Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. Նորություններ
  3. Բուհ-կազմակերպություն համագործակցություն. հետազոտությունն ամփոփվել է կոլեկտիվ մենագրությամբ
Փետրվար 10, 2025 | 16:40
Կրթություն
Հետազոտություն

Բուհ-կազմակերպություն համագործակցություն. հետազոտությունն ամփոփվել է կոլեկտիվ մենագրությամբ

ԵՊՀ տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետում 2021-2024 թթ. կատարվել է գիտական հետազոտություն՝ «Բուհ-կազմակերպություն համագործակցության զարգացման խնդիրները և լուծման ուղիները ՀՀ-ում» թեմայով։ Հետազոտության ավարտին լույս է տեսել կոլետիվ մենագրություն, որում մանրամասնորեն վերլուծվում են բուհ-կազմակերպություն համագործակցության ընթացքը, առկա խնդիրները և դրանց լուծման հնարավոր ուղիները՝ հիմնվելով հետազոտական արդյունքների վրա։

«Բուհ-կազմակերպություն համագործակցության զարգացման խնդիրները և լուծման ուղիները ՀՀ-ում» թեմայով գիտական հետազոտությունը կատարել են ԵՊՀ տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետի դեկան, գիտական խմբի ղեկավար Կառլեն Խաչատրյանը, կառավարության և գործարարության ամբիոնի վարիչ, դոցենտ Աննա Հակոբջանյանը և նույն ամբիոնի ասպիրանտ Քրիստինե Նիկողոսյանը։ 

ՀՀ ԿԳՄՍՆ բարձրագույն կրթության և գիտության կոմիտեի թեմատիկ ֆինանսավորման շրջանակում կատարված հետազոտության ընթացքի, արդյունքների մասին պատմել է Կառլեն Խաչատրյանը։

Հետազոտության նպատակների սահմանում՝ նոր մոտեցումների հիման վրա

Մեր հետազոտական խմբի նպատակն էր վերլուծել պետական և մասնավոր հատվածի կազմակերպությունների հետ համագործակցության կապուղիները, ոլորտում առկա խնդիրներն ու այն հիմնական ուղղությունները, որոնցով պետք է երկու կողմերն առաջ շարժվեն՝ արձանագրելով որոշակի արդյունքներ։ Այս նպատակն իրագործելու ճանապարհին մենք վերլուծություններ ենք կատարել երեք հիմնական շահակիցների շրջանում առանձին-առանձին։ Վերլուծության օբյեկտ են ընտրվել հայաստանյան 6 բուհեր․ ընտրված բուհերի դեկանների, փոխդեկանների, ամբիոնի վարիչների շրջանում անցկացվել են հարցումներ, որպեսզի պատկերացում կազմենք, թե այս պահին կրթության կազմակերպիչներն ինչ ակնկալիքներ ունեն աշխատաշուկայից կամ ինչպես են պատկերացնում այդ համագործակցությունը (պրակտիկաների կազմակերպում, այցեր, դասախոսություններ և այն)։

Ֆոկուսխմբային քննարկումներ` պարզելու շահառու կողմերի միջև կապի առանձնահատկությունները

Հետազոտության շրջանակում գիտական խմբի նախաձեռնությամբ, ԵՊՀ շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոնի հետ համատեղ անցկացվել են մի շարք բազմակողմ ֆոկուսխմբային քննարկումներ, կատարվել են աշխատաշուկայի ոլորտային վերլուծություններ՝ պարզելու շահառու կողմերի միջև կապի առանձնահատկությունները, գործընկեր կազմակերպությունների հետ երկարաժամկետ և փոխշահավետ հարաբերությունների ձևավորմանը նպաստող շարժառիթները, ինչպես նաև մտահոգությունները՝ բուհերի միջև գործակցության տարբեր ձևաչափերի զարգացման առնչությամբ: Բուհ-աշխատաշուկա հարաբերությունների կանոնակարգման հիմքում երեք հիմնական շահակիցներ են՝ բուհը, ուսանողը և կազմակերպությունը, հետևաբար՝ ամեն մեկի պատկերացումներն ու ակնկալիքները վերհանելը կարևոր է հետագայում համագործակցության արդյունավետությունը բարձրացնելու տեսանկյունից:

