Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. Նորություններ
  3. «Երիտասարդ հետազոտողները սովոր են լինել կատարյալ օբյեկտիվ, մոռանալ իրենց մասին, սակայն ժամանակի ընթացքում պարզ է դառնում, որ մարդ մնալն էլ կարևոր է՝ իր սուբյեկտիվությամբ հանդերձ»․ ԵՊՀ գիտաշխատող Ալեքսանդր Աղաջանյան
Հուլիս 29, 2025 | 12:29
Գիտություն
Հետազոտություն

«Երիտասարդ հետազոտողները սովոր են լինել կատարյալ օբյեկտիվ, մոռանալ իրենց մասին, սակայն ժամանակի ընթացքում պարզ է դառնում, որ մարդ մնալն էլ կարևոր է՝ իր սուբյեկտիվությամբ հանդերձ»․ ԵՊՀ գիտաշխատող Ալեքսանդր Աղաջանյան

ԵՊՀ հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտի քաղաքակրթական և մշակութային հետազոտությունների բաժնի գիտաշխատող Ալեքսանդր Աղաջանյանն իր գիտական գործունեության ընթացքում հիմնականում անդրադարձել է հետխորհրդային տարածքում կրոնական ինքնության, մշակույթի և հասարակության փոխազդեցություններին։ Սակայն նրա հետաքրքրությունների շրջանակը դուրս է եկել տարածաշրջանային սահմաններից՝ ընդգրկելով համաշխարհային կրոնների ուսումնասիրությունը։ 2023 թվականին «Studia Religiosa Rossica» հանդեսում լույս է տեսել նրա հոդվածը՝ «НВ: о тбилисском мальчике, университетской культуре и о Дао, которое не выразишь словами» վերնագրով։ Այդ հոդվածից ոգեշնչված՝ ԵՊՀ գիտաշխատողի հետ զրուցել ենք այն մասին, թե ինչպես կարող է դաոյի գաղափարախոսությունը համադրվել ակադեմիական միջավայրի հետ։

– Պարո՛ն Աղաջանյան, եկե՛ք սկսենք պարզ հարցից։ Ի՞նչ է դաոն։

– Դաոն Չինաստանի ամենահայտնի փիլիսոփայական ուսմունքներից է, սակայն դրա ազդեցությունը տարածվել է նաև Ճապոնիայում, Կորեայում և ընդհանրապես Արևելյան Ասիայի տարածաշրջանում։ 

18-19-րդ դարերում դաոիզմը սկսեց թարգմանվել եվրոպական լեզուներով, և արևմտյան շատ գիտնականներ ու փիլիսոփաներ հիացած էին այդ ուսմունքով։ 20-րդ դարում «դաո» եզրույթը սկսեց ավելի լայնորեն կիրառվել, իսկ այսօր այն դարձել է նաև փոփ մշակույթի մի մաս։ 

Մարդիկ հաճախ վկայակոչում են դաոյին նվիրված հիմնական գիրքը՝ «Դաո դե Ցզինը» («Ճանապարհի և առաքինության մասին գիրքը»), որի հեղինակն է Լաո Ցզին։ 

Դաո բառացիորեն նշանակում է «ճանապարհ» կամ «ուղի», սակայն ամենահետաքրքիրն այն է, որ ըստ ուսմունքի՝ դաոն սահմանելի չէ։ Մենք գիտենք, որ այն ինչ-որ բան է, որը կազմակերպում է մեր կյանքը, սակայն չենք կարող այն ամբողջությամբ բացատրել կամ սահմանել։

– Դուք ասում եք, որ դաոն սահմանելի չէ, սակայն մարդիկ բնույթով հակված են սահմանումներ տալու։ Հետաքրքիր է՝ Դուք ինքներդ ինչպե՞ս եք սահմանում դաոն և որքանո՞վ եք կիրառում այն Ձեր կյանքում։

– Դաոն իմ կյանքում հիմնականում օգտագործում եմ սիմվոլիկ իմաստով։ Օրինակ՝ նշված փոքրիկ հոդվածում ես դաոն նշում եմ՝ ի պատիվ իմ գործընկերոջ, որը նույնպես զբաղվում է կրոնների ուսումնասիրությամբ, և վստահ եմ՝ շատ լավ հասկանում է դաոյի իմաստը։ Բացի դրանից՝ նա փիլիսոփայություն սիրող մարդ է, ու իմ ընկալմամբ՝ նրա ապրելակերպը շատ մոտ է դաոյի ուսմունքին։

Դաոն ինձ համար յուրօրինակ ուղեցույց է՝ կյանքի ճանապարհը գտնելու, անցնելու առանց պարտադիր սահմանումների, գաղափարների կամ հասկացությունների․ ավելի շատ՝ «ներքին նավարկում»։

– Հնարավոր է՝ սխալվում եմ, բայց ինձ մոտ տպավորություն էր, որ Ձեր հոդվածում որոշակի քննադատություն կար գիտության այն կողմի հանդեպ, որ ամեն բանի համար պետք է կոնկրետ սահմանում տալ, մինչդեռ դաոն խուսափում է սահմանումներից։ Ինչպե՞ս են համատեղվում այս երկուսը ակադեմիական դաշտում։

