Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. Նորություններ
  3. Երբ ֆիզիկան «մտածում է», ՏՏ-ն` «իրագործում»․ ԵՊՀ ուսանող Միքայել Սահակյանը՝ ՏՏ բնագավառի լավագույններից
Հուլիս 16, 2025 | 10:10
Կրթություն
Մրցույթներ
Ուսանողական

Երբ ֆիզիկան «մտածում է», ՏՏ-ն` «իրագործում»․ ԵՊՀ ուսանող Միքայել Սահակյանը՝ ՏՏ բնագավառի լավագույններից

Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների (ՏՏ) բնագավառում ամենամյա կրթական պարգևների մրցանակաբաշխության այս տարվա արդյունքների համաձայն՝ «Լավագույն մագիստրանտ» անվանակարգում 1-ին կարգի մրցանակի է արժանացել ԵՊՀ ֆիզիկայի ինստիտուտի ուսանող Միքայել Սահակյանը։ «Կիսահաղորդչային ֆիզիկա և միկրոէլեկտրոնիկա» մագիստրոսական կրթական ծրագրի ուսանողի խոսքով՝ այս պարգևը տարիների հետևողական աշխատանքի, նախաձեռնողականության, ինչպես նաև տարբեր ոլորտներում ձեռք բերած գիտելիքները արդյունավետ կիրառելու արդյունք է։

«Այս պարգևը նոր վստահություն է ներշնչում և հնարավորություն տալիս հանդես գալու ավելի ամուր դիրքերից ինչպես գիտական, այնպես էլ մասնագիտական նոր միջավայրերում»,- նշում է Միքայելը։ Նրա համոզմամբ՝ իր հաջողության հիմնական բանալին անընդհատ սովորելու ձգտումն է, այդ թվում՝ երբեք չհանձնվելու կամքն ու համառությունը։

«Ես հաճախ փորձում եմ դուրս գալ սովորական շրջանակներից՝ տարբեր ոլորտների միջև խաչմերուկներ գտնելով և ձեռք բերած փորձառությունն արդյունավետ կերպով կիրառելով նոր ու բազմազան իրավիճակներում»,- ընդգծում է նա։

Գիտության սիրահարի ընտրությունը՝ ֆիզիկան

Ֆիզիկան ընտրելիս Միքայելին ոգեշնչել է աշխարհը հասկանալու ցանկությունը։ Ասում է՝ գիտության այս ճյուղը հնարավորություն է տալիս բացահայտելու ինչպես ամենապարզ, այնպես էլ ամենաբարդ երևույթների էությունը։

«Սովորելու գործընթացն ինձ համար արժեք է։ Երբ աշխատում եմ աշխատանքային կամ ակադեմիական որևէ խնդրի լուծման ուղղությամբ, հասկանում եմ, որ կարողացել եմ հաղթահարել մի նոր մարտահրավեր կամ ստեղծել ինչ-որ նոր բան․ դա ինձ մեծ ներշնչանք է տալիս։ Խոսքը պարզապես սովորելու մասին չէ, այլ նպատակային զարգացման՝ կոնկրետ ուղղությամբ և գիտակցված ընթացքով»,- նշում է մրցանակակիրը։

Միքայելն այժմ մագիստրոսական թեզի շրջանակում զբաղվում է նեղ գոտիական կառուցվածք ունեցող կիսահաղորդչային նանոմասնիկների աճեցման հետազոտությամբ։ Այս նյութերը կիրառական մեծ ներուժ ունեն ենթակարմիր ֆոտոդիոդների մշակման գործում, հատկապես բարձր զգայունությամբ ինֆրակարմիր սենսորների նախագծման նպատակով։ Նա արդեն հասցրել է տպագրել երկու գիտական հոդված։ 

Սովորելու հետ մեկտեղ Միքայելը մասնագիտական փորձ է ձեռք բերում «Emerson» (նախկինում՝ «National Instruments») ընկերության ինժեներական քաղաքում՝ որպես տեխնիկական աջակցության ինժեներ գերբարձր հաճախականությունների (ԳԲՀ) ոլորտում։ Նրա աշխատանքը ներառում է համագործակցություն աշխարհի տարբեր երկրների ինժեներների հետ՝ տեխնիկական խորհրդատվության և խնդիրների լուծման շրջանակում։ Այս փորձառությունը հնարավորություն է տալիս պատկերացում կազմելու, թե ինչպես են կիրառվում ընկերության մշակած համակարգերը՝ սկսած գիտահետազոտական լաբորատորիաներից մինչև խոշոր արդյունաբերական նախագծեր։

Կրթաթոշակներ, պրակտիկաներ, գիտաժողովներ, ստարտափ նախագծեր․ Միքայելը պատմում է ձեռքբերումների մասին և հավելում, որ վերջին տարիներին փորձել է հնարավորինս ակտիվ լինել ինչպես գիտական, այնպես էլ ինժեներական ու ձեռնարկատիրական հարթակներում։

