Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Միջոցառումներ
    • Լուրեր
    • Տեղեկագիր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Աշխատանք ԵՊՀ-ում
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ ավագ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
    • ԵՊՀ բարեկամներ
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. Նորություններ
  3. ԻՆՉ Է ՊԵՏՔ ԼԱՎ ԳՐՈՂԻՆ. ՄԱՍ Ա. ԺԵՆՅԱ ՔԱԼԱՆԹԱՐՅԱՆ
Սեպտեմբեր 10, 2018 | 14:14
Հասարակություն

ԻՆՉ Է ՊԵՏՔ ԼԱՎ ԳՐՈՂԻՆ. ՄԱՍ Ա. ԺԵՆՅԱ ՔԱԼԱՆԹԱՐՅԱՆ

Եթե Հեմինգուեյի ժամանակաշրջանում գրելը միայն ընտրյալների զբաղմունքն էր, ապա հիմա այն կարելի է ասել բոլորին է վերաբերվում: Մեզանից շատերն ունեն էլեկտրոնային հասցեներ, վարում են բլոգներ և, իհարկե, սոցիալական կայքեր, որտեղ ժամանակ առ ժամանակ գրառումներ ենք կատարում և դրսևորում մեր գրելու ունակությունները:
Zhenia-Kalantaryan-advice-for-writers

 Վերջիններս մեր մտքերի ու գաղափարների արտահայտման ուղիղ միջոցն են դարձել: Միայն թե յուրաքանչյուր միտք չէ, որ իրենից գեղարվեստական արժեք է ներկայացնում, և յուրաքանչյուր հետաքրքրասեր չէ, որ վերջում գրող է դառնում:

Գրականագետ Ժենյա Քալանթարյանի հետ փորձել ենք առանձնացնել այն բոլոր հատկանիշները, որոնք էլ ներկայացնում ենք մեր հոդվածաշարում (մաս Բ, մաս Գ):

 

Միջակ կամ սովորական գրողները հետևում են ուրիշների կողմից սահմանած օրենքներին, իսկ հանճարեղ գրողները ստեղծում են սեփական օրենքները:

Լավ գրող դառնալու մասին Ստեփան Զորյանը մի հետաքրքրիր անդրադարձ է կատարել: Իր հուշերից մեկում գրողը պատմում է, որ մի օր իր ուսուցչին հարցրել է, թե ինչ է պետք լավ գրող դառնալու համար: Ուսուցիչն էլ խորհուրդ է տվել՝ հարցի պատասխանը պետք է գտնել գրքերում: Հետագայում Զորյանը նշում է, որ թեպետ ինքն այդպես էլ գրքերում չստացավ «ինչպեսի» պատասխանը, բայց փոխարենը հարստացավ նոր գիտելիքով ու գրական հնարքներով, որոնք հետո տեղ գտան նրա ստեղծագործություններում:

Նա, ով ուզում է գրել, պետք է լավ տիրապետի համաշխարհային և ազգային գրականությանը: Շատ հնարավոր է, որ այն թեմաները, որոնց պատրաստվում ես անդրադառնալ, արդեն հեղինակներ ունեն, սակայն միգուցե ժամանակը պահանջում է, որ այդ թեմաներին դու այլկերպ անդրադառնաս: Եթե մարդը տեղյակ չէ, թե ինչ է գրվել իրենից առաջ, ապա նա ամեն օր փողոցում քայլող նոր Բայրոններ ու Պուշկիններ կհայտնաբերի:

Այսօրվա գրողի համար ավելի դժվար է, քան մեկ դար առաջ: Ղազարոս Աղայանը պատմում էր, որ այն ժամանակ, երբ իրենք էին ստեղծագործում, նախ մարդկանց սովորեցնում էին գրել- կարդալ, որպեսզի հետո նրանք կարողանային գրականությունն ընթերցել:

Այսինքն՝ հասարակությունը դեռևս կրթվածության խնդիր ուներ: Հիմա հասարակությունը ոչ գրաճանաչության խնդիր ունի, ոչ էլ ինֆորմացիայի պակաս: Եվ որպեսզի ժամանակակից գրողը հետաքրքրի մարդկանց, նա պետք է այդ նույն մարդկանցից գոնե մեկ քայլ առաջ լինի:

Գրականությունը պետք է ունենա կասանդրայական հատկանիշ՝ կարողանա կանխորոշել ապագան կամ լինի ապագայի մասին: Ժյուլ Վեռնի ֆանտաստիկ գործերն այսօր արդեն մեր իրականության մի մասն են դարձել, ինչը նշանակում է, որ գրողի երևակայությունը մի քիչ առաջ էր, քան իրականությունը: Մի խոսքով, որպեսզի գրողը հետաքրքրիր ընթերցողին, նա պետք է ընթերցողից գոնե կես քայլ առաջ լինի, և հիմա դա շատ ավելի դժվար է, քան մեկ կամ երկու դար առաջ:

Բնածին օժտվածությունն ու  ուրօրինակ աշխարհընկալումը պակաս կարևոր չեն լավ գրող դառնալու համար: Մեկին հետաքրքրում է բնության գույները, մյուսին ՝ աղմուկը բնության մեջ, երրորդը տարանջատում է աղմուկը ռիթմից, այսինքն՝ ըստ հետաքրքրության՝ առաջինը նկարիչ է դառնում, երկրորդը՝ երաժիշտ, իսկ երրորդը խոսքի երանգների վրա է ուշադրություն դարձնում:

