Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. Նորություններ
  3. «ՍԱՍՈՒՆՑԻՆԵՐԻՍ ԲՆՈՐՈՇ ԴՅՈՒՐԱԳՐԳՌՈՒԹՅՈՒՆԸ ՇԱՏ ՀԱՃԱԽ ԽԱՆԳԱՐՈՒՄ Է ԻՆՁ». ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ՀԱՐԱԲԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՖԱԿՈՒԼՏԵՏԻ ԴԵԿԱՆԸ ՊԱՏՄՈՒՄ Է ԻՐ ԱՐՄԱՏՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ
Հուլիս 03, 2018 | 14:31
Ուսանողական

«ՍԱՍՈՒՆՑԻՆԵՐԻՍ ԲՆՈՐՈՇ ԴՅՈՒՐԱԳՐԳՌՈՒԹՅՈՒՆԸ ՇԱՏ ՀԱՃԱԽ ԽԱՆԳԱՐՈՒՄ Է ԻՆՁ». ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ՀԱՐԱԲԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՖԱԿՈՒԼՏԵՏԻ ԴԵԿԱՆԸ ՊԱՏՄՈՒՄ Է ԻՐ ԱՐՄԱՏՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ

ԵՊՀ միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետի դեկան, բազմաթիվ հուշամեդալների և պարգևների արժանացած Գեղամ Պետրոսյանը պատմում է իր արմատների և մեծ գերդաստանի պատմությունը:
Gegham-Petrosyan-tells-about-his-roots

Գեղամ Պետրոսյանը պատմությունը սկսում է իր նախորդի՝ դժվարին ճանապարհի մասին հուշապատումով: Արևմտյան Հայաստանի Գենջի գավառակի Շենիկ գյուղից է եղել Պետրոսյանի պապը՝ Գաբրիելը, ում հաջողվել  է փրկվել եղեռնից և հաստատվել Ալեքսանդրապոլում (Գյումրի): «Գաբրիել պապս Միսակ Կիրակոսյան (Պետրոսյան) ազդեցիկ մարդու որդին էր: Պապիս հաջողվում է 1915 թ.-ին փախչել Ալեքսանդրապոլ: Կարճ ժամանակ անց ազգականները գտնում են նրան ու հաստատվում Թալինի Ոսկեթաս գյուղում, որտեղ և շարունակում է ապրել ու հիմնում մեծ գերդաստան»,- պատմում է նա:

Դեկանը պատմում է, որ տատը եղել է Խնուսի Քաղքիկ գյուղից. «Հայրս պատմում էր, որ հոր ու մոր միակ ցանկությունը եղեռնից խարխլված մեծ գերդաստանի վերականգնումն էր, որը միանգամայն հաջողվում է»:

Պարոն Պետրոսյանին կոչել են տատի եղբոր՝  Գեղամի անվամբ, որին նույնպես հաջողվել է փախչել եղեռնի ճիրաններից: «Մեզ տեղեկացրել էին, որ նա բնակություն է հաստատել Իրանում, որտեղ և ամուսնացել ու հիմնել է մեծ գերդաստան, սակայն նրա՝ Լիբանան տեղափոխվելուց հետո, կապը կորել է, և որևէ տեղեկություն չենք ստացել: Մենք մինչև այժմ որոնում ենք նրանց, սակայն փորձերն ապարդյուն են», -ցավով ավելացնում է դեկանը: 

Պետրոսյանը կարոտով հիշում է հայրենի գյուղը՝ Ոսկեթասը: «Մի անգամ հորս հարցրի՝ ինչու են հաստատվել այս հեռավոր գյուղում, սարերի մեջ, իսկ նա պատասխանեց, որ երբ նույն հարցը տվել է հորը, ստացել է այսպիսի պատասխան. «Սասունը քարոտ ու քարքարոտ է եղել և մենք՝ սասունցիներս, փնտրել ենք  քարոտ մի վայր ապրելու և գոյատևելու համար»: 

Դեկանը երախտագիտությամբ և անհուն սիրով պատմում է հոր՝ Հարություն Պետրոսյանի մասին և նշում, որ պատմության հանդեպ սերը, քննադատական հայացքներն  ու մասնագիտության ընտրությունը հորից է փոխանցվել իրեն. «Հայրս իմաստուն մարդ էր, ՀՀ վաստակավոր ուսուցիչ: Նրա իմաստությամբ, գիտելիքների վիթխարի պաշարով, քննադատական խորը հայացքներով հիանում, ինչու չէ, զարմանում էին գիտական կոչումներ ունեցող մարդիկ՝ ասելով՝ մի՞թե հնարավոր է հեռավոր այս գյուղում նման հանճար»,- հուզմունքով պատմում է նա և հավելում, որ հայրն առաջինն է եղել, որն իրավաբանական կրթությունն ու դաստիարակությունը ներառել է դպրոցական ծրագրերում. «Գիտելիքների հսկայական պաշարով  բարելավվեց հեռավոր մի անկյունում ծվարած Կարմրաշենի դպրոցի կրթական մակարդակը: Տասնհինգ հոգուց բաղկացած դասարանից ավելի քան տասներկուսն  ընդունվում էին բարձրագույն ուսումնական հաստատություն. մի՞թե սա չէ կրթության իսկական  արդյունքը. ես շատ բան եմ սովորել իրենից և իմ հաջողությունների համար պարտական եմ նրան»:

Պետրոսյանը հիացմունքով պատմում է, որ իրականացրել է հոր երազանքը. «Հայրս երազում էր տեսնել այն գյուղը, որտեղ ծնվել էր պապս: Ես այսօրվա նման հիշում եմ նրա հուզմունքը, երբ ասացի, որ շուտով պետք է գնա Արևմտյան Հայաստան: Չհավատաց ինձ, իսկ մինչև գնալը՝ ուրախությունից չէր քնում: Ես փոքր-ինչ վախենում էի՝ պատկառելի տարիք ունեցող հայրս ճանապարհին իրեն վատ կզգա, բայց փառք Աստծո նա վերադարձավ ողջ ու առողջ, անչափ տպավորված, հուզված. հորս երազանքը կատարվել էր», -ասում է դեկանն ու հավելում. «Եթե ինձ հարցնեն՝ որն է իմ կատարած ամենալավ քայլը, ես կպատասխանեմ՝ հորս նվիրական երազանքն իրականացնելը»:

Պետրոսյանի բնորոշմամբ,  սասունցիներին հատուկ ազնվությունը, թասիբը, ուղղամտությունը, դյուրագրգիռ լինելը փոխանցվել են նաև իրեն. «Ես ինքնաքննադատաբար պետք է մոտենամ այդ հատկանիշներից մեկին՝ դյուրագրգիռ լինելուն, որը շատ դեպքերում խանգարում է, և որքան էլ ցանկանում եմ սառնասիրտ լինել, մեկ է՝ չի ստացվում»:  

Դեկանը նշում է, որ սասունցները վատ հատկանիշներ էլ ունեն. «Հայրս ասում էր՝ տղա ջան սասունցու վատից հեռու մնա»: 

Պետրոսյանին մշտապես հուզել է տեղաբնիկների և գաղթականների ներքին կռիվը, անհնազանդության, անհանդուրժողականության ճիգերը. «Դպրոցական տարիներին չէի հասկանում պատճառը, իսկ հետո խորությամբ ուսումնասիրելով՝ հասկացա, որ դա մեր ժողովրդի ճակատագրի հեգնանք էր»:

Դեկանը կարծում է, որ արժեքները պահպանվում են միայն  մշակութային ամուր կապի շնորհիվ: «Սփյուռքում ապրողը չպետք է մեզ թելադրի, թե ինչպես ապրենք. ես ապրիլյան պարտերազմի օրերին վիճեցի Ամերիկայում ապրող մանկությանս ընկերոջ հետ: Ապրելով խաղաղ ու բարեկեցիկ պայմաններում՝ նա ուզում էր թելադրել,  թե ինչ պետք է անենք մենք՝ հայաստանցիներս, իսկ ես նրան պատասխանեցի՝ եթե ուզում է՝ մնանք հարազատներ, պետք է վերցնի որդիներին և գա Հայաստան, կանգնի սահմանը հսկող զինվորի կողքին: Նրա բացասական պատասխանը դարձավ մեր հարաբերությունների խզման  պատճառ»,- ավելացնում է Պետրոսյանը:

Ավարտելով իր վերհուշը՝ դեկանը հավելում է, որ մարդ մշտապես պետք է իր արմատներին վերադառնա. «Անչափելի կարոտում եմ մեր գյուղի բնությունը, քարերը, այնտեղ ես դառնում եմ անհոգ, երջանիկ, ավելի եմ կապվում մանկության հուշերին, փնտրում այն մաքրությունը, ազնվությունը, անկեղծությունը, որը մեր գյուղում կա, և դա ինձ օգնում է կտրվել ճղճիմ իրականությունից: Իմ հոգեբանության մեջ դաջված է գնալ այնտեղ, որտեղ ծնողներս են թաղված, կիսվել նրանց հետ թե՛ հաջողություններով, թե՛ տխրությամբ»: 

  

Բնության հանդեպ Պետրոսյանի սերը երևում է աշխատասենյակում աճեցրած բազմաթիվ  ծաղիկներից: «Իմ սենյակում շատ լավ են աճում: Փորձված բան է, եղել է, որ տարել են ծաղկի ճյուղից, փորձել աճեցնել, բայց չի հաջողվել»,- հպարտանում է դեկանը։

 

Անգին Խաչատրյան

ShareFacebookTelegram

Վերջին նորություններ

«Հոդվածագրության դպրոց-3» գիտակրթական ծրագիրը ԵՊՀ-ում

22.05.2025

ԵՊՀ հետազոտողները գնահատում են թանգարանների օդի աղտոտվածությունն ու առաջարկում մաքրման միջոցներ

22.05.2025

«Աշխատանքային օրենսդրության առանձնահատկությունները մինչև 18 տարեկան անձանց համար». իրազեկման արշավ ՍԹԵՄ ավագ դպրոցի...

21.05.2025
Տեսնել բոլորը

Հայտարարություններ

Մեկնարկում է «Արդ եւս» ծրագիրը

05.21.2025

«էրազմուս+» ծրագրի միջազգային կրեդիտային շարժունություն. Կորունայի համալսարան, Իսպանիա

05.20.2025 - 06.10.2025

«Էրազմուս+» ծրագրի միջազգային կրեդիտային շարժունություն․ Լ’Աքվիլայի համալսարան, Իտալիա

05.19.2025 - 05.26.2025
Տեսնել բոլորը

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am