«Առանձնահատուկ հպարտությամբ եմ հիշում բակալավրի իմ ավարտական աշխատանքը, որը նվիրված էր ոչ ինվազիվ ինֆրակարմիր գլյուկոզաչափի նախագծմանը։ Այս նախագիծը իմ առաջին փորձն էր, որտեղ զրոյից հասել եմ աշխատող սարքավորման մշակման՝ միաժամանակ համադրելով տեսական մոդելավորումը, ինժեներական նախագծումը և լաբորատոր փորձարկումները։ Իմ գիտական ղեկավարի՝ ԵՊՀ ֆիզիկայի ինստիտուտի կիսահաղորդիչների ֆիզիկայի և միկրոէլեկտրոնիկայի ամբիոնի վարիչ, պրոֆեսոր Կարեն Ղամբարյանի հետ միասին մշակեցինք մաթեմատիկապես հիմնավորված մոդել, ըստ որի՝ հնարավոր էր սենսորից ստացված լարումը փոխակերպել գլյուկոզայի կոնցենտրացիայի։ Այս նախագիծն ինձ շատ բան սովորեցրեց՝ սկսած ֆիզիկական երևույթի մոդելավորումից մինչև սարքավորման լիարժեք իրականացում»,- ասում է նա։

Համալսարանը՝ սովորելու, փորձելու, զարգանալու հարթակ

Ըստ ուսանողի՝ ԵՊՀ ֆիզիկայի ինստիտուտում սովորելը նպաստել է վերլուծական մտածողության զարգացմանը և գիտելիքների հարստացմանը։ Գիտական խմբերի ակտիվ աջակցությամբ և բարձրակարգ մասնագետների հետ մշտական շփման շնորհիվ նա ձեռք է բերել գիտական ոլորտում աշխատելու փորձ, հիմնավոր հարցերի վերաբերյալ խորքային ուսումնասիրություններ կատարելու կարողություն և թիմային աշխատանքում ներգրավվելու հմտություն։

Ժպիտով է մտաբերում համալսարանի հետ կապված հուշերը և պատմում դրանցից մեկը, երբ թիմով գիշերել են լաբորատորիայում՝ մի նախագիծ վերջացնելու համար։

«Թվում էր՝ սովորական գիշեր է, բայց աշխատանքային էներգիան, ստեղծագործական մթնոլորտը և այն զգացումը, որ միասին ինչ-որ նոր բան ենք ստեղծում, երկար մնաց մեր մեջ։ Դա ինձ համար համալսարանական կյանքի լավագույն օրերից էր՝ համատեղ աշխատանք, ուսում և մարդկային ջերմություն մի տեղում։ Այդ ժամանակ հասկացա, որ երբ սիրում ես այն, ինչ անում ես, ժամանակն ու ծանրաբեռնվածությունը ձեռք են բերում նոր արժեք»,- ասում է Միքայելը՝ ընդգծելով,  որ գիտությունն իր համար միայն լաբորատորիա կամ գրականություն չէ, այլ հարթակ՝ նոր գաղափարներ ձևավորելու, դրանք ստուգելու և մի օր աշխարհում դրական փոփոխություններ կատարելու համար։

ՏՏ-ն և ֆիզիկան՝ մեկ նպատակի շուրջ

Դեռ դպրոցական տարիքից տեխնոլոգիան գրավել է Միքայելին, սակայն բուհում ուսանելու տարիներին հասկացել է, որ ՏՏ-ն հիանալի հարթակ է՝ ֆիզիկական մտածողությունը գործնական լուծումների վերածելու համար։ 

«Երբ սկսեցի ինքս համակարգեր մշակել, ավելի պարզ դարձավ, թե որքան ուժեղ համադրություն կարող են ստեղծել ֆիզիկան և ՏՏ-ն։ Ինձ հատկապես գրավում է այն, որ ՏՏ ոլորտը հնարավորություն է տալիս գիտական մտահղացումները վերածելու տեխնոլոգիական լուծումների։ Սակայն ամենակարևորն այն է, որ իմ մասնագիտական ոլորտը՝ կիսահաղորդչային ֆիզիկան, սերտորեն կապված է ՏՏ ոլորտի հիմքերին։ Երբ շատերը լսում են «կիսահաղորդիչ», միանգամից պատկերացնում են չիպեր։ Բայց երբ սկսում ես խորությամբ ուսումնասիրել այս ոլորտը, հասկանում ես, որ չիպերն ընդամենը այս հսկայական աշխարհի մի ճյուղն են։ Իրականում, մեր շուրջը գրեթե ամեն ինչ կախված է կիսահաղորդչային լուծումներից»,- ընդգծում է նա՝ նշելով, որ ոլորտը ՀՀ-ում մեծ հեռանկարներ ունի։

