Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. Նորություններ
  3. «ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՈՒԹՅՈՒՆՆ ՈՒՆԻ ՈՉ ՄԻԱՅՆ ԱԿԱԴԵՄԻԱԿԱՆ ՆՇԱՆԱԿՈՒԹՅՈՒՆ, ԱՅԼԵՎ ՕԳՏԱԿԱՐ Է ԿԻՐԱՌԱԿԱՆ ԴԱՇՏՈՒՄ». ՎԱՐԴԱՆ ՈՍԿԱՆՅԱՆ
Սեպտեմբեր 11, 2018 | 14:45
Գիտություն

«ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՈՒԹՅՈՒՆՆ ՈՒՆԻ ՈՉ ՄԻԱՅՆ ԱԿԱԴԵՄԻԱԿԱՆ ՆՇԱՆԱԿՈՒԹՅՈՒՆ, ԱՅԼԵՎ ՕԳՏԱԿԱՐ Է ԿԻՐԱՌԱԿԱՆ ԴԱՇՏՈՒՄ». ՎԱՐԴԱՆ ՈՍԿԱՆՅԱՆ

ՀՀ ԿԳՆ գիտության կոմիտեի կողմից ֆինանսավորման երաշխավորված թեմաների շարքում է նաև ԵՊՀ իրանագիտության ամբիոնի կողմից ներկայացված «Շիրվանի տարածաշրջանը որպես հայ-իրանական լեզվամշակութային կոնտակտային գոտի» թեման, որի մասին խոսել ենք հետազոտական խմբի ղեկավար, Իրանագիտության ամբիոնի վարիչ Վարդան Ոսկանյանի հետ:
Vardan-Voskanyan-about-Shirvan-region

Մեզ հետ զրույցում Վարդան Ոսկանյանն ասաց, որ  թեման կարևոր է՝ պայմանավորված մի շարք հանգամանքներով. «Նախ այս տարածաշրջանը, պատկերավոր ասած, ներկայիս Ադրբեջանի Հանրապետության սիրտն է, և հենց այս տարածքում է ձևավորվել Ադրբեջանական Հանրապետության քաղաքական, տնտեսական, մշակութային և նույնիսկ լեզվական կյանքը, իսկ տարածքն իր մեջ պատմականորեն շատ քիչ թյուրքական տարրեր է պարունակում, և որքան էլ պարադոքսալ հնչի, այժմ էլ այդ տարրերը շատ քիչ են»:

Ըստ նրա՝  ուսումնասիրությունն առնչվում է մի տարածքի հետ, որը եղել է Աղվանքի կարևորագույն հատվածը: Հետագայում տարածքի իրանականացման արդյունքում այդտեղ եղել են պարսիկները՝ որպես գերակշիռ էթնիկական և մշակութային տարր, այսինքն՝ իրանական մշակույթի շատ կարևոր շերտ, որը դրսևորվել է նաև տարածքի քաղաքական պատմության մեջ (խոսքը Շիրվանշահերի պետության մասին է, որն ամենատևական իրանական պետականություններից մեկն է եղել, Այսրկովկասի տարածաշրջանում, ըստ էության՝ միակ իրանական պետականության օրինակը), և հայկական տարրի մշտական ներկայություն այս տարածքներում՝ սկսած Աղվանքի ժամանակաշրջանից մինչև իսլամական միջնադար և ընդհուպ մինչև 1980-ական թվականների վերջ, երբ հայ էթնիկական տարրն այդտեղից դուրս մղվեց հայտնի հակամարտության հետևանքով:

«Տարածքում մշտապես ունեցել ենք իրանական էթնիկական տարր՝ ի դեմս կովկասյան պարսիկների կամ թաթերի, և հայկական էթնիկական տարր, որի շնորհիվ այդտեղ միջնադարից սկսված ընթացել են բավականին հետաքրքիր շփումներ երկու էթնոմշակութային խոշոր միավորների միջև, ինչի արդյունքում ի հայտ են եկել բազմաթիվ հետաքրքիր ընդհանրություններ թե՛ լեզվական, թե՛ մշակութային մակարդակներում, ինչպես նաև պատմական հարթության մեջ, և այդ իմաստով նշված ծրագիրը նպատակ ունի հետազոտելու փոխառնչակցությունների ողջ համալիրը, որն իր մեջ կներառի նաև դաշտային հետազոտություն»,- ասաց Վարդան Ոսկանյանը:

