Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. Նորություններ
  3. ԼԵՀԱԿԱՆ ՇՈՒՆՉԸ ԵՊՀ-ԻՑ ՆԵՐՍ
Հուլիս 27, 2018 | 15:50
Հասարակություն

ԼԵՀԱԿԱՆ ՇՈՒՆՉԸ ԵՊՀ-ԻՑ ՆԵՐՍ

Ագնիեշկա Վաշիլչուկը լեհերենի դասախոս է, Հայաստան է գործուղվել Արտերկրում լեհական կրթության զարգացման կենտրոնի կողմից: Լեհերեն է դասավանդում Երևանի պետական համալսարանում, Հայաստանում լեհերի «Պոլոնիա» միությունում և «Պոլսկա Ռոդզինա» ընկերությունում:
Agnieshka-Vashilchuk-in-focus

Ինչքան երկար եմ ապրում Հայաստանում, այնքան ավելի դժվար է ինձ համար պատասխանել Հայաստանին վերաբերող հարցերին: Կարծում եմ, որ 7 տարի առաջ, երբ նոր էի տեղափոխվել Հայաստան, ավելի արագ ու հեշտ կարող էի ձևակերպել պատասխանները: Ժամանակի ընթացքում ընկերացա Հայաստանի հետ և այժմ «Ի՞նչն է քեզ դուր գալիս Հայաստանում» հարցին ավելի հաճախ պատասխանում եմ՝ ես եմ ինձ դուր գալիս Հայաստանում: Մարդուն մեծամասամբ ձևավորում է այն միջավայրը, որտեղ ինքն ապրում է: Արդեն 7 տարի է, ինչ Հայաստանն իմ տունն է:

Հայաստանը ճանաչել եմ՝ կարդալով Ռիչարդ Կապուշչինսկու «Կայսրություն»-ը: Լեհ թղթակիցը, ում ես շատ սիրում եմ, Հայաստան այցելել էր վաթսունականներին, այնուհետև՝ քսան տարի անց՝ Խորհրդային Միության փլուզումից հետո:

Դեռևս ավագ դպրոցում (լիցեյում) ես կարդացել էի Կոմիտասի, Մատենադարանի, Երևանի մասին. Հայաստանը կարծես ժամանակակից արվեստի թանգարան լինի բաց երկնքի տակ: Կարդացել էի, որ հայկական պետությունն առաջին անգամ մասնատվել է 2500 տարի առաջ: Լեհերից դեռևս տասը հարյուրամյակ առաջ հայերը սկսել են գրել սեփական գրերով:

20 տարի անց կարդացի նաև, թե ինչպես է Կապուշչինսկին երևանցիների հետ կանգնել փողոցում ու արտասվել, երբ բուլդոզերները քանդում էին հին շինությունները, իսկ նրանց տեղում այժմ վեր են խոյանում հսկայական պանելային շինությունները:

Կապուշչինսկին շատ է գրել թախծոտ երիտասարդ Տիգրան Մանսուրյանի մասին, ով Դեբյուսի և բարդիների խշշոցն էր լսում, գրել է Ղարաբաղի պատերազմի մասին:

Այսպիսով՝ մինչև Հայաստան գործուղվելս ես տեղեկացված էի այս երկրի մասին: Հայաստան գործուղվելու պայմաններից մեկն էլ հենց դա էր:

Հայաստանում ինձ հիացնում են բնությունը, հուշարձանները, լեռները, արևը, երաժշտությունը, լեզուն, մրգերի ու բանջարեղենի համը:

Լեհերեն եմ սովորեցնում տարբեր տարիքի մարդկանց: Այստեղ մարդիկ տարբեր պատճառներով են լեհերեն սովորում: Ուսանողները լեհերեն ուսումնասիրում են, որովհետև այն ներառված է ուսումնական ծրագրում, ոմանք սովորում են, որովհետև ընկերների, ծնողների լեզուն է, կամ այն երկրի լեզուն է, ուր ցանկանում են մեկնել:

Որպես լեհ և լեհերենի դասախոս շոյված եմ, որ Լեհաստանից այդքան հեռու գտնվող Հայաստանում կան մարդիկ, որոնք ցանկանում և սիրում են լեհերեն սովորել:

Հայաստանում քիչ տեղեր կան, որտեղ եղել եմ միայն մեկ անգամ: Հիմնականում ամեն շաբաթ գնում եմ որևէ կայարան ու այնտեղից մեկնում եմ քաղաքից դուրս: Ամեն անգամ հիանում ու ապշում եմ, որ բավական է մի քանի կիլոմետր հեռանալ քաղաքից և դու արդեն հիանում ես այն եկեղեցով, որը, ասենք, X դարի կառույց է: Հպվում եմ IX դարի խաչքարին, որը մոռացվել է ինչ-որ տեղ, թաղված խոտերի մեջ, նայում եմ ճարտարապետների կողմից հազար տարի առաջ արված մանրանկարչությանը, ընդ որում՝ գտնվում եմ ինչ-որ մի փոքրիկ գյուղում, որը նույնիսկ նկարագրված էլ չի զբոսաշրջիկների համար նախատեսված ուղեցույցում:

Հիացած եմ Թումանյանի գործունեությամբ, սիրում եմ Մինասին: Նրա ծննդավայրում՝ Ջաջուռում, արդեն 5 անգամ եղել եմ: Ամեն քայլափոխին պատմությունն ուղեկցում է քեզ:

Իսկական մշակութային շոկ էր ինձ համար, երբ Երևանում անցկացրած առաջին երեկոներից մեկի ժամանակ լսեցի ոստիկանական«խոսող» մեքենաների ձայնը: Թվում էր՝ ռոբոտների տիեզերական քաղաքում եմ: Հաջորդ անգամ զարմացա, երբ գնելով մեկ գրիչ ու մեկ տետր, պարզեցի, որ դրանք դրված են երեք տարբեր պոլիէթիլենային տոպրակների մեջ: Այսօր այդ ամենն արդեն փոխվում է, և ինձ շատ դուր է գալիս, որ հայերն ավելի ու ավելի շատ են ուշադրություն դարձնում շրջակա միջավայրի խնդիրներին:

Ինձ զարմացրեց զանգը, որը հնչում է համալսարանում: Լեհաստանի բուհերում նման բան չկա, զանգը հնչում է միայն տարրական և միջնակարգ դպրոցներում: Հաջորդ զարմանքս այն էր, որ ուսանողները սև բաճկոններն էին հագնում: Դա մի քանի տարի առաջ էր, քանի որ այսօր ուսանողներն ավելի գունավոր են հագնվում: Ինձ զարմացրեց նաև այն, որ ուսանողների մեծամասնությունը չի կարողանում հեծանիվ վարել: Լեհաստանում չեմ ճանաչում այնպիսի մեկին, ով հեծանիվ վարել չիմանա:

Շատ եմ գնահատում այն մթնոլորտը, որն առկա է Ռուս բանասիրության ֆակուլտետում: Դեկանի, փոխդեկանի, դեկանատի աշխատակիցների, ամբիոնի դասախոսների վերաբերմունքն ուսանողների հանդեպ շատ ջերմ և միաժամանակ բավական պրոֆեսիոնալ է:

Ինձ հաճելիորեն զարմացրեց նաև ուսանողների կրթվածությունն ու նրանց բարությունը: Երբ դասախոսը լսարան է մտնում, նրանք ոտքի են կանգնում, ունեն սովորելու մեծ ցանկություն, դասերի պատրաստ են ներկայանում:

Ինձ համար կարևոր են ճշտապահությունն ու դասաժամին հեռախոսներով չշեղվելու սկզբունքը: Երբ ուսանողները հասկանում են իմ ատելությունը հեռախոսների հանդեպ և ուշացումների նկատմամբ անհանդուրժողականությունը, ամեն ինչ սկսում է շատ ավելի լավ ընթանալ: Ուսանողները գիտեն, որ իմ գլխավոր նպատակը նրանց լեհերեն սովորեցնելն է: Չեմ կարծում, որ նրանցից շատ բան եմ պահանջում:

Չնայած լեհերենը բարդ լեզու է, այնուամենայնիվ հայերենի հնչյունների բազմազանությունն օգնում է իմ ուսանողներին, որպեսզի նրանք ունենան լեհերենի գերազանց արտասանություն: Իրենք էլ ժպիտով են արձագանքում, երբ իմ շուրթերից հայերեն խոսք է հնչում:

ShareFacebookTelegram

Վերջին նորություններ

«Հոդվածագրության դպրոց-3» գիտակրթական ծրագիրը ԵՊՀ-ում

22.05.2025

ԵՊՀ հետազոտողները գնահատում են թանգարանների օդի աղտոտվածությունն ու առաջարկում մաքրման միջոցներ

22.05.2025

«Աշխատանքային օրենսդրության առանձնահատկությունները մինչև 18 տարեկան անձանց համար». իրազեկման արշավ ՍԹԵՄ ավագ դպրոցի...

21.05.2025
Տեսնել բոլորը

Հայտարարություններ

Մեկնարկում է «Արդ եւս» ծրագիրը

05.21.2025

«էրազմուս+» ծրագրի միջազգային կրեդիտային շարժունություն. Կորունայի համալսարան, Իսպանիա

05.20.2025 - 06.10.2025

«Էրազմուս+» ծրագրի միջազգային կրեդիտային շարժունություն․ Լ’Աքվիլայի համալսարան, Իտալիա

05.19.2025 - 05.26.2025
Տեսնել բոլորը

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am