Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. Նորություններ
  3. ԲԱՑԱՀԱՅՏԵԼՈՎ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆԱԿԱՆՆԵՐԻՆ. ԿԱՏԵՐԻՆԱ ԱԼԹՈՒՆՅԱՆ
Նոյեմբեր 15, 2022 | 13:46

ԲԱՑԱՀԱՅՏԵԼՈՎ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆԱԿԱՆՆԵՐԻՆ. ԿԱՏԵՐԻՆԱ ԱԼԹՈՒՆՅԱՆ

Կատերինա Ալթունյանը ԵՊՀ երիտասարդ դասախոս է՝ դասավանդման գրեթե 10 տարվա փորձով։ Դասախոսում է ոչ միայն ԵՊՀ միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետում, այլև մասնավոր բուհերում, բանախոսություններով հանդես է գալիս ոչ ֆորմալ դասընթացներում։
discovering-university-Katerina-Altunyan

Պատմում է Կատերինա Ալթունյանը:

Գիտակրթական գործունեությունը նման է տարերկրյա միրգ ուտելուն:

Ինձ համար կարևորագույն աշխատանք է գիտակրթական գործունեություն ծավալելը: Ինքնակրթությունն ու ստացած գիտելիքները փոխանցելը շաղկապված են միմյանց, որովհետև սովորեցնելու համար նախ ինքդ պետք է սովորես: Հաճախ գիտակրթական աշխատանքը համեմատում եմ տարերկրյա (էկզոտիկ) միրգ ուտելու հետ. թեև դեռ չես համտեսել, բայց պատկերացնում ես համը: Գիտակրթական գործունեությունն այդպիսի զուգորդում է առաջացնում ինձ մոտ:

Դասավանդման մեթոդները և մոտեցումները:

Յուրաքանչյուր դասախոս առանձնահատուկ է իր մոտեցումներով, և ես էլ փորձում եմ այդպիսին լինել, որպեսզի ուսանողները հիշեն ինձ իմ կիրառած ուսուցման մեթոդի միջոցով: Շեշտը միշտ դնում եմ տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կիրառման վրա դասախոսի և լսարանի միջև ինտերակտիվ շփում ապահովելու նպատակով: Ակտիվ կիրարկում եմ խաղերի մեթոդը՝ խաղաֆիկացման միջոցով ուսանողներին ներգրավելով խնդիրներում, որպեսզի նրանք առարկայական պատկերացում կազմեն տվյալ խնդրի վերաբերյալ: Այս իմաստով շատ եմ կարևորում հետազոտություն կատարելու մեթոդաբանության և գործիքակազմի կիրարկումը: Կարծում եմ՝ հետազոտական աշխատանքի միջոցով հնարավոր է չափավորել սահմանափակ մտածողությունը, կոտրել կարծրատիպերը և, ի վերջո, խթանել ստեղծագործական մոտեցումը ցանկացած խնդրի ընկալման ու վերլուծության ժամանակ։

Ուսանողների ակնկալիքները և կոնֆլիկտներից խուսափելու միջոցները:

Երբ դասախոսն աշխատում է որևէ լսարանի հետ, նախ պետք է հասկանա՝ ինչ ակնկալիքներ ունի այդ լսարանն իրենից: Դա օգնում է դասախոսին ձևակերպելու դասընթացի նպատակը և հնարավորություն է տալիս հետագայում օբյեկտիվորեն գնահատելու ստացված արդյունքները: Եթե զգացել եմ, որ հնարավոր է՝ ակնկալիքների բավարարման տեսանկյունից արդյունքը գոհացնող չի եղել, փորձել եմ հասկանալ պատճառները: Օրինակ՝ ուսանողների հետազոտական յուրաքանչյուր աշխատանք հետադարձ կապի միջոցով մանրամասն անդրադարձ է ստանում աշխատանքները բարելավելուն ուղղված քայլերով և թերությունների մեկնաբանմամբ: Իմ կարծիքով՝ ակնկալիքները բավարարելու և կոնֆլիկտային ցանկացած իրավիճակից խուսափելու համար դասախոսի հաջողելու գրավականը խնդիրների մեջ խորամուխ լինելն է, բարեխղճությունը և նվիրված աշխատելը:

 

Դիմակայել մարտահրավերներին:

Մարդ ինչքան զարգանում է, այնքան մարտահրավերները շատանում են: Ցանկացած նոր հնարավորություն ենթադրում է բազում մարտահրավերներ, որոնց դասակարգումը պայմանավորում եմ հասարակության մշակութային, էթնիկ արժեհամակարգով: Կարծում եմ՝ առաջին մարտահրավերը ընկճախտն է: Սեփական փորձով կարող եմ փաստել, որ դրա դեմ պայքարելու լավագույն միջոցը նպատակասլացությունն է: Երկրորդ մարտահրավերը համարում եմ ներկայացվածությունը կամ ներգրավվածությունն արգելակելը: Այս մարտահրավերը հաղթահարելու լավագույն ճանապարհն ինստիտուցիոնալիզմը զարգացնելն է: Ինչպե՞ս կարելի է հաջողել, եթե ինտեգրված չես գործընթացին կամ կազմակերպությանը: Ուստի կարծում եմ, որ գիտության մեջ ներգրավվելու գործուն մեխանիզմը ինստիտուցիոնալիզմը զարգացնելն է, դրա գերակայության հասնելը: Հաջորդ մարտահրավերը կանանց նկատմամբ թերահավատությունն է, որ հաճախ դրսևորվում է մասնագիտական գործունեության ժամանակ: Հանրային կյանքում կանայք հնարավորություն ունեն ստանձնելու բարձր պատասխանատվություն, կարևորագույն որոշումներ կայացնելու:

ԵՊՀ-ական կանայք 10 տարի առաջ և հիմա:

Կանանց ներգրավվածությունը, ըստ իս, ակնհայտորեն աճել է, և երբ թերթում եմ համալսարանի կայքը, տեսնում եմ, որ ֆակուլտետներում կանանց թիվը փոքր չէ: Այն երջանիկներից եմ, ում վիճակվել է հաջողել այս ոլորտում, բայց պետք է նշեմ, որ այսբերգի չերևացող հատվածում ընկած է շատ ավելի մեծ աշխատանք, որի ընդամենը շատ փոքրիկ հատվածն է տեսանելի: Նույնիսկ եթե ինչ-որ մի ժամանակահատվածում չես հաջողում, դա չի նշանակում, որ չես հաջողելու նաև հետագայում: Նշեմ, որ կանանց ներգրավվածությունը գիտակրթական գործունեության մեջ ակտիվ է. մնում է, որ պատասխանատվության լիարժեք գիտակցությունը բոլորի մոտ լինի։

Լինել պատասխանատու և հասնել ավելիին:

Հնարավորություն միշտ պետք է տալ, գնահատել մարդկանց ըստ իրենց կատարած աշխատանքի արդյունքների: Եվ երբ տեսնում ես, որ արդյունավետությունը բարձր է, սահմանել ավելի բարձր դերեր: Չլինի այն մոտեցումը, թե կին է, չարժե բարձր պատասխանատվության հարց վստահել: Եթե կրում ենք պատասխանատվություն, ուրեմն լիարժեք պետք է կատարենք մեր բաժին աշխատանքը:

 

Համալսարանական փորձառության հաճելի կողմերը:

Ուսանողներն ինձ միշտ ոգևորում են, որովհետև ոչ միայն նրանք են ինձնից սովորում, այլև ես եմ նրանցից սովորում, նրանք մղում են ինձ շարունակական ինքնակրթության: Սա նմանեցնում եմ սպորտին. որպեսզի մկաններդ միշտ ուժեղ լինեն և ֆիզիկապես լավ վիճակում լինես, անընդհատ պետք է մարզվես: Գիտակրթական գործունեությունն էլ է այդպես․ այն մշտապես ուղեղի մարզում է պահանջում: Ես անընդհատ այդ սպորտային կենցաղի մեջ եմ, այդ կենսակերպով եմ ապրում: Դրական կողմն այն է, որ ես մշտապես շփվում եմ երիտասարդության հետ, հնարավորություն ունեմ տարբեր սերունդների ճանաչելու, մտածողության փոփոխությունը, արդի խնդիրները, մարտահրավերները հասկանալու: Շատ եմ սիրում մասնագիտությունս: Միշտ ասում եմ, որ այն երջանիկներից եմ, որ հնարավորություն ունեն զբաղվելու այն գործով, որը սիրում են։

Շարժիչ ուժը՝ ոգևորել և ոգևորվել:

Շատ եմ սիրում իմ հայրենիքը՝ Հայաստանը, և նույնիսկ երբ կարճ ժամանակով մեկնում եմ, անհամբեր սպասում եմ վերադարձիս: Երբեք արտասահմանում ապրելու երկարաժամկետ ծրագրեր չեմ կազմել: Կարծում եմ՝ ամեն մարդ այս կյանքում իր առաքելությունն ունի, և իմ առաքելությունն է հայրենիքիս ծառայելը: Իմ կարգախոսն է՝ «ոգևորել և ոգևորվել»: Երևի թե սա է ամենակարևոր շարժիչ ուժը, որը հնարավորություն է տալիս աշխատանքդ օրեցօր ավելի լավ անելու:

Որպեսզի բոլոր կանայք…

Մասնագիտական ոլորտում ընդունված է կանանց մաղթել ուժ և եռանդ, որովհետև կինը համատեղում է մի քանի դերեր, չունի որևէ կոնկրետ դեր: Զարգացնել առաջնորդությունը, առաջնորդության արդի ընկալումների և մոտեցումների վերաբերյալ հնարավորինս շատ խոսել հանրային դաշտում և, ի վերջո, մշակել հայ իրականության մեջ առաջնորդության բանաձև. սա է խորհուրդս բոլոր կանանց: Առաջնորդությունը մարդկային կենսագործունեության ոլորտում պարզապես անհրաժեշտություն է, որպեսզի տվյալ ոլորտում մարդիկ կարողանան հաջողել:

Լյուդմիլա Շիրվանյան

ShareFacebookTelegram

Վերջին նորություններ

Միջֆակուլտետային համագործակցությունը՝ կամուրջ դիվանագիտության և զբոսաշրջության միջև

20.05.2025

Հասարակական գործիչ, մոնսինյոր Պասկալ Գոլնիշին շնորհվել է ԵՊՀ պատվավոր դոկտորի կոչում

20.05.2025

ԵՊՀ գիտական քարտուղար Մերի Հովհաննիսյանը ԿԳՄՍՆ պատվիրակության կազմում այցելել է Եթովպիայի Դաշնային Ժողովրդավարական...

20.05.2025
Տեսնել բոլորը

Հայտարարություններ

«Էրազմուս+» ծրագրի միջազգային կրեդիտային շարժունություն․ Լ’Աքվիլայի համալսարան, Իտալիա

05.19.2025 - 05.26.2025

«Էրազմուս+» ծրագրի միջազգային կրեդիտային շարժունություն. Գաբրիել դը Անունցոյի անվան համալսարան, Իտալիա

05.19.2025 - 05.26.2025

Մեկնարկում է «Իմ թեկնածուական ատենախոսությունը 180 վայրկյանում» մրցույթի ազգային փուլը

05.15.2025 - 06.09.2025
Տեսնել բոլորը

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am