Խոսելով դաշտային հետազոտությունների մասին՝ ծրագրի ղեկավարն ասաց, որ  հնարավորություն չկա անձամբ այցելելու այդ տարածքները և տեղում իրականացնելու ուսումնասիրություն, բայց ՀՀ-ում կան ժամանակին կովկասյան պարսկերենով խոսող հայության բեկորներ. «Խոսքը Մադրասայի բնակչության մասին է: Խոշոր հայկական գյուղ, որտեղ կովկասյան պարսկերենը հայերենին զուգահեռ տարածված էր, և Մադրասայի բնակչությունը, ըստ էության, երկլեզու էր: Ունենք նաև պարսկախոս հայության բեկորներ, որոնք տարածված են Հյուսիսային Կովկասում, բայց ժամանակին դուրս են եկել Շիրվանից: Բնականաբար ունենք նաև բացառապես հայախոս հայ բնակչություն, որը կրկին այդ տարածաշրջանից է դուրս եկել 1980-ականների վերջում և 90-ականների սկզբներին, և որի մի մասը բնակվում է Հայաստանում»:

«Բացի այդ՝ շատ կարևոր է, որ ունենք այդ տարածաշրջանի պարսկական մշակույթի և ինքնության ամենակարևոր կենտրոններից մեկից՝ Լահիջ բնակավայրից դուրս եկած բնակչություն, որն ապրում է ներկայիս Վրաստանի Հանրապետության տարածքում, այսինքն՝ դաշտային աշխատանքներ իրականացնելու համար ունենք հասանելիություն:  Այսօրվա տեղեկատվական տեխնոլոգիաները թույլ են տալիս լեզվական կամ մշակութային որոշ տարրեր ուսումնասիրել նաև հեռահար մեթոդաբանությամբ»,- պարզաբանեց Վարդան Ոսկանյանը:

Ամբիոնի վարիչը պատմեց նաև, որ որոշակի կապեր ունեն նաև ազգությամբ թաթ կամ կովկասցի պարսիկ մշակութային գործիչների և գիտնականների հետ. «Հաշվի առնելով Ադրբեջանական Հանրապետությունում այժմ ժողովրդի հանդեպ կիրառվող բռնաճնշումների մեխանիզմները՝ բնականաբար այդ շփումների մասին բարձրաձայնելն այնքան էլ տեղին չի լինի, սակայն փաստ է, որ հնարավորություն ունենք համագործակցելու: Սերտ կապեր ունենք նաև թաթերենի ուսումնասիրության ամենակարևոր կենտրոնների մեկի՝ Սորբոնի համալսարանի մեր գործընկերների հետ, մասնավորապես պրոֆեսոր Ժիլ Օտյեի հետ, որը ուսումնասիրել է կովկասյան պարսկերենը, և այժմ էլ կատարում է ուսումնասիրություններ: Ի դեպ, ուզում եմ շնորհակալություն հայտնել ԵՊՀ ղեկավարությանը և անձամբ պարոն Սիմոնյանին, որի օժանդակությամբ մեր ամբիոնը երեք անգամ հյուրընկալել է պարոն Օտյեին, ով հանդես է եկել դասախոսություններով և հանդիպել մեր դասախոսների և ուսանողների հետ»:

Վարդան Ոսկանյանի հավաստմամբ՝ ուսումնասիրությունը հետաքրքիր է այն առումով, որ ունի ոչ միայն տեսական, ակադեմիական նշանակություն, այլև դրա արդյունքները կարող են օգտակար լինել կիրառական դաշտում. «Խոսքը վերաբերում  է Հայաստանի հանդեպ թշնամաբար տրամադրված պետության ներսում մեզ հետաքրքրող տարածաշրջանի վերաբերյալ տվյալների հայթայթմանը և այդ տվյալների հետազոտմանը, որոնք կարող են շատ դեպքերում կիրառվել նաև թեկուզ քարոզչության նպատակով մեր պետության համապատասխան պատկան մարմինների կողմից: Գաղտնիք չէ, որ Ադրբեջանը շատ է շրջանառում այն քարոզչությունը, թե ադրբեջանական էթնիկ միավորն այս տարածաշրջանում ունի հնագույն պատմություն, կամ, օրինակ, Հայաստանը իրականում Արևմտյան Ադրբեջան է և այլ սուտ տեղեկություններ: Մենք ներկայացնելու ենք այդ տարածաշրջանի էթնիկ և մշակութային իրական պատմությունը, հատկապես դրա մեջ հայկական ու իրանական տարրերի ունեցած հսկայական դերը»:

Խոսելով մեթոդաբանության մասին՝ ամբիոնի վարիչը նշեց, որ այն կիրառվելու է  կոնտակտային գոտու տեսության շրջանակում, որը ենթադրում է զանազան գոտիների առկայություն, որտեղ տարալեզու, տարամշակույթ միավորները միմյանց հետ գտնվում են երկարատև շփման մեջ, ինչի արդյունքում էլ ձևավորվում է այդ գոտու շրջանակում յուրօրինակ մշակութային, լեզվական ընդհանրությունների հսկայական բույլ. «Հենց այդ բույլն է, որ լինելու է մեր ուշադրության կենտրոնում: Մինչև այժմ լեզվական մակարդակում ուսումնասիրվել է հիմնականում հայերենում իրանական փոխառնությունների խնդիրը, բայց կովկասյան պարսկերենում առկա է հայկական ազդեցության հետաքրքիր շերտ: Եվ այդ փաստը ցուցիչ է առ այն, որ տարածքում եղել է հայ-իրանական ինտենսիվ շփումների ժամանակաշրջան, որի ընթացքում հայերենն էլ է ազդել կովկասյան պարսկերենի վրա: Հետաքրքիր և գրեթե չուսումնասիրված տիրույթ է: Նույնը կարելի է ասել նաև մշակութային մակարդակում»:

«Ձևավորվել է յուրօրինակ գոտի, որտեղ հայության մի հատվածն անցում է կատարել պարսկերենի: Այսինքն՝ հայագիտության տեսանկյունից էլ այս ուսումնասիրությունը կարող է հետաքրքրություն առաջացնել: 17-րդ դարից հետո ունենք դեպքեր, երբ պարսկալեզու հայությունը նաև իսլամադավան է դարձել, և, ըստ էության, հենց հիմա Ադրբեջանի տարածքում ունենք գյուղեր, որոնք նախկինում ունեցել են հայկական ինքնություն: Այդ տարածքների ուսումնասիրությունը նույնպես կարևոր է, քանի որ էթնիկական պատմության հարցում էլ Ադրբեջանի կեղծարարությունները չափ ու սահման չունեն: Խնդիրները, որոնց անդրադառնալու ենք, շատ են»,- ասաց Վարդան Ոսկանյանը:

Հետազոտական խմբի ղեկավարի հավաստմամբ՝ այս ոլորտը հայ-իրանական առնչակցությունների պրիզմայով բոլորովին նոր ուղղություն է Հայաստանում. «Ես շատ հպարտ եմ, որ ունենք երիտասարդ և պրոֆեսիոնալ հետազոտական խումբ, որի մեջ ներառված են Իրանագիտության ամբիոնի դոցենտ Հասմիկ Կիրակոսյանը և դասախոս Արտյոմ Տոնոյանը, ինչպես նաև ասպիրանտ Գարիկ Միսակյանը: Խմբի անդամները մինչ այժմ էլ  այս ոլորտում իրականացրել են տարբեր հետազոտություններ և տիրապետում են թեմայի բոլոր նրբություններին»:

Վարդան Ոսկանյանն ասաց, որ ծրագրի ավարտից հետո աշխատանքը կտպագրվի:

Քնար Միսակյան

ShareFacebookTelegram

Վերջին նորություններ

Գիտագործնական համաժողով ԵՊՀ-ում. քրեական դատավարության հիմնախնդիրներն ու զարգացման ուղիները՝ օրակարգում

23.05.2025

Քվանտային մեխանիկայի ինտերպրետացիաները

22.05.2025

«Հոդվածագրության դպրոց-3» գիտակրթական ծրագիրը ԵՊՀ-ում

22.05.2025
Տեսնել բոլորը

Հայտարարություններ

Բաց մրցույթ ԵՊՀ պրոֆեսորադասախոսական կազմի թափուր պաշտոնների տեղակալման համար

05.23.2025 - 06.06.2025

Երևանի պետական համալսարանը հայտարարում է պրոֆեսորադասախոսական կազմի թափուր պաշտոնների համալրման բաց մրցույթ՝ պարզեցված ընթացակարգով

05.23.2025 - 06.06.2025

Մեկնարկում է «Արդ եւս» ծրագիրը

05.21.2025
Տեսնել բոլորը

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am