Տպագրված գրքեր և գիտական հոդվածներ՝ հետազոտության արդյունքների հիման վրա

Աշխատանքի վերջնարդյունքում հրապարակել ենք 6 հոդված, որոնցից երկուսը տպագրվել են «Scopus»-ում ինդեքսավորվող գիտական ամսագրերում՝ Q3, Q4 վարկանիշով։ Այնուհետև հրատարակել և գործընկերների շրջանում տարածել ենք «Կամրջելով բուհը և բիզնեսը. բացահայտելով բուհ-կազմակերպություն համագործակցությունը ԵՄ-ում և անցումային տնտեսություններում» («Bridging Academia and Industry: Unraveling University-Industry Collaborations in the EU and Transitioning Economies») կոլեկտիվ մենագրությունը։ Այն նպատակ ունի ուղղորդելու քաղաքականություն մշակողներին բուհ-արդյունաբերություն արդյունավետ համագործակցության հաստատման գործում՝ կայուն տնտեսական և կրթական աճի համար: Գրքում ներկայացված են երեք տարիների մեր հետազոտական աշխատանքը, վերլուծությունները, քննարկումների արդյունքները և այն հիմնական կապուղիները, որոնցով բուհերն ու կազմակերպություններն իրար հետ հաղորդակցվում են զարգացած երկրներում։  

Ընդ որում՝ ուսումնասիրելով զարգացած երկրների փորձը՝ տեսնում ենք, որ համագործակցությունը չի սահմանափակվում միայն պրակտիկաների կազմակերպմամբ, մասնավոր հատվածի կողմից կրթաթոշակների սահմանմամբ, պոտենցիալ աշխատողների ընտրությամբ, այլև շատ ավելի խոր համագործակցության ձևաչափեր կան՝ սկսած համատեղ հետազոտություններից, դրանց արդյունքները առևտրայնացնելուց, վերջինիս բերած օգուտներից։ Այս տեսանկյունից հետաքրքրիր էր, որ մեր երկրում բիզնեսը բուհերի հետ համագործակցությունը կառուցում է հիմնականում կադրերի պատրաստման հիման վրա, և որպես ձևաչափ ընտրվում են պրակտիկաները, շնորհալի ուսանողներին կրթաթոշակների տրամադրումը, պրակտիկ գործունեություն ծավալող դասախոսների ներգրավումը դասապրոցեսում։ Սակայն հայաստանյան մասնավոր հատվածի ներկայացուցիչները այս պահին չեն պատկերացնում համատեղ հետազոտական ծրագրեր, բիզնես նախագծեր։ Իմ կարծիքով՝ հենց այստեղ էլ թաքնված է բուհ-բիզնես համագործակցության խորացման ներուժը ոչ միայն կադրերի պատրաստման, այլև նրանց գործնական հմտությունների զարգացման, ինովացիաների ներդրման և գործարար ոլորտի զարգացման համար անհրաժեշտ գիտելիքների փոխանակման ուղղությամբ։

Համագործակցության խոչընդոտներ և լուծման ուղիներ․ կրթության ու աշխատաշուկայի կապի ամրապնդման անհրաժեշտությունը

Հետազոտության ընթացքում մենք նախանշել ենք այն խնդիրները, որոնք խոչընդոտում են բուհ-աշխատաշուկա կապի ամրապնդումը, և փորձել ենք գլոբալ մակարդակում արծարծել խնդիրը՝ կողմերին հնարավորություն տալով թեմայի շուրջ խորապես մտածելու։ Արձանագրել ենք խնդիրներ, ինչպիսիք են փոխադարձ վստահության, տեղեկացվածության, մոտիվացիայի որոշակի պակասը։ Աշխարհում տեղի ունեցող իրադարձությունները վկայում են այն մասին, որ մենք պարտավոր ենք պրակտիկ ոլորտի ներկայացուցիչներին ներգրավելու կրթական ծրագրերի վերանայման կամ բարեփոխման գործընթացում, որպեսզի կրթության և աշխատաշուկայի պահանջների ճեղքվածքը փոքր լինի։ Վստահ եմ, որ այս ուղղությամբ թե՛ ֆակուլտետը, թե՛ համալսարանը մեծ անելիք ունեն։

