Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. Նորություններ
  3. «Նոր մեդիան փոխակերպել է հաղորդակցության անատոմիան». ԵՊՀ դոցենտ Աստղիկ Ավետիսյան
Հուլիս 12, 2024 | 11:06
Գիտություն
Կրթություն

«Նոր մեդիան փոխակերպել է հաղորդակցության անատոմիան». ԵՊՀ դոցենտ Աստղիկ Ավետիսյան

ԵՊՀ ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետի տպագիր և հեռարձակվող լրատվամիջոցների ամբիոնի դոցենտ, բ.գ.թ., Հայկական Փի Ար ասոցիացիայի նախագահ Աստղիկ Ավետիսյանը ԵՊՀ գիտական խորհրդի երաշխավորությամբ տպագրել է «Նոր մեդիա և հաղորդակցություն» գիրքը: Գիտական մենագրության մեջ ամփոփված են նոր մեդիայի և հաղորդակցության ոլորտի միտումներն ու նորամուծությունները, ժամանակակից մեդիային առնչվող առանցքային տեսությունները, թվային հարթակների ընձեռած հնարավորություններն ու արդի նորարարական մոտեցումները, ինչպես նաև համապարփակ գիտելիքներ ու հասկացությունների վերլուծություններ:

Հա­մա­ցանցը փո­խել է մարդ­կանց ա­ռօ­րյա կյան­քը, ըն­կա­լում­ներն ու պատ­կե­րա­ցումները՝ բե­րե­լով նոր տեխ­նո­լո­գի­ա­ներ և նո­րա­մու­ծու­թյուն­ներ, ո­րոնք մոռա­ցու­թյան են մատ­նել ա­վան­դա­կան սո­վո­րու­թյուն­նե­րը։ Աստ­ղիկ Ա­վե­տի­սյա­նն իր գրքում անդրա­դար­ձել է թվային տեխ­նո­լո­գի­ա­նե­րի զար­գաց­մա­նը, ո­րոնք փո­խել են նաև մեդի­այի է­ու­թյու­նը, ման­րա­մասն ներկայացրել այդ փո­խա­կեր­պում­նե­րից յու­րա­քան­չյուրը: 

Հեղինակի հետ զրուցել ենք գրքում արծարծված թեմաների արդիականության, նոր մեդիայի փոխակերպումների, փորձառության և առաջիկա ծրագրերի մասին:

- Տիկի՛ն Ավետիսյան, ո՞րն էր գրքի ստեղծման շարժառիթը, և որքանո՞վ են արդիական գրքում ներկայացված թեմաները:

- Երկար տարիներ զբաղվելով հաղորդակցության և նոր մեդիայի ուսումնասիրություններով՝ հասկացա, որ նոր մեդիան մեծ ազդեցություն ունի մեր կյանքի բոլոր ոլորտների վրա: Սկսեցի ուսումնասիրել, հետազոտել գիտական տարբեր աղբյուրներ, տեղեկատվական տեխնոլոգիաների զարգացման արդյունքում ստեղծված սոցիալական հարթակներ՝ հասկանալու, թե նոր մեդիան ինչ ազդեցություն է թողել, օրինակ, գիտության, տնտեսության, կրթության, արվեստի զարգացման վրա, և ի վերջո՝ ինչպես է փոխակերպվել հաղորդակցությունը: Մենք ապրում ենք մի աշխարհում, որտեղ տեխնոլոգիական հնարավորությունները և նորագույն տեխնոլոգիաները զարգանում են ամեն օր: Եթե նախկինում մարդկանց հաղորդակցությունը դժվարությամբ էր տեղի ունենում, ապա այժմ մենք վայրկյանների ընթացքում ենք տեղեկություններ փոխանցում, ստանում, շփվում, հաղորդակցվում: Յուրաքանչյուրը որոնողական համակարգում կարող է փնտրել իրեն հետաքրքրող հարցերը և ստանալ սպառիչ պատասխաններ: Տեղեկատվական հոսքն այնքան մեծ է, որ հասարակությունը լուրջ մարտահրավերների առաջ է կանգնում, իսկ տեղեկատվության բազմազանությունը բերում է մեդիագրագետ լինելու անհրաժեշտությանը՝ հասկանալու՝ որն է ճշգրիտ տեղեկատվություն, որը՝ ապատեղեկատվություն, ինչից կարելի է օգտվել, և արդյոք ստացված տեղեկատվությունը համապատասխանում է իրականությանը, թե «սունկ» կայքէջերի միջոցով է ստեղծված: Այս բոլոր երևույթները 5 տարի եղել են իմ ուսումնասիրությունների առանցքում։ Ուսումնասիրություններիս արդյունքները հրապարակվել են գիտական հոդվածների տեսքով, ինչպես նաև ամփոփվել այս գրքում:

