Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. Նորություններ
  3. Բրենդինգի նոր մոտեցումներ Լիլիթ Շաքարյանի գրքում
Օգոստոս 09, 2024 | 12:00
Գիտություն
Կրթություն
Միջազգային համագործակցություն

Բրենդինգի նոր մոտեցումներ Լիլիթ Շաքարյանի գրքում

ԵՊՀ սոցիոլոգիայի ֆակուլտետի դասախոս Լիլիթ Շաքարյանը առարկայական տասը ծրագրերի, մի շարք գիտական հոդվածների և մասնագիտական գրքերի հեղինակ է: Վերջերս հրատարակվել է նրա նոր՝ «Բրենդինգ. անձեր, ընկերություններ, երկրներ» գիրքը: Մեզ հետ զրույցում նա պատմել է նոր գրքի, ԵՊՀ-ում և եվրոպական առաջատար համալսարաններում դասավանդման փորձառության, սոցիոլոգիայի և մարքեթինգային հաղորդակցությունների ոլորտում իր ունեցած ձեռքբերումների մասին։

Սկիզբը՝ ԵՊՀ սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ                  

Լիլիթ Շաքարյանի մասնագիտական ուղին սկսվել է ԵՊՀ սոցիոլոգիայի ֆակուլտետից: 

«Երբ սկսում էի մասնագիտական ուղիս, թերևս ինձ համար մեկ կարևորագույն նպատակ կար՝ դառնալ համալսարանական: Ես մեծացել եմ այդ ոգով և միշտ երազել եմ լինել ԵՊՀ մի մասնիկ»,- նշեց Լիլիթը՝ հավելելով, որ ԵՊՀ սոցիոլոգիայի ֆակուլտետում ուսանելուց հետո հարազատ ֆակուլտետում դասավանդել է ավելի քան 14 տարի: 

Լիլիթի բնորոշմամբ բազմաբնույթ այս գիտության՝ սոցիոլոգիայի ուսումնասիրության ոլորտում է սոցիալական կյանքը՝ անձնային մակարդակից մինչև համայնքային և մակրոհամաշխարհային մակարդակի փոփոխություններ, սոցիալական կառուցվածքներ ու ինստիտուտներ: Այս տեսանկյունից բարդ էր մասնագիտական նեղ ուղղվածության ընտրությունը. «Կարևոր խնդիր ունեի. պետք է գտնեի ինձ առավել հոգեհարազատ տիրույթ: Շուտով հասկացա, որ ինձ համար առավել կարևոր են մարդկային փոխհարաբերություններն ու ըստ այդմ՝ հաղորդակցությունների ոլորտը. այս հանգամանքն էլ դարձավ մարքեթինգային հաղորդակցությունների ու բրենդինգի ընտրության նախադրյալ»,- ներկայացրեց Լիլիթը: 

Սոցիոլոգիական կրթությունը՝ Հայաստանում և եվրոպական առաջատար բուհերում

Լիլիթ Շաքարյանը ուրախությամբ արձանագրում է, որ կրթական համակարգի մի շարք փոփոխություններ՝ պրակտիկ դասաժամերը, նեղ մասնագիտացմամբ առարկաների ավելացումը, կարևոր են գիտության առավել համակողմանի ուսումնասիրման և ուսանողների կողմնորոշման համար: Նրա կարծիքով փոխված է նաև գիտության նկատմամբ հասարակության մոտեցումը:

«Եթե 2000-ականների սկզբին սոցիոլոգիան նույնականացվում էր միայն սոցիալական հարցումների հետ, ապա այսօր դա այդպես չէ. սոցիոլոգիան այլևս ընկալվում է որպես վերլուծական, անալիտիկ գիտություն»,- նշեց նա: 

Խոսելով եվրոպական առաջատար երկրներում դասախոսություններով հանդես գալու մասին՝ պատմեց, որ դա կարևոր է թե՛ գիտնականի զարգացման, թե՛ սեփական երկրի՝ միջազգային հարթակում ներկայացման, դիրքավորման ու բրենդի ձևավորման տեսանկյունից: 