Հետազոտության շրջանակում ուսումնասիրել ենք եվրոպական առաջատար երկրների փորձը։ Այս համատեքստում մեր ասպիրանտը մեկ տարի ժամկետով գործուղվել է Կա Ֆոսկարի համալսարան (Իտալիա), որտեղ նա խորացել է ինչպես իր ասպիրանտական հետազոտության, այնպես էլ մեր գիտական թեմայի ուղղությամբ։ Համագործակցելով այս համալսարանի հետ՝ մենք հնարավորություն ունեցանք վերլուծելու Եվրոպայում կիրառվող հիմնական կապուղիները, բարձրաձայնելու դրանց մասին և փորձելու տեղայնացնել դրանք մեր կրթական գործընթացում։

Եթե բիզնեսի ներկայացուցիչները բողոքում են կրթության և աշխատաշուկայի պահանջների ճեղքվածքից, ապա պետք է իրենց քայլն անեն դեպի ուսումնական հաստատություններ։ Դա նշանակում է՝ գալ և ներկայացնել պահանջներ, մասնակցել դասընթացների որակի բարելավման աշխատանքներին, գործուղել իրենց աշխատակիցներին բուհեր՝ համապատասխան վարպետության դասերի համար։ Այստեղ երկու կողմերի համատեղ աշխատանքն է անհրաժեշտ՝ գտնելու խնդիրների լուծումը։ Մեր ֆակուլտետի օրինակով կարող եմ նշել, որ զգալիորեն ավելացել է տարբեր ոլորտներից, այդ թվում՝ տնտեսական, արտադրական խոշոր կազմակերպություններից հրավիրյալ դասախոսների տեսակարար կշիռը։ Նրանք ուսանողներին տրամադրում են պրակտիկ գիտելիքներ՝ վերացնելով ստեղծված անջրպետը։ Հիմնականում բուհերն ու կազմակերպությունները պետք է գիտակցեն այդ գործընթացի կարևորությունը։

Նոր գաղափարներ և մոտեցումներ՝ պրակտիկայի կազմակերպման ձևաչափի ուսումնասիրության գործում

Հետազոտության արդյունքների հիման վրա ստեղծվել են նոր գաղափարներ, որոնք վերաբերում են պրակտիկայի կազմակերպման ձևաչափի և բովանդակության ուսումնասիրությանը։ Կրթական բարեփոխումները պետք է լինեն շարունակական։ Մենք կարևորում ենք այն, որ հետազոտություններում օգտագործվող գիտական մեթոդները ոչ միայն կիրառվեն մեզ մոտ, այլև հանրայնացվեն, որպեսզի գործընկերները տեղյակ լինեն դրանցից և այդ ուղղությամբ կատարեն համապատասխան քայլեր։

Սոնա Շահվերդյան
ShareFacebookTelegram

Վերջին նորություններ

«Հոդվածագրության դպրոց-3» գիտակրթական ծրագիրը ԵՊՀ-ում

22.05.2025

ԵՊՀ հետազոտողները գնահատում են թանգարանների օդի աղտոտվածությունն ու առաջարկում մաքրման միջոցներ

22.05.2025

«Աշխատանքային օրենսդրության առանձնահատկությունները մինչև 18 տարեկան անձանց համար». իրազեկման արշավ ՍԹԵՄ ավագ դպրոցի...

21.05.2025
Տեսնել բոլորը

Հայտարարություններ

Մեկնարկում է «Արդ եւս» ծրագիրը

05.21.2025

«էրազմուս+» ծրագրի միջազգային կրեդիտային շարժունություն. Կորունայի համալսարան, Իսպանիա

05.20.2025 - 06.10.2025

«Էրազմուս+» ծրագրի միջազգային կրեդիտային շարժունություն․ Լ’Աքվիլայի համալսարան, Իտալիա

05.19.2025 - 05.26.2025
Տեսնել բոլորը

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am