«Նոր մե­դի­ան փո­խա­կեր­պում է հա­ղոր­դակ­ցու­թյան ա­նա­տո­մի­ան․․․․» (Ա․ Ավետիսյան, Նոր մեդիա և հաղորդակցություն)։

- Ի՞նչ թեմաներ են արծարծվում գրքում:

- Մենագրության բովանդակությունը բավականին ընդգրկուն է՝ սկսած հաղորդակցության զարգացումից մինչև նոր մեդիայի ազդեցությունը հաղորդակցության վրա: Գիրքը բաղկացած է 10 գլխից, որոնցից յուրաքանչյուրը հանգամանորեն ներկայացնում է, թե ինչ նոր երևույթներ են ի հայտ եկել, ինչպես է մեդիան ազդել քաղաքականության, գիտության, կրեատիվ արդյունաբերության, արվեստի, ինչպես նաև թվային ակտիվիզմի և կրթության վրա: Այսօր մենք կարող ենք տեխնոլոգիաների միջոցով հայտնվել մի իրականության մեջ, որտեղ երբեք չենք եղել և տեսնել արվեստի մի գործ, որը գտնվում է, օրինակ, ԱՄՆ-ի հեռավոր մի անկյունում: Հետևելով բովանդակությանը՝ կարող ենք տեսնել՝ ինչպես է մեդիան ազդել ցանցային տնտեսության վրա և վերափոխել ամբողջ համատեքստը: Մե­նագ­րու­թյան մեջ հատուկ ուշադրության է արժանացել հա­ղոր­դակ­ցության մշա­կու­թա­բա­նա­կան, հո­գե­բա­նա­կան, ինչպես նաև մար­դա­բա­նա­կան բնույթի նոր հարթակների ազ­դե­ցու­թյու­նը հան­րային կյան­քի վրա։­ 

«Նոր մե­դի­ան ար­մա­տա­պես փո­խել է կյանքը. նոր մե­դի­այի վերա­փո­խում­ներն ան­դրա­դար­ձել են ժա­մա­նա­կա­կից մար­դու կյանքի գրե­թե բո­լոր ո­լորտ­նե­րին․․․․» (Ա․ Ավետիսյան, Նոր մեդիա և հաղորդակցություն)

- Ի՞նչ նպատակների է ծառայելու գիրքը, և ո՞ւմ համար է այն նախատեսված:

- Նոր մե­դի­այի հա­մաշ­խար­հային տարած­մամբ և համաշխարհայնացման ազ­դե­ցու­թյամբ լրագ­րո­ղա­կան ժանրե­րում նկատվում են նոր ձևա­չա­փե­րի փոխ­ներ­թա­փան­ցում­ներ, որոնք փո­խա­կեր­պում են քա­ղա­քա­կան, գի­տա­կան, կր­թա­կան, մշա­կու­թային գոր­ծըն­թաց­նե­րի է­ու­թյու­նը: Գրքում ներկայացված են այնպիսի  խն­դիր­նե­ր, ո­րոնք խո­չըն­դոտում են մե­դի­այի և հա­ղոր­դակ­ցու­թյան կազ­մա­կերպ­ումն ու կառա­վարումը: Գիրքը հնարավորություններ է ստեղծում «մուտք գործելու» և «նավարկելու» այնտեղ, որտեղ հնարավոր է։ Այն, բնականաբար, մոտիվացիա է այն մասնագետների համար, որոնք ցանկանում են յուրաքանչյուր իրավիճակում ստեղծել նոր բովանդակություն: Գիրքը կարող է օգտակար լինել ոլորտի մասնագետների, հետազոտողների, դասախոսների և ուսանողների համար։