Դիտողականությունը  լավ գրողի ունակության դրսևորումներից մեկն է: Երկու հոգի կարող են զբոսնել փողոցով, և նրանցից մեկը միայն կարող է այնպիսի մանրուքներ նկատել, որոնք հետո գրական գործի հիմք կարող են դառնալ:

Գլխավորը երկրորդականից տարբերելն այն հատկանիշն է, որը հաջորդում է դիտողականությանը: Պետք չէ թաքնվել մանրամասնությունների հետևում: Էականը ոչ էականից տարբերելու կարողությունը հետաքրքրիր գործի գրավականներից է: Դիտողականությունը շնորհք է, որը կարելի զարգացնել ընթերցանությամբ, ընդ որում՝ կարդալով ոչ միայն գրականության, այլև արվեստի, գիտության և փիլիսոփայության մասին գրքեր:

« Գրական կյանքը չի կարելի միանգամից սկսել մեծ գործերով: Նա, ով իր գործերը սկսում է վեպով, այլ ոչ թե ակնարկով կամ պատմվածքով, նման է այն դերասանին, ով իր առաջին բեմելը սկսում է Շեքսպիրով»,-ասում էր Շիրվանզադեն: Իհարկե, երբեմն բացառություններ էլ են լինում: Մենք ունենք նաև այնպիսի գրողներ, որոնց հաջողվել է հենց առաջին քայլերից գրական ասպարեզում ուշադրության արժանանալ, ինչպես, օրինակ, Շահան Շահնուրն իր առաջին վեպով, Վահան Տերյանը տպագրված իր առաջին բանաստեղծությունների ժողովածուով:

Բայց օրինաչափությունը փոքր քայլերով մեծ գործերին հասնելու մեջ է:

Ազդեցությունն այն սանդուղքն է, որով ամեն մեկը բարձրանում է դեպի ինքնուրույնություն: Կան մեծ գրողներ, որոնց ազդեցության տակ սկսնակները բավականին երկար են մնում: Իսկ լավ գրողի առաջադրանքն այն է ՝ թոթափել այդ ազդեցությունը և գտնել սեփական ճանապարհը: Տարբերվող ձեռագիր ունենալը կարևոր առաջադրանքներից է, իսկ սովորելու համար ուրիշի նման կարելի է գրել:

Քննադատական արձագանքները կարևոր են: Դրանցից չպետք է խուսափել կամ վիրավորվածի կեցվածք ընդունել, փոխարենը պետք է այն օգտագործել գրելու տեխնիկան կատարելագործելու համար: Երբ Արշակ Չոպանյանը Դանիել Վարուժանի առաջին ժողովածուի՝ «Սարսուռներ»-ի մասին հոդված է գրում, Վարուժանը շնորհակալություն է հայտնում Չոպանյանին իր նամակում գրելով, թե արդյոք խրախուսելու իղձը հավելյալ արժանիքներ չի ստեղծել իր համար:

Միայն մտածող մարդիկ կարող են նմանատիպ կասկածներ ունենալ: Պետք է սթափ լինել, քանի որ փառքով արբենալը շատ վտանգավոր է:

Լեզվի խնդիրը կարևոր է: Միշտ էլ խոսակցական լեզուն տարբերվել է գրական լեզվից: Լավ գրողները կարողանում է ոճական միջոցներով կերպավորել հերոսին՝ առանց լեզուն խաթարելու: Արսեն Տերտերյանը, երբ խոսում է Նար-Դոսի հերոսների մասին, ասում է՝ նույն գրական լեզվի շրջանակում նրա ժամանակակից հերոսը և զառամյալ ծերունին խոսում են նույն գրական լեզվով, բայց Նար-Դոսը կարողանում է նրանց տարբեր կերպ խոսեցնել:

Անի Պողոսյան

ShareFacebookTelegram

Վերջին նորություններ

ԵՊՀ ուսանողների հետ հանդիպեց ֆրանսահայ փիլիսոփա Մարկ Նշանեանը

17.06.2025

«Կարասի մեջ մարդկանց հուղարկավորել են կծկված` հավատալով, որ ինչ դիրքով մարդը լույս աշխարհ է եկել, այնպես էլ պետք է վերածնվի...

17.06.2025

ԵՊՀ իրանագետները` Կոպենհագենում. փորձի փոխանակում գիտելիքի և մշակույթի շուրջ

16.06.2025
Տեսնել բոլորը

Հայտարարություններ

Միջազգային գերազանցության կրթաթոշակային ծրագրի հայտադիմումների ընդունումը սկսվել է

06.16.2025 - 06.30.2025

Ամառային դպրոցի ընդունելություն ԵՊՀ Գևորգ Արշակյանի անվան գիտելիքի դպրոցում

06.16.2025 - 06.27.2025

ԵՊՀ քիմիայի ֆակուլտետի դեկանի պաշտոնի համար դիմում ներկայացրած հավակնորդների անվանացանկ

06.12.2025 - 06.26.2025
Տեսնել բոլորը

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am