետազոտություններ իրականացնող պետական և մասնավոր այլ ձեռնարկություններ,
· Բնական գիտությունների ուղղվածությամբ ավագ դպրոցներ:
Ծրագրի շրջանավարտները կարող են շարունակել ուսումն ասպիրանտուրայում:
6. Ուսումնառության օժանդակության ռեսուրսները և ձևերը
Ուսումնառության գործընթացում օգտագործվում են հետևյալ օժանդակ ռեսուրսներ.
· Ուսումնա-հետազոտական,
Էլեկտրոնային:
7. Կրթական չափորոշիչները կամ ծրագրային կողմնորոշիչները, որոնք օգտագործվել են ծրագիրը մշակելիս
Որպես ազգային և միջազգային չափորոշիչներ տվյալ մասնագիտության համար օգտագորրծվել են՝
· Պետական կրթական չափորոշիչ «Տեսական ֆիզիկա» մասնագիտությամբ,
· «ԵՊՀ կրթական ծրագրերի մշակման մեթոդական ուղենիշներ», Երևան, 2016,
· Մ. Լոմոնոսովի անվան Մոսկվայի պետական համալսարանի ուսումնառության ծրագիր (ՌԴ),
· Մոսկվայի ֆիզիկա-տեխնիկական ինստիտուտի ուսումնառության ծրագիր (ՌԴ),
Եվրոպական և ամերիկյան համալսարանների տեսական ֆիզիկայի ուղղվածության ծրագրեր։
8. Դասախոսական կազմին ներկայացվող պահանջները
Գիտական աստիճան
· Գիտական աստիճան կամ կոչում ֆիզիկա կամ հարակից մասնագիտությունների բնա­գավառում
· Վերջին հինգ տարվա ընթացքում 3 գիտական կամ մեթոդական հրատարակությունների առկայություն
· Վերջին 5 տարվա ընթացքում առնվազն մեկ մասնակցություն գիտաժողովում կամ աշխատանքային սեմինարում
Մանկավարժական փորձ
· Մասնագիտական դասընթացների դասավանդման փորձ կամ վերապատրատումներ իրականացնելու առնվազն երկու տարվա փորձ
· Վերջին հինգ տարվա ընթացքում որակավորման դաընթացների մասնակցություն
Այլ պահանջներ
· Դասավանդվող դասընթացների առնվազն 50%-ի առցանց նյութերի առկայություն
Ուսանողական հարցման արդյունքներով ստացված գնահատականների միջինը՝ առնվազն 3.5 (գործող դասախոսների համար)

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am