«Նոր մե­դի­ան ամ­բող­ջու­թյամբ վերա­փո­խել է տն­տե­սու­թյան զար­գաց­ման ձևա­չա­փերն ու մո­դել­նե­րը, նպաս­տել տեղեկատվության տա­րած­մանն ու ցան­ցային մտա­ծողու­թյան ձևա­վոր­մա­նը․․․․» (Ա․ Ավետիսյան, Նոր մեդիա և հաղորդակցություն)։

- Նախկինում տեղեկության հիմնական տարածողները լրագրողներն էին, մեդիադաշտի հետ առնչություն ունեցող մարդիկ, սակայն այսօր տեսնում ենք տարբեր մարդկանց, որոնք, տեխնոլոգիաների զարգացմանը զուգընթաց, դարձել են տեղեկություն տարածողներ։ Ինչպե՞ս «չմոլորվել» տեղեկատվական հոսքերի մեջ: 

- Այո՛, այսօր մարդը դարձել է «մեդիա», յուրաքանչյուրը կարող է տեղեկություն տարածել, կարծիք հանրայնացնել, ազդել լսարանի վրա: Ժուռնալիստիկայի սահմանները խարխլվել են: Տեղեկատվական դաշտում ոչ արհեստավարժ մարդիկ են հայտնվել, որոնք, ակտիվ լինելով սոցիալական մեդիայում, դարձել են կարծիքի առաջնորդ: Նոր սերնդի համար շատ դժվար իրավիճակ է ստեղծվել՝ ո՞ւմ հետևել, ո՞ր տեղեկատվությանը վստահել։ Այսօր մարտահրավերները շատ են, և եթե ուշադիր չլինենք և «գնանք» ցանկացած տեղեկատվության հետևից, ապա մենք այս տեղեկատվական հորձանուտում կարող ենք «խեղդվել»: Սա շատ բարդ և մտահոգիչ խնդիր է: Ներկայում ունենք նաև մեդիահիգիենայի պահպանման խնդիր, քանի որ նույնիսկ փորձառու շատ մասնագետներ, հետևելով հասարակության ստվար զանգվածի պահանջներին, մատուցում են ոչ որակյալ բովանդակություն: Սակայն համոզված եմ, որ ժամանակի ընթացքում այս խնդիրը ևս կլուծվի․ հաղթում են նրանք, ովքեր կարողանում են իրենց մասնագիտական նշաձողը բարձր պահել, և միշտ հարգանքի են արժանի լինելու այն արհեստավարժները, որոնք պահպանում են մասնագիտական սկզբունքները: Այսօր մարդկանց պահանջները փոխվել են, և եթե մեդիա ոլորտի փորձառու մասնագետներն ապահովեն որակյալ բովանդակություն, մարդիկ այլևս չեն գնա «fast food» տեղեկատվության հետևից:

«Նախ­կի­նում նո­րու­թյուն­ներ փո­խան­ցող­նե­րը մի­այն լրագ­րողներն է­ին, այ­սօր տե­ղե­կատ­վու­թյան փո­խանց­ման գործընթացին կա­րող է մաս­նակ­ցել յու­րա­քան­չյուր ո­ք։ Նրանց թվին կա­րե­լի է դասել բլո­գեր­նե­րին, ի­նչ­պես նաև սովորական օգ­տա­տե­րե­րին, ո­րոնք սո­ցի­ա­լա­կան ցան­ցե­րում հրա­պա­րա­կում են գրա­ռում­ներ․․․․» (Ա․ Ավետիսյան, Նոր մեդիա և հաղորդակցություն)։

- Ինչպես նշեցիք, տեխնոլոգիաների զարգացումը փոխում է մեդիայի էությունը: Քանի որ այս գործընթացը շարունակական է, Ձեր կանխատեսմամբ՝ ո՞րն է լինելու տեխնոլոգիաների հաջորդ նվաճումը:

- Կարծում եմ, որ մեր կյանքի անբաժանելի մասնիկը դարձած սմարթֆոնները մի որոշ ժամանակ անց կարող են դառնալ, օրինակ, կրծքանշաններ, որոնց կառավարման հնարավորությունները շատ ավելի մեծ կլինեն (չնայած՝ արդեն ունենք խելացի ժամացույցներ, որոնց միջոցով կառավարում ենք ինչ-որ բաներ): Նորագույն տեխնոլոգիաների զարգացմամբ պայմանավորված՝ կարող է առաջանալ լուրջ վտանգ․ պետք է այնպես անել, որ մարդը կառավարի արհեստական բանականությունը, և ոչ թե հակառակը, այլապես մարդը կդառնա ծույլ, չնախաձեռնող և անհետաքրքիր: Նշյալ պարագայում մեդիան կօգտագործի ավելի խելացի ալգորիթմներ՝ ստեղծելու անհատականացված բովանդակություն, որը հարմարեցված է յուրաքանչյուր օգտատերի նախասիրություններին՝ բարձրացնելով նրանց ներգրավվածության ցուցանիշը: Վիրտուալ և լրացված իրականության (VR/AR) տեխնոլոգիաները կդառնան ավելի հասանելի և լայնորեն կկիրառվեն տարբեր մեդիահարթակներում, ինչը ևս կմեծացնի ինտերակտիվությունն ու մարդկանց ներգրավումը: Տեղի կունենա բովանդակության դիվերսիֆիկացում՝ օգտատերերը կկարողանան իրենց էջերի բովանդակությունը ստեղծել և տարածել ավելի հեշտությամբ՝ օգտվելով սոցցանցերից, փոդքասթներից և վիդեո հարթակներից: Մյուս հնարավորությունը տվյալների և վերլուծության զարգացումն է: Մեդիա ընկերությունները կօգտագործեն առավելագույնս ճշգրիտ տվյալների վերլուծություն՝ հասկանալու իրենց լսարանի պահանջմունքները և կմշակեն առավել արդյունավետ մեդիա ռազմավարություններ, ինչի արդյունքում էլ կբարելավվի բովանդակության որակը: Այս բոլոր ուղղությունները միասին կնպաստեն մեդիայի ավելի մեծ դինամիկայի, նորարարության և ներգրավվածության զարգացմանը:

«Ցան­կա­ցած տեխ­նո­լո­գի­ա դրա­կան կամ բացա­սա­կան հատ­կութ­յուն­ներ է ձեռք բե­րում՝ կախ­ված այն համատեքստից, թե որ­տեղ է կի­րառ­վում․․․․» (Ա․ Ավետիսյան, Նոր մեդիա և հաղորդակցություն)։

- Տիկի՛ն Ավետիսյան, առաջիկայում ի՞նչ ծրագրեր ունեք:

- Այս պահին աշխատում եմ մեկ այլ գրքի տպագրության ուղղությամբ, որը հանրային կապերի և հաղորդակցության նոր գործիքների և տեխնոլոգիաների մասին է: Առաջիկայում իմ առջև դրված խնդիրներից մեկը դոկտորական ատենախոսության պաշտպանությունն է:  

Հավելենք, որ Աստղիկ Ավետիսյանը գիտական և մասնագիտական 7 գրքի, շուրջ 30 գիտական հոդվածների հեղինակ է:

Սոնա Շահվերդյան
ShareFacebookTelegram

Վերջին նորություններ

«Հոդվածագրության դպրոց-3» գիտակրթական ծրագիրը ԵՊՀ-ում

22.05.2025

ԵՊՀ հետազոտողները գնահատում են թանգարանների օդի աղտոտվածությունն ու առաջարկում մաքրման միջոցներ

22.05.2025

«Աշխատանքային օրենսդրության առանձնահատկությունները մինչև 18 տարեկան անձանց համար». իրազեկման արշավ ՍԹԵՄ ավագ դպրոցի...

21.05.2025
Տեսնել բոլորը

Հայտարարություններ

Մեկնարկում է «Արդ եւս» ծրագիրը

05.21.2025

«էրազմուս+» ծրագրի միջազգային կրեդիտային շարժունություն. Կորունայի համալսարան, Իսպանիա

05.20.2025 - 06.10.2025

«Էրազմուս+» ծրագրի միջազգային կրեդիտային շարժունություն․ Լ’Աքվիլայի համալսարան, Իտալիա

05.19.2025 - 05.26.2025
Տեսնել բոլորը

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am