«Եվրոպական առաջատար տարբեր բուհերում դասավանդելը շատ կարևոր փորձառություն է, քանի որ այն դասավանդման մեթոդներն ու մոտեցումները վերանայելու հրաշալի միջոց է։ Օրինակ՝ Արիզոնայի համալսարանի «Կանանց առաջնորդություն» ծրագրին մասնակցելիս թե՛ դասավանդողի, թե՛ ուսանողի դերում էի։ Ժամանակակից ուսանողի պահանջները, ակնկալիքներն ու սպասելիքները հասկանալն արդեն խթան է՝ ամբողջությամբ փոխելու դասավանդման իմ մեթոդներն ու մոտեցումները և հստակ գիտակցելու, որ դասավանդումը ևս հաղորդակցական ընթացք է»,- մանրամասնեց Լիլիթ Շաքարյանը։

Նա այժմ ԱՄՆ-ի Նևադայի պետական համալսարանի կրթության ֆակուլտետում իրականացնում է դոկտորական ծրագիր։ Լիլիթ Շաքարյանը դասավանդում և հետազոտական գործունեություն է ծավալում միաժամանակ: Նրա մասնակցությամբ իրականացվել է «Ընտանեկան բռնությունը Նևադայում» շուրջ մեկ ու կես տարի տևողությամբ հետազոտական նախագիծ, որի արդյունքում մշակված վերապատրաստման ծրագիրը 2024 թվականին արժանացել է տարվա լավագույն թրեյնինգային ծրագիր մրցանակին՝ «2024 Purple Ribbon Award Winner»։ Ի հավելումն այս ամենի՝ հետազոտական թիմը ստացել է հրավեր՝ իրականացված կրթական նախագիծը ներկայացնելու 2024 թվականի նոյեմբերին Վաշինգտոնում կայանալիք Ընտանեկան հարաբերությունների ազգային խորհրդի (NCFR) ամենամյա միջազգային գիտաժողովին, որտեղ Լիլիթ Շաքարյանը հանդես կգա «Advocate Training and Family Life Education» թեմայով զեկուցմամբ։  

Լիլիթ Շաքարյանը՝ գրքերի և գիտական հոդվածների հեղինակ           

«Համալսարանական լինելը պարզապես խոսք չէ. դա կոչում է, որն ամփոփում է հստակ գաղափարախոսություն. եթե դու ընտրել ես բուհն ու գիտությունը, ապա պարտավոր ես ունենալու քո ներդրումն այդ ոլորտի զարգացման մեջ»,- մեզ հետ զրույցում շեշտեց Լիլիթը՝ հավելելով, որ գիտական հոդվածներն ու տարաբնույթ աշխատանքները իր ընտրած ոլորտը զարգացնելու նպատակաուղղված քայլեր են: Նա կարևորագույն ներդրում է համարում իր «Բրենդի կառավարում» (2021), «Հաղորդակցության մարտահրավերները տեղեկատվական հասարակությունում» (2022), ինչպես նաև «Բրենդինգ. անձեր, ընկերություններ, երկրներ» (2024) գրքերի հրատարակումը: 

«Իմ առաջին՝ «Բրենդի կառավարում» ուսումնական ձեռնարկի նպատակն է ընթերցողին մանրամասնորեն ներկայացնել բրենդինգ գիտակարգը՝ բրենդ հասկացության սահմանումից մինչև մարքեթինգային ռազմավարության մշակում, բրենդների դիրքավորում ու կառավարում: Գիրքը հատկապես կարևոր է հայալեզու մասնագիտական գրականության բացը լրացնելու տեսանկյունից»,- նշեց Լիլիթ Շաքարյանը:

Երկրորդ՝ «Հաղորդակցության մարտահրավերները տեղեկատվական հասարակությունում» գիրքը նախատեսված է գիտական հանրույթի առավել մասնագիտական նեղ շրջանակի համար: Այն տեղեկատվական հասարակության շրջանակում հաղորդակցության զարգացման ու բոլոր հնարավոր փոփոխությունների մասին է: Նրանում անդրադարձ է արվում նաև մեդիագրագիտությանն առնչվող որոշ հարցերի: 

«Բրենդինգ. անձեր, ընկերություններ, երկրներ» (2024)