Միքայելը նաև որոշ թերություններ է նկատել ոլորտում․ շատ ուսանողներ ունեն ամուր տեսական գիտելիքներ, սակայն նրանց համար դժվար է դրանք կապել իրական նախագծերի հետ։ Նրա կարծիքով՝ կարևոր է խթանել ուսանող-արդյունաբերություն համագործակցությունը պրակտիկաների, մրցույթների և բաց նախագծերի միջոցով, ինչը կօգնի երիտասարդներին ձեռք բերելու կիրառելի փորձ և հեշտությամբ ներգրավվելու ոլորտի գործնական գործընթացներում։

Իր պարագայում հաջողվել է աշխատել կիրառական բնույթի նախագծերի շուրջ՝ սկսած ռադիոհաճախականության համակարգերից մինչև ներկառուցված սարքավորումներ և արհեստական բանականության կիրառումներ։

«Բակալավրի ավարտական աշխատանքից բացի՝ կարող եմ նշել, օրինակ, «Direction Finding via USRP System» նախագիծը ռադիոհաճախականության և ազդանշանների մշակման ոլորտում (ԳԲՀ), որտեղ USRP սարքի միջոցով մշակվել է ազդանշանի ուղղության որոշման համակարգ։ Այս նախագիծը դեռ ընթացքի մեջ է, և արդեն ունենք նախատիպ, որն աշխատում է որոշակի պայմաններում։ «Hunter G Armenia» նախագծի շրջանակում զբաղվել եմ ավտոնոմ համակարգի մշակմամբ, որի նպատակն էր 360° տեսադաշտով սարդերի և կարիճների հայտնաբերումն արհեստական բանականության միջոցով»,- ասում է ապագա մասնագետը, որի նպատակն է կապող օղակ դառնալ գիտության և տեխնոլոգիայի միջև։ Նա ցանկանում է նպաստել ՀՀ-ում հիմնարար գիտելիքի՝ կիրառելի արդյունքի փոխարկմանը, լինի դա նոր նյութի հայտնաբերում, թե տեխնիկական համակարգի մշակում։

Առաջ շարժվելու մղումը՝ հստակ նպատակներով

Միքայելը նպատակադրվել է մասնակցել այնպիսի նախագծերի, որոնք կխթանեն տեղական գիտական ներուժի զարգացումը և կունենան միջազգային կիրառական նշանակություն։ Նա կարևորում է գիտելիքի փոխանցումը հատկապես երիտասարդ սերնդին՝ վստահ լինելով, որ եթե կարողանա ոգեշնչել գոնե մեկ ուսանողի՝ շարունակելու գիտական գործունեությունը, դա արդեն կունենա դրական ազդեցություն։

Եվ ամենակարևորը՝ նրա համոզմամբ՝ համառությամբ, խորքային մոտեցմամբ և արժեք ստեղծելու ցանկությամբ հնարավոր է ոչ միայն կայանալ մասնագիտորեն, այլև առաջ մղել ամբողջ ոլորտը։

«Ցանկանում եմ մշտապես շարունակել սովորել ու զարգանալ, ներգրավվել գիտահետազոտական նախագծերում, ինժեներական գաղափարները վերափոխել գործնական լուծումների ու մի օր բացել սեփական գիտատեխնոլոգիական ընկերությունը»,- մատնանշում է նա և հավելում, որ անպայման շարունակելու է իր գիտական ուղին՝ դիմելով ասպիրանտուրա՝ խորացնելու գիտելիքները և սեփական ներդրումն ունենալու նյութագիտության ու կիսահաղորդչային ֆիզիկայի ոլորտներում։

Սոնա Շահվերդյան
ShareFacebookTelegram

Վերջին նորություններ

Երբ ֆիզիկան «մտածում է», ՏՏ-ն` «իրագործում»․ ԵՊՀ ուսանող Միքայել Սահակյանը՝ ՏՏ բնագավառի լավագույններից

16.07.2025

Փոքր պետություններն ու միջազգային իրավունքը

15.07.2025

Մասաչուսեթսի տեխնոլոգիական ինստիտուտի (MIT) ուսանողուհին պրակտիկա է անցնում Ֆարմացիայի ինստիտուտում

15.07.2025
Տեսնել բոլորը

Հայտարարություններ

Մեկնարկում է «Քեն Կակոսյան ընտանիք» կրթաթոշակի համար դիմում-հայտերի ընդունելություն

07.10.2025 - 09.20.2025

Ռումիներենի ամառային դպրոց

07.10.2025

Հրավիրյալ դասախոս հայագիտության ոլորտում

07.10.2025 - 07.31.2025
Տեսնել բոլորը

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am