Երևանի պետական համալսարանի Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոնը ևՀՀ ԳԱԱ Էկոլոգանոոսֆերային հետազոտությունների կենտրոնը (Էկոկենտրոն) համատեղ սույն թվականի հոկտեմբերի 3-5-ը կազմակերպեցին երիտասարդական միջազգային 6-րդ աշնանային դպրոցը՝ «Շրջակա միջավայրի գիտություններ. միավորելով «առողջ հող» կոնցեպտը միջավայրի օրենսդրության հետ՝ եվրոպականլավագույն փորձի փոխանակում» թեմայով։
Հողերի գիտական ուսումնասիրությունների հատվածը տեսական և գործնական պարապմունքների տեսքով, ներկայացվելու է Էկոկոնետրոնի կողմից, իսկ դպրոցի օրենսական հատվածը ապահովելու է ԵՊՀ եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոնի «Եվրոպական ուսումնասիրությունների Ժան Մոնե գերազանցության կենտրոն. Ժողովրդավարություն, մարդու իրավունքներ և անվտանգություն ծրագրի» DeHuRiS 101177115 (https://www.ysu.am/DeHuRiS) ծրագրի շրջանակում:
Աշնանայինպրոցը միավորեց գիտական հաստատությունների և պետական կառույցների երիտասարդ մասնագետներին։ Նախաձեռնության նպատակն էրբարձրացնել շրջակա միջավայրի պահպանության, մասնավորապես՝ հողիառողջության, իրավական և գիտական նշանակության մասին իրազեկությունը՝միաժամանակ ստեղծելով գիտելիքների փոխանակման հարթակ երիտասարդհետազոտողների համար։
Աշնանային դպրոցների այս շարքը անցկացվում է 2020 թվականից և նվիրված է Էկոկենտրոնի հիմնադիր տնօրեն, երկրաբանական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր Արմեն Սաղաթելյանիհիշատակին։ Այս տարիների ընթացքում դպրոցներին մասնակցել են ավելի քան 150 երիտասարդմասնագետներ Հայաստանի և արտերկրի տարբեր կրթական հաստատություններից։
Դասախոսություններով հանդես են եկել ոլորտի առաջատար մասնագետները և անդրադարձել են ինչպես հողի առողջության պահպանման գիտական հիմնախնդիրներին, այնպես էլ բնապահպանական իրավունքի արդիականխնդիրներին։
Բացի տեսական դասախոսություններից, աշնանային դպրոցում անցկացվել ենգործնական աշխատանքներ, քննարկումներ և խմբային նախագծեր, որոնց ընթացքում մասնակիցները մշակել են հողի պահպանությանն ուղղված սեփական գաղափարները ևնախաձեռնությունները։
Աշնանային դպրոցի ավարտին մասնակիցները ստացել են Էկոկենտրոնի ՅՈՒՆԵՍԿՕ-իամբիոնի հավաստագրեր, իսկ լավագույնները կշարունակեն համագործակցությունը գիտական նախագծերի շրջանակում։
Այս նախաձեռնությունը ևս մեկ անգամ ապացուցեց, որ գիտության, կրթության ևքաղաքականության սերտ համագործակցությունը կարող է դառնալ արդյունավետ հարթակ՝ բնապահպանական խնդիրների համատեղ լուծման և «առողջ հողի» գաղափարի լայն կիրառման ուղղությամբ։