«Երրորդ՝ «Բրենդինգ. անձեր, ընկերություններ, երկրներ» գիրքը թերևս իմ մասնագիտական տարերքի վառ դրսևորումն է: Շատ տարածված է բրենդինգի մարքեթինգային կողմը, իսկ քիչ ուսումնասիրված ու լուսաբանված՝ բրենդինգի սոցիալական դերն ու ազդեցությունը հասարակական կյանքում: Այս տեսանկյունից ինձ համար հիանալի հնարավորություն էր ուսումնասիրելու այս երևույթի սոցիալական ազդեցության տիրույթը»,- ներկայացրեց Լիլիթ Շաքարյանը: 

«Չափից դուրս կարևորում եմ հայալեզու մասնագիտական գրականության առկայությունը, քանի որ եթե չկա մայրենի լեզվով գրականություն, ապա կրթության զարգացումը ևս դանդաղում է: Այդ պատճառով գիրքը գրելիս առաջադրել էի երկու կարևոր խնդիր. ցույց տալ բրենդինգ գիտակարգն իր «նրբերանգներով», ինչպես նաև ստեղծել ուսումնական, գիտական, հանրամատչելի նյութ՝ սովորողների և ոլորտով հետաքրքրվողների համար»,- ներկայացրեց Լիլիթ Շաքարյանը: 

Բրենդը պարզապես վիզուալ կառուցվածք չէ, այլ գաղափարախոսություն՝ ինքնատիպ  բովանդակությամբ. այս հայեցակարգն է ընկած գրքի մտահղացման հիմքում: Գիրքը բաղկացած է չորս բաժիններից: Առաջին բաժինը ներկայացնում է բրենդինգ գիտակարգի կառուցվածքը, գործառույթները, պատմությունը:

Երկրորդ բաժինը պատմում է կազմակերպական բրենդի մասին՝ ներկայացնելով ամերիկյան, եվրոպական, ռուսական հեղինակների մոտեցումներն ու տեսությունները: 

Երրորդ բաժինն անդրադառնում է անձնային բրենդին՝ մատնանշելով տվյալ բրենդի ստեղծման կարևորությունը, կառուցվածքային տարրերն ու մեթոդները: Գրքում ներկայացված է պրակտիկ քայլերի ամբողջություն, որով բացատրվում է անձի բրենդի ստեղծման գործընթացը՝ նպատակի սահմանումից մինչև վերջնական գործողությունների իրականացում:

Հարափոփոխ աշխարհում բրենդը սոսկ անուն չէ․ այն հաղորդակցություն է, որով փոխանցվում է մի ամբողջ պատմություն, գաղափարախոսություն, արժեքներ ու տեսլական: Հետևաբար խիստ կարևոր է ոչ միայն առևտրային ապրանքների բրենդինգը, այլև երկրների․ չէ՞ որ յուրաքանչյուր երկիր յուրահատուկ այցեքարտ է համաշխարհային մեծ շուկայում։ 

«Պետք է հիշել, որ բրենդի ստեղծումը ստեղծագործ ընթացք է։ Բրենդը տարբերակման արվեստ է. պետք է գտնել ու արտահայտել ինքնատիպությունն ու դիրքավորվել շուկայում՝ հիմնվելով ոչ միայն բրենդի վիզուալ, այլև գաղափարական կողմերի վրա»,- ամփոփեց Լիլիթ Շաքարյանը։

Այս իմաստով գիրքը ևս մեկ քայլ առաջընթաց է հայալեզու մասնագիտական գրականությունը հարստացնելու տեսանկյունից:

Էմիլյա Հոսյան
ShareFacebookTelegram

Վերջին նորություններ

Գիտագործնական համաժողով ԵՊՀ-ում. քրեական դատավարության հիմնախնդիրներն ու զարգացման ուղիները՝ օրակարգում

23.05.2025

Քվանտային մեխանիկայի ինտերպրետացիաները

22.05.2025

«Հոդվածագրության դպրոց-3» գիտակրթական ծրագիրը ԵՊՀ-ում

22.05.2025
Տեսնել բոլորը

Հայտարարություններ

Բաց մրցույթ ԵՊՀ պրոֆեսորադասախոսական կազմի թափուր պաշտոնների տեղակալման համար

05.23.2025 - 06.06.2025

Երևանի պետական համալսարանը հայտարարում է պրոֆեսորադասախոսական կազմի թափուր պաշտոնների համալրման բաց մրցույթ՝ պարզեցված ընթացակարգով

05.23.2025 - 06.06.2025

Մեկնարկում է «Արդ եւս» ծրագիրը

05.21.2025
Տեսնել բոլորը

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am