– Սա շատ հետաքրքիր դիտարկում է։ Ինքս այդ մասին երբևէ չէի մտածել։ Բայց ակադեմիական կյանքում, ինչպես նաև իրական կյանքում, մենք ունենք մարտավարությունների անհրաժեշտություն։ Անհրաժեշտ են որոշակի սահմանումներ ու գաղափարներ։ Իհարկե, ես էլ եմ այդ ուղու վրա։ Սակայն միաժամանակ մենք անհրաժեշտություն ունենք նաև «պլան Բ»-ի՝ մի այլ մտածողության, որը մեզ օգնում է հաղթահարել դեպքեր, երբ մեր ակնկալիքները չեն համընկնում իրականության հետ։

Դաոն հենց այդ մասին է. երբեմն կյանքը քեզ տալիս է մի բան, երբեմն՝ ոչ։ Բայց դաոն ասում է՝ հնարավոր է, որ այն, ինչի չես հասել, այն չէ, ինչ իրականում պետք է փնտրեիր։ Ու եթե կյանքը ներդաշնակ է բնության, ժամանակի և տարածության հետ, դա արդեն բավական իմաստ է տալիս։ Բայց ես իմ ակադեմիական գործունեությանն այդքան միանշանակ չեմ նայում։

– Ձեր դասախոսությունների ժամանակ երբեմն ասում եք, որ դաոն սահմանել հնարավոր չէ, սակայն Ձեր դասից առաջ եղել է մի դաս, որի ժամանակ ուսանողները զբաղված են եղել երևույթները հստակորեն սահմանելով։

– Այո՛, այստեղ որոշակի հակասություն կա։ Մեր ակադեմիական համակարգում ակնկալվում է, որ ուսանողները հստակ իմանան, օրինակ, չինական մշակույթի սահմանումը։ Բայց ես միշտ բացատրում եմ, որ դաոն միակ ուսմունքը չէ։ Կա նաև կոնֆուցիոսյան ուսմունք, որը հակառակն է՝ ձգտում է ամեն ինչ կարգավորելու, բացատրելու՝ ընտանիք, հարաբերություններ, սեր։

Կյանքում մենք էլ երբեմն պիտի հասկանանք, որ ամեն ինչ սահմանելի չէ։ Կան բաներ, որոնք պարզապես պետք է զգալ։ Եվ դա մեզ ազատություն է տալիս։ Մարդը շատ ավելի բարդ է, քան սահմանումներն ու կանոնակարգերը։

– Երբ որպես հետազոտող հետ եք նայում տարիների ընթացքում Ձեր կատարած աշխատանքին, ի՞նչ հարցեր եք տալիս ինքներդ Ձեզ։

– Քանի որ երկար տարիներ դասավանդում եմ, հաճախ փորձում եմ համադրել հետազոտական մեթոդաբանությունը ժամանակակից մոտեցումների հետ։ Երբեմն փորձարկումներ եմ անում դասերի ժամանակ․ ամեն ինչ չէ, որ պետք է լինի գծագրված։ Այդ հանկարծակի դրվագները հաճախ ստեղծում են կարևոր խորաթափանցություն թե՛ ինձ, թե՛ ուսանողների համար։

Ակադեմիական աշխատանքում, իհարկե, կան հստակ կանոններ, պահանջվում է օբյեկտիվություն։ Սակայն տարիների ընթացքում հասկացել եմ, որ չենք կարող մեր մեջ ամբողջությամբ «սպանել» սուբյեկտիվությունը։ Պետք է հետևել գիտական չափորոշիչներին, բայց միևնույն ժամանակ՝ կարողանալ լսել սեփական ներքին ձայնը։ Երբեմն արժե կանգ առնել ու ասել. «Ես այսպես եմ զգում։ Չգիտեմ՝ ճի՞շտ է, թե՞ սխալ»։ Սա հեշտ բան չէ։ Երիտասարդ հետազոտողները սովոր են լինել կատարյալ օբյեկտիվ, մոռանալ իրենց մասին։ Սակայն ժամանակի ընթացքում հասկանալի է դառնում, որ մարդ մնալն էլ կարևոր է՝ իր սուբյեկտիվությամբ հանդերձ։

Անի Պողոսյան
ShareFacebookTelegram

Վերջին նորություններ

«Երիտասարդ հետազոտողները սովոր են լինել կատարյալ օբյեկտիվ, մոռանալ իրենց մասին, սակայն ժամանակի ընթացքում պարզ է դառնում, որ...

29.07.2025

ԵՊՀ-ում մեկնարկեց «QTS-13» միջազգային գիտաժողովը

28.07.2025

Լազերային ֆիզիկայի ոլորտի առաջատարները՝ ԵՊՀ-ում․ մեկնարկել է «Սիգման» լազերների միջազգային դպրոցը

28.07.2025
Տեսնել բոլորը

Հայտարարություններ

ԵՊՀ աստվածաբանության ֆակուլտետի դեկանի պաշտոնի համալրման նպատակով հայտարարված մրցույթի մասին

07.29.2025

Դամբարթոն Օուքսի անվան կրթաթոշակային մրցույթ

07.22.2025 - 11.01.2025

Ամերիկյան խորհրդի կրթաթոշակային ծրագրերին դիմելու հնարավորություն

07.22.2025 - 09.01.2025
Տեսնել